Happy Belly BBQ

Paul Krugerstraat 139A 3072 GH Rotterdam Nederland Kaart
31-107420291

Over het restaurant Happy Belly BBQ

Een knusse plek vlakbij de Rotterdamse Maashaven. In dit halal restaurant met Amerikaanse invloeden kun je naast heel veel vlees en vis van de barbecue ook kiezen voor een klassieke Mac&Cheese of corn porridge. Alle gerechten hebben een ding gemeen: het is voedsel voor de ziel. Je kunt ook gemakkelijk online bestellen en laten bezorgen!

Meer informatie over restaurant Happy Belly BBQ

maandag t/m zondag: 12:00 - 22:00 (uitgezonderd dinsdag)

Jouw recensie over het restaurant Happy Belly BBQ

Robert K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
vlees was lekker, bijgerechten niet bijzonder: groenten niet gegrild zoals geadverteerd, net als de maiskolf
weinig keus in sauzen bij spareribs: satesaus en ketjapsaus
mooie plaatjes in de folder, maar nog niet in realiteit
Ser G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heel kort. Zaterdag een bestelling afgehaald.
Zeeeer beleefd personeel, zeeeer schone zaak, en kapot lekkere eten!!
Aanrader!!! Je voelt je weer thuis in sweet sranang!
Ar L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ik heb nog nooit in mijn leven zo slecht gegeten. De tbone steak en burger smaakten en roken raar. De tbone was overigens geen tbone steak, maar gewoon een ontzettend taai en droog stuk vlees. De burger stonk en het vlees was ook taai. De macaroni and cheese smaakte ook nergens naar. Uiteindelijk gelukkig niet echt geld weggegooid en heeft mijn hond heerlijk genoten.