Happy Garden

Forellendaal 308-310 2553 LM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happy Garden

Patsbakery .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Al meerdere malen hier gegeten . Zeker een aanrader . Met een groep vanaf 10 personen is het inclusief drankjes. Zowel het eten als de bediening zijn super !!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Kom hier al lang, ieder jaar eten met 18 man, in die jaren is er niets veranderd en dat hoeft ook niet. Een constante kwaliteit, vers en prima van smaak. Voor een heel redelijke prijs veel eten. Goede bediening, een aanrader!
Deltaflux .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben voor 2e kerstdag gereserveerd nadat we een folder hadden gekregen voor onbeperkt eten voor de feestdagen van €27,95 PP. Leuk als je met een grote groep uit eten gaat. Eten was goed. Tot dat je moest betalen. Bleek dat het niet €27,95 was maar 37,95 PP. Dit bleek in advertentie te staan in plaatselijke krant, terwijl dit niet op de site van happy garden en folder te vinden was.
Jammer dat hierop geen reactie van happy garden was. Dus het was meer niet zo happy garden.
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Prima grill- en wokrestaurant, met een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Alles ziet er schoon en fris uit en de drankjes worden netjes aan tafel geserveerd. Voor een redelijke prijs kun je onbeperkt eten en drinken.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het was in een woord fantastisch. Genoeg keuze en alles was heel lekker. De bediening was goed en gezellig. We waren met een grote groep en de ruimte was goed ingedeeld. We gaan er gauw nog eens heen.
Alles oké dus.
Badmintonclub De Panace
Heine .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Na een langere periode weer een keer bij dit restaurant gegeten.
Nu samen met mijn wederhelft voor een Kantonees / Thais menu gekozen.
Dit bleek een uitstekende keuze te zijn, gezien de voortreffelijke smaken.
Ook op de bereiding en presentatie was eigenlijk niets aan te merken.
Goede verse producten welke met verstand van zaken tot een prima maaltijd waren bereid.
Het alerte, rustige en vriendelijke personeel zorgde dat het ons aan niets ontbrak.
Voor mensen die niet willen wokken is dit menu een absolute aanrader.
Het is er vanaf een uur of 7 wel behoorlijk druk in het weekend, dus kom vroeg of op een door de weekse dag.
Caroline .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
De grill gerechten zijn heerlijk vooral de zalm. De keuze aan eten is zeer uitgebreid er is zelfs sushi, en de gebruikelijke Chinese gerechten. Garnalen met oestersaus met mini mais, taugé en champignons uit de wok was echt heerlijk je mag zelf je woksaus ,groenten, en vlees of vis kiezen. Wij zijn hier eerste kerstdag geweest het was heel gezellig en we konden gewoon lang tafelen inclusief alcoholische dranken, en fris. De bediening was heel aardig en behulpzaam.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Een knus sfeervol wokrestaurant met vriendelijk personeel en goede service. Het enige minpuntje vond ik dat ik voor mijn dreumes €18,00 euro moest betalen terwijl ze niet mee at of dronk. Ze at een paar kroepoekjes en een hapje mie. De rest vond ze nog niet lekker( nog te jong) .

Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Zeer goed grill- en wokrestaurant! Een fijn buffet met verschillende soorten vlees en vis voor de grill en vlees, vis en groenten voor de wok.
Daarbij valt ook te kiezen uit de verschillende bekende Chinese gerechten, sushi en soepen. Er zijn snacks en patat voor de kleintjes en fruit en ijs na.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
In tegenstelling tot de meeste wok restaurants is Happy Garden niet zo massaal. De kwaliteit is goed. De service is prima.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
We hadden gekozen voor een wok, maar mochten van zowel wok, grill en de andere bak eten pakken. Het was een rustige en gezellige sfeer en dat maakte dat het rustig eten was. De service van het personeel was super vriendelijk en je hoefde niet lang te wachten op je drankje.

Een puntje wat eventueel verbeterd zou kunnen worden is de mie niet zo aan de bakken laten kleven... Dan krijg je namelijk een ander beeld van het gerecht en gaat het lekkerder smaken. Nog een tip: vragen of mensen voor de eerste keer komen en bij de eerste keer uitleggen wat ze mogen pakken qua producten etc..

Verder was het uit eten bij happy graden heel erg goed bevallen;)
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Leuk klein wokrestaurant met vriendelijk personeel. Compleet assortiment met verse producten. Zowel wok als grill gerechten worden lekker klaargemaakt. Ook het buffet biedt gevarieerde keuze en is lekker. Kortom een aanrader!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Weer eens geprobeert hier. Wat een tegenvaller en een verschil. Oké de grill en wok is prima, maar het warme buffet ('de bakken') is héél slecht. Wordt niet aangevult en de mie zit vastgekleeft aan de bodem, die het hele verblijf al in zicht was. Op een gegeven moment werd de witte rijst 'opgeleukt' met koffiemelk en doorgeroerd om een mooie glans en uitdrogen te waarborgen. Nee 'Happy Garden', jullie moeten nog een hoop leren.
Heine .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Hier met de hele familie wezen eten.
Er bestaat de mogelijkheid tot wokken maar er werd besloten om a la carte te bestellen.
Vooraf een prima dim sum ed. of soep.
Het alerte personeel dacht mee over de te bestellen gerechten. De keuze werd een variatie aan gerechten uit verschillende streken van Azië. Van Tipan gerechten tot bijvoorbeeld een Indische rijsttafel voor twee personen, er was voor elk wat wils. De smaak was van ieder gerecht afzonderlijk prima en dat werd gedeeld door de overige 7 tafelgenoten.
Voor drinken werd tijdig gezorgd en om een beetje extra rijst, nasi of bami hoefden we ook niet te vragen, want dat kwam gewoon ter tafel.
Verse vruchten met ijs en slagroom als toetje, prima.
Nog een (iets te bitter) bakje koffie maakten vervolgens dat we terug konden kijken op een gezellig en bovenal smakelijk verblijf bij Happy Garden.
Roebia .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Vanavond hier voor de zoveelste keer gegeten.
Zoals altijd heerlijk!
Het was een doordeweekse dag.
We kwamen voor het lopend buffet, dit is allemaal van prima kwaliteit. Er wordt altijd op gelet dat alles op tijd wordt aangevuld en de klant niet mis grijpt. Ook voor drinken hoef je hier niet lang te wachten. de service is uitstekend.
Het decor is naar onze mening misschien wat achterhaald, maar ziet er wel keurig verzorgd uit.
Betaalbaar goed uit eten is hier absoluut mogelijk!!
Voor 3 pers. waren we nog geen 70 euro kwijt. Hiervoor hebben we gebruik kunnen maken van lopend buffet, wok en grill en het toetjes buffet.
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Gister hier met 4 personen wezen eten. Erg lekker eten. We waren onbeperkt wezen wokken en grillen, daarnaast mochten we ook van het warme buffet gebruik maken. Genoeg keus en geen maximaal 'zit uur (meestal 2,5uur). Eten was erg lekker alles werd optijd bijgevuld. Daarbij zat ook het dessertbar inbegrepen. Je kon ook sushi nemen, deze was niet uitgebreid maar je gaat ook niet naar sushi bar. Service goed, glazen werden optijd bijgevuld en de borden werden optijd weggehaald. Al met al heerlijk gegeten in de interieur ziet er prima uit. Het was best druk voor een doordeweekse dag.
En de prijs was helemaal niet duur voor 4personen en 9 drankjes nog net geen 100euro betaalt.

Al met al prima restaurant waar je ook van de kaart kan bestellen en waar afgehaald kan worden.
Rene0921 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Ik ben toch minder enthousiast dan vele anderen hier. Laat ik met het grote pluspunt beginnen: de grill was uit de kunst: de kipfilet was echt heel lekker gekruid en precies goed gegrilld. Het eten van het warme buffet ("in de bakken") was niet bijzonder en zag er ook niet speciaal goed uit. En belangrijker: ik weet niet wat voor een kruiden of smaakversterkers er in het eten zaten, maar we kregen er alle drie (mijn echtgenote, ons zoontje en ikzelf) ontzettend veel dorst van, echt veel meer dan we van heel veel andere Chinese en/of wokrestaurants kennen. Heel veel (fris) gedronken dus bij het eten en daardoor uiteraard ook een flinke rekening aan drankjes hetgeen het uit eten gaan hier toch nog prijzig maakte. Zelfs na thuiskomst bleven we maar drinken. Vandaar dat ik nu toch maar een zes geef voor het eten. Voor ons komt er helaas voorlopig geen tweede keer, ondanks dat het een leuk restaurant is met een erg goede grill.
Maupie1971 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel. Ruim assortiment vlees en groenten voor zowel wok als grill. De bereiding op de grill is uitstekend. Smaakvol, lekker gekruid en naar wens bereid (hoe druk het ook is). Ruim assortiment fruit en ijs voor het toetje. Al met al een gezellig restaurant en waar voor je geld.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Uitstekend wokrestaurant. Je wordt snel geholpen en kan in eigen tempo eten. erg vriendelijk bediening ook voor jonge kinderen. wij komen hier graag.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Hier met een gisteravond met een groep geweest, we komen hier regelmatig en zijn altijd tevreden. Er is een ruime keuze in wok en grill gerechten en als iets op is dan wordt het altijd snel bijgevuld. De bediening is altijd netjes en vriendelijk en het eten is altijd lekker.