HanTing

Prinsestraat 33 2513 CA Den Haag Nederland Kaart
31-703620828

Over het restaurant HanTing

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

Meer informatie over restaurant HanTing

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning
9,1
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Geweldige avond gehad, met ons gezin. Onze zoon werd 13 jaar en dat wilden we graag vieren met een feestelijk diner. En dat is gelukt, hij heeft zich de hele avond jarig gevoeld en kreeg volop aandacht van het personeel! Het eten was is echt voortreffelijk, wat een geweldige smaakcombinaties, zeer verrassend! Onze zoon heeft 4 verschillende soorten thee gedronken, werd heel leuk geserveerd in een wijnglas. de bediening was zeer attent en vriendelijk. Ondanks de ster is het een restaurant waar je je thuis voelt, wij gaan hier zeker terugkomen!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik ben regelmatig in het verleden bij HanTing zowel zakelijk als prive geweest, altijd was mijn waardering uitstekend. Na een aantal jaren er niet geweest te zijn hebben wij nu weer bij HanTing gedineerd en ik kan alleen maar zeggen: het is nog beter geworden. Allereerst de bediening, deze is perfect: aandacht voor alles, losjes, het vrijwel automatisch overnemen van elkaars taken. Perfect! Het eten zelf is fantastisch een zeer verzorgde, smaakvolle mengeling van Chinees en Frans. Ik kan het niet goed omschrijven, dit moet je gewoon beleven. De entourage is zoals je deze mag verwachten. De prijzen zijn alleszins redelijk.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een hele fijne avond gehad bij Hanting. Keurige ontvangst en sfeervolle inrichting - niet al te 'stijf'. Genoten van een zesgangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen, schappelijk geprijsd voor dit niveau van koken. Wat ons betreft een paar aandachtspuntjes. Ons tafeltje, op het hoogste niveau van het restaurant, was gelegen naast de tafel waarvandaan het personeel menukaarten, bestek etc. verspreidde. Daardoor wat rommelig maar het maakte ook dat we enkele keren hoorden hoe het personeel aandachtspunten over hun aanpak uitwisselde. Vanaf ons tafeltje konden we het restaurant overzien, wat erg leuk was, maar achter ons werden na elkaar twee grote vrij luidruchtige gezelschappen geplaatst. De sommelier en het personeel dat het eten uitserveerde (in totaal 4 verschillende mensen gedurende de avond, een beetje onrustig) had soms ook moeite om eroverheen te komen. Enfin, niet heel storend maar toch opvallend. De start van de avond had wellicht een klein beetje strakker gekund, degene die ons de uitleg gaf over wat de mogelijkheden waren had wat ons betreft wat minder gehaast en persoonlijker over mogen komen. Ook de uitleg van wat er zoal op het bord lag en hoe dat was bereid - en dat was absoluut indrukwekkend en heel interessant om te horen - ging ons vaak erg snel.
Heel fijn: kraanwater geen probleem. Had misschien wat vlotter aangevuld kunnen worden gedurende de avond overigens. Het wijnarrangement kan ook in 'bob-formaat', ook fijn. En de 'volle' glazen worden absoluut niet kinderachtig ingeschonken, heerlijk. "Ik heb voor deze gang voor u gekozen voor..." komt echter wat gekunsteld over als het menu voor het gehele restaurant (gedurende een zekere periode) gelijk is en daarmee ook ongetwijfeld de aanbevolen wijn per gang. Hele smakelijke, bijzondere wijnen in elk geval.

Maar, natuurlijk het belangrijkst: het eten. Zes gangen, inclusief twee amuses, stuk voor stuk met heel veel aandacht voor detail en smaak bedacht en opgemaakt. Elke gang een feestje op het bord, met spannende combinaties en duidelijk met heel veel zorg bereid op mooi servies. De softshellcrab vond ik wat aan de vette kant en het dessert met mandarijn en chocola was niet helemaal mijn smaak maar ik heb genoten van al het andere, en ook beslist van de wijn-spijscombinaties. Geweldig hoe Frans en Chinees/oosterse topgerechten hier gematcht worden. Geen 'sterren-aanpak' hier met je servet opvouwen of stoel aanschuiven als je even naar het toilet geweest bent maar dat is wellicht een bewuste keus.
Dan tot slot een klein detail, de wc-brillen in de beide dameswc's moeten nodig even stevig vastgeschroefd worden.

Maar, als gezegd; een hele fijne avond gehad hier en bovenstaande is slechts bedoeld om eerlijk en met aandacht terug te koppelen en wellicht bij te dragen aan een paar puntjes op de i. Ik zou iedereen aanraden hier te gaan eten en ben ook zeker van plan zelf nog eens te gaan genieten van de combinatie van ooster en Franse cuisine op sterrenniveau.
Luka T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We kozen als kennismaking voor het 3-gangenmenu van de chef á € 37,00. Uitstekende gerechten, mooi geserveerd. De service zou iets vriendelijker mogen zijn.
Raffaele D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen week hier voor het eerst gegeten. Hele attente en vriendelijke bediening en de gerechten waren voor zowel het oog als de maag een lust. We hebben heerlijk genoten
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wat een lekkere schilderijtjes op de borden! Maar wat werd er doorheen gejaagd... In 2 uur is bij ons een 5 gangen diner er doorheen gejaagd. Uiteraard wel bekend van te voren, maar voelde toch erg gejaagd. Erg bijzonder voor een sterren restaurant. Dan verwacht je toch wat anders. Daarnaast waren de wijn-gerecht combinaties niet allemaal goed gekozen. Voor ons ieder geval toch wel een teleurstelling. Niet voor herhaling vatbaar.
SjokeA .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zesgangenmenu met wijnarrangement, iedere gang een nieuwe verrassing voor smaakpapillen en ogen. Fijne toelichting op keuze voor de wijn door de sommelier. Buitengewoon plezierige, attente bediening.
bounty69 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
6 gangen menu van de chef met wijnarrangement. Perfecte avond. Dit is wat fusion cooking zou moeten zijn. Bij sommige gerechten wordt je heen en weer geslingerd tussen Oost en West terwijl er bij andere gerechten een subtiele gelaagdheid is. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk en weinig opdringerig personeel met misschien wel 'lief' als beste omschrijving. Top!
Britt P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Na alle recensies hier gegeten maar wij vonden het erg tegenvallen
Matig gegeten ,veel dezelfde smaken
Voor een ster hadden wij wel wat meer verwacht
Gaan regelmatig naar luxe restaurants en zij echt geen zekerde
Voor ons geen 2 x...
De bediening daar in tegen was top!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5 november jl. heb ik mijn vrouw ter gelegenheid van haar verjaardag meegenomen naar Den Haag, waar we na een bezoek aan het Mauritshuis (óók een aanrader) gingen dineren bij HanTing Cuisine.

"You never get a second chance to make a first impression."
Al bij binnenkomst lieten de medewerkers van Hanting Cuisine al zien hoe centraal de klant staat: de deur werd opengehouden, de rolstoel van mijn vrouw naar binnen geleid en aan de tafel was al ruimte voor de rolstoel vrijgemaakt.
Op tafel stond voor mijn vrouw een verjaardagskaart die door het voltallige personeel was ondertekend.
Dezelfde medewerkers die haar gedurende de avond kwamen feliciteren.

We begonnen de avond met een glaasje overheerlijke champagne, dat ons werd aanbevolen door Jenny. Jenny zou de rest van de avond onze vaste gastvrouw zijn.

De geserveerde amuses waren van een oogverblindnde schoonheid en tongstrelende smaak:
-schuim van selderij met een crumble van wasabi;
-salade van eend, miso mayonaise en enoki
-rolletje van tofu gevuld met komkommer en retttich
-koude bouillon van zeewier gevuld met gerookte makreel
-cake van gamba, krokant van tapioca, gemarineerde appel, amsterdamse ui, creme van wortel, dressing van mosterdzaad

Ik had voor ons beiden gekozen voor het theemenu, aangezien mijn vrouw een theegenieter is. Elke gang wordt begeleid door een thee die, geselecteerd door thee-commelier Kiona Malinka (www.crusio.nl), de (yin/yang-)balans bij elke gang versterkt.

Gang 1:

Shiitake ~ tempé ~ gerookte tomaat ~ Jack Daniel’s ~ saoto

Gang 5:
Sinaasappel
Roomijs ~ pistache ~ popcorn ~ citrus ~ hazelnoot

Jenny lichtte niet elke gang en de opmaak van de borden toe, zij bracht bij elke gang ook een schaaltje met de ingrediënten van de thee en lichtte ook deze toe en waarom deze thee zo goed bij dit gerecht past.
Elk restaurant zou een Jenny in haar garde willen hebben: intrinsiek klantgericht, vriendelijk en authentiek.
Omdat mijn vrouw rolstoelafhankelijk is en het toilet in HanTing Cuisine in de kelder is gesitueerd en alleen via een steile trap is te bereiken, gaf men bij de reservering al aan dat een bevriend restaurant recht tegenover HanTing Cuisine een voor haar toegankelijk toilet had waar zij gebruik van mocht maken.

Al met al heeft HanTing Cuisine alle verwachtingen ruimschoots overtroffen.
We komen zeker terug.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dineren bij Hanting is een feest. Elk gerecht kent minimaal 5 tot 8 smaaksensaties. De bijpassende wijnen zijn allemaal heerlijk en qua wijn / spijs perfect gekozen. Mooie setting, perfecte bediening. Mijn nummer 1 in Den Haag.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Eindelijk op een zondagavond geweest....wat een super fijne beleving.
De fushion gerechtjes zijn allemaal om bij weg te dromen om te zien en om te proeven. Zuurtonen zitten in alle gerechten maar overheersen niet en maken de gerechten stuk voor stuk heerlijk fris.
De bediening is erg vriendelijk en kundig. Prijs meer dan waard .
Wij hadden 5 gangen genomen dat was voor ons meer dan genoeg ook door de amuses en tussen-amuse van de chef.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Mijn verjaardagscadeau! Wij hebben een heerlijke avond gehad bij HanTing. Het begon al goed met een verjaardagskaart op tafel, ondertekend door het voltallige personeel. Een detail dat ik erg kan waarderen. Gekozen voor het 5 gangen menu vd chef. Het bubbeltje uit Oostenrijk is daarbij ook een echte aanrader. De gerechten zijn stuk voor stuk kleine kunstwerkjes. Van de amuses tot de grotere gerechten, alles ziet er mooi uit en smaakt top. De bediening is om door een ringetje te halen. Een absolute aanrader!
Ajda D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De nr. 1 van Den Haag voorzien van een Michelin-ster. Het blijft een wonderlijke beleving, zoveel intense smaak en dat in de wonderlijke kunstwerkjes gepresenteerd. De service is top allergie aangeven gaat erg goed en vervolgens geen zorgen omdat er met volle aandacht en plezier de beleving compleet gemaakt. Geen ongemakkelijk stijf gedoe maar zeer toegankelijk en vriendelijk.
Echt een aanrader! Wel is enige smaak ervaring een tip omdat het anders wellicht wat heftig kan zijn. Met allergie echt een pluspunt dat de kennis en oplettendheid zeer goed is hier. Top!!
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het eten bij Hanting is verrassend. We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu en dat pakte erg goed uit. Ook de tussendoor geserveerde amuses zijn van zeer hoge kwaliteit met een uitgesproken en verrassende smaak. De bediening is onopvallend aanwezig en serveert met plezier, soms kan de uitleg wat duidelijker en vooral minder snel.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het is nu 22.30 uur en we zijn net terug uit Den Haag. Voor de tweede keer naar Han Ting geweest......geweldig. We waren er met z'n viertjes en hebben allen het 5-gangen surprisemenu genomen, wat een feest! Alleen......wat was het warm binnen, dat deed toch wel afbreuk aan het verder spectaculaire geheel. Prijs/kwaliteit helemaal in orde, zwarte brigade deed zijn uiterste best al kwam de dame die het geheel leidde behoorlijk afgepeigerd over.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Reeds meerdere keren gegeten bij Hanting. Prijs kwaliteit verhouding is top. Alle keren goed, lekker, goede bediening, prachtige borden en ook met een verjaardag besteden ze hier extra aandacht aan. Absolute aanrader, we komen zeker nog een keer terug.

Wat overigens wel echt een tegenvaller was de laatste keer, was de temperatuur in het restaurant. Ok, het was buiten 30 graden, maar binnen zo mogelijk nog warmer. Voor ons wel reden genoeg om er in de zomer in ieder geval niet meer naar toe te gaan.
A E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, HanTing heeft een mooie eigen signature die werkt en zorgt voor een unieke eetbelevenis. Veel elementen op het bord maar over het algemeen een mooie samenhang en volle, pure smaken. De iberico prachtig stuk mals vlees en heel mooi gemengd met aziatische smaken. En het dessert, dat bij aziatische restaurants vaak een ondergeschoven kindje is, echt heel goed en lekker. Ambiance is sfeervol en de prijs kwaliteit voor het gebodene meer dan in orde. Wat ons betreft het signatuur restaurant in de Hofstad!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben gekozen voor 3 en 4 gangenmenu met passend wijn arrangement. Het begint met 4 amuses, daarna nog een bordje met lekkers, klein en fijn, mooie smaken. Alle gerechten waren heerlijk, enkele voortreffelijk qua smaak, alleen naar mijn inzien teveel toefjes, druppeltjes, geleitjes, plakjes en rondjes van het een en ander. Het ziet er allemaal mooi uit maar overdone.
Less is more! Verrassende wijnen werden geserveerd, fris, fruitig, de juiste temperatuur, alleen de toelichting die gegeven werd was in een te hoog tempo. Bediening, keurig in het zwart, zijn vlot en vriendelijk. Omdat het restaurant vol zat was het wat te warm.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Superlekker gegeten, Mooi opgemaakte gerechtjes en verrassende smaken.
Blijft een feest om hier te eten.
Vriendelijke en professionele bedienining.