Happy Garden

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Annika R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Inmiddels ons vaste restaurant! Lekkere sushi en ontzettend leuk en ontzettend vriendelijk personeel!
Ook voor kinderen erg leuk omdat ze van alles kunnen kiezen ( onze kids gaan voor sushi maar er is ook friet etc)
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanavond even spontaan in Doorn gegeten bij Happy garden. We gingen overstag om sushi te eten! De sushi is prima! Het eten is vers en wordt snel geleverd, omdat we niet heel veel tijd hadden mochten we meer aankruisten per gang dan gebruikelijk. Positieve mensen bedienen je, ze brengen lekkere gerechten en zorgen dat je een leuke avond hebt! Wij zijn enthousiast over Happy Garden.
Bloempje28 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ik kom regelmatig bij Happy Garden in Doorn. In tegenstelling tot andere sushi tenten zit je hier ook met het all you can eat concept, maar zit je veel lekkerder dan in andere restaurants waar de tafeltjes vaak kort op elkaar staan en er veel lawaai is. Het eten smaakt prima en er is ruime keus voor sushi maar ook andere gerechtjes als vlees, vis, bami, nasi, patat etc.
Loesie83 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
TOP!! We hebben laatst zo ontzettend lekker gegeten bij Happy Garden. Een aanrader voor iedereen, het aanbod en de kwaliteit van het eten is buitengewoon voortreffelijk. Mijn tafelgenoot kon zijn geluk niet op met de vele keuze aan heerlijke sushi en ikzelf ben vooral erg fan van de andere diverse producten op de kaart. Voor ieder wat wils dus. Het concept is ook zo leuk, het is steeds een verassing welk gerecht als eerste op tafel komt.
Het ontvangst was zeer hartelijk en voorkomend. We hebben echt het gevoel gehad een avond uit te zijn geweest. Er werd door het personeel veel zorg aan besteed om ons een fijne avond te bezorgen. Het interieur heeft in onze ogen een zeer warme uitstraling waar duidelijk veel zorg aan is besteed. Naast restaurant Darthuizen in Leersum, staat Happy Garden absoluut boven aan ons lijstje. Heerlijk om twee van zulke restaurants in onze eigen woonomgeving te hebben! Prijs/kwaliteit is gewoonweg super!
CatB .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Op aanraden van vrienden gegeten bij Happy Garden. Een verrassend uitgebreide keus aan vers klaar gemaakte sushi. Voortreffelijk! Ook de gerechten van de grill en teppanyaki zijn heerlijk. Vlot personeel en een zeer enthousiaste gastvrouw. Geen moment spijt van gehad.
Welofniet .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met drie personen gegeten. De formule spreekt ons aan. De kwaliteit van het eten is wat je ervan hoopt. Moeilijk om een favoriet gerecht te kiezen, maar de biefstuk van de plaat met name was top. Ook de sushi (die hebben ze daar ook) was rijker van smaak dan in menig sushi-restaurant. De bediening was vlot en vriendelijk. Ingespeeld op elkaar en op de keuken, wat met zo'n formule ook wel noodzakelijk is. Prettige zaak om een avond met hapjes door te brengen.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Hier gegeten op 4 december 2015 op uitnodiging met 4 personen, de keuze op de menukaart met foto's en nummers is verreweg genoeg. Helaas was bijna alles wat we bestelden verwekt met een knapperig korstje en gefrituurd, erg vet dus. De salade met kip was niet erg smaakvol en de kip wederom met een knapperig korstje. Denk dat dit concept van Happy Garden voor mij geen toegevoegde waarde heeft. Tip, wordt weer een Chinees Restaurant met die overheerlijke Ti- Pan gerechten.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wij wonen in Doorn, halen al jaren regelmatig maaltijden af bij Happy Garden, vanavond wezen eten maar wat een deceptie! Sfeerloos, eten kwam zeer onregelmatig, we waren maar met 4 personen maar het lukt hun niet om 4 gerechten tegelijk te serveren en het schijnt ook erg moeilijk te zijn om rijst/nasi tegelijk met het vlees/visgerecht te serveren, krijg je pas na min. 10 min. en dan is de rest al koud. Ons ongenoegen hierover geuit bij de bediening maar daar werd heel erg slecht en onbeschoft op gereageerd door het veel te jeugdige ongemotiveerde klantonvriendelijkheid Nederlandse persooneel. Hier gaan wij dus nooit meer eten!
Don C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Erg duur, decor gewoon. Bediening prima. Concept all you can eat, vaste prijs. Geen gewone bestellingen mogelijk. Drankjes zijn apart te bestellen. Met 2 personen ben je zo 60 euro kwijt
WilB .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Maar weer eens bij Happy Garden in Doorn gegeten. Onveranderd een heerlijk hapjesbuffet waarbij er voor ieder wel iets naar haar of zijn keuze is. Je gaat met zo'n hapjesbuffet toch anders uit eten dan wanneer je voor à la carte of een 3-gangen menu kiest. Dit geeft een wat onrustiger indruk doordat het personeel wat vaker aan je tafel komt. Echter beslist niet hinderlijk en ze zijn allen vriendelijk en enthousiast. Probeer ook eens het sesam- en/of groene thee ijs. Apart en lekker. Kopje koffie met cognac na en het was weer uitstekend.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Vroeger vond ik Happy Garden een smakelijk chinees restaurant. Puur toevallig was ik in de buurt en dacht "laat ik er weer eens een hapje eten".

Aangekomen zag ik dat het concept was gewijzigd naar een "All you can eat" concept. In mijn ogen vaak een voorbode van het einde. Maar eerst proeven dan oordelen.
De kaart oogt kitsch, maar dat is een kwestie van smaak. Er staan afbeeldingen van sashimi op de voorkant en de kaart zelf heeft duidelijke kleurenfoto's.

Helaas bleek sashimi feitelijk niet op de kaart te staan. wel sushi, maar waar de afbeelding van de "smoked salmon maki" toch duidelijk gerookte zalm liet zien, was het geleverde product gekleurd met een oranje kruim en gevuld met een bewerkte zalm. Ook de tonijn maki leek niet gevuld met rauwe tonijn, maar met de bekende grauwe bewerkte tonijn. Zo zat in elk gerecht wel een "aanpassing".

Wat opviel was dat in vrijwel alle gevallen een goedkope afgeleide van het te verwachten ingrediënt werd gebruikt. Ook bij het proeven van andere gerechtjes zoals de zalm en/of lamskotelet werden zeer vette, glibberige producten geserveerd. Ossehaaspuntjes dreven in dikke gebonden zoete sauzen en waren door en door gaar.

De kaart is op zijn minst misleidend, de producten in mijn beleving vrijwel allemaal voorbewerkt en gerechten worden doordrenkt met vet/olie geserveerd.

De bediening doet haar best, reageert snel, is wat aan de jonge kant, maar zeer vriendelijk. Toen wij bovenstaande aan haar vroegen reageerde ze met " Ja, het klopt soms niet helemaal" en gaf daar verder geen gevolg aan. Een gemiste kans.

In mijn optiek is Happy Garden bezig op haar laatste adem met een concept waarbij er geen winnaars zijn. Jammer, ik ben een herinnering armer. Dit nooit meer.
MariannedeBaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Happy Garden is al 16 jaar onze vaste afhaal-chinees. Altijd heel blij mee. We hebben er in die 16 jaar nooit ter plekke gegeten. Maar sinds de introductie van de nieuwe formule: onbeperkt Chinees-Japans eten, zijn we er al zeker 10 keer komen eten. Ik ben dol op sushi en mijn man op chinees, dus we genieten er allebei.

De inrichting is typisch chinees, gezellig, warm. Service oké (meestal studenten), maar de eigenaresse is heel betrokken en warm. Ik mag haar zeer!

Sushi is bij Happy Garden iets minder lekker dan bij een Japans restaurant, maar oké.

We komen altijd graag terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Happy Garden is een voormalige chinees. Dat zie je terug in de porties die je krijgt voorgeschoteld. Een chinees portie gedeeld door 4. Er was niets onderscheidend aan het bezoek. De sushi gerechten waren nog het meest lekker, maar absoluut niet bijzonder. Een huis-tuin en keuken kok had dit zeker ook kunnen maken.
De sfeer is a-la de vorige chinees, maar nu all you can eat. De bediening was aardig, maar zeker niet bijzonder (2 x student). De eigenaren bleven op de achtergrond. Ook bij het verlaten van het restaurant mocht de vraag of alles lekker gesmaakt had niet gesteld worden. Zeker geen tweede bezoek waard. Zoals eerder gezegd - er zijn zoveel van dit soort "vreetschuren" aan het ontstaan dat ze zich niet meer van elkaar kunnen onderscheiden.
Maartje85 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Het eten was prima en erg vriendelijke bediening. Een all-you-can-eat concept dus vanalles van de kaart geprobeerd. Er was genoeg keus in vegetarische gerechten en ook de huiswijn smaakte ons goed. Het grote minpunt vond ik de aankleding van het restaurant. Erg kitch, veel aziatische ornamenten, beeldjes, glaskunst e.d., niet echt een gezellige tafelopstelling en vooral veel te fel licht. Als ze het licht met de helft zouden dimmen en een paar kaarsjes aan zouden doen dan zou het meteen een stuk aantrekkelijker worden om hier de volgende keer weer te gaan eten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Het decor is erg divers, blauw neon licht aan het plafond icm kroonluchters en traditioneel Chinese decoraties. Niet echt een keuze gemaakt over de stijl.
De service is matig. Helaas schenken ze geen (karaf) water. Er wordt alleen een glas water geschonken als je ook een glas wijn besteld. (bij andere drankjes niet...) Niet echt van nu lijkt me.
Het eten is in een 'echte' sushi bar/restaurant van veel betere kwaliteit. De Chinese gerechten heb ik niet geproefd dus daar kan ik niet over oordelen. Er zijn wel betere 'all you can eat' restaurants in de grote steden. Voor deze omgeving is het wellicht wel een aanwinst.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
De kwaliteit van het eten is redelijk, maar geen topper. De manier van keuze maken door op een lijst aan te kruizen wat je wilt eten vind ik erg onpersoonlijk en doordat er konstant heen en weer gelopen wordt en je elke keer een klein schaaltje krijgt met het gevraagde (zoveel als je op kunt) is het erg onrustig aan tafel. De bediening was vriendelijk, de entourage erg sober en voor ons geen plek om vaker te bezoeken.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Prima all you can eat restaurant! Eten was heerlijk, we hebben vooral teppanyaki gerechten besteld. Het was geen probleem om wat kleinere porties te bestellen zodat we meer verschillende dingen konden proberen. Met name de eend en het lam waren erg lekker! Bediening was zeer aardig en beleefd en liet geen steken vallen. Hier komen we zeker terug!!
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Wij komen al jaren bij dit restaurant om lekker chinees te eten. De nieuwe formule bevalt ons goed. Je hebt de keuze uit verschillende soepen, sushi, teppanyaki, vlees, vis, gevogelte gerechten. Het is heerlijk bereid en mooi opgediend. Je moet alleen oppassen dat je niet teveel besteld, omdat de porties best groot zijn. De uitleg en de service is vriendelijk. Voor gezinnen is het goed om te weten dat de kinderen kunnen kiezen uit een kindermenu met de favorieten van patat, kroket e.d. Voor iedereen wat wils dus. Aanrader: peking eend, en Gyu Yaki (biefreepjes).
WilB .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Half december 2012 is de formule van Happy Garden veranderd van Chinees-Indisch naar Chinees-Japans. Een onbeperkt hapjesbuffet voor zo'n € 21,50 (in het weekend € 23,50). Alles aan tafel opgediend. Je kunt 5 maal bestellen met maximaal 5 gerechten per gang. Voorgerechten, chinese sushi, tapas, teppenyaki, vlees- en vis gerechten, enz. Uitstekend bereid en stuk voor stuk om je vingers bij af te likken, zo lekker en meer dan voldoende. Wij hebben de 5 gangen in ieder geval niet vol kunnen maken. Vriendelijke en prettige bediening waarvoor niets te veel is. Er kan overigens ook nog gewoon van de kaart besteld worden. We hebben genoten! Voor ons echt een aanrader.