Happy Days Diner

Nieuwstraat 9 4524 EB Sluis Nederland Kaart

Over restaurant Happy Days Diner

Sunday, Monday… Happy Days! Iedereen die deze tv klassieker uit de jaren ’70 nog kent, herinnert zich ook de fifties diner waar de grootste tragedies altijd weer goed werden afgesloten. Die nostalgie keert weer helemaal terug bij Happy Days Diner in Sluis. De auto’s, het chroom, rode en zwarte accenten, en ja, ook de neon verlichting, het is er allemaal. Op de kaart mogen de burgers, chicken wings en pancakes niet ontbreken, maar er is nog veel meer te ontdekken. Have fun!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne