Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Deze 2 eetcafe's liggen naast elkaar in de grootste winkelstraat van Amersfoort. De zaken zijn intern met elkaar verbonden, echter hebben ze allebei een eigen uitstraling en inrichting. Op deze locaties kun je terecht met gezelschappen, voor koffie met lekkers, lunch, diner of een heerlijk glas wijn of een speciaal biertje met Fingerfood. Dat deze eetcafe's al 30 jaar een begrip zijn in de Amersfoortse binnenstad zegt voldoende!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Eli S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima bediening en oké eten. Jammer genoeg kregen we niet de 20% korting die we wel geboekt hadden, kwamen we pas achter toen we de deur al uit waren. Volgende keer beter opletten als we de rekening krijgen.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voor de tweede keer hier in korte tijd gegeten. De tartaar vis als voorgerecht is een topper. Zo lekker! Het menu met de plate service is prima. De porties zijn aan de grote kant, maar erg lekker! De Afrikaanse huiswijn wit (Cellar Road) is heerijk. De 20% Iens korting op de gehelde rekening is een cadeautje!
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten, porties mogen wat groter. Gezellige sfeer en super leuke bediening. We komen weer als we in de buurt zijn.
Tjeerd A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een voor ons nieuw restaurant. Was erg gezellig, leuke en aardige bediening en eten voortreffelijk. We gaan hier zeker nog een keer eten. Met name de cheesecake van kok Richard was voortreffelijk. Super!
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het eten is oké en wordt verzorgd opgediend. De bediening is vriendelijk, maar laat veel te wensen over wat betreft aandacht voor de gasten, of er nog drinken is etc.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten en goede bediening
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend attente en aardige bediening. Prijs/kwaliteit heel erg goed. Dit restaurant is een echter aanrader.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Mooi opgemaakte borden. Klein broodje tonijn en warm vlees genomen. Toch nog ruimte porties. Broodje hamburger was ok.

De 20 procent Iens korting was in hun ogen 10 % . Toch nog 20 % gekregen.
Lee Ran R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Helaas was het eten zeer teleurstellend. Zowel de tonijn steak als de spareribs. Nadat we dit hadden aangegeven bij de bediening, werd ons ook meegedeeld dat de spareribs er "niet zoals gewoonlijk" uitzagen. Een beetje vreemd, want waarom zou je dit dan serveren. We hebben beide ons eten niet opgegeten.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten! Mijn gerecht was helemaal op maat gemaakt ivm allerlei allergieën en intoleranties. De serveerster die ons hielp heeft de hele kaart uitgepluist wat betreft ingrediënten en heeft samen met de keuken iets heerlijks op tafel gezet voor mij. Mijn man had het varkenshaasje met brie en spek en was hier ook erg over te spreken. Kortom, erg goed eten met goede service, een aanrader als je in Amersfoort bent!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Nadia O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
we werden verrast door de moderne uitstraling en ontvangen met een heerlijke zachtgerookte eend als amuse met ui/appelcompote.
Wij hebben gesmuld van het visplankje, knapperig en mals waar het hoort. Wij vonden het ook echt leuk om eens als borrelhapjes te delen.
De eend en kalf bij het hoofdgerecht waren perfect rosé, met voor de eend de perfecte knapperige bovenkant en heerlijke garnituren. De salade en gebakken aardappeltjes moesten los besteld worden, maar bij stevige trek echt de moeite waard. En ook tijdens het dessert werden we door duidelijke smaken verwend, de chocolade is machtig lekker en de sabayon perfect luchtig en erg leuk dat het aan tafel werd uitgeschonken. een verrassende gezellige avond met vriendelijke bediening en nette prijzen.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gisterenavond voor het eerst daar gegeten, was erg goed, royale porties, genoeg keuze ook voor de vegetarier. Heerlijke wijn, gezellige sfeer en snelle bediening.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig en gemoedelijk gegeten in een ontspannen restaurant. Goede bediening met heerlijk eten !
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij namen een lunch en het viel ons op dat ze bijzondere combinaties hadden die ik nog niet eerder had geproefd, lekker! Ik vond het wel redelijk aan de prijs, maar met een kortingsactie was het prima te doen. Beviel me erg goed en raad het zeker aan anderen aan!
Aviya B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuke sfeer en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Wij komen zeker een keer terug.
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
2 avonden heerlijk gegeten met 50% korting op de rekening via iens.nl tijdens ons weekendje Amersfoort! Rundersteak was voortreffelijk..
Mw Thea K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
fijne ontvangst, enthousiaste bediening.
Was wel jammer dat we bij het afrekenen, nogmaals bekend moesten maken dat we via de aktie van Iens gereserveerd hadden