Happy Garden

Oude Sluis 4 3433 ZC Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Garden

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Muziekboot .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Lekker gegeten hier. De WanTan soep smaakte goed en was rijk gevuld. De Babi Rietja (varkensvlees in pittige saus) was lekker mals, maar had wat mij betreft nog wel iets pittiger gekund. Qua inrichting een traditionele chinees. Het meisje in de bediening was merkbaar nog niet zo lang in dienst; ze maakte een wat onzekere indruk, maar was wel erg vriendelijk. Ze werd goed bjgestaan door haar meer ervaren collega's.
Michael1088 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Al jaren hier a la carte gegeten met constante kwaliteit en dit keer maar eens aziatische tapas proberen. Zeer verrast, leuk concept met al die kleine hapjes. Genoten van alle gerechten. Beefrolletjes met banaan, paripari ebi en zeewiersalde, jummie! We komen hier zeker voor terug!
J.J.Bakker .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Vriendelijke bediening maar de keuken was volledig van slag. De teppan saté, een mix van zes soorten vlees, was gort droog, echt slecht. De teppan ossenhaas was erg zout met een twijfelachtige zwarte bonensaus. Bami en nasi smakeloos. Ze boden een kopje koffie aan ter compensatie. Héél veel geld voor een héél slecht product.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Gisteravond met 2 personen hier Kantonese rijsttafel gegeten.
De verschillende gangen werden te snel na elkaar geserveerd.
De ossehaas was uitstekend.
De overige gerechten waren niet bijzonder. Vrij vlak van smaak.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Bij binnenkomst de keuze voor allyoucaneat of a la carte. Gekozen voor a la carte, de Thaise rijsttafel. Overheerlijk gegeten. We waren bang dat het iets te pittig zou zijn maar dat viel reuze mee. De garnalen in curry met cocos was subliem en de kleine hapjes waren ook heerlijk. We hebben genoten van alle gerechten. De sfeer in het restaurant was erg gemoedelijk, rustig. We hebben in alle rust genoten van het eten tijdens een goed gesprek. We komen hier zeker terug!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Na jarenlang hier even "ordinair" te hebben gechineesd, vandaag overdonderd. Sinds een aantal maanden nieuwe inrichting van restaurant. Leuk restaurant gelegen in het pittoreske Vreeswijk. Tafelen aan het water ook mogelijk. Gratis parkeren. Beide gekozen voor de Aziatische tapas. Heerlijk vers, goed bereid en mooi opgemaakt. Per persoon samenstelling uit 4 gangen. Per gang 4 keuzes van de kaart. O.a. genoten van Pari Pari Ebi, Hung Chin Ngau Yuk Kan (biefstukrolletjes met banaan, Wakame Salade (zeewier). Alles overheerlijk. Service van personeel goed. Wij kwamen niet verder dan de derde gang. Werkelijk overheerlijk en kom er gauw weer eens terug.
Rhodé Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Met een groep van vier vrienden hebben wij hier op een donderdagavond gegeten volgens het all you can eat tapas idee. Het eten was lekker, de salade vond ik zelf het lekkerste gerecht, vooral ook omdat ik dat niet had verwacht. De service was goed. We hoefden niet te lang te wachten. Het was soms wat lastig dat de serveerster wat moeite had met Nederlands omdat ze Chinees was, maar dat de serveerster Chinees sprak vonden wij ook wel weer zijn charme hebben. Wat wel jammer was, was dat we bijna als enige in het restaurant zaten. Maar ook dit is niet erg als je je in een leuk gezelschap bevind. Ik zou er niet snel teruggaan, maar het was wel een leuke ervaring.
Hanndy .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Mijn nieuwe favoriete restaurant! Heerlijk eten voor weinig. We hebben gebruik gemaakt van de tijdelijke all you can eat actie. Ik ben samen met mijn vriendin pas verhuisd naar Nieuwegein en ik was benieuwd wat ze hier te bieden hadden. Naar aanleiding van recensies ben ik uiteindelijk bij Happy Garden terecht gekomen. Gelegen in een mooi ouderwets gedeelte van Nieuwegein aan het water. Gratis parkeren, dus mooi meegenomen. Restaurant was vrijwel vol, maar gelukkig was er nog een plaatsje vrij bij de bankjes. Ondanks de drukte werd er goed aandacht gegeven aan de gasten. Naast de traditionele kaart hebben ze all you can eat Aziatische tapas. Op aanraden van de tafels naast ons hebben we gekozen voor de tapasgerechten. We waren aangenaam verrast door de diverse smaken en variaties in de gerechten. Normaal eet ik geen salades, maar het is hier zeker de moeite waard. Dit geldt trouwens voor alle gerechten hier die we hebben besteld. Vol van smaak en vers. Helaas hebben we niet alles kunnen proberen, omdat we simpelweg vol zaten. Een goed excuus om terug te komen!
Jvandervelden .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Met de kinderen hier recent gegeten,kwaliteit vlees en vis zeer matig. Veel saus overal over zodat je de echte smaken niet proeft. Wel leuk concept de aziatische tapas,maar niet voor herhaling vatbaar.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Gelegen in een mooi oud deel van Nieuwegein (nee echt) serveert dit restaurant smakelijk eten voor een schappelijke prijs. Ook de afhaal is aan te bevelen. Snel, beleefd en eens niet in bakken die smelten zodra ze ook maar de indruk van warmte krijgen. Een omweg waard.
Fijnproever98 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Zeer naar mijn zin gehad hier. Vriendelijk personeel, lekker vers eten en het restaurant ziet er modern en netjes uit. Aziatische tapas om je vingers erbij af te likken. Ik kom zeker terug!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Dit Chinese restaurant in Vreeswijk is zeer aan te bevelen
Met de hele familie hier gegeten
Mijn vrouw had een Indische rijsttafel welke zeer compleet was en goed van smaak
Zelf een Schezuanse rijsttafel genomen vooraf een pittige soep welke goed gekruid was en de naam pittig mag dragen
Daarna Dim Sun zeer smakelijk gevolgd door het hoofdgerecht pittige varkens- en kippevlees
Vlees was zeer mals en goed van smaak ook de groente's die bij het gerecht zaten smaakten heerlijk en waren kraakvers
Als dessert een heerlijk ijsje
Hou je van Chinees of Thais eten ga hier eens langs
Goed eten goede bediening (je zit niet zonder drank) alles is keurig schoon en weet je eet is echt vers
Kortom een aanrader