HanTing

Prinsestraat 33 2513 CA Den Haag Nederland Kaart
31-703620828

Over het restaurant HanTing

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

Meer informatie over restaurant HanTing

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
9,3

Jouw recensie over het restaurant HanTing

Hugan A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super gegeten. Leuke combinatie van smaken met een goed verhaal erbij. Mooie kleine hapjes. Zeker chefwaardig. Het enige jammere is het tempo. De gerechten volgen elkaar in sneltrein tempo op.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Afgelopen zaterdag weer eens bij HanTing geweest.
Om te huilen zo lekker…..
We kozen ervoor om a la carte te elk 4 gerechtjes te bestellen.
Het was weer verrukkelijk. Te veel en te lekker om alles te beschrijven, of het nu om als een schilderijtje opgemaakte scheermes met super verse en top bereide zeebaars gaat, de lamsfilet, of de verrukkelijke paling met zalm, de coquille & langoustine, de kwartel. Het was allemaal top. Goede en vriendelijke bediening. Puntje van kritiek is er wel. Het was zaterdag en erg druk. Omdat er geen geluiddempende bekleding is aan wand, muur of plafond steeg het volume tot soms onaangename hoogte. Ook begint het interieur, de trap naar de toiletten wat sleets te worden. Misschien wordt het tijd voor een maak-over. Maar dan alleen voor de binnenkant van de zaak. Zeker niet voor de gerechten want die zijn, zoals eerder vermeld, ronduit hemels..
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Zelden zo wisselend over een bezoek aan een restaurant gedacht: het eten was geweldig, zeer gevarieerd, bijzondere smaken, mooie combinaties en een prachtig plaatje op je bord. Maar het is een Michelin-ster onwaardig als je zo moet haasten. Raar dat een dergelijk restaurant twee zo dicht op elkaar geplande shifts heeft. Wij hadden om 6 uur gereserveerd,maar waren door een enorme file 15 minuten later. Er werd ons tot 3 keer toe verteld dat we om 8 uur weg dienden te zijn, niet echt gastvrij. De bediening was zeer gestresst en gehaast op het onvriendelijke af. Jammer, dit deed echt volledig afbreuk aan hoe het hoort in een Michelin sterren restaurant. We konden alleen nog koffie krijgen als we dat direct bij het dessert namen en stonden iets over 8 uur weer op straat. Op deze manier kan je niet echt genieten van een avond uit en doe je tekort aan de mooie gerechten die nu in een noodvaart werden geserveerd. Als we ooit al nog een keer zouden gaan, dan maar om half negen (tweede shift) boeken...maar dat is wel weer erg laat. Zonde!
BOBERTSIDERIUS .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Misschien wel het beste Chinese restaurant van Nederland, in ieder geval volgens mij. Alles lekker, én mooi geserveerd én heerlijk vers. Dus wij gaan weer, als we weer in het westen van het land zijn.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Om een jubileum te vieren voor het eerst in dit ster-restaurant gegeten. 5-gangen aan verassingen van zeer hoge kwaliteit. De bijbehorende wijn was fantastisch. De sfeer is erg aangenaam en de inrichting erge rustgevend. Een waar genoegen om hier te dineren. De tijd tussen de verschillende gangen varieerde, maar dit was geenszins storend.
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Voor de eerste keer hier gaan eten we waren nieuwsgierig naar dit restaurant met 1 michelenster . We wilde ervaren hoe de aziatische en de franse invloeden op het eten zouden zijn. We hebben zeer mooie en verrassende smaken mogen ervaren. De opmaak was een plaatje en de smaaksensatie heerlijk. Wij hadden het 6 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement . We hebben genoten, wij hadden alleen iets meer aziatische invloeden verwacht.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Was heerlijk, echte kwaliteit! Maar toch viel het wat tegen. De inrichting is saai, oubollig, mist sfeer. Stoelen staan bij het toilet opgestapeld, dat maakt geen fijne indruk. Wat onhandige ontvangst, en het duurde even voordat we het gevoel kregen goed en met aandacht voor ons, te zitten. We namen het 4-gangenmenu van de chef. Mooie gerechten, vooral de eerste twee. Daarna werd het al Franser. Jammer, het geheel (inrichting en gerechten) had van ons avontuurlijker en aziatischer mogen zijn.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na een jaar geleden dit restaurant met plezier voor het eerst te hebben ontdekt, gingen we nog een keer.
Het 5-gangenmenu was weer een mooie ervaring en de meest fantastische gerechten zijn bij mij vaak de voorgerechten en ook hier: de amuse met mossel, het voorgerecht met krab en het voorgerecht met zalm. Plaatjes op borden en heerlijk om te eten! Een bijbehorend thee arrangement maakt het een bijzondere ervaring.

Wat kritische puntjes over de service: Bij de afsluitende friandises was er wat onduidelijkheid over wat wel of wat niet geschikt was voor een zwangere en daar werd niet meer op teruggekomen en bij het verlaten van het restaurant was er weinig oog meer voor ons. Wellicht ook omdat we wat lang duurden. Daarnaast is het wat vreemd dat als je een dessert uit het Menu van de Chef neemt, er een dessert apart op de factuur berekend wordt met een a la carte prijs.
Louis J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Simply amazing! Ronduit fantastische smaken. Veel smaakconcentraten verwerkt in allerlei structuren zalfjes, sausjes, crunches.

Het vijf seizoenenmenu dat met bijpassend theearrangement te bestellen is was ook een schot in de roos. Theeën worden door het restaurant zelf samengesteld en afgestemd op de gerechten. Op een glas sekt na geen druppel alcohol op en de wijn ook niet gemist eigenlijk.

In 2012 had ik hier al eens heerlijk gegeten. Het niveau is duidelijk omhoog gegaan. Die ster is dik verdiend. We komen graag terug!

Alleen de temperatuur in het restaurant vonden we niet iets aan de hoge kant.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Afgelopen dinsdag mijn vrouw meegenomen voor haar verjaardag. Wat een heerlijke avond hebben we gehad. Ontspannen sfeer, veel rumoer qua akoestiek voor een restaurant met een michelinster, maar niet onprettig. Gerechten waren stuk voor stuk mooi in balans, om een smakeloos knappertje op één van de 5 gangen na klopte het helemaal. Prettige prijs ook voor de halve glazen in een wijnarrangement (€4,00). Jonge maar kundige brigade met goede kennis van zalen. Wij vonden het prettig dat er meerdere mensen bijvielen in de bediening van onze tafel, waardoor je constant de onopvallende aandacht hebt die je wenst en verwacht. Waterglazen werde tijdig bijgevuld, borden vrijwel dirext (maar niet te snel/te vroeg) afgediend. Echt een hele fijne ervaring en absoluut te begrijpen waardoor dit restaurant vrijwel elke avond vol zit!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Donderdag weer gedineerd bij Hanting. Was weer helemaal top. Zeer vriendelijke bediening en gepassioneerde vrouwelijke sommelier. Gekozen voor het 6 gangen menu en dat was geweldig. Hanting is het enige restaurant dat ik ken dat zich qua gevarieerde smaaksensatie kan meten De Librije! Alle gerechten zijn mooi, zeer smakelijk en verrassend. Hanting is ons nieuwe favoriete restaurant!
naomi K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en wederom fantastisch genoten. De bediening was wat rommelig, we werden door veel verschillende mensen bediend. Het menu was weer fantastisch en bij de meeste gangen was de bijbehorende wijn ook super.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hier met de restaurantweek gegeten. Heerlijk menu met amuses vooraf. Flesje prima wijn erbij. Vriendelijke bediening en goed advies qua wijn.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Geweldige avond gehad, met ons gezin. Onze zoon werd 13 jaar en dat wilden we graag vieren met een feestelijk diner. En dat is gelukt, hij heeft zich de hele avond jarig gevoeld en kreeg volop aandacht van het personeel! Het eten was is echt voortreffelijk, wat een geweldige smaakcombinaties, zeer verrassend! Onze zoon heeft 4 verschillende soorten thee gedronken, werd heel leuk geserveerd in een wijnglas. de bediening was zeer attent en vriendelijk. Ondanks de ster is het een restaurant waar je je thuis voelt, wij gaan hier zeker terugkomen!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik ben regelmatig in het verleden bij HanTing zowel zakelijk als prive geweest, altijd was mijn waardering uitstekend. Na een aantal jaren er niet geweest te zijn hebben wij nu weer bij HanTing gedineerd en ik kan alleen maar zeggen: het is nog beter geworden. Allereerst de bediening, deze is perfect: aandacht voor alles, losjes, het vrijwel automatisch overnemen van elkaars taken. Perfect! Het eten zelf is fantastisch een zeer verzorgde, smaakvolle mengeling van Chinees en Frans. Ik kan het niet goed omschrijven, dit moet je gewoon beleven. De entourage is zoals je deze mag verwachten. De prijzen zijn alleszins redelijk.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een hele fijne avond gehad bij Hanting. Keurige ontvangst en sfeervolle inrichting - niet al te 'stijf'. Genoten van een zesgangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen, schappelijk geprijsd voor dit niveau van koken. Wat ons betreft een paar aandachtspuntjes. Ons tafeltje, op het hoogste niveau van het restaurant, was gelegen naast de tafel waarvandaan het personeel menukaarten, bestek etc. verspreidde. Daardoor wat rommelig maar het maakte ook dat we enkele keren hoorden hoe het personeel aandachtspunten over hun aanpak uitwisselde. Vanaf ons tafeltje konden we het restaurant overzien, wat erg leuk was, maar achter ons werden na elkaar twee grote vrij luidruchtige gezelschappen geplaatst. De sommelier en het personeel dat het eten uitserveerde (in totaal 4 verschillende mensen gedurende de avond, een beetje onrustig) had soms ook moeite om eroverheen te komen. Enfin, niet heel storend maar toch opvallend. De start van de avond had wellicht een klein beetje strakker gekund, degene die ons de uitleg gaf over wat de mogelijkheden waren had wat ons betreft wat minder gehaast en persoonlijker over mogen komen. Ook de uitleg van wat er zoal op het bord lag en hoe dat was bereid - en dat was absoluut indrukwekkend en heel interessant om te horen - ging ons vaak erg snel.
Heel fijn: kraanwater geen probleem. Had misschien wat vlotter aangevuld kunnen worden gedurende de avond overigens. Het wijnarrangement kan ook in 'bob-formaat', ook fijn. En de 'volle' glazen worden absoluut niet kinderachtig ingeschonken, heerlijk. "Ik heb voor deze gang voor u gekozen voor..." komt echter wat gekunsteld over als het menu voor het gehele restaurant (gedurende een zekere periode) gelijk is en daarmee ook ongetwijfeld de aanbevolen wijn per gang. Hele smakelijke, bijzondere wijnen in elk geval.

Maar, natuurlijk het belangrijkst: het eten. Zes gangen, inclusief twee amuses, stuk voor stuk met heel veel aandacht voor detail en smaak bedacht en opgemaakt. Elke gang een feestje op het bord, met spannende combinaties en duidelijk met heel veel zorg bereid op mooi servies. De softshellcrab vond ik wat aan de vette kant en het dessert met mandarijn en chocola was niet helemaal mijn smaak maar ik heb genoten van al het andere, en ook beslist van de wijn-spijscombinaties. Geweldig hoe Frans en Chinees/oosterse topgerechten hier gematcht worden. Geen 'sterren-aanpak' hier met je servet opvouwen of stoel aanschuiven als je even naar het toilet geweest bent maar dat is wellicht een bewuste keus.
Dan tot slot een klein detail, de wc-brillen in de beide dameswc's moeten nodig even stevig vastgeschroefd worden.

Maar, als gezegd; een hele fijne avond gehad hier en bovenstaande is slechts bedoeld om eerlijk en met aandacht terug te koppelen en wellicht bij te dragen aan een paar puntjes op de i. Ik zou iedereen aanraden hier te gaan eten en ben ook zeker van plan zelf nog eens te gaan genieten van de combinatie van ooster en Franse cuisine op sterrenniveau.
Luka T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We kozen als kennismaking voor het 3-gangenmenu van de chef á € 37,00. Uitstekende gerechten, mooi geserveerd. De service zou iets vriendelijker mogen zijn.
Raffaele D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen week hier voor het eerst gegeten. Hele attente en vriendelijke bediening en de gerechten waren voor zowel het oog als de maag een lust. We hebben heerlijk genoten
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wat een lekkere schilderijtjes op de borden! Maar wat werd er doorheen gejaagd... In 2 uur is bij ons een 5 gangen diner er doorheen gejaagd. Uiteraard wel bekend van te voren, maar voelde toch erg gejaagd. Erg bijzonder voor een sterren restaurant. Dan verwacht je toch wat anders. Daarnaast waren de wijn-gerecht combinaties niet allemaal goed gekozen. Voor ons ieder geval toch wel een teleurstelling. Niet voor herhaling vatbaar.
SjokeA .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zesgangenmenu met wijnarrangement, iedere gang een nieuwe verrassing voor smaakpapillen en ogen. Fijne toelichting op keuze voor de wijn door de sommelier. Buitengewoon plezierige, attente bediening.