Hans en Grietje

Westerburen 4 8891 GP Midsland (Terschelling) Nederland Kaart

Over het restaurant Hans en Grietje

Genieten van echte ouderwetse gezelligheid kan bij Pannenkoekenhuis Hans & Grietje in Midsland op Terschelling. Hier worden de heerlijke pannenkoeken en poffertjes nog echt op een ambachtelijke wijze in pannen gebakken. De kaart biedt een uitgebreide keuze in zoete, hartige, "dronken" en speciale pannenkoeken.

Of je nou zin hebt in een simpele pannenkoek met rozijnen of een speciale versie met gerookte zalm, heksenkaas en rucola, bij Hans & Grietje is het allemaal mogelijk. Naast pannenkoeken biedt de kaart ook heerlijke andere gerechten aan zoals salades, gamba's en een beefburger. Een bezoek aan Terschelling is niet compleet zonder een bezoek Hans & Grietje! Reserveer nu!

Meer informatie over restaurant Hans en Grietje

Jouw recensie over het restaurant Hans en Grietje

Opa G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst, gezellig ingericht en héérlijk gegeten voor een nette prijs.
Hester N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het eten is lekker. De super vriendelijke, attente bediening maakt er een feestje van.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten en zo kindvriendelijk. Een echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Eten was lekker.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuk restaurant, prima ontvangst, goede gastheer, leuke vlotte bediening en Prima eten
RR V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
In 1 woord.... Briljant! Erg leuk gelegen restaurantje in de dorpskern van Midsland. Prijs en kwaliteit volledig in balans. Vriendelijke bediening en voor een pannenkoekenrestaurant, een erg leuke kaart naast de pannenkoeken. Een echte aanrader is het stoofpotje. Ik zou zeggen........ een bezoek aan Terschelling is pas compleet als je hier hebt gegeten.
Yso S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goede ontvangst, fijne bediening, vlot geholpen en eten stond snel op tafel ondanks dat het restaurant half vol zat. Leuk, gezellig en knus restaurant
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Goed en lekker gegeten voor een eerlijke prijs.
Jammer dat de mayonaise extra op de rwkening staat...????
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima plek om te eten
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
afgesproken met dit restaurant wij komen eten met de bonnen van ah
daarna zeggen ze dan na het eten wij doen er niet aan mee .
ik vind dit zo smerig afgehandeld.
jan postmus.
Corien F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel, gezellig ingericht. Voor de kinderen super qua etenskeuze en voor volwassenen erg verrassende pannenkoeken. Voor een etentje met kinderen is dit zeker aan te raden!
Machteld F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Erg op elkaar gepropt.
Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Zeer (kind)vriendelijk personeel en restaurant. Heerlijk gegeten, fijne prijzen. Aanrader!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Erg lekkere pannenkoeken, veel keuze. Ook voor gasten die geen pannenkoek willen zijn er genoeg andere gerechten. De gastdame is uitermate vriendelijk en vrolijk. Een fijn plekje!
Floris Q.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zeer vriendelijke bediening, leuke speelhoek voor kinderen, prima pannenkoeken, ik miste alleen nog een optie met wat lichtere roergebakken groenten of een andere lichtere vegetarische optie. De indeling beoordeel ik iets lager omdat het restaurant propvol is met tafels, het zou comfortabeler zijn als het iets minder volgebouwd was. We zijn er al 3x geweest en komen zeker terug.
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Fijne bediening , en heerlijk gegeten daar !!! En als afsluiting kregen de kleintjes nog een klein cadeautje , zeer attent !!! Voor herhaling vatbaar !!
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Echt een leuk klein gezellig restaurant , hele fijne bediening en gewoon echt prima eten !! Zeer kindvriendelijk en zeker een aanrader !!!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
hier alleen koffie gedronken. mijn man een koffie zwart en ik een cappuccino. koffie was goed, cappuccino was lauw. inrichting was wel leuk. we zaten buiten tov het kerkhof. goede sfeer maar verder trok het ons weinig aan. bij t willen afrekenen was er geen personeel te bekenen. even gewacht en daar kwam ze :)
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat een leuk gezellig restaurantje in Midsland. Prima eten, een super leuke bediening en een prima sfeer. Ik had een pannenkoek met geitenkaas, m'n man had Gamba's die echt heerlijk waren en de kinderen hadden poffertjes en een pannenkoek.
RowRow84 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Voor ons een bekende stek om te genieten van een pannenkoek en/of poffertjes.
De locatie zit direct aan de weg in het centrum van Midsland. Wij zaten binnen. Hoewel het restaurant zich richt op kinderen, was er weinig gelegenheid voor de kinderen om zich te vermaken. Wel leuk was de eetbare placemat!
De verse poffertjes en kinderpannenkoek smaakten wel weer heerlijk. Leuk dat onze dochter aan het eind nog een klein presentje mocht uitzoeken.