Happen en Stappen Papendrecht

Veerpromenade Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Happen en Stappen Papendrecht

Uit alle windstreken

Happen & Stappen speelt in op de nieuwe foodtrends. Op de kaart staan kleine, vriendelijk geprijsde gerechten. Je kunt het vergelijken met tapas, maar dan uit de wereldkeuken. Ze serveren gerechten uit alle windstreken. Door de porties kunnen mensen precies zoveel eten als ze zelf willen. Wie veel trek heeft, kan na het voorgerecht twee of drie hoofdgerechten nemen. Heb je minder honger, dan neem je twee voorgerechtjes of een voor- en een hoofdgerechtje. Wie niet kan kiezen uit de nagerechten, neemt van alles gewoon een beetje.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk Geluncht het was toppie
Marinke D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten..Alles was goed...Het warme ontvangst...Leuk dat je kan kiezen tussen een s of een l maaltijd...prijzen goed..We gaan hier zeker nog terug komen..!!
Gerda Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij hebben hier al verschillende keren gegeten. Het eten is altijd top en de bediening ook. Komen hier zeker nog veel vaker terug. Ook een lunch is aan te bevelen.
Renske M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lieve mensen en goed eten. Een en ander leek nog wat onwennig te gaan, maar de sfeer was prima en de gerechten waren origineel en lekker.
Debora Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, uitgebreid broodassortiment, eend vd bbq smaakte heerlijk. Kan rustig kletsen, zonder last te hebben van andere mensen of te harde muziek. Ook gemakkelijk om gerechten van één blad te lezen, genoeg keuze.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was lekker, personeel erg vriendelijk. Inrichting vond ik wat “ kil” aandoen. Naam restaurant niet zo’n goede keus naar mijn mening. Nodigt niet echt uit voor “ ouderen.” Happen wel maar stappen niet.???? Desondanks gaan we zeker terug.
monique M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Happen en Stappen. Het tapasmenu is voor herhaling vatbaar. Een fijne plek om zowel met het gezin als enkel volwassenen gezellig te eten. Wij komen zeker terug.
monique M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Happen en Stappen. We hebben genoten van het tapasmenu. Een leuke plek om zowel met gezin als met volwassenen een hapje te eten. Prima bediening en heerlijke gerechten. Wij komen zeker terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Eten was erg lekker. Goede porties voor zeer goede prijs. Bediening ook top. Hoop dat het snel drukker wordt zodat ze kunnen blijven bestaan. Ik ga zeker nog terug.
Antonio En Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte bediening, porties waren voor ons precies goed. Het restaurant ziet er netjes uit, de sfeer kan beter, het is nu wat sober.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk eten, uitstekende kwaliteit
De sfeer/inrichting/muziek kan beter
Ik kom hier zeker terug.
Exclusieve tapas is een aanrader
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen. Leuke avond gehad. Gaan er zeker vaker heen.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vanavond hier heerlijk gegeten en ook de bediening was super !! Echt een aanwinst voor Papendrecht
Alie D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Leuk restaurant, aanwinst voor papendrecht
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten!!!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een verschoon mogelijkheid voor baby’s ontbreekt.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goed gegeten, fijne bediening en erg gezellig. Prima avond gehad.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten, ossenhaas en bavette waren heerlijk mals.
Porties in zowel Small als Large uitvoering, waarbij voor voorgerecht Small normaal is en Large voor hoofdgerecht normaal.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
heerlijk gegeten en fijn dat er kan worden gekozen voor small of large porties.
John D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten vanavond met broers en zus. Goed ontvangen in leuk klein restaurant met sfeervolle inrichting, sober, maar prima. Gekozen voor het tapasmenu en dat was van begin tot eind een heerlijke verrassing. Mooie schotels met carpaccio en Vitello tonato, sushi, kroketten en tonijn. Alles mooi op smaak, vers en visueel prachtig. Goede afstemming na eerste gang om even te wachten met de tweede en toen wederom een tafel vol heerlijke gerechten die we konden delen. Leuke variatie in presentatie en ook weer een keur aan wereldgerechten: perfecte bavette, garnalen en ribs en meer.
Het dessert kwam prachtig opgemaakt op een grote plank en was een feest voor het oog.
Bizar om tijdens de Iens korting zoveel kwaliteit te krijgen voor weinig. Maar ook zonder korting ga ik hier weer met plezier eten, en daar dachten we allemaal zo over!