Hans en Grietje

Westerburen 4 8891 GP Midsland (Terschelling) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hans en Grietje

RowRow84 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Voor ons een bekende stek om te genieten van een pannenkoek en/of poffertjes.
De locatie zit direct aan de weg in het centrum van Midsland. Wij zaten binnen. Hoewel het restaurant zich richt op kinderen, was er weinig gelegenheid voor de kinderen om zich te vermaken. Wel leuk was de eetbare placemat!
De verse poffertjes en kinderpannenkoek smaakten wel weer heerlijk. Leuk dat onze dochter aan het eind nog een klein presentje mocht uitzoeken.
GerritHekman .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin. De kinderen pannenkoek en poffertjes met een leuke verrassing en m'n man en ik een heerlijke Salade van huisgegrilde kip met mozzarella en super lekkere pesto en Ossenhaaspuntjes. Heel fijn dat je naast pannenkoeken ook deze gerechten kunt eten. Wij komen zeker weer. Zonder meer het leukste restaurantje van Midsland!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vandaag hier geluncht. Ik bestelde de ambachtelijke kroketten met brood. Leken me gewone groothandel kroketten. Weinig ambachtelijks. Flauw van smaak en weinig spannends. Jammer.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Een pannenkoeken restaurant voor de hele familie. Niet alleen zoete, maar ook hartige pannenkoeken, en een ruime variatie. Goed gebakken, ruimhartig belegd.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Op het terras in de zon pannenkoeken gegeten. Leuke bediening en de pannenkoeken zijn van prima kwaliteit. Gewoon een leuk adresje.
Klaasvanderheide .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heel gezellig en kindvriendelijk restaurantje in Midsland. We hadden pannenkoeken die echt goed waren (juiste dikte!) De Ossenhaaspuntjes en de Gamba's waren ver boven verwachting! Een betaalbaar en kwalitatief goed restaurant met veel aandacht voor de gast!
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Gezellig kindvriendelijk pannekoekhuisrestaurant.
Personeel aardig. Tip, ik had graag als toeschouwer gezien dat de meneer die per ongeluk de van muur vallende spiegel/bord in het zonnetje werkt gezet door het personeel.
Pannenkoek en saté waren goed.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Leuk pandje waar pannenkoekenhuis Hans en Grietje is gevestigd in het centrum van Midsland tegenover de kerk. Ondanks onze late binnenkomst (na sluitingstijd) konden we er toch terecht.
Opgediende voor- en hoofdgerechten waren eerlijk maar niet opvallend van smaak en presentatie. Hierdoor zijn de gevraagde prijzen best wel stevig te noemen echter de entourage en de service vergoedde veel.
Geserveerde pannenkoeken zijn simpel. Lekker gegeten maar geen hoogvlieger.
De_Mol .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Echt lekker pannenkoek gegeten, je kijkt helaas wel uit op een kerkhof maar het is een heerlijk lekker rustig pleintje. Aanrader om even langs te gaan!
Pillepalle .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Prima pannenkoekenrestaurant met een uitgebreide kaart. Het personeel is bijzonder vriendelijk. De atmosfeer is gezellig.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Hans en Grietje is niet alleen een pannenkoekenhuis, het biedt veel meer. We hebben er deze zomer 2 keer met onze 3 Amsterdamse pubers heerlijk gegeten. Naast de pannenkoeken zijn de ossenhaaspuntjes, verse (zelfgemaakte) hamburger en de shoarma erg lekker. De friet is niet bijzonder, maar gewoon ok. Als uitsmijter zijn er nog de desserts, de appeltaart en chocoladetaart zijn echt een aanrader. Die laatste is bijna wel een maaltijd op zich. Lunch is ook erg lekker. De bediening blijft vriendelijk, ook als er veel mensen (en kinderen) zitten. Bij een pannenkoekenhuis heb ik meestal geen hoge verwachtingen, Hans en Grietje is dan een aangename verrassing!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Hans & Grietje is een prima pannenkoekenrestaurant, niet meer en niet minder. De pannenkoeken waren smaakvol en stonden snel op tafel, de keus in de kaart is ook ruim voldoende.
Het is wel erg standaard ingericht en niet erg groot dus voelt al snel wat benauwend en je zit ook wat dicht op elkaar.
WillemFaber .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
De verrassing van Terschelling wat ons betreft. Pannekoeken & veel meer zeggen ze zelf, nou dat klopt hoor! Ik had Ossenhaaspuntjes met madeirasaus voor slechts 15 euro. Onze kinderen vermaakte zich prima bij het grote krijtbord en kregen een eetbare kleurplaat. Het eten stond lekker vlot op tafel en de ingredienten van de pannenkoek waren lekker mee gebakken.
Tirza Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Erg leuk tentje in het centrum van Midsland. Er staan pannenkoeken op het menu maar daarnaast ook lekkere andere gerechten. Ik bestelde een maaltijdsalade met kip en verse pesto. Deze was erg lekker, royaal en vers. De bediening was erg vriendelijk en attent. Kortom een super leuk tentje met vriendelijke prijzen en zeer vriendelijke bediening. Doen dus!
Stein J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Heerlijk gegeten met mijn man.. gamba's met frites en een heerlijke salade voor maar 12,50 euro.. Als nagerecht hadden we een Havenly Hazel (Latte Macchiato met hazelnoot siroop) Ze doen zich zelf tekort met de term Pannenkoekenhuis.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Vorige week hebben wij heerlijk bij Hans & Grietje gegeten, wat ons opviel was dat het er anders uitzag als voorgaande jaren, wij vroegen aan de vriendelijke bediening of er een nieuwe eigenaar in zat en dat was dus ook zo. Heel erg leuk en netjes gedaan! Wij hebben lekkere pizza pannenkoeken gegeten oh wat waren ze lekker! Als nagerecht raad ik een speciale koffie aan; Caffe Brulé! Hmm wat was die mooi en lekker zeg! Toevallig waren er veel kinder op de avond wanneer wij er hebben gegeten die worden lekker verwent met eetbare kleurplaten. Echt een aanrader! Tot in de herfst vakantie!
Lindadeboer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Heerlijke pannenkoeken, en mijn man had een sate met frites die ook erg goed was! Voor onze kids hadden ze eetbare kleurplaten en eetbare stiften wat de kids super leuk vonden... Een goed, kindvriendelijk en betaalbaar restaurant waar we zeker weer heen gaan op Terschelling. De sfeer vond ik persoonlijk heel leuk. Oude Hollandsche Pannenkoek gordijntjes in een steigerhouten setting.
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
De pannenkoeken waren we wisselend enthousiast over. Ik vond de mijne, met appel, wel ok, maar jammer dat de appel niet in de pannenkoek was meegebakken. Mijn man was erg enthousiast over zijn pannenkoek met banaan en kokosbrood. Ook dit was niet meegebakken. Ik vraag me af waarom dit niet gebeurt; worden de pannenkoeken soms van tevoren gebakken en later opgewarmd??

De service was wel ok; we werden snel bediend maar er was weinig persoonlijke aandacht.

Decor vond ik vreemd. Aan de ene kant een oud-hollandse inrichting, maar er wordt tegelijk salsa-muziek gedraaid... Hier raakte ik een beetje van in de war ;)
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Heerlijke pannenkoeken en super kindvriendelijk bij deze nieuwe eigenaar. Heel leuk zijn de speciale pannenkoeken met geitenkaas en Pollo Caprese