Happy Garden

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Airconditioning , Catering , Valet parking
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We hebben er twee en een half uur gezeten en niet omdat het zo gezellig was! Wij kozen voor het al you can eat menu. Wat een tegenvaller! Prima formaat gerechtjes maar als je 40 minuten moet wachten voor je eindelijk je eerste gerechtje hebt, is de lol er snel van af. Het excuus, bij navraag was, het is erg druk! Tja!
Afijn toen ik er dus navraag over had gedaan kregen we de rest vrij snel. Mijn man's eten was warm helaas (zal toch niet omdat ik er iets van gezegd heb) mijn eten was koud!
Wij bestellen al elf jaar bij deze Chinees, maar dit was voor ons, de laatste keer.
Emilytje .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wel kozen voor het all-you-can-eat concept,omdat je daarbij kunt kiezen uit verschillende hapjes en sushi.
Er wat 1 ander stel dat daar ook voor gekozen had,verder wat het restaurant leeg.
Na 1 warm gerechtje van de eerste ronde moesten wel 40 minuten wachten op de sushi,omdat het andere stel ook sushi hadden besteld,en er opnieuw rijst moest worden gekookt.
Bij de tweede en derde ronde ging het weer zo.
Het eten is er echt goed,maar als je geen all-you-can-eat concept waar kunt maken,begin er dan ook niet aan.
Dit was gewoon zonde van de avond.
Gerald900 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Eten is gewoon chinees, helaas niet van een hoog niveau wat het interieur uitstraalt.
De gastvrouw mag je eerder vergelijken met een koele mevrouw die zich van adel waant,
opmerkingen van gasten over de keuken of koude gerechten beantwoord zij direct en op een mis te verstane wijze. Je voelt je daarna direct niet meer welkom en geen sprake meer van een gezellig etentje. het overkwam ons met gasten. NOOIT Meer
Elisedenise .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Het all-you-can-eat-concept valt bij ons in goede aarde, want hierdoor kun je veel verschillende gerechtjes nemen. Het eten wat wij bestelden, werd lekker gevonden. De sushi is heerlijk! Maar ook de yakitori, wonton soep, lamskoteletjes, kippensoep, beef rolletjes en de zeewiersalade verdienen een eervolle vermelding.

Wat de bediening betreft, kunnen wij melden dat het snel en efficiënt is. Wel is het zo dat als het rond kwart voor tien is, wordt je bijna de deur uitgekeken(we zaten nog even te kletsen toen de rekening ongevraagd op onze tafel werd gelegd). Verder is de bediening beleefd.

Het restaurant is met zorg ingericht en doet Chinees aan.
Joshofman .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Vanavond (9 maart 2014) eten afgehaald bij Happy Garden. Wat een afknapper! De Fo Nam was niet te eten zo 'knapperig' braken bijna onze tanden erop. Ajam Pangang zonder atjar gevraagd, zat er toch bij en niet zo weinig ook, moesten de kip bijna zoeken! En bovendien smaakte alles hetzelfde, er zat weinig smaak aan en de nassi en bami leken wel naturel want er zat bijna niets in. Een hele slechte ervaring! Nee, dan koken wij liever zelf!!!