Happy Garden (Kloosterveen)

Rondgang 10 9408 Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Happy Garden (Kloosterveen)

Beleef het authentieke Azië

Dit Chinees-Indisch specialiteitenrestaurant is niet aan grenzen gebonden. Of je nu geniet van het uitgebreide buffet of een keuze maakt uit de à la carte gerechten, je waant je in de grote culinaire centra van Azië. Verse ingrediënten worden bereid volgens recepten uit China, Indonesië, Thailand en Maleisië. Ontmoet de grenzeloze Aziatische veelzijdigheid in bekende en minder bekende gerechten.

Meer informatie over restaurant Happy Garden (Kloosterveen)

Maandag t/m Donderdag 04:00 - 21:00
Vrijdag
Zaterdag en Zondag

Uitmuntend
9,3
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Happy Garden (Kloosterveen)

De tafel van Paul S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed restaurant met een uitstekende keuken. De ontvangst en de bediening waren uitstekend. De gastvrouw was buitengewoon voorkomend en deskundig in haar uitleg van de verschillende gerechten.
Rogier D.
Heerlijk eten! Ik heb genoten. De tomatensoep is lekker en honing kip ook!
W E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij hebben er een heerlijke avond gehad,gaan er vast nog een keer heen.Goede gast vrouw lieve bediening .
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
De gastvrouw was ontzettend vriendelijk en al het personeel was heel behulpzaam. De kroepoek vooraf was erg klef, maar dit werd gelijk opgepakt en we kregen netjes een nieuw schaaltje. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Heerlijke sate en speenvarken. We kwamen hier met een groupon, maar werden zeker niet als tweederangs gasten behandeld (zoals in andere restaurants helaas wel eens voorkomt) en het was een lekker vier gangen diner. Top! Wij komen zeker nog eens terug.

Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Leuk om in de buurt te hebben. Meestal een goede afhaal-Chinees. Ontdekte het hoofdrestaurant in Baggelhuizen (wijk in Assen), was toen erg goed. Ook wel eens binnen gegeten, vonden we toen erg lekker. Deel bediening een beetje gemaakt vriendelijk. Saté erg lekker!