Happy Garden

Verlengde Hereweg 79 9721 AH Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Garden

H. S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Een prima restaurant en op z'n chinees ingericht decor, wat mij bij binnenkomst al opviel.

Het eerste wat mij opviel, en een beetje nadelig, is dat hun website met prijzen en aantal gerechten achterloopt met wat er op de menukaart staat. Verder was de keuze prima. Als voorgerecht een Wan Tan soep. Deze was erg lekker en als hoofdgericht visfilet met knoflook en zwarte bonen wat ook erg lekker was. De bediening was wel een beetje aan de trage kant maar niet echt storend.

Opzicht zou ik hier weer willen eten maar het zal niet mijn eerste keus worden maar ik mij daar prima vermaakt.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Door onze verhuizing waren we hier in geen (20?) jaren geweest. De inrichting is niet veel veranderd, maar gelukkig de kwaliteit van het eten ook niet. De rijsttafel "Happy Garden" voor 16 personen kwam vlot op tafel en smaakte als vanouds prima. Als voorafje is de 'Pekingsoep' een aanrader. Het dessert (ijs met verse vruchten en slagroom) zag er zeer verzorgd uit en was lekker. De eigenaresse en ook het overige personeel is nog altijd even vriendelijk en attent.
Het is nog steeds de betere chinees in Groningen (in Helpman aan de Hereweg).
Jelle T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Wat een tegenvaller. Normaal haal ik altijd bij deze Chinees, en dat voldoet altijd aan de verwachting. Maar bij ter plekke eten blijft de smaak ver achter. Bovendien was mijn eend erg zenig en taai.
Bediening niet erg alert en behulpzaam. Hebben we er wel plezier in?
In het vervolg maar weer halen.