HANS eten en drinken

Jacob Cremerstraat 95 6821 DC Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant HANS eten en drinken

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant HANS eten en drinken

Stephan J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Etentje met familie gehad. Het restaurant is zeer geschikt voor een groter gezelschap.
We werden vriendelijk bediend door een leuk meisje die enthousiast vertelde wat er allemaal buiten het menu om te verkrijgen was. Vlees, vis maar ook vegetarisch. Ook de ruime keus in dranken viel bij mijn gezelschap goed.
Ondanks dat het restaurant vol zat, konden we elkaar goed verstaan en hoefden we niet hardop te praten.
Buiten was er volop mogelijkheid om even te roken voor de liefhebber, zelfs als het regent.
Het is ons goed bevallen en komen hier graag nog een keer terug.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gister ben ik hier geweest met mijn vriendin. Het was niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. We worden altijd vriendelijk ontvangen, sfeer is huiselijk en de bediening goed en gezellig. Vaak komen we voor een daghap of spareribs, makkelijk en lekker, gister heb ik de eendenborst geprobeerd en mijn vriendin de daghap, deze waren erg lekker ook de friet is super. Erg leuk in de wijk, tot snel.
11052015 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een leuk café/restaurant in de wijk. Bij gebrek aan een eigen keuken op moment, gekozen om hier te eten. We hebben beide de spareribs gegeten. Deze waren echt heel goed. De friet en salade die erbij geserveerd werden waren een goede aanvulling. Ook de mayonaise die, zo werd verteld, huisgemaakt is.
De sfeer is heel gezellig en zeer zeker weer voor herhaling vatbaar.
Suzan H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vandaag ben ik hier voor de tweede keer wezen eten. De bediening was goed maar wat een smerig eten. Aan alle ingrediënten merk je dat ze voor het goedkoopste kiezen. Bij een borrelplankje goedkope leverworst. De soep was waterachtig. No go als je van lekker en smaakvol eten houdt.
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuk restaurantje op een verassende plek. Het eten was super en de bediening ook. Echt een aanrader! Het ligt iets buiten het centrum van Arnhem (10 minuten lopen). Maar hey is de moeite waard.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
op 8 febr voor de zoveelste keer geweest,hans heeft een gezellige tent lekkere wijnen veel srt bier''nu heeft ie een lekkere forel en sucade steak zeer de moeite waard en tarte tartin niks mis mee hij is ook goed in brood vlees vis borrel en kaasplankjes. voor de wijk waar ik woon. is hans al bijna 2 jr een goede aanwinst met fijne bediening ga zo door
Fransje L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lang wachten op de bediening. De personen naast ons werden sneller bediend. Wat een teleurstelling. Aangebrande stoofpot. 1 zakje friet voor 4 personen. Na 2 keer vragen kwam het tweede zakje aan het einde van de maaltijd Lauwe camembertert uit de oven. Geen excuses voor het slechte eten. Geen aanrader.
Celine G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Dit eetcafé in de Jacob Cremerstraat belooft veel, maar presteert weinig. Het begon al met ons voorgerecht, de Manchego, waar we naar de watermeloen zochten. Dit aangegeven bij de bediening. Bleek de watermeloen niet geleverd te zijn. Jammer. Meld dat even van te voren. Het hoofdgerecht, spareribs voor twee van ons en mosselen waren redelijk. De frites waren erg bruin gebakken, bijna zwart. Het nagerecht voor ons was koffie met koffie bites. Lekker, alleen jammer dat de cappuccino was vergeten. Geen adres om nog een keer naar toe te gaan. Jammer.
Chri_stien .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Voor de derde keer Hans bezocht. Eten werd snel geserveerd. Vooraf steak tartare genomen, met 7 euro vrij goedkoop maar dan ook een kleine portie: met ~4 happen was het al op. Jammer, want het was goed op smaak en we hadden er zeker meer van op gekund. Er werd netjes gevraagd of we meteen door wilden met ons hoofdgerecht (spareribs), of dat we liever even wilden wachten. De spareribs waren lekker gekruid, beetje pittig. Wel een beetje droog , alsof ze zijn drooggedept na het marineren. Er werd geen saus bij geserveerd dus het had juist die marinade wel kunnen gebruiken, door ze bijvoorbeeld te "lakken" tijdens het garen. Toen we aangaven dat we graag wat saus erbij wilden voor de smeuigheid, werd ons (door de eigenaar?) gezegd: "ze zijn goed gemarineerd hoor, dus een saus lijkt mij niet echt nodig". We voelden ons een beetje op onze plek gezet, niet erg prettig. Door de pittige smaak kon ik wel een nieuw glas drinken gebruiken, maar we kregen moeilijk contact met de bediening om een bestelling te doen (10-15min moeten wachten, en toen was het eten al bijna op).

Kortom: fijne plek, erg leuke inrichting, en veelzijdig omdat ze regelmatig de kaart veranderen. Wat foutjes in de service die wel vergeven kunnen worden. Het belangrijkste: het eten. Na drie bezoeken ben ik nog niet erg onder de indruk, dus we hoeven voorlopig even niet meer. Wellicht proberen we het weer bij een nieuwe kaart.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Supergezellig en leuk restaurant, net iets buiten het centrum van Arnhem (maar wel loopafstand). Leuke bediening, heerlijk eten. Leuke avond gehad.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Afgelopen week voor mijn verjaardag bij HANS gegeten en genoten! De sfeer is erg gezellig en het personeel heel vriendelijk. Als voorgerecht nam ik de ragout van bospaddenstoelen, als hoofdgerecht de wildstoof en als nagerecht de stoofpeer. Stuk voor stuk erg lekkere gerechten! Dit restaurant zit vlak bij mijn huis en ik kom dan ook zeker nog eens terug.
Da_Sjie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Hans is een heel mooi plekje om lekker te eten. We vonden de aankleding en sfeer super. Het personeel is erg vrolijk en begroet iedereen heel ontspannen bij binnenkomst.

Het eten vonden wij, in tegenstelling tot wat we vaak hebben gehoord, goed. Niet heel bijzonder maar gewoon goed voor de prijs die je betaald.

Dit was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste!
11052015 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
We hebben een erg leuke avond gehad.
Hartelijk ontvangen door de gastheer. Er hangt een gezellige, huiselijke sfeer in de zaak. We hebben heerlijk gegeten bij HANS eten en drinken.
We namen als voorgerecht de carpaccio en het pompoengerecht, Hoofdgerecht bospaddenstoelen en de eendenborst en als dessert het suikerbroodtaartje en de tiramisu. Bij het hoofdgerecht hadden we een rode wijn, Corral de Campanas. Aangeraden door de vrouw die ons bediende. Goede match.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je er komt om te borrelen. Ruime keus aan bieren, wijnen en lekkere borrelhapjes/plankjes. Fijne ambiance.
Zeker een aanrader voor een gezellige avond uit! Zowel voor een etentje als borrel.
We komen er zeker terug.
Tamara J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Op 11 aug. Wezen etenn bij Hans een leuke sfeer gelijk als je binnen komt voel je je welkom.
Personeel was erg vriendelijk en wist waar die over sprak qua eten, wijnen en bieren.
Ik nam de eendenborst en groentelasagne en deze waren beide goed van smaak en werd mooi gepresenteerd. Evenals de zalmtartaar en mosselen die mijn vriend nam.
Als dessert het mangoijs genomen wat ook erg lekker was en zelf gemaakt door de koks en dat was te proeven.
Na die tijd nog even op het terras geborreld en met de eigenaar een praatje gemaakt een vriendelijke man met hart voor de zaak.

Wij komen zeker nog eens terug!!
jeees .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
op een heel warme zomeravond hier gegeten. buiten wordt geen eten geserveerd, ondanks enorme hitte binnen. Eten goed maar niet bijzonder. Frites erg vet en niet knapperig, maaltijdsalade goed, niet uitzonderlijk.
Bediening kwam (te) vaak vragen of het goed was, of we nog wat wilden etc. geen afstemming.
Nog even gesproken met Hans (?) over het concept. Erg star, niet over te praten dat buiten eten niet mogelijk is.
Jammer, de wijk is juist open en easy, had meer verwacht van deze zaak.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Afgelopen week bij Hans gegeten. Het eten viel ons erg tegen. Zalm met heel erg veel saus en een paar sperziebonen en biefstuk die nog erg rood was. Het eten werd geserveerd met komkommer en friet. De zalm was niet alleen heel erg veel maar ook bedolven onder de saus. Ook de smaak viel tegen. De bijgerechten (komkommer en friet) vonden wij wel erg mager.
De sfeer is en inrichting is leuk en gezellig. Wijn ook heerlijk. Kortom voor een wijntje prima. Maar eten zou ik niet bij Hans doen.
enaksekali V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Erg leuk opgeknapt, deze voormalige buurtsuper/bric-à-braczaak/bloemenwinkel. Echt zo'n buurtrestaurant waar je zomaar je buren tegen het lijf kunt lopen. Fijn voor een hapje of een drankje.
Het eten is niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. De voorgerechten zijn erg klein. De vitello tonnato bestaat uit wat flietertjes fricandeau met een paar sliertjes saus en wat fijngesneden zwarte olijven, de garnalencocktail zijn drie kleine lepeltjes Hollandse garnalen (wel lekkere!) op kleine slablaadjes en een klein beetje cocktailsaus.

De biefstuk met knoflookjus was precies naar onze smaak, erg rood. Dat was toeval, want er werd van te voren niet gevraagd hoe we hem gebakken wilden hebben.
Helaas waren de bijbehorende frietjes erg donker, dus bitter, en vrij slap.

De Malbec die erbij geschonken werd was goed. Aardige bediening trouwens, vriendelijk en attent.

Naast de kaart (vrijwel onleesbaar op een schoolbord gekrijt), is er elke week een andere 'daghap', deze week parelhoen.

Leuk buurtzaakje, een aanwinst, lekker laagdrempelig met vriendelijke prijzen, maar de kwaliteit van het eten mag wat opgekrikt worden.
Voor een borrel zien ze ons zeker terug.
mickV .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Erg leuke sfeer, lekker eten en leuke bedieningen de kok komt even een leuk praatje maken erg lekker vooral de huis gegrilde kip op vers mais brood !
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Onlangs gegeten bij Hans. De ligging en de inrichting zouden goede ingredienten om vaker te komen voor ons. Maar helaas viel het eten ons erg tegen. We hadden asperges besteld maar die werden met zeer vette aardappelen en gebakken ham geserveerd met daarover een zodanige laag saus dat de asperges bijna niet meer te zien waren. We kregen nog een extra potje mayonaise erbij geserveerd maar dat was niet nodig. De wijn was lekker alleen erg karrig ingeschonken.

Voor uiteindelijk het bedrag wat we daar gegeten hebben en de niet bijzondere kaart, kiezen we de volgende keer om toch wat verder te lopen.
Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Hartstikke leuk gegeten bij Hans. Gezellig, informeel en vooral lekker. De bediening was prima en makkelijk benaderbaar. Als voorgerecht Gamba's gehad, dat bordje vond ik vrij grof opgemaakt. De wijn was lekker, maar had net iets ruimer geschonken mogen worden. Al met al superfijne avond gehad, we gaan zeker nog eens terug en ik kan iedereen adviseren om hier eens te gaan eten. Ook met kinderen kun je hier prima terecht!