Happy Garden

Oudestraat 200 8261 CA Kampen Nederland Kaart

Over restaurant Happy Garden

Gelukzalig genieten

Hier proef je niet alleen de traditionele Chinese keuken, maar maak je ook kennis met de moderne variant. Schitterende, smaakvolle gerechten bereid met de allerbeste ingrediënten. Het kundige personeel adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Happy Garden

Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
super goed gegeten hier, mijn verjaardag hier gevierd met de kinderen en kleinkinderen afgelopen zondag 6 november 2016, personeel heel vriendelijk en netjes.
Rdammertjes11 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Super chinees met heerlijke rijsttafel met lekkere originele gerechten. Het was alleen een beetje druk dus het duurde soms lang maar al met al een prima avond gehad!
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Gelegen aan de winkelstraat in Kampen en goede parkeer faciliteiten in de buurt. Interieur is typisch Chinees jaren 70, grote ruimtes waardoor het nogal massaal overkomt, zelfs een rokersruimte in de hoek van het restaurant.

We waren met een groepje dus opteerden voor het buffet. Smaken van het Chinese eten was goed, goede rijstschotels en lekker vlees. Wat mijn verbazing wekte dat wij ook schalen met la mini frikandellen en mini pizza's aantroffen, mogelijk bedoeld voor de kleinste gasten maar wel grappig om te zien dat ook volwassenen dit aten. Toch een aanrader.
Janjaapvanlier .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Altijd weer goed chinees tafelen in het zo pittoreske Kampen. Van de buiten- en binnenkant en echt chinees restaurant dus voor decor een 7. Vriendelijke ontvangst en ondanks dat het met regelmaat erg druk is goede service.

Goed eten dus en de prijs-/kwaliteit is top voor het gebodene en bij groepen kun je leuke arrangementen boeken.
H-zaaijer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Happy Garden is een heel goed restaurant ,het is er altijd gezellig druk ,de bediening is correct en netjes .
het eten goed van smaak .
zou zeggen bezoek het restaurant dan kun je het zelf ervaren .
Jghakkers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Alles liep als een geoliede machine! Perfecte service! Geen geringe prestatie gezien het feit dat de hele zaak vol zat met mensen die ook meededen aan de AH Restaurantactie. De kipstukjes met zoetzure pruimensaus was heel lekker.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
gebruik gemaakt van de AH restaurantactie, een aparte menukaart met aantal 3 gangenmenu's, echt super lekker gegeten. echt een aanrader!! en zo dachten er meer over want de zaak zat vol (dat zegt ook genoeg)
Marijkepreller .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was waardeloos. Had een kipsalade met wiskey saus, tipan ossenhaas en een dame Blanche. We aten via de korting van ah, dus het menu was samengesteld speciaal daarvoor. Erg mager qua keus, alles behalve uitnodigend. Het vlees smaakte naar de saus, had geen eigen smaak meer. Chocolade saus was lauw ipv heet. Ambiance was zwaar onder de maat. Leek als of we bij de snackbar zaten te wachten.
Boza .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Bij aankomst zijn we vriendelijk ontvangen. De bediening was uitstekend Snel werd ons de menu kaart gebracht en was de bestelling geplaatst. Ons AH driegangenmenu menu was met voldoende keuze en van uitstekende kwaliteit. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Mariagoosen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het was lekker en voor de ah actie nog best wat keuze!!
En best veel vlees ik kreeg het niet op ???? Normaal gaan we altijd wokken maar dit was ook leuk en lekker
Samanthavz88 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf hadden we de kerriedriehoekjes en kipsalade. Niet groot maar prima. Als hoofd hadden we de Tipan gerechten Ossenhaas en Zeebanket. Echt een aanrader. Leuk en gezellig personeel.
Gerritenfam .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vriendelijk ontvangst, correct personeel en een goede uitleg over het eten. Het eten smaakte uitstekend. goede sfeer en zekers een aanrader.
Manon_sgatjj .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was erg lekker, maar eerst kregen we ons eten en dat was heel erg koud, dat is netjes opgelost! Verder goede service en heerlijk eten!
Marionvanreeden .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was erg druk gisterenavond en dan is er te weinig bediening! Mensen moesten lang wachten en wij moesten regelmatig vragen waar het drinken bleef
Gerdaebbers .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Omdat we met de actie van AH mee deden waren we erg benieuwd wat we voorgeschoteld kregen. Het was ruim voldoende en erg lekker. Ook was er voldoende keus.
LianneBoer .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Was prima in orde. Vriendelijke bediening, regelmatig werd gevraagd of alles naar wens is. Lekker keuzemenu. Ik kan het aanbevelen.
Sijbesma .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Zeer vriendelijk personeel! Veel keuzes voor het driegangenmenu en zeer de moeite waard geweest. Wij gaan weer als er weer zo'n mooie actie bij de AH is. Dit is leuk om nog eens uit eten te gaan.
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Kwaliteit van het eten prima,tipan kip,vlees en tong.Bediening vriendelijk,correct en snel.
Prijzen redelijk verhouding prijs/kwaliteit goed.Entourage redelijk armoedig zeker in het wok gedeelte.Tafeltjes redelijk dicht op elkaar.Kan er behoorlijk druk zijn zeker met de AH actie.
Anitahoogerheide .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben een heerlijk 3 gangen diner gehad en het was erg lekker allemaal.
We komen zeker nog een keer terug om te komen eten.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heel lekker gegeten. Wij hadden weinig tijd, hebben dit aangegeven, de ober heeft er voor gezorgd dat wij, ondanks de drukte niet hoefden te wachten. Fijn dat er zo meegedacht werd.