Hao Hao

Meer informatie over restaurant Hao Hao

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Teleurstellend was het eten, het was zeer droog geen smaak en zeer taai. De Mifang was uitgedroogd en de kip sate was zeer slecht. Jammer voor zo'n grote bestelling zo'n tweede kerstdag.Wij zullen hier geen bestelling meer doen.........!!!!!
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Hao Hao is van binnen chinees en stijlvol gedecoreerd. Ontstijgt het niveau van de buurtchinees van vroeger. Mooie uitgebreide kaart. Sechuan, kantonees, chinees indisch en gewoon chinees. De pekingeend werd geserveerd in pannenkoekjes en ongevraagd ook bordjes voor de kinderen, erg leuk. Gerechten waren redelijk maar niet top. De chai sieuw, en de sate ajam waren helaas gortdroog. Al met al hebben wij hier wel aangenaam gegeten met onze twee kinderen, want de bediening is zeer attent en vriendelijk. Prettig adres.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Heerlijk gegeten met een groepje met 6 kinderen. Zeer vriendelijk geholpen door Linda die erg goed meedacht over de hoeveelheid eten ivm het aantal kinderen.
Eten is altijd van hoge kwaliteit, we komen hier graag!
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Zeven dagen open en 365 dagen per jaar. Uitermate vriendelijke bediening. Eten elke keer van dezelfde prima kwaliteit. De zaak zat niet erg vol, maar dat kan op een dinsdag. We komen hier vaker en vaak is het helemaal vol. Er werd veel afgehaald onderwijl. Heerlijk Indische rijsttafel gehad met alles op rechauds aan tafel geserveerd. Voor iedereen wat wils en allemaal lekker. Voorzien van handgesneden wortelfiguren.
Mus .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Zowel met groot gezelschap als met z'n tweeën hier gegeten. Bediening meer dan voorkomend en vooral Kantonese gerechten erg smakelijk. Een aanrader.