HanTing

Prinsestraat 33 2513 CA Den Haag Nederland Kaart
31-703620828

Over restaurant HanTing

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

Meer informatie over restaurant HanTing

• Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Eelco A. Gastronoom (57 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, HanTing heeft een mooie eigen signature die werkt en zorgt voor een unieke eetbelevenis. Veel elementen op het bord maar over het algemeen een mooie samenhang en volle, pure smaken. De iberico prachtig stuk mals vlees en heel mooi gemengd met aziatische smaken. En het dessert, dat bij aziatische restaurants vaak een ondergeschoven kindje is, echt heel goed en lekker. Ambiance is sfeervol en de prijs kwaliteit voor het gebodene meer dan in orde. Wat ons betreft het signatuur restaurant in de Hofstad!
Patrick L. Gastronoom (59 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben gekozen voor 3 en 4 gangenmenu met passend wijn arrangement. Het begint met 4 amuses, daarna nog een bordje met lekkers, klein en fijn, mooie smaken. Alle gerechten waren heerlijk, enkele voortreffelijk qua smaak, alleen naar mijn inzien teveel toefjes, druppeltjes, geleitjes, plakjes en rondjes van het een en ander. Het ziet er allemaal mooi uit maar overdone.
Less is more! Verrassende wijnen werden geserveerd, fris, fruitig, de juiste temperatuur, alleen de toelichting die gegeven werd was in een te hoog tempo. Bediening, keurig in het zwart, zijn vlot en vriendelijk. Omdat het restaurant vol zat was het wat te warm.
Henk N. Gastronoom (29 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Superlekker gegeten, Mooi opgemaakte gerechtjes en verrassende smaken.
Blijft een feest om hier te eten.
Vriendelijke en professionele bedienining.
Fredrinter1959 . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke verse gerechten, mooi opgediend. Vooral de mooie visgerechten zijn zeer de moeite waard. We komen graag weer terug.
Pki . Gastronoom (41 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een week van tevoren reserveren bij HanTing resulteert in een tafel voor twee om 21.00 uur. Geen probleem verzekerde mevrouw Ting, want je kan tot 22.30 uur binnenlopen en zelfs dan kan je nog genieten van een 6-gangenmenu. En dat bleek inderdaad zo te zijn. Wij kwamen binnen in gezellige drukte en na ons kwamen nog best veel mensen binnen. Laat aan tafel, een rumoerige zaak en veel buitenlandse talen om ons heen is on-Nederlands en gaf een internationaal stadgevoel; heel leuk!

We gingen voor een 5-gangenmenu en het eten werd redelijk snel achter elkaar opgediend door verschillende mensen. De gerechten waren bijzonder door de mix met Aziatische smaken. Heerlijk! Wat ons het meest bij is gebleven is de eerste gang van rauwe vis onder een blaadje Chinese kool, de tweede gang van rode poon met inktvis en de vierde gang dat bestond uit stukjes Ibericovlees. De derde gang, zalm met een velletje van gebakken tofu, was lekker maar minder bijzonder. Het dessert met rijstpudding was wel weer heel bijzonder, dat hadden we nog nooit gehad.

De uitleg over de wijnen bij de verschillende gangen vonden we erg goed. Waar toch vaak de aandacht alleen maar op de wijn gevestigd wordt, gingen ze hier in op de combinatie van de wijn met het eten; dat is de reden voor het kiezen van een wijnarrangement! Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed, deze prijzen betaal je ook in veel ‘gewone’ restaurants. We hebben heerlijk genoten!
Nico1990 . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Echt heel erg lekker gegeten. Lang geleden dat ik zo lekker chinees gegeten heb.
Vriendelijke bediening ook met verstand van de gerechten.
Niet goedkoop, dat wel. Maar okay, dan krijg je wel iets lekkers.
Rik_fly . Bourgondiër (4 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Elke keer is het weer een verrassing, de gerechten worden zo geweldig samengesteld dat het een genot is om het te zien en te proeven. De bediening is vlot en correct. Hun ster in goud waard. Voor iedereen die nog nooit bij Hanting heeft gegeten: je moet het ervaren hebben. Met niks te vergelijken. Heerlijk!
Alex K. Bourgondiër (3 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Genoten van de chef's keuzes. De gerechten worden met passie gemaakt en gepresenteerd.
Het personeel is vriendelijk en zeer attent. Dit is zeker een aanrader.
Michel W. Gastronoom (27 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij HanTing. We hadden gekozen voor het Dining with the Stars arrangement, voor ons inmiddels traditie. We hadden een vijf gangen menu dat voorafgegaan werd door aardig wat amuses. Alle gangen waren even lekker en fantasievol. Bediening was bijzonder vriendelijk en nam ondanks de drukte de tijd voor ons. Niets op aan te merken, hier komen we zeker terug. De enige kanttekening die ik wel wil maken is dat in de fusion keuken, de Oosterse kant het onderspit delft.
Simons1 . Gastronoom (19 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wat een feestje om hier te gast te mogen zijn! Het eten is zonder enige twijfel een klasse apart. Verzorgd, alle details kloppen, de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd. Hier wordt gekookt op een niveau dat je niet vaak aantreft.
We kozen voor een vijfgangenmenu waarbij de uitdaging was om ook voor 1 persoon een glutenvrije maaltijd te leveren. In veel andere restaurants worden dan simpelweg dingen weggelaten, bij HanTing zijn de maaltijden al grotendeels glutenvrij en weinige dingen die dat niet zijn, worden vervangen door smaken die perfect passen bij de rest dat op het bord ligt.
Het wijnarrangement was goed, en de wijnen werden qua smaak opgebouwd van iets lichter naar meer uitgesproken / gecompliceerd.
De service was erg goed, zeer professioneel. De medewerkers hebben een goede kennis van hetgeen ze op tafel zetten en zijn erg vriendelijk en attent. Ze houden goed in de gaten wat gasten nodig hebben zonder te nadrukkelijk aanwezig te zijn.
Qua prijsstelling erg verrassend, men bewijst dat een restaurant met ster niet extreem duur hoeft te zijn.
Nog niet eerder gaf ik een 10 op Iens, maar Hanting verdient dit echt!
SweetHD . Bourgondiër (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk 6 gangen diner! Elke gerecht top en een explosie van smaken. Heerlijke bijpassende wijn geserveerd door een enthousiaste sommelier. Bediening was vlot, zeer vriendelijk en deskundig. Het was fantastisch. Kortom een aanrader!
Sybas . Bourgondiër (3 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij HanTing. Ditmaal gekozen voor het uit vijf gangen bestaande Chinese kruidenmenu. 1. Tonijn en zeekwal, 2. Coquille en langoustine, 3. Heilbot, 4. Lam, 5. Banaan (dessert). Er zaten geen mindere gangen tussen; allemaal even verfijnd en lekker.
Bediening was vriendelijk en paraat. Gerechten werden toegelicht in twee talen (mijn tafelgenoot verstond geen Nederlands). Al met al heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Voor twee personen: 155 euro (inclusief drie glazen wijn en een flesje water).
Bloemxxx . 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Prachtig gemaakt eten, maar de entourage en de service zijn ronduit slecht. We zaten met z'n vieren in een bloedhete ruimte. Bovendien was het personeel chagrijnig, niet klantgericht en soms ronduit bot. Wij begrijpen niet waarom deze zaak een Michelin ster heeft ontvangen. Dit was eens, en nooit meer.
Wigerus . Fijnproever (9 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op zoek naar een sterrenrestaurant in Den Haag kwamen wij bij HanTing uit. Onopvallend gelegen in een winkelstraat. Prettig ontvangst door een vriendelijke dame. We kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu. We hebben er geen spijt van gekregen. Wat een heerlijke combinaties kwamen er voorbij, een ware smaakexplosie. Iedere gang was weer een verrassing, met ook nog eens een fantastische presentatie. De prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde. Keurige en attente bediening met kennis van zaken.
Johan M. Gastronoom (162 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren hier voortreffelijk gegeten, een vijf gangendiner met wijnarrangement. Het was razend druk en vreselijk lawaaiig, een sterrenrestaurant onwaardig. Ook zijn de stoelen oncomfortabel, veel te diep. De bediening was vriendelijk, maar een stoet van 6 verschillende mensen aan tafel, die ons toch wel heel dwingend een verrassingsmenu (makkelijk voor de organisatie ?) ""aanprezen"" en voorafgaand aan het dessert een dessertkaart presenteerden terwijl het dessert natuurlijk onderdeel van het menu is vind ik niet optimaal
Frommagio . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Omdat we iets te vieren hadden wilde we iets speciaals en dat is buitengewoon goed gelukt. De vriendelijke ontvangst, bediening en ambiance zorgen al direct voor een relaxte welkome sfeer. Vervolgens wordt je meegenomen op een reis waarbij elk gerecht een schilderijtje op zich is met een bijbehorend palet van verrassende smaken. Vanaf binnenkomst tot vertrek en alles er tussenin genoten!
Bas H. Gastronoom (33 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hier heerlijk gegeten, na een aantal lekkere een 6 gangen traktatie. Grote uitschieters de zeebaars en de lamsrack. Prachtig opgemaakte borden en een prettige bediening. We dronken er een heerlijk biertje bij, top! Een zeer geslaagde avond, wij komen zeker terug.
Odette817 . Gastronoom (16 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ik ben hier met mijn zoon wezen eten en ik kan er niets anders van maken: super! Wij gingen voor de vijf gangen en het was perfect. Wat een verwennerij. De wijn, de bediening, het dessertwijntje en de espresso; alles was het waard. Het enige minpunt was dat we dichtbij de deur zaten en dat het op den duur best wel fris werd door de gasten die telkens binnen kwamen en weer naar buiten gingen.
Stephanie H. Gastronoom (19 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Veel verhalen gehoord, eindelijk zelf een keer gaan eten, echt een aanrader! 3 gangen menu genomen. De amuses waren al prachtig en heerlijk. Zoveel smaken echt genoten. Prijs kwaliteit klopt helemaal.