Happy Boeddha

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning
John .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij kunnen ons prima vinden in de recensies die hier eerder geplaats zijn. Gisteren dit restaurant ongepland en voor het eerst bezocht, omdat bij onze 'vaste' Chinees een groep was neergestreken en daar dus geen tafeltje voor twee vrij was. Het restaurant is met slechts 4 tafels inderdaad bijzonder klein (volgens mij draaien ze vooral op 'afhalers'), maar als slechthorende weet ik kleinschaligheid en de daarmee samenhangende rust bijzonder te waarderen.
De ontvangst en de bediening door een van de dochters, was bijzonder voorkomend en plezierig. Ook de kok en de 'keizerin-moeder' kwamen ons nog even begroeten alsof we er al jaren vaste gasten waren.
We kozen voor het meest uitgebreide gerecht: de Happy Boeddha rijsttafel. Deze bestond uit bijzonder smakelijke wantansoep, gevolgd door een grote schaal met diverse vlees- en groentegerechten, waaronder knapperig geroosterde Pekingeend, babi pangang, zoetzure kip met veel lekkere en verse groenten, en reepjes rundvlees in een pittige saus. Na afloop nog een lekker potje Chinese thee gedronken en voldaan weer naar huis, dit alles voor nog geen 25 euro per persoon, incl. twee biertjes en een ijsdessert.
Hier gaan we zeker nog eens terugkomen, ook al liggen er meerdere Chinese restaurants op de route van ons huis naar deze gelegenheid!
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Vanavond zijn we voor het eerst iets af gaan halen in dit restaurant. En dat is niet tegengevallen. Waar de smaken van de gerechten bij veel Chinese restaurants vaak standaard of zelfs minder zijn, kan dit restaurant zich onderscheiden. Alles was nét iets meer op smaak dan gebruikelijk. De bediening gewoon correct. De inrichting van de zaak is typisch 'klassiek Chinees', zoals vroeger. Het afhaalgedeelte is rommelig (met speelgoed voor de kinderen). Het restaurant zelf wel erg klein, maar dat hoeft geen bezwaar te zijn. Kort samengevat, gewoon prima.
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Net even anders dan de "gewone Chinees". Je proeft de perfecte combinatie van kruiden en specerijen in alle gerechten. Een echte aanrader zijn de scampi's en de peking-eend. Niet groot, erg huiselijke en vriendelijke sfeer. Chefkok-eigenaar Alex heeft ook vaker bij ons zijn vermaarde en excellente buffeten bezorgd ; een groot succes tegen een betaalbare prijs.
Men is chinees maar beheerst de nederlandse taal erg goed.
tot snel maar weer !!