Happietaria Groningen

Peperstraat 17 9711 PC Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happietaria Groningen

Het restaurant is geopend van 17.00 tot 23.00 uur op 24 november tot en met 22* december 2016. Zondags gesloten.

*Op 22 december is het restaurant geopend van 17.00 tot 20.00 uur.
Steaker135 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
De service was misschien niet altijd 100% maar dat is ook niet raar omdat het vrijwilligers zijn, het eten was lekker en het zag er allemaal goed uit. een leuke avond gehad.
Marielle_1 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij Happietaria Groningen! Het eten is van goede kwaliteit en ziet er zeer smakelijk uit. Je krijgt een vol bord en gaat met een goed gevulde maag de deur uit. Het personeel helpt allemaal vrijwillig bij Happietaria (om zo een steentje bij te dragen aan de goede doelen) en daarom zijn ze allemaal zeer vriendelijk en ontzettend enthousiast. De locatie dit jaar is super: ruim en sfeervol. Mijn volgende reservering staat al in de agenda!
Alice93 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Gezellig en sfeervol restaurant. Enthousiaste bediening. Het toffe aan dit restaurant is, is dat het allemaal door vrijwilligers wordt georganiseerd en dat alle opbrengst naar het goede doel gaat. Daardoor gaat het misschien soms niet helemaal volgens de etiquette, maar dat zei ze vergeven.

Een echte aanrader vind ik het oer-hollandse stoofpotje. Heerlijk mals rundvlees en dat in combinatie met een soepele rode wijn. Heerlijk!