Happerij & Tapperij De Apostel

Beekstraat 13 6001 GG Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Happerij & Tapperij De Apostel

Rbeelen1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Vooraf een duo van coquilles en scampi en als hoofdgerecht Ierse Runderhaas met een pepersaus. De Coquilles en scampi's waren botermals en heerlijk gekruid. De Ierse Runderhaas was precies goed gebakken met een voortreffelijke pepersaus. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Ondanks dat bijna alle tafeltjes bijna vol zaten en wij met een groep van 10 personen waren, hebben we niet lang hoeven wachten op ons eten. Ook een ruime keuze in speciaal biersoorten. De sfeer was zeer gezellig en passend ingericht
Schelte V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Hertenbiefstuk besteld met na crème brulee. Hertenbiefstuk was goed op smaak. Er werd niet gevraagd of ik rare, medium of well doen wilde. Was dus ook iets te gaar. De rode wijn die ik er bij wilde was of een Merlot of een... de serveerster wist alleen dat het een Spaanse was. Hints van mij; Rioja, tempranillo hielpen niet. Het was het laatste. De crème brulee was werkelijk beroerd. Geen suiker korstje en een veel te zoete en vloeibare substantie. Eerder een crema catalana. Ook nog, in dit geval gelukkig, veel te klein portie; maar wel voor e 7,50! De Hemelse modder die mijn tafelgenoot had was niet beter qua prijs en portie. Desserts zijn hier zeker een afrader. Als laatste nog, erg jammer dat hier zelfs een hertenbiefstuk met de bekende frites wordt geserveerd. Daar hoort toch wat anders bij.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij hebben hier laatst heerlijk gegeten in de binnentuin, de bediening en de bedrijfsleider/eigenaar waren heel erg betrokken bij de gasten, de service was echt ontzettend goed! Zeker een aanrader!
Leonora S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Vaak bij de Apostel geweest, maar onze zoon werkte daar in de bediening. Gewoon goed eten zonder poes pas, sate of kipfilet, alles altijd lekker. Vriendelijke mensen achter de bar en in het weekend wordt er na 22.00 uur de tafels weggeruimd om plaats te maken voor de avond/nacht. Regelmatig optredens van (locale) bandjes of DJ's Zeer gezellige verblijfplaats óók tijdens carnaval.
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
We hebben hier heel lekker en gezellig gegeten en ... niet te duur.
De ontvangst was uiterst vriendelijk, de bediening soms wat 'afwezig' m.a.w. te weinig zichtbaar. Maar verder niets dan lof. Lekkere hoofdgerechten, soepele verandering (geen aardappels of frites voor ons) naar extra groenten. Iedereen probeerde het ons naar de zin te maken en dat blijft je bij.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
We hebben hier erg lekker gegeten, zeker voor een eetcafé. We hebben gebruik gemaakt van het drie-gangenmenu, incl. drank waren we zo maar €30,- pp kwijt (ik heb ook een gerechtje van +3 euro gepakt). Alles was goed op smaak en de porties waren vrij ruim. Ik heb zelfs wat laten staan, maar zo is het in ieder geval genoeg voor de grote eters! De ruimte was ook erg leuk en warm ingericht. Bediening was vriendelijk, het enige nadeel was deze keer dat ze niet echt uit zichzelf nieuwe drankjes op kwamen nemen, dit hebben we uiteindelijk maar zelf gevraagd.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Eetcafé met moderne inrichting. Ongedwongen sfeer. Uiterst vriendelijke bediening. Drie gangen keuzemenu voor 19,75 euro (op zaterdag wel voor 18.30 uur bestellen). Een aantal gerechten kost 3 euro extra. Wij namen de duo van coquilles en scampi's (+3) en de 'Ondeugende champignons' vooraf. Was prima. Daarna het Weerter vispannetje (diverse stukjes vis met kaassaus) en Spareribs als hoofdmaaltijd. Gerechten die goed passen in een eetcafé. Moet dan wel goed zijn en dat was het. Twee soorten chocolademousse en kaasplankje (+3) als nagerechten. Geen wijnkaart en slechts keuze uit twee soorten rode wijn. Wij kozen voor een Merlot uit Chili (20,50 euro). Slechts drie biertjes op tap (Het woord 'Tapperij' is wat dat betreft niet helemaal OK). Al met al een prima adres voor een eenvoudige maar smakelijke hap voor een betaalbare prijs. Daarom een 8 voor het eten.