Happy Corner

Meer informatie over restaurant Happy Corner

• Amex , Mastercard , Visa card
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker gegeten verse groente en de diverse gerechten hadden de eigen smaak. Prijs kwaliteit is goed in balans.
Hoeveelheden zijn meer dan voldoende.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Lekker ouderwets gezellig Chinees restaurant waar je nog automatisch een eitje op de bami krijgt. Aardige bediening. Heerlijke krab-asperge soep en best bijzonder, want nog niet eerder op de menukaart gezien: Foe Yong Hai met tafu.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten na een dagje artis. Rijsttafel voor 2 personen was Super. Vlees was heerlijk mals. Goede service. Top Chinees en helemaal niet duur!!!!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij dit authentieke, Chinese buurtrestaurant. Prima Peking Eend en Kip in Oestersaus. Enorme porties, voor zeer vriendelijke prijs en dito bediening. Aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Dit Chinees restaurant geeft je het huiskamer gevoel. De service is zoor vriendelijk en deskundig.
Mijn lievelingsgerechten gegeten Wantang soep en pekingeend. De eend was lekker krokant en mals.
Natuurlijk Chinese bier erbij gedronken.
Wat prijs kwaliteit betreft verwacht je dit niet op die locatie.
Hier is het geweldig goed voor je smaak papillen en je portemonnee.
ook is hier hier kind vriendelijk
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
De naam is toepasselijk, met mooi uitzicht door de grote ramen op het kruispunt. De orchideeën in de vensterbank zien er verzorgd uit en gedijen goed. De inrichting is typisch chinees, met een wit systeemplafond waar een enkele lampion aan hangt en alles afgewerkt met koperkleurige biezen. Aan de muur grote verlichte foto's van Hong Kong en Shanghai en op de tafel roze kleedjes. De bediening is zeer vriendelijk. Alles komt op karretjes. De pekingeend met hoisinsaus hebben we wel eens beter gehad; weliswaar netjes in plakjes gesneden en dus niet met bot en al doorkliefd, maar hier ontbreekt de specifieke knapperige korst en het vet is elastisch. Ook van binnen is er niet veel aan, aan de droge kant. Dat kan niet worden gezegd van de malse kip met (een enkele) cashewnoot, die is prima, net als de groenten en ku lu kai, met stevige balletjes en een ferme saus. Voordeel is dat de hoofdgerechten ook in halve porties kunnen worden besteld, ook al staat dat niet op de kaart. Er kan niet worden gepind, maar tegenover is een betaalapparaat.
Zonderling .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Ouderwets eerlijk Chineeshollandse gerechten. Huiskamergevoel met een zee aan orchideeën in de vensterbank. Gastvrij. Toplocatie. Heel geschikt om even snel alleen te eten voor weinig geld.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Dit restaurant zit al heel lang op deze plek en ik kwam er al als kind als ik met vader naar Artis was geweest. Ondertussen zijn het nieuwe eigenaren en is het eten met de tijd mee geroeid dus is het geen echte Hollandse Chinees meer maar ook een Chinees Chinees restaurant.
De rijsttafel kan ik een ieder aanraden alles is goed op smaak alleen zou het wat mij betreft iets meer Chinees mogen zijn en minder Indonesisch.
Geronimox1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Redelijke 'Hollandse Chinees' op een leuke lokatie. Eten is redelijk goed. Geen hoogstandjes wat dat betreft. Al sinds jaar en dag hetzelfde recept. Het personeel is vriendelijk.