HapaS

• Huisdieren welkom , Terras
6,8
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Op een dinsdag bij HapaS binnengerold. Was aardig druk maar de bediening was top. De gastvrouw stond alleen zeker wel 30 gasten te bedienen. Ondanks dat zij het druk had hebben wij, noch de andere gasten, lang hoeven te wachten op service. Echt chapeau!
Gerechten waren wel okey. Naar mijn mening veels te simpel. Niet echt waard om culinair te noemen. Qua wat je uiteindelijk krijgt is het aan de dure kant. De gamba's zijn wel echt een aanrader! Allergenen worden goed ontvangen en waar nodig worden de gerechten aangepast. Voor de gamba's zal ik zeker een keertje terug komen. En voor de gastvrouw, bedankt voor een gezellige avond!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Hapas is een tappas restaurant maar niet in het bijzonder gericht op de Spaanse keuken. De gerechten die worden aangeboden zijn over het algemeen vrij eenvoudig en niet zozeer van een hoge kwaliteit. De prijs-kwaliteit verhouding is in mijn beleving nogal laag en de gerechten varieëren van € 5,50 voor bijvoorbeeld de spicy spareribs, € 7,95 voor de saté tot € 12,50 voor de grote gamba's (deze zijn trouwens zeker aaan te bevelen als je besluit hier te gaan eten). Het restaurant speelt goed in op allergieën en intolleranties door vooraf aan te geven dat ik lactose intollerant was heeft de keuken hier zelfstandig met alle gerechten op ingespeeld. De bediening was vriendelijk en vlot maar het restaurant laat punten liggen door te eenvoudige gerechten te serveren.
Pelle88 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Ik heb met 3 vrienden Happas geprobeerd. We gingen voor het menu van 24,95 per persoon. Op de vraag of daar een bepaald gerecht bij zat werd positief geantwoord. Uiteindelijk begonnen met een koude kreeftensoep met een theelepeltje. Voor de rest makkelijke, weinig uitdagende gerechten die zeker qua prijs kwaliteit verhouding te wensen overlieten. Ik wil mijzelf geen grote eter noemen maar het dessert werd geserveerd toen ik nog wel een aantal warme gerechten verwacht had. Ook het voorkeursgerecht is nooit bij ons aan tafel geserveerd. Vervolgens ons ongenoegen geuit. De vrouw die ons ongenoegen aan heeft gehoord antwoordde met " dat is uw mening" " als u het niks vind moet u hier niet meer komen" " uw voorkeursgerecht is per ongeluk bij een andere tafel gereserveerd " Uiteindelijk is er een bedrag van de rekening gehaald voor het ongenoegen. Desondanks was het nog steeds niet naar onze tevredenheid. Voor ons nooit meer Hapas.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wat een fantastisch restaurant! Je kan het zelf zo beperkt of uitgebreid maken als je zelf wil; echt een Hapas-restaurant als het bedoeld is. Het eten is ontzettend lekker, mooi opgediend en nodigt uit tot "smullen". Omdat elke dis-genoot haar/zijn eigen gerechtjes kiest en je deze daarna met elkaar deelt, is eten bij Hapas echt die belevenis die je deelt. Samen!
ThijsE .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Met onze twee dochters (9 en 10 jaar) hebben we heerlijk gegeten in de patio. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Lekker gevarieerd eten voor een redelijke prijs. De hapjes zijn vooral tapas, maar ook andere hapjes zoals nachos bolognese, saté en vitello tonato, Ook onze dochters konden een keuze maken uit de gevarieerde gerechten.
SGT6 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Prijs-kwaliteit verhouding is laag, hapjes zijn erg zoutig en erg eenvoudig om te maken. Dit gaf mij het gevoel dat ik het ook thuis had kunnen doen. Glas rode wijn was lekker, maar veel te warm. Bediening kan echt vriendelijker!
Spoeuhk .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Erg gezellige sfeer. De prijs/kwaliteit verhouding is subliem.

Je krijgt degelijke porties en het smaakt ook erg goed, geen kwantiteit.

We waren met een gevarieerd gezelschap waardoor de communicatie met het personeel af en toe wat stroef ging (engelse taal werd gehanteerd).

Zeer zeker de moeite waard om te bezoeken.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Als "Noord-Hollanders" werden wij helemaal stil van de bediening, werkelijk oprecht geïnteresseerd. Wij voelden ons werkelijk Gasten. Verwacht bij Hapas geen culinaire hoogstandjes, maar lekker eten en zo'n vriendelijke bediening, daar is gewoon niks mis mee.