Hao-Yuan

Van der Molenallee 99 6865 CB Doorwerth Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hao-Yuan

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Al vaker hier geweest en het was weer lekker. Keus genoeg aan het buffet.
Lag helaas geen Daging Roedjak bij buffet, maar wel kip in zoetzure saus. Was ook erg lekker. De bediening is altijd erg vriendelijk.
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Zaterdag weer lekker gegeten bij deze chinees. Erg lekker buffet hebben ze daar. Ik vind het lekkerste de mihoen, kip met cashewnoten. Wat ze nu hadden was champignons in oestersaus. Erg lekker. De bediening is ook erg aardig en je wordt vlot bediend.
Aartje1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
We komen hier graag al meer dan 15 jaar.
Goede gerechten, variatie en goede prijs/kwaliteit verhouding zowel voor af haal gerechten als a la carte en buffet. Over de bediening en service niets dan lof. Altijd fijn om er te komen.
JackM .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Een gezellig echt Chinees restaurant, met een voortreffelijke keuken en een uitermate vriendelijke bediening!
De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Wij wilden even wat eten, kunt u even wachten, wij maken een tafel voor u klaar.Een dampend buffet stond er opgesteld, een ruime keuze, voor, hoofd en nagerechten. Smaken viel wat tegen, erg vlak, gerechten zonder karakter. Maar voor € 16.95 klaagden wij niet.
Vriendelijke bediening.