Happy Garden (Kloosterveen)

Rondgang 10 9408 Assen Nederland Kaart

Over restaurant Happy Garden (Kloosterveen)

Beleef het authentieke Azië

Dit Chinees-Indisch specialiteitenrestaurant is niet aan grenzen gebonden. Of je nu geniet van het uitgebreide buffet of een keuze maakt uit de à la carte gerechten, je waant je in de grote culinaire centra van Azië. Verse ingrediënten worden bereid volgens recepten uit China, Indonesië, Thailand en Maleisië. Ontmoet de grenzeloze Aziatische veelzijdigheid in bekende en minder bekende gerechten.

Meer informatie over restaurant Happy Garden (Kloosterveen)

Maandag t/m Donderdag 04:00 - 21:00
Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
De gastvrouw was ontzettend vriendelijk en al het personeel was heel behulpzaam. De kroepoek vooraf was erg klef, maar dit werd gelijk opgepakt en we kregen netjes een nieuw schaaltje. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Heerlijke sate en speenvarken. We kwamen hier met een groupon, maar werden zeker niet als tweederangs gasten behandeld (zoals in andere restaurants helaas wel eens voorkomt) en het was een lekker vier gangen diner. Top! Wij komen zeker nog eens terug.

Stiefie7 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Met 6 volwassenen gegeten. De zaak is modern ingericht en er is voldoende ruimte aan en tussen de tafels. Nadeel is dat de afhalers langs de eetzaal moeten. Bediening was goed maar zou wat gezelliger kunnen (met iets meer energie praten en glimlachen). De Tsao Sieuw kwam als eerste en was niet heet. Smaak was wat flauw en miste de bijzondere tsao sieuw smaak. Mogelijk dat dit gerecht al klaar was en daarna de tie pan gerechten afkwamen. Niet handig want de tie pan gerechten werden juist in mooie en handige gietijzeren schaaltjes opgediend met warm houd plaatjes. Tie pan garnalen en tie pan happy garden werden zeer gewaardeerd. Ruime porties, goed heet en rijkelijk gevuld met vlees en grote garnalen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Leuk om in de buurt te hebben. Meestal een goede afhaal-Chinees. Ontdekte het hoofdrestaurant in Baggelhuizen (wijk in Assen), was toen erg goed. Ook wel eens binnen gegeten, vonden we toen erg lekker. Deel bediening een beetje gemaakt vriendelijk. Saté erg lekker!
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
De vriendelijkheid van de mensen is groot, dit geeft je een snel gevoel van welkom.
Het eten wordt eerlijk bereid, de groenten zijn knapperig en vers. Vlees heeft een malse smaak. Een tent waar je waar voor je geld krijgt. Ook als je het afhaalt!