Happen en Stappen Papendrecht

9,4

Jouw recensie over het restaurant Happen en Stappen Papendrecht

Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goede ontvangst en leuke kaart. Gerechten zijn er in grote en kleine porties te verkrijgen. Omdat we er voor de eerste keer waren, stelde de gastheer voor om een tapasmenu te nemen. Gerechten waren heel erg smakelijk en divers. Betere kwaliteit tapasgerechten.
Mevr D B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Perfecte keuken. Wij namen de Tapas Exclusive, een ware aanrader. Fantastische tapaatjes en goede wijnen, hier komen we zeker terug.
W. K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij waren 'gelokt' door de prima recensies en...werden echt niet teleurgesteld. Bewonderenswaardig wat met op zich beperkte middelen geboden wordt. Het hier al vaak geroemde Tapas-diner is inderdaad bijzonder aan te bevelen, heel leuke formule. Papendrecht mag en moet blij zijn met deze originele bijdrage. En........dan kun je er ook nog gewoon koffiedrinken en lunchen maar dat hebben we nog niet uitgeprobeerd. Deze jonge zaak verdient aandacht!
Carlijne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Er kwam veel kou van het raam af
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellig restaurant waarbij je merkt dat de kwaliteit van het eten bovenaan staat. Leuke en gevarieerde menukaart, waarbij je zowel "kleine" als "grote" borden kunt bestellen van hetzelfde gerecht. Wij kozen voor een "klein" voorgerecht en twee "kleine" hoofdgerechten met daarbij patat en dit was ruim voldoende voor ons.

Eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam. Het was nu behoorlijk rustig in de zaak, maar ik kan me wel voorstellen dat het best rumoerig is als er meer mensen aan de bar zitten, die midden in het etablissement zit.

Het is echt gewoon goed eten voor een prima prijs, echt een aanrader!!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een goeie artiest erbij. Zeker de moeite waard om er te gaan eten of een borrel te gaan drinken. Het verrassingsmenu was ook erg lekker
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, echt alles was lekker! Superaardige bediening!! Heerlijke avond gehad met mijn broers en zussen. Ik ga zeker terug!!
rianne_buitendijk .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat een feestje om hier te eten. Met 4 personen het luxe tapas menu genomen. Helemaal TOP, echt een aanrader !!!!!!!!!!!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding! Een aanrader om lekker te eten!
De menukaart omdat die opgerold is en daardoor de neiging heeft terug te rollen is daardoor lastig te lezen.

Ik heb er samen met een relatie goed gegeten, het was wat rumoerig door wat erg luidruchtige gasten aan de bar, gelukkig namen die snel plaats aan tafel..
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zeker een aanrader als je van lekker eten houdt.
2 Weken geleden hier genoten van een heerlijk diner met luxe tapas en lekkere wijn van Tulipe.
Onlangs weer genoten van een heerlijke lunch bij happen en Stappen.
Ik koos voor de Happen en Stappen uitsmijter met carpaccio met truffel majo, heerlijk nog nooit zo een lekkere uitsmijter op, weer eens wat anders dan uitsmijter ham kaas.
Mijn Partner koos het Broodje met kippendij teriyaki, Super mals en lekker van smaak!
Het Stappen hebben we nog niet ervaren maar staat zeker in de agenda nadat we hoorden dat er 1 oktober een goede zanger het restaurant bezoekt voor diner met Live Muziek, hebben we direct gereserveerd!
Met zekerheid kan ik zeggen dat dit echt een aanwinst is voor Papendrecht en omgeving. Prijs kwaliteit is zeer goed. Bediening is vlot en zeer vriendelijk. Allemaal Top!
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Afgelopen weekend hier met 3 vrienden gegeten.
Bij binnenkomst voel je je gelijk al op je gemak door een warm welkom.
Service is top. de gastheer en gastvrouw weten goed in te spelen op de wensen van de gast.
Een gezellige sfeer begeleidt door heerlijke gerechten hebben voor ons een top avond bezorgd.
Wij kozen voor het tapas menu op aanraden van het tafeltje achter ons. Alle gerechten waren top!
Na het diner hebben we nog gezellig een biertje gedronken aan de bar.
Zeker een aanwinst voor Papendrecht, en voor zeker voor herhaling!
Happen en Stappen ga zo door!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Als je van de ons kent ons mentaliteit houdt dan is dit he perfecte restaurant. Goed eten en een goede kwaliteit
Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Buitengewoon genoten in deze nieuwe zaak in Papendrecht vanavond. Vol, dus even paar tellen nog wachten aan de bar met een fijne la tulipe ilja gort glas rode en witte wijn(huiswijn en 3,60 wat een mooie prijzen) aan tafel door de eigenaar/gastheer een korte uitleg over de menukaart en leuke concept alles in tapas formaat verkrijgbaar. We kozen met z'n 2en voor verrassings luxe tapas menu van de chef 35,- pp geen geld voor de leuke verrassende gerechten 4x koud, 4x warm en verzameling desserts. Overrompeld, alles heerlijk bereidt door de keuken. Gastheer meermaals aan tafel gehad voor gezellig praatje en blijven checken of alles naar wens was ondanks de drukte. Nieuw vanaf juni in Papendrecht, maar zeker de moeite waard. Wij komen iig terug met z'n 2en of nog meer personen voor wederom gezellige avondje bij Happen en Stappen!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk!

"We gaan een keer in dat nieuwe restaurant eten" En dat bleek een perfecte keuze.
Wij kozen voor de luxe tapas en werden aangenaam verrast met een geweldig lekker combinatie van kleine voorgerechten (vis & vlees). Ons hoofdgerecht wes eveneens een combinatie van kleinere gerechten en ook dit was een heerlijke combinatie van kleine vis en vlees gerechten. En ter afsluiting een lekker dessert.

We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een fijne bediening. We komen zeker terug!
klaasjan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Bijzonder vriendelijke bediening: ze kwamen regelmatig even langs om te kijken of alles in orde was en uitleg te geven over het eten. Ook de kok en eigenaar kwam informeren of alles in orde was. Eten was heerlijk! Aanrader om de combischotel te nemen: 3 gangen met verschillende hapjes uit de wereldkeuken!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Hennie Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten, leuk opgediend. kok heeft er gevoel voor.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten met relaties. Nergens in Papendrecht wordt deze kwaliteit eten geserveerd. De bediening is vriendelijk en de kok komt zelf vragen of er op of aanmerkingen zijn. Go There als je prijs stelt op zeer goed eten.
Kylian D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk eten en zeker top servering hopen dat de zaak meer bekend word en lekker vol loopt top zaak top personeel allemaal top
langewilm .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Verrassend! De onbeperkte spareribs zijn sensationeel. Voor zowel de fijnproever als de bourgondiër is dit een echte aanrader. Het vlees valt zo van het bot af en is perfect van smaak. De bijgerechten zoals de salade, zelfgemaakte friet en sauzen passen er perfect bij. De bediening en de gastheer zijn zeer vriendelijk, correct en voelen goed aan wanneer er iets aangevuld of bijgeschonken moet worden. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. De kwaliteit is echt uitstekend voor een schappelijke prijs. Dit restaurant is een echte aanrader en aanwinst voor Papendrecht en omgeving!