HanTing

Prinsestraat 33 2513 CA Den Haag Nederland Kaart
31-703620828

Over restaurant HanTing

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

Meer informatie over restaurant HanTing

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning
9,1
Raffaele D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen week hier voor het eerst gegeten. Hele attente en vriendelijke bediening en de gerechten waren voor zowel het oog als de maag een lust. We hebben heerlijk genoten
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wat een lekkere schilderijtjes op de borden! Maar wat werd er doorheen gejaagd... In 2 uur is bij ons een 5 gangen diner er doorheen gejaagd. Uiteraard wel bekend van te voren, maar voelde toch erg gejaagd. Erg bijzonder voor een sterren restaurant. Dan verwacht je toch wat anders. Daarnaast waren de wijn-gerecht combinaties niet allemaal goed gekozen. Voor ons ieder geval toch wel een teleurstelling. Niet voor herhaling vatbaar.
SjokeA .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zesgangenmenu met wijnarrangement, iedere gang een nieuwe verrassing voor smaakpapillen en ogen. Fijne toelichting op keuze voor de wijn door de sommelier. Buitengewoon plezierige, attente bediening.
Bounty69 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
6 gangen menu van de chef met wijnarrangement. Perfecte avond. Dit is wat fusion cooking zou moeten zijn. Bij sommige gerechten wordt je heen en weer geslingerd tussen Oost en West terwijl er bij andere gerechten een subtiele gelaagdheid is. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk en weinig opdringerig personeel met misschien wel 'lief' als beste omschrijving. Top!
Britt P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Na alle recensies hier gegeten maar wij vonden het erg tegenvallen
Matig gegeten ,veel dezelfde smaken
Voor een ster hadden wij wel wat meer verwacht
Gaan regelmatig naar luxe restaurants en zij echt geen zekerde
Voor ons geen 2 x...
De bediening daar in tegen was top!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dineren bij Hanting is een feest. Elk gerecht kent minimaal 5 tot 8 smaaksensaties. De bijpassende wijnen zijn allemaal heerlijk en qua wijn / spijs perfect gekozen. Mooie setting, perfecte bediening. Mijn nummer 1 in Den Haag.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Eindelijk op een zondagavond geweest....wat een super fijne beleving.
De fushion gerechtjes zijn allemaal om bij weg te dromen om te zien en om te proeven. Zuurtonen zitten in alle gerechten maar overheersen niet en maken de gerechten stuk voor stuk heerlijk fris.
De bediening is erg vriendelijk en kundig. Prijs meer dan waard .
Wij hadden 5 gangen genomen dat was voor ons meer dan genoeg ook door de amuses en tussen-amuse van de chef.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Mijn verjaardagscadeau! Wij hebben een heerlijke avond gehad bij HanTing. Het begon al goed met een verjaardagskaart op tafel, ondertekend door het voltallige personeel. Een detail dat ik erg kan waarderen. Gekozen voor het 5 gangen menu vd chef. Het bubbeltje uit Oostenrijk is daarbij ook een echte aanrader. De gerechten zijn stuk voor stuk kleine kunstwerkjes. Van de amuses tot de grotere gerechten, alles ziet er mooi uit en smaakt top. De bediening is om door een ringetje te halen. Een absolute aanrader!
Ajda D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De nr. 1 van Den Haag voorzien van een Michelin-ster. Het blijft een wonderlijke beleving, zoveel intense smaak en dat in de wonderlijke kunstwerkjes gepresenteerd. De service is top allergie aangeven gaat erg goed en vervolgens geen zorgen omdat er met volle aandacht en plezier de beleving compleet gemaakt. Geen ongemakkelijk stijf gedoe maar zeer toegankelijk en vriendelijk.
Echt een aanrader! Wel is enige smaak ervaring een tip omdat het anders wellicht wat heftig kan zijn. Met allergie echt een pluspunt dat de kennis en oplettendheid zeer goed is hier. Top!!
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het eten bij Hanting is verrassend. We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu en dat pakte erg goed uit. Ook de tussendoor geserveerde amuses zijn van zeer hoge kwaliteit met een uitgesproken en verrassende smaak. De bediening is onopvallend aanwezig en serveert met plezier, soms kan de uitleg wat duidelijker en vooral minder snel.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het is nu 22.30 uur en we zijn net terug uit Den Haag. Voor de tweede keer naar Han Ting geweest......geweldig. We waren er met z'n viertjes en hebben allen het 5-gangen surprisemenu genomen, wat een feest! Alleen......wat was het warm binnen, dat deed toch wel afbreuk aan het verder spectaculaire geheel. Prijs/kwaliteit helemaal in orde, zwarte brigade deed zijn uiterste best al kwam de dame die het geheel leidde behoorlijk afgepeigerd over.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, HanTing heeft een mooie eigen signature die werkt en zorgt voor een unieke eetbelevenis. Veel elementen op het bord maar over het algemeen een mooie samenhang en volle, pure smaken. De iberico prachtig stuk mals vlees en heel mooi gemengd met aziatische smaken. En het dessert, dat bij aziatische restaurants vaak een ondergeschoven kindje is, echt heel goed en lekker. Ambiance is sfeervol en de prijs kwaliteit voor het gebodene meer dan in orde. Wat ons betreft het signatuur restaurant in de Hofstad!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben gekozen voor 3 en 4 gangenmenu met passend wijn arrangement. Het begint met 4 amuses, daarna nog een bordje met lekkers, klein en fijn, mooie smaken. Alle gerechten waren heerlijk, enkele voortreffelijk qua smaak, alleen naar mijn inzien teveel toefjes, druppeltjes, geleitjes, plakjes en rondjes van het een en ander. Het ziet er allemaal mooi uit maar overdone.
Less is more! Verrassende wijnen werden geserveerd, fris, fruitig, de juiste temperatuur, alleen de toelichting die gegeven werd was in een te hoog tempo. Bediening, keurig in het zwart, zijn vlot en vriendelijk. Omdat het restaurant vol zat was het wat te warm.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Superlekker gegeten, Mooi opgemaakte gerechtjes en verrassende smaken.
Blijft een feest om hier te eten.
Vriendelijke en professionele bedienining.
Fredrinter1959 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke verse gerechten, mooi opgediend. Vooral de mooie visgerechten zijn zeer de moeite waard. We komen graag weer terug.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een week van tevoren reserveren bij HanTing resulteert in een tafel voor twee om 21.00 uur. Geen probleem verzekerde mevrouw Ting, want je kan tot 22.30 uur binnenlopen en zelfs dan kan je nog genieten van een 6-gangenmenu. En dat bleek inderdaad zo te zijn. Wij kwamen binnen in gezellige drukte en na ons kwamen nog best veel mensen binnen. Laat aan tafel, een rumoerige zaak en veel buitenlandse talen om ons heen is on-Nederlands en gaf een internationaal stadgevoel; heel leuk!

We gingen voor een 5-gangenmenu en het eten werd redelijk snel achter elkaar opgediend door verschillende mensen. De gerechten waren bijzonder door de mix met Aziatische smaken. Heerlijk! Wat ons het meest bij is gebleven is de eerste gang van rauwe vis onder een blaadje Chinese kool, de tweede gang van rode poon met inktvis en de vierde gang dat bestond uit stukjes Ibericovlees. De derde gang, zalm met een velletje van gebakken tofu, was lekker maar minder bijzonder. Het dessert met rijstpudding was wel weer heel bijzonder, dat hadden we nog nooit gehad.

De uitleg over de wijnen bij de verschillende gangen vonden we erg goed. Waar toch vaak de aandacht alleen maar op de wijn gevestigd wordt, gingen ze hier in op de combinatie van de wijn met het eten; dat is de reden voor het kiezen van een wijnarrangement! Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed, deze prijzen betaal je ook in veel ‘gewone’ restaurants. We hebben heerlijk genoten!
J J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
De opmaak van alle gerechten was oogstrelend. Het ene gerecht kwam beter uit de smaak dan het andere. Topper was de rode poon combinatie al drukte die wel de (te koude) Pecorino/Passerina weg. Het varken/buikspek was zeer mals al was de Gamay (Loire) weer aan de koude kant en (daardoor?) iets te hard bij het milde vlees. Goede ontvangst, prettig tempo. Inrichting in achterzaak is matig voor deze prijsklasse. Vermijd vooral de bankjes als je lang bent en denk om je hoofd. Het is laag op veel plaatsen. De porties zijn zeer klein. Een beetje zoals 5 jaar geleden gebruikelijk was in topzaken.
Nico1990 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Echt heel erg lekker gegeten. Lang geleden dat ik zo lekker chinees gegeten heb.
Vriendelijke bediening ook met verstand van de gerechten.
Niet goedkoop, dat wel. Maar okay, dan krijg je wel iets lekkers.
Rik_fly .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Elke keer is het weer een verrassing, de gerechten worden zo geweldig samengesteld dat het een genot is om het te zien en te proeven. De bediening is vlot en correct. Hun ster in goud waard. Voor iedereen die nog nooit bij Hanting heeft gegeten: je moet het ervaren hebben. Met niks te vergelijken. Heerlijk!