Happy Grill

Beilerstraat 2 7933 Pesse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Grill

Annie B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Net terug van 2 uurtjes wokken wat héél goed is bevallen. Ruime sortering wat eten en drinken betreft. Hele leuke en aardige serveersters die alles doen om het netjes te houden en je behulpzaam te zijn.Alles zag er netjes en hygienisch uit. De koks deden ook enorm hun best.In 1 woord fantastisch ga zo door. Bedankt voor de fijne avond.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Happy Grill... Wat kan ik erover zeggen... Zoveel eten als je wilt 2 uur lang.
Wel één van de betere wokrestaurants overigens van alles waar ik tot nu toe geweest ben.
Veel keuze zowel bij het 'voorgerechtenbuffet' als het warm buffet. Maar ook veel keuze qua vlees voor het grillen, en veel keuze voor het wokken. Alles is vers en buffetten worden goed in de gaten gehouden, en er wordt op tijd bijgevuld.
Ook het drinken 'buffet', welke ook zelfbediening is, en overigens bij de prijs inbegrepen zit, zeer uitgebreid. Ook aan de kinderen wordt gedacht met bijvoorbeeld een slush puppie machine.
Daarnaast ook een machine om zelf je verse jus d'orange te 'tappen'. Echt heerlijk!
De dames van de bediening lopen af en aan om te zorgen dat de tafels netjes zijn, en de vieze borden worden op tijd van de tafel gehaald. Qua decor zijn sommige dingen wat oudbollig, en de stoelen zitten waanzinnig slecht. Dat is zeker een aandachtspuntje, want ondanks dat ik er 'maar' 2 uurtjes zit, is 2 uur op slechte stoelen behoorlijk lang!
Maar al met al, fijn restaurant waar je voor een goede prijs goed kunt eten!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
De naam zegt het al: Happy Grill, ik kom hier vaker omdat ik in de buurt kom en ik kom er ook altijd "Happy" vandaan. Happy Grill is een all-inclusive eetgelegenheid waarin je twee uur voor een vast bedrag kunt eten en drinken (bier, wijn, koffie, fris etc. zitten bij de prijs in). En als je dat meeneemt in je overweging is de prijs van 23.90 doordeweeks en 26.90 op vr-, za-, zondag niet hoog! Ondanks de gratis drank heb ik er na 4 bezoeken nog nooit zuipfestijnen of dronken mensen bespeurd.

Ik raad dit wok / grillrestaurant aan!

ETEN
Het eten is wisselend met een ruime voldoende als gemiddelde. Het eten is verzorgd als zeer uitgebreid lopend buffet met als hoofd attractie de enorme grill plaat en de wokspecialist. Het eten uit de vitrines is wisselend en zou ik qua kwaliteit beschrijven met een gemiddelde 7. Neem je immers de verstandige beslissing om het grootste deel van de avond gebruik te maken van de wok en grillgerechten dan kun je op goed, lekker eten rekenen en dát eten zou ik áltijd een dikke 8 geven. Daar kom ik dus al 4 keer voor terug, wokken en grillen dus! En zeker het kangeroe en krokdillenvlees proberen! Een 7 voor het totaal omdat onder andere de mini pizza's en enkele gefrituurde gerechtjes echt teleurstellen.

Over service valt niet veel te zeggen, de jonge werkneemsters nemen netjes de vieze borden van tafel af en brengen je het eerste rondje drinken. Voor de rest kun je zelf eten en drinken pakken wanneer je wilt. Een 7 omdat ze het toch netjes doen met zijn allen.

De inrichting is netjes, de opbouw van de centrale ruimte waar het voedsel voor het grijpen ligt is logisch en de ruimten tussen de tafels resulteren in de nodige privacy. De mogelijkheid om mee te kijken naar het wokken en grillen is fantastisch maar natuurlijk heel 'gewoon' bij soortgelijke wokrestaurants.

Prijs/Kwaliteit + conclusie (8.5)
Voor de prijs is de keuze echt enorm, iedereen kan er veel kiezen en de gratis drank is ook echt een pluspunt. Een hele goede keuze en een avontuur voor eigenlijk iedereen. Ik raad dit wok / grillrestaurant zeker aan! Een 8.5 voor de waanzinnige prijs/ kwaliteitsverhouding!
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Voor een vast bedrag (door-de-week) ad. E 23,90 gedurende 2 uren onbeperkt eten en drinken (ook bier en wijn, echter geen gedistilleerd).
Met enige scepsis gingen we naar dit restaurant maar het was boven verwachting !
De parkeerplaats op een donderdagavond toonde al een goede belangstelling.
Erg nette zaak, prettige ontvangst en (voor zover van toepassing, nl. afruimen serviesgoed ) goede bediening.
Zeer ruime keuze uit diverse varieteiten, Europees en Aziatisch, ook wokken. Alles erg smaakvol.
Goede kwaliteit koffie en drankjes: tapbier en diverse biermerken in de fles.
Daar komen we vaker, kunnen dit iedereen aanbevelen.
Toch een negatieve opmerking: om ons heen enkele groepen (verjaardagen), hetgeen zorgde voor een onrustig beeld in het restaurant.
Tip: reserveer of vraag naar een tafel in een gedeelte van het restaurant waar geen groep is.
Berend K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Het viel me direct al op hoe schoon alles was, de tafels waren schoon en de vloer glom. Ik ben geen grote eter dus het eten kan ik niet goed beoordelen. Ik was er samen met mijn familie vanwege mijn verjaardag, mijn familie vond alles lekker. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Omdat ik jarig was werd ik getrakteerd op een fles wijn en vuurwerk, daar had ik niet op gerekend, werd er een beetje verlegen van. Al met al een groot compliment voor de Happy Grill.
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Als je een wok hebt gezien dan heb je vaak ze allemaal gezien. Happy Grill is hierin geen uitzondering. Zaken die mij zijn bijgebleven deze avond: zeer matige salades (ijsbergsla met whiskey-cocktailsaus erop gekwakt), erg veel vette bijgerechten, een vlotte en goede tepanyaki en verschillende ruimtes die het gebeuren wat minder massaal maken. Gelukkig hier geen dood bier uit de tap, maar ook gewoon op fles (en dus inbegrepen bij de prijs!). De bediening is overigens uit de kunst, zij rennen en vliegen de gehele avond om alles constant bij te vullen...super!
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Happy Grill is een typisch wok-restaurant wat behalve het bekende wok-buffet ook Europese en andere exoten serveert (kangoeroe, krokodil). Met onze drie kinderen hebben wij hier gegeten.

Zoals als gezegd biedt het buffet een groot gevarieerd aanbod. Helaas vond ik dit ook van de kwaliteit. De ge-wokte gerechten waren mals en goed van smaak, maar mijn kip-file van de grill daarentegen was te droog. Ook de geserveerde oosterse gerechten (varkens en kip gerechten) waren aan de droge kant en helaas lauw opgedient. Overigens smaakte het varkens-vlees uit het wok-buffet toch een beetje verdacht (was dit wel echt vers?). Wegens het ruime aanbod geeft ik het eten toch een 7.

de bediening was vriendelijk, hiervoor een 8. Het restaurant is recent gerestyled en verdient daarom ook een dikke 8.