Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Langestraat 97 3811 AD Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Deze 2 eetcafe's liggen naast elkaar in de grootste winkelstraat van Amersfoort. De zaken zijn intern met elkaar verbonden, echter hebben ze allebei een eigen uitstraling en inrichting. Op deze locaties kun je terecht met gezelschappen, voor koffie met lekkers, lunch, diner of een heerlijk glas wijn of een speciaal biertje met Fingerfood. Dat deze eetcafe's al 30 jaar een begrip zijn in de Amersfoortse binnenstad zegt voldoende!

Glas champagne

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Happerij & Tapperij: In den Kleinen Hap

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Voldeed niet aan onze verwachting. Er zitten zoveel leuke restaurantjes in Amersfoort. Ik zou dit restaurant nooit meer kiezen.
John W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zochten een leuk restaurant. Dat hebben we hier gevonden. Leuke bediening en heerlijk gegeten. Heerlijke biefstuk gevolgd door een mooie creme brulee. Top!
Arenda K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Alles laf door elkaar op het bord. Vlees onder de saus. Aardappeltjes en groente lagen door elkaar. Dessert idem. Heb in het verleden vaak erg lekker gegeten
Beste Arenda Klukkert, wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad als vaste gast. Wij streven al 30 jaar naar een hoge kwaliteit en aandacht voor onze gerechten. Sinds afgelopen week hebben wij een nieuwe kaart, waarbij wij ook veel aandacht geven aan de opmaak van onze borden. Ik zal uw ervaring delen met ons keukenteam en hoop dat dit een "ongelukje" is geweest. Neemt niet weg dat u geen waar voor uw geld heeft gekregen. Graag nodig ik u uit om nogmaals bij ons te komen eten. Wij betalen uw hoofdgerecht en zullen er alles aan doen u te overtuigen dat er sprake was van een incident. Excuses hiervoor.
U kunt een mail sturen naar rolfvanas@me.com en refereren aan mijn reactie op uw recensie.
Ik kijk uit naar uw reactie.

gastvrije groet,

Rolf van As
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellige eetgelegenheid. Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader!
Wilco H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed eten! Soms duurde het even tussen de gerechten door.
Iet S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goed zoals altijd
Iet S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het was allemal heel lekker en goed verzorgd.
Christel De Jong T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk goed en leuk personeel
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg lekker gegeten. Leuke tent met gezellig en vriendelijk personeel.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Bediening was regelmatig afwezig. Eten was matig. Kregen wel gratis drankje aangeboden.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Elise F.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima bediening en oké eten. Jammer genoeg kregen we niet de 20% korting die we wel geboekt hadden, kwamen we pas achter toen we de deur al uit waren. Volgende keer beter opletten als we de rekening krijgen.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voor de tweede keer hier in korte tijd gegeten. De tartaar vis als voorgerecht is een topper. Zo lekker! Het menu met de plate service is prima. De porties zijn aan de grote kant, maar erg lekker! De Afrikaanse huiswijn wit (Cellar Road) is heerijk. De 20% Iens korting op de gehelde rekening is een cadeautje!
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten, porties mogen wat groter. Gezellige sfeer en super leuke bediening. We komen weer als we in de buurt zijn.
Tjeerd A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een voor ons nieuw restaurant. Was erg gezellig, leuke en aardige bediening en eten voortreffelijk. We gaan hier zeker nog een keer eten. Met name de cheesecake van kok Richard was voortreffelijk. Super!
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het eten is oké en wordt verzorgd opgediend. De bediening is vriendelijk, maar laat veel te wensen over wat betreft aandacht voor de gasten, of er nog drinken is etc.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten en goede bediening
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend attente en aardige bediening. Prijs/kwaliteit heel erg goed. Dit restaurant is een echter aanrader.