Hao Hua

Havenkade 6 8081 GP Elburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hao Hua

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Great7ven .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Niet gek voor een chinees, we hadden een combinatiegerecht voor twee personen en een los gerecht voor 1 persoon om met drie te delen.

De smaken waren wel ok maar de hoeveelheid was behoorlijk beperkt. De twee persoons was zeker niet voldoende voor twee middelmatige eters.

De bediening is redelijk vriendelijk maar kan je niet goed volgen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Lang geleden dat we speen varken en garnalen met knoflook van deze kwaliteit en bereiding hebben gegeten. Fantastische bereiding, attente en snelle vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met de boot in Elburg ook altijd vaste prik eten bij Hao Hua, vorig jaar viel het wat tegen, maar deze keer was het voortreffelijk. Heerlijke Wanton soep, als hoofdgerecht de eend en tipan verschillende vlees in scherpe saus. Uiterst vriendelijke bediening.
Zwervertje .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten Zeer gastvrij ontvangen en uiterst vriendelijke en vlotte bediening. We namen een menu en hebben heerlijk gegeten. Helemaal niets op aan te merken. Beslist geen voorspelbare Chinese gerechten. Alles met zorg bereid en met trots voor het gerecht opgediend. Niet onbelangrijk detail: Toiletten brandschoon! Ook voor een derde keer komen we zeker terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Deze behoord tot de top van Chinees-Kantonese restaurants. Bij binnenkomst kennismaken dmv een hand,jas wordt aangenomen en daarna naar je tafel begeleid.Het hele decor straalt rust uit evenzo de bediening.Menukaart keuze in overvloed echter wil men iets aanpassen is het mogelijk. Geen gehaast altijd koffie of thee na dat is gratis.een goed gesprek is kort mogelijk zodat spreken perfect Nederlands. Voor vele herhalingen aan te bevelen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Vanavond ons jaarlijkse bezoekje, na bijna voor de deur afgemeerd te zijn. En uit de vast duizenden gasten werden we direct herkend. "U bent er weer". En wat moet je van de gerechten zeggen als er reden is om jaarlijks aan te wippen? Zowel bediening en gerechten uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Ook dit restaurant behoort tot ons jaarlijks bezoek in Elburg. Een uiterst vriendelijke en vlotte bediening. De pekingeend was voortreffelijk, maar het gerecht dat we daarnaast hadden verschillend soorten vlees in scherpe saus, was erg zout., teveel zwarte boontjes. Het rstaurant is ruim opgezet, bij mooi weer kun je ook op het terras eten.
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Hier met een groep in het wokgedeelte gegeten Dat was geen succes. In de ruimte was het erg druk en warm. Het buffetgedeelte is absoluut veel te klein voor het aantal gasten. Het was continu wachten en dringen om bij de redelijk smaakvolle gerechten te komen. Vanwege de drukte moest er vaak gewacht worden op aanvulling. Ook om een gerecht te laten wokken duurde lang en om dan vervolgens nog bijvoorbeeld mihoen bij het gerecht te schappen moest je weer in de rij staan. We hebben vanwege de drukte niet echt kunnen genieten, helaas. Voor ons is dit gedeelte van het restaurant een afrader. Hier mag de eigenaar wat mij betreft beter over nadenken.
Kokkie1978 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Wederom geweldig gegeten bij Hao Hua. We hebben al meerdere malen hier met z'n twee en ook familie gegeten. Elke keer is het weer een feest. Het eten is helemaal geweldig, de service is zeer vriendelijk en de ambiance is netjes en sfeervol. Top vooral zo doorgaan! :)
JanSchreuders .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Al jaren komen wij vanuit Nunspeet (waar 3 Chinese restaurants zijn) naar Elburg om heerlijk te eten in HaoHua.
Op 8 januari j.l. waren familie en vrienden uitgenodigd voor een buffet, dat we samen met de eigenaar hadden samengesteld.
Het was in één woord GEWELDIG !
Wat een attente en gezellige bediening: voor iedereen een aardig woordje en dieetwensen werden ter plekke vervuld.
Alle gasten hebben een gezellige avond gehad en heeeeeeerlijk gegeten !!!
We kijken alweer uit naar ons volgende etentje in Elburg....
'meneer Jan' en Hanneke
Zwervertje .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Wij hebben met zijn vieren heir heerlijk gegeten. We kozen een compleet menu voor vier personen, apart voor ons samengesteld zodat ieders wensen tot zijn recht kwamen. Ook werd rekening gehouden met de wens pittig of minder pittig te willen eten. Het gastheerschap was uitstekend, vriendelijk en goed afgestemd op onze wensen. het eten was heerlijk. De honingkip vonden we zo lekker dat we nog een portie kregen. Hoewel het al ruimschoots half tien was geweest toen we ons dessert nuttigden was het geen enkel probleem om nog af te sluiten met koffie/thee. We werden beslist niet weggekeken!!
Kortom; een uitstekend restaurant, verrassend heerlijke gerechten. Wij komen zeker terug!!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Absoluut een aanrader.
Zeer snel en vriendelijk

Heerlijk gegeten.

De snelheid waarmee alles op tafel komt valt zeker te prijzen maar het was ook gewoon erg lekker.

Enige minpuntje is dat het geen goedkope Chinees is je bent al snel 100 euro kwijt voor twee personen.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Ook een terugkomer, een voortreffelijk CHinees restaurant, die zeer smaakvolle gerechten serveert met een uiterst vriendelijke bediening. Pekingeend knapperig en smaakvol. Soepjes vooraf erg lekker, zeker de Hao Hua proberen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
We legden met onze boot vlak bij Hao Hua af. Het was niet ons eerste bezoek. Al eerder was dit restaurant voor ons een topper. Heel smaakvol Chinees eten en goed verzorgd. Ook deze keer weer. En de bediening geeft je echt het gevoel gast te zijn. Van harte aanbevolen.
Leendert M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Het personeel lijkt over een fotografisch geheugen te beschikken. Ze weten nog wat je de vorige keer zo bijzonder vond en in welk gezelschap je verkeerde. Op deze heerlijke zomerdag op het terras begonnen. We bestelden het verrassingsmenu waarvan de eerste gang klaar stond toen we binnen werden geroepen. Prachtig opgemaakt. Drie verschillende gefrituurde gerechten waarvan een soort koekje met amandelen wel bijzonder heerlijk smaakte. Vervolgens een Chinese groentesoep geheel en al vers.
Het hoofdgerecht bestond uit drie schotels: grote garnalen in een pittige zoete saus, lamsracks met groenten en een tipan gerecht van rundlees met knoflook. Alles om je vingers bij op te eten.
De inrichting is gemoderniseerd maar is wat karakterloos geworden. Voorheen met linnen gedekt nu wat kale tafeltjes. Zulk heerlijk eten verdient mooi tafellinnen. Maar laat je daardoor niet afschrikken. Het heerlijke eten en de vriendelijke bediening zijn op zich meer dan de moeite waard om naar Elburg om te rijden.
Sjaantje2000 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Een heerlijke Chinees. Smaakvol, goede kwaliteit eten, vriendelijke bediening, en nette prijzen. Je kan hier even gewoon lekker eten, maar ook uitgebreid tafelen en een leuke avond uit zijn.
T. B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Wat mij betreft een van de beste Chinese restaurants van Nederland. Wij komen hier regelmatig en altijd worden we persoonlijk door de eigenaar begroet met een handdruk. Eigenlijk maken we zelden een keuze uit de menukaart. We krijgen altijd een soort verrassingsmenu. Ze weten precies wat we wel of niet eten en houden daar rekening mee. De grote garnalen in knoflook en de tong zijn heerlijk.
Wat we heel bijzonder vinden is dat onze (oude) ouders er regelmatig gaat eten. Ze worden er vertroeteld en geholpen met opscheppen. " Wilt u nog wat groente? Dat is goed voor u!"
Het is altijd druk in dit restaurant en dat is terecht!
Vandestadt .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Geen standaard chinees, maar plaatjes op het bord. Wij hadden erge trek na het zeilen en konden ons met moeite een plaatsje bemachtigen. Het menu waar wij voor kwamen stond niet meer op de menukaart, maar zonder aarzeling boden ze aan ondanks de drukte om het toch te bereiden voor ons. Niet kinderachtig met het schenken van de wijnen en wij hebben weer heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Uitstekende chinees, zeer vriendelijk bediening. De huissoep was voortreffelijk , de eend heerlijk knapperig. Het decor is vernieuwd, maar de gekleurde neon verlichting in de bogen is minder fraai.