Happy Garden

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning
Laurens R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op zaterdag 6 augustus Chinees gehaald bij Happy Garden. In 1 woord: verschrikkelijk. Geen smaak, geen aandacht en veel te duur. Ze weten zelfs een portie gebakken rijst volledig smaakloos te maken. Neem vooral geen sate want die is echt niet lekker en de satesaus is minimaal 4 weken oud.
Moest bijna 45 euro afrekenen voor een paar simpele, smaakloze gerechten. Deze tent kunt u beter mijden.
E_Nieuwkoop .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Vandaag afgehaald bij deze chinees.. Ik vond het rten verschrikkelijk. Bami smakeloos en chineese bami tot pulp in het bakje gepropt. Het vlees was nauwelijks zichtbaar in het bakje... En je krijgt ook een klein bakje mrt vlees geen eens volledig gevuld! Totaalgeen aanrader!
Keesenhan .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Uiterst vriendelijk bediening. De service ging zelfs zo ver dat een gerecht dat niet op de kaart stond speciaal voor ons gemaakt werd.
Dit is veruit het beste Chinese restaurant in Zeeuws Vlaanderen.