Happie Days

9,2
Erg voordelig
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Happie Days is een echte American Diner met verrassend goede burgers. De prijzen zijn laag, het eten is echt heel goed en de gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk. Er hangt een fijne, laagdrempelige sfeer, zoals ik bij een diner in gedachten zou hebben. Geen poeha, wel goed eten. Wij hoefden niet lang te wachten op onze burgers. Daarnaast werd er ook lekker seizoensbier van de tap geschonken. Al met al een hele goede aanwinst voor Wormerveer, wij komen zeker nog eens terug!
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Na veel soortgelijke restaurants geprobeerd te hebben, vind ik de Happie onbetwist de beste American Diner van Nederland. De menukaart is enigszins beperkt in de keuze, maar juist dat zorgt ervoor dat de gerechten die ze hebben perfect worden bereid. Probeer bijvoorbeeld de zelf samen te stellen Happie burger, de van het bot afvallende spare-ribs of de malse Ossenhaas salade eens; en je weet direct waar ik het over heb. Kwaliteit!

Ik kan dit restaurant aan werkelijk iedereen aanraden, ik kom hier binnenkort in elk geval zeker terug!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hebben hier in 2 maanden 3x gegeten, ondanks dat de Burgers er waanzinnig uitzien en smaken viel mijn keuze steeds weer op de mega lekkere Spare-ribs. Mijn vrouw bestelde een van de burgers en heb die met plezier geproefd.

Wat een feest dat we deze tent in Wormerveer hebben gekregen.
Mtbs B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ik heb vandaag, 19 maart 2016, echt heerlijk gegeten bij Happie Days! Nog nooit heb ik zulke lekkere spareribs gegeten. Huis gemaakt en het vlees viel bijna van het bot af. Ik vond het een hele gezellige sfeer en de bediening was heel aardig. Het ziet er uit als een all American diner en er wordt muziek uit de jaren 50 gedraaid. Al met al een aanrader en zeker de moeite om een keer naar binnen te gaan. De Happie Hamburger is inmiddels beroemd in Wormerveer en omstrreken .