Hans en Grietje Pannenkoekhuis

Lang

Jouw recensie over het restaurant Hans en Grietje Pannenkoekhuis

Vera B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
De kinderen genoten. Dat was het belangrijkste punt, voor de kinderen gingen we immers hierheen. En zij vonden het fan-tas-tisch! De sfeer, aankleding en ambiance zijn dan ook echt geweldig en een belevenis an sich. Voor volwassenen, zeker zonder kinderen, zou ik dit minder aanraden. Het voorgerechtje van brood met dips wat vriendelijk op tafel werd gezet was heerlijk, maar kon je achteraf gezien fors voor betalen. De pannenkoeken waren niet bijzonder maar wel aan de prijs. Dessert was oké. Al met al weinig enthousiasme op eetgebied, al was het ook niet slecht. De bediening was erg jong en deed een race tegen de klok. Dat ging ten koste van de service. Enige allergie-kennis hadden ze niet wat dus bijna een shot van de epi-pen tot gevolg had. Daar werd laconiek op gereageerd. Kortom; de kinderen willen alledrie dolgraag terug en misschien, heel misschien doen we dat ook nog wel eens. Maar dan doen we dat puur voor hen...
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Geweldige speeltuin maar een ontzettend slecht restaurant. Wanneer je keer op keer moet vragen of er een bestelling kan worden opgenomen, er 15 minuten zit tussen het serveren van de eerste en laatste pannenkoek dan weet je eigenlik wel genoeg. Toiletten ontzettend smerig, daar wordt niet naar omgekeken. Personeel vriendelijk maar te jong.
Marta T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekkere pannenkoeken gegeten met de hele familie. Een echte speelparadijs voor de kids. Een beetje lang moeten wachten en er werden half lege glazen bier geschonken.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Leuke speeltuin, kinderen vermaken zich super goed. Mooi terras, veel te weinig bediening. Het duurde veel te lang, eten en drinken. Helaas buiten beperkte kaart. En tafels werden niet afgeruimd, wat een bende opleverde. Pannenkoeken smaakte prima.
Jiska V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heel leuke locatie voor de kinderen maar daadwerkelijk dramatische service. Meer dan 1 uur gewacht op 6 pannenkoeken. Niemand die verantwoordelijkheid neemt en actie onderneemt...
Rosalien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wij hebben de volgende mail geschreven

Beste Hans en Grietje,

Met zes pabostudenten zijn wij op onderzoek uit geweest voor schoolreisjes voor basisscholen. Al snel kwamen we bij jullie terecht omdat jullie een belevenis tijdens het eten aanbieden. Dit leek ons perfect om proef te komen eten.

Wij kwamen aan en de sfeer leek ons hartstikke goed.
Op het moment dat we binnen kwamen was het helaas vol en konden wij eigenlijk niet eten bij jullie. Maar al heel snel kwam er iemand die zei dat er een plekje voor ons gemaakt werd en na vijf minuten konden we dan ook aan een tafel gaan.
Jullie menukaart zag er veelbelovend uit en we kregen er trek van.

Na een kwartiertje kwam er iemand drinken opnemen, dit werd redelijk snel gebracht. En tot op heden verliep alles prima.

Echter moesten we zelf na een halfuur iemand aanschieten om het eten te bestellen. De manier waarop we te woord werden gestaan was ronduit ongezellig en niet vriendelijk. Na anderhalf uur kregen we eindelijk ons eten, jammer genoeg zat er tussen het serveren van de eerste pannenkoek en de laatste pannenkoek zoveel tijd dat de eerste alweer koud was.

Bij mijn pannenkoek miste de ananas, geïrriteerd kwam de serveerster met losse koude ananasstukjes. Zij wou dit zo op mijn pannenkoek leggen.

Daarnaast bleek dat ook in dezelfde pannenkoek haren te vinden was van één van jullie chefs. Dit hebben we aangegeven bij de serveerster, eerst vertelde ze dat er niets aan kon doen en wel een nieuwe pannenkoek kon halen. Ondertussen was iedereen al klaar met eten en moest ik nog gaan beginnen aan mijn pannenkoek. We waren al twee uur verder en ik zag het niet zitten om weer zo een lange tijd op een nieuwe pannenkoek te wachten. Na tien minuten kwam de serveerster terug om te vertellen dat ze de pannenkoek dan van de rekening ging halen.

Na dit mooie gebaar besloten we om voor een toetje te gaan. Jammer genoeg moesten we daar een uur op wachten.

Na het toetje probeerden we iemand aan te schieten om te betalen maar de bediening heeft ons niet gezien.

Al met al zijn wij nr een ontzettend lange zit teleurstellend vertrokken.

Graag wilden wij als pabostudenten dit jullie toch laten weten, omdat we nu helaas een negatief advies over dit restaurant gaan geven aan de desbetreffende scholen.

We vonden het erg jammer want de sfeer van het restaurant zelf was erg leuk, de kinderen zouden dit ook super leuk vinden. Maar het is onhaalbaar om met veel kinderen aan tafel te zitten bij dit restaurant.
BJ B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De sfeer en het gebouw zijn magisch en laten de kinderen in verwondering achter. Ondertussen worden er in hoog tempo pannnenkoeken gebakken en geserveerd. De bediening kon wat prettiger en vriendelijker, maar er was genoeg te doen in en om het pannenkoekenhuis.
Zeker het ambachtelijke ijs is een aanrader
Mrls V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Helemaal vanuit Rotterdam gekomen met twee peuters op tweede kerstdag. Weken van te voren Netjes gereserveerd. Eenmaal aangekomen kregen we te horen dat onze tafel is weggeven aan een groep dat zonder dit aan te kondigen, met meer mensen was gekomen. Hierdoor Mochten wij 45 min wachten gezellig bij een paar staantafels die al overvol waren met andere mensen die aan het wachten waren. Wij zijn weer vetrokken...
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Pannekoeken waren helaas ontzettend droog en smaakloos. Bediening traag, maar wel vriendelijk. Er werd niets gedaan aan wespen binnen.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Leuk concept, prima eten en goed personeel /bediening. De algemene indruk was gezellig en heel kindvriendelijk. Kortom aanrader!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
De aankleding is eigenlijk het hoogtepunt. Zo'n kwartier moeten wachten totdat er drinken kon worden besteld. Toen voor de zekerheid maar meteen de pannenkoek besteld. Drinken ging helaas niet goed. Na lang wachten kwamen de pannenkoeken, waren erg dun maar wel goed van smaak. Ik zou er niet zo gauw nog een keer heen gaan.
dorinej .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg druk, veel kinderen, inadequate bediening. Je moet hier niet heen gaan als je in rust een pannenkoek wilt gaan eten. Verder moesten we erg lang op ons eten wachten en toen alles op was en we bijna weg wilden kreeg ik mijn biertje wat ik had besteld om tijdens het eten te drinken en niet om vijf minuten voor ik wegga achterover te tikken. Eten is wel van goede kwaliteit.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na de verbouwing hier weer wezen eten met de kinderen. Dit keer was de wachttijd voor de pannenkoeken acceptabel. Vrij snel stond alles op tafel. De pannenkoeken waren echter te hard gebakken waardoor de randen hard waren. Het was een drukke dag en dat merk je heel duidelijk op het terras. Het is dan druk, chaotisch, rommelig. De speeltuin zelf is erg leuk maar wel voor kinderen vanaf 4 jaar. Het pannenkoekenhuis is van binnen geweldig mooi.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Erg leuke locatie, mooie speeltuin en lekkere pannenkoeken!
We zaten lekker in de zon op het terras, met een groep van acht volwassenen plus acht kinderen. Het was een drukke zondagmiddag, maar de pannenkoeken arriveerden binnen een half uur. De pannenkoeken waren smakelijk, niet vet en goed belegd. We hadden een erg leuke en lekkere middag bij Hans en Grietje!
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Teleurstellend en veel te veel van het goede!
Wat een kermis! Wie denkt naar een knus pannenkoek restaurant te gaan, komt op een kermis terecht. Mijn kind vond het veel te druk en wilde al snel naar huis. Omdat wij met een gezelschap waren, was dit lastig. Er wordt rekening gehouden met lactose intolerantie maar de pannenkoeken waren taai, saai en zeker niet vullend voor een volwassene. Lactose intolerantie is iets anders als glutenvrij!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een bijzonder restaurant is dit. Allereerst is het superfijn om na het buitenspelen, binnen lekker te kunnen aanschuiven en een pannenkoek te eten. Of om buiten op het terras in de zon van lokale borrelhapjes te genieten. Je kijkt binnen je ogen uit in de verschillende ruimten die duidelijk met liefde en zorg zijn bedacht en aangekleed. Ook hier is er veel voor de kinderen te doen en zijn er 'bijzonderen verrassingen'. Het eten was uitstekend, de bediening vriendelijk, meedenkend en kundig en het decor was prachtig.
We komen zeker nog eens!
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hebben 5 pannenkoeken besteld waar we minstens een uur op hebben moeten wachten,
de drankjes kwamen vlot en de mensen van de bediening kwamen geregeld vragen of we nog iets wilde drinken, dan denk je toch al gauw ik wou dat de pannenkoeken kwamen.
Nu weten we ook waarom ze vragen of we van te voren brood wilde hebben.
Wij vonden het pannenkoekhuis prachtig van binnen en buiten maar daar is alles mee gezegd.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Mbt restaurant, leuke aankleding, ruim opgezet. Denk vanwege de drukte was de tafel niet goed schoongemaakt tussen de wissels. Pannenkoeken waren lekker, hamburger erg droog doorgebakken. Normaal gesproken serveren ze de hamburger tot 16:00u, echter een uitzondering gemaakt hiervoor omdat dat niet op de kaart op internet vermeld stond. Dus na 4uur voor een niet pannenkoeken liefhebber is er normaliter geen keuze voor eten, alleen dus pannenkoeken.
Als volwassenen kregen we ook een rietje in bijvoorbeeld de tonic ipv een glas bij t drinken (of je moet een biertje of glas wijn bestellen), wanneer er een glas wordt gevraagd wordt er gezegd dat ze dat niet meer doen (glazen op ofzo?), vind ik niet echt netjes.
Het park eromheen voor kinderen is best groot en leuk opgezet, maar nog niet helemaal af (zijn ook nog maar net open) en bij slecht weer is het nog een beetje een modderige aangelegenheid (weinig verharde weggetjes, veel zand), binnen gelukkig veel te doen voor kinderen dus dat is dan wel weer erg leuk.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Helaas is het restaurant een paar maanden geleden in vlammen opgegaan. Nu staat er tijdelijk een kraam. Het decor van het sprookje van Hans en Grietje is leuk uitgewerkt. Kinderen kunnen hier heerlijk spelen en je kunt ook een korte boswandeling doen. De kaart bestaat uit pannenkoeken en nog een aantal andere gerechten. Mijn appel rozijnen pannenkoek is niet vet. Helaas op sommige plekken wat aangebrand. Het personeel is vriendelijk maar laat wel steken vallen. In ons geval is er bij het opnemen van de bestelling iets verkeerd gegaan en wij kregen eten dat voor een andere tafel was bestemd. Pluspunt is de passie die de eigenaren uitstralen.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben op het terras buiten in de zon aan de picknicktafel een ramppannenkoek gegeten. Wat een toepasselijke naam). Snelle en vriendelijke bediening. Attent, we kregen een vliegenmepper bij de bestelling van de drankjes. En die was ook wel nodig. Vanwege de omstandigheden was er een kleine kaart. Logisch ook! Maar genoeg om uit te kiezen. Genoten, heerlijk! Lekker van smaak, goed gevuld. En voor de kinderen nog steeds genoeg speelruimte.