Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Deze 2 eetcafe's liggen naast elkaar in de grootste winkelstraat van Amersfoort. De zaken zijn intern met elkaar verbonden, echter hebben ze allebei een eigen uitstraling en inrichting. Op deze locaties kun je terecht met gezelschappen, voor koffie met lekkers, lunch, diner of een heerlijk glas wijn of een speciaal biertje met Fingerfood. Dat deze eetcafe's al 30 jaar een begrip zijn in de Amersfoortse binnenstad zegt voldoende!

Glas champagne

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten en goede bediening
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend attente en aardige bediening. Prijs/kwaliteit heel erg goed. Dit restaurant is een echter aanrader.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Mooi opgemaakte borden. Klein broodje tonijn en warm vlees genomen. Toch nog ruimte porties. Broodje hamburger was ok.

De 20 procent Iens korting was in hun ogen 10 % . Toch nog 20 % gekregen.
Lee Ran R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Helaas was het eten zeer teleurstellend. Zowel de tonijn steak als de spareribs. Nadat we dit hadden aangegeven bij de bediening, werd ons ook meegedeeld dat de spareribs er "niet zoals gewoonlijk" uitzagen. Een beetje vreemd, want waarom zou je dit dan serveren. We hebben beide ons eten niet opgegeten.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten! Mijn gerecht was helemaal op maat gemaakt ivm allerlei allergieën en intoleranties. De serveerster die ons hielp heeft de hele kaart uitgepluist wat betreft ingrediënten en heeft samen met de keuken iets heerlijks op tafel gezet voor mij. Mijn man had het varkenshaasje met brie en spek en was hier ook erg over te spreken. Kortom, erg goed eten met goede service, een aanrader als je in Amersfoort bent!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Nadia O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
we werden verrast door de moderne uitstraling en ontvangen met een heerlijke zachtgerookte eend als amuse met ui/appelcompote.
Wij hebben gesmuld van het visplankje, knapperig en mals waar het hoort. Wij vonden het ook echt leuk om eens als borrelhapjes te delen.
De eend en kalf bij het hoofdgerecht waren perfect rosé, met voor de eend de perfecte knapperige bovenkant en heerlijke garnituren. De salade en gebakken aardappeltjes moesten los besteld worden, maar bij stevige trek echt de moeite waard. En ook tijdens het dessert werden we door duidelijke smaken verwend, de chocolade is machtig lekker en de sabayon perfect luchtig en erg leuk dat het aan tafel werd uitgeschonken. een verrassende gezellige avond met vriendelijke bediening en nette prijzen.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gisterenavond voor het eerst daar gegeten, was erg goed, royale porties, genoeg keuze ook voor de vegetarier. Heerlijke wijn, gezellige sfeer en snelle bediening.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig en gemoedelijk gegeten in een ontspannen restaurant. Goede bediening met heerlijk eten !
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij namen een lunch en het viel ons op dat ze bijzondere combinaties hadden die ik nog niet eerder had geproefd, lekker! Ik vond het wel redelijk aan de prijs, maar met een kortingsactie was het prima te doen. Beviel me erg goed en raad het zeker aan anderen aan!
Aviya B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuke sfeer en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Wij komen zeker een keer terug.
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
2 avonden heerlijk gegeten met 50% korting op de rekening via iens.nl tijdens ons weekendje Amersfoort! Rundersteak was voortreffelijk..
Mw Thea K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
fijne ontvangst, enthousiaste bediening.
Was wel jammer dat we bij het afrekenen, nogmaals bekend moesten maken dat we via de aktie van Iens gereserveerd hadden
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Sylvie S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prima eetcafe! vriendelijke personneel.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Leuke zaak, we hebben een heerlijke vissalade gegeten. De bediening was erg aardig en correct. Echt een aanrader.
Helma G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ik had van te voren aangegeven een allergie te hebben. Ik hoefde niets te zeggen, ze kwamen zelf met de opties die voor mij overbleven. Hebben hier heerlijk gegeten met 50% korting op de hele rekening.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was een positieve en aangename verrassing om in het centrum van Amersfoort zo"n gelegenheid tegen te komen. Zeker voor herhaling vatbaar, leuke en losse bediening, gerechten smaakvol en kleurig geserveerd.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben op terras gezeten, een heerlijke borrel plateau, aardige bediening, jammer dat ik niet naar binnen kon met een rolstoel !!