Hans en Grietje Pannenkoekhuis

Erg rumoerig
Lang
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na de verbouwing hier weer wezen eten met de kinderen. Dit keer was de wachttijd voor de pannenkoeken acceptabel. Vrij snel stond alles op tafel. De pannenkoeken waren echter te hard gebakken waardoor de randen hard waren. Het was een drukke dag en dat merk je heel duidelijk op het terras. Het is dan druk, chaotisch, rommelig. De speeltuin zelf is erg leuk maar wel voor kinderen vanaf 4 jaar. Het pannenkoekenhuis is van binnen geweldig mooi.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Erg leuke locatie, mooie speeltuin en lekkere pannenkoeken!
We zaten lekker in de zon op het terras, met een groep van acht volwassenen plus acht kinderen. Het was een drukke zondagmiddag, maar de pannenkoeken arriveerden binnen een half uur. De pannenkoeken waren smakelijk, niet vet en goed belegd. We hadden een erg leuke en lekkere middag bij Hans en Grietje!
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Teleurstellend en veel te veel van het goede!
Wat een kermis! Wie denkt naar een knus pannenkoek restaurant te gaan, komt op een kermis terecht. Mijn kind vond het veel te druk en wilde al snel naar huis. Omdat wij met een gezelschap waren, was dit lastig. Er wordt rekening gehouden met lactose intolerantie maar de pannenkoeken waren taai, saai en zeker niet vullend voor een volwassene. Lactose intolerantie is iets anders als glutenvrij!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een bijzonder restaurant is dit. Allereerst is het superfijn om na het buitenspelen, binnen lekker te kunnen aanschuiven en een pannenkoek te eten. Of om buiten op het terras in de zon van lokale borrelhapjes te genieten. Je kijkt binnen je ogen uit in de verschillende ruimten die duidelijk met liefde en zorg zijn bedacht en aangekleed. Ook hier is er veel voor de kinderen te doen en zijn er 'bijzonderen verrassingen'. Het eten was uitstekend, de bediening vriendelijk, meedenkend en kundig en het decor was prachtig.
We komen zeker nog eens!
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hebben 5 pannenkoeken besteld waar we minstens een uur op hebben moeten wachten,
de drankjes kwamen vlot en de mensen van de bediening kwamen geregeld vragen of we nog iets wilde drinken, dan denk je toch al gauw ik wou dat de pannenkoeken kwamen.
Nu weten we ook waarom ze vragen of we van te voren brood wilde hebben.
Wij vonden het pannenkoekhuis prachtig van binnen en buiten maar daar is alles mee gezegd.
MLU .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Mbt restaurant, leuke aankleding, ruim opgezet. Denk vanwege de drukte was de tafel niet goed schoongemaakt tussen de wissels. Pannenkoeken waren lekker, hamburger erg droog doorgebakken. Normaal gesproken serveren ze de hamburger tot 16:00u, echter een uitzondering gemaakt hiervoor omdat dat niet op de kaart op internet vermeld stond. Dus na 4uur voor een niet pannenkoeken liefhebber is er normaliter geen keuze voor eten, alleen dus pannenkoeken.
Als volwassenen kregen we ook een rietje in bijvoorbeeld de tonic ipv een glas bij t drinken (of je moet een biertje of glas wijn bestellen), wanneer er een glas wordt gevraagd wordt er gezegd dat ze dat niet meer doen (glazen op ofzo?), vind ik niet echt netjes.
Het park eromheen voor kinderen is best groot en leuk opgezet, maar nog niet helemaal af (zijn ook nog maar net open) en bij slecht weer is het nog een beetje een modderige aangelegenheid (weinig verharde weggetjes, veel zand), binnen gelukkig veel te doen voor kinderen dus dat is dan wel weer erg leuk.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Helaas is het restaurant een paar maanden geleden in vlammen opgegaan. Nu staat er tijdelijk een kraam. Het decor van het sprookje van Hans en Grietje is leuk uitgewerkt. Kinderen kunnen hier heerlijk spelen en je kunt ook een korte boswandeling doen. De kaart bestaat uit pannenkoeken en nog een aantal andere gerechten. Mijn appel rozijnen pannenkoek is niet vet. Helaas op sommige plekken wat aangebrand. Het personeel is vriendelijk maar laat wel steken vallen. In ons geval is er bij het opnemen van de bestelling iets verkeerd gegaan en wij kregen eten dat voor een andere tafel was bestemd. Pluspunt is de passie die de eigenaren uitstralen.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben op het terras buiten in de zon aan de picknicktafel een ramppannenkoek gegeten. Wat een toepasselijke naam). Snelle en vriendelijke bediening. Attent, we kregen een vliegenmepper bij de bestelling van de drankjes. En die was ook wel nodig. Vanwege de omstandigheden was er een kleine kaart. Logisch ook! Maar genoeg om uit te kiezen. Genoten, heerlijk! Lekker van smaak, goed gevuld. En voor de kinderen nog steeds genoeg speelruimte.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Prima pannenkoeken gegeten bij hans en grietje. De koeken waren goed gevuld, knapperig en gewoon lekker. Service was in orde, vriendelijk en vlot. Aangezien het originele restaurant door een brand is verwoest wordt er nu tijdelijk gebruik gemaakt van een soort kermis pannenkoeken tent.
Eischwardt .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Dit ruim opgezet restaurant biedt genoeg ruimte voor kinderen maar ook voor volwassenen is er rust omdat er op (zeker bij goed weer) op verschillende locaties in het park kan worden gegeten. Behulpzame bediening, misschien een beetje te afwachtend.
Mvandeweerde01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Natuurlijk ga je hier naar toe voor het decor, voor de kinderen een waar paradijs, net een pretpark, maar dan gratis, het eten is ook van het niveau pretpark, kan allemaal beter, maar waarom zouden ze het is toch al super druk. Dat is dus wel te begrijpen, en daarover moet je ook niet teveel klagen. Je gaat met kinderen niet naar een exclusief restaurant, dus dit is allemaal prima. Vooraf reserveren is wel een must, anders moet je lang wachten.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wat een leuke locatie om met kinderen heen te gaan. Super leuk speelterrein buiten. Ruim opgezet, leuke speeltoestellen. Binnen ook ontzettend leuk gedaan met het heksenthema. Echt top.
De pannenkoeken waren echter matig. Niet echt warm, beetje lauw. De kaaspannenkoek was droog, de appel-kaneel heerlijk. Ook heerlijke huisgemaakte appeltaart. Heel groot nadeel was de wachttijd voor het eten. We hebben een uur gewacht op de pannenkoeken. En later op de dag duurde 2 schaaltjes nachos bijna 30 minuten.
Listenvelde .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Eerste pinksterdag met het gezin wezen eten. Het was super druk en het eten duurde wat langer. Dit vonden wij echter geen probleem, want wij zagen dat het personeel super hard aan het werk was. Personeel was vriendelijk en wilde graag wat voor je doen. Eten was heerlijk, rijk gevulde pannenkoek. De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen. Onwijs naar ons zin gehad en we komen zeker weer terug!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Met moederdag hier gegeten met mijn vrouw en zoontje. Het is erg leuk voor kinderen. Pannekoeken zijn goed, niets op aan te merken. Mooi van formaat en goed belegd als je de speciale pannenkoeken besteld. De service is slecht, het duurde te lang voor dat iemand de bestelling kwam halen en pas na een uur kwamen de pannenkoeken . We hadden een fles mineraalwater besteld maar zowel de fles als de glazen waren vies. De tafel waar we zaten was niet schoon. Decor pas precies bij de thema. Al met al weet ik niet of ik terug kom.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Fantastisch om met de kinderen heen te gaan en zeker als het mooi weer is en de kinderen buiten kunnen spelen op een springkussen, skelterbaan, hooihuisje enz..
Pas wel op met wespen.
Binnen bewegen de tafels en wordt er in de zoveel tijd op verzoek door een pop op een orgel gespeeld waar zeepbellen uit los komen. Kortom een hoop vermaak voor het hele gezin en grootouders.
Het is groot en druk. Personeel werkt hard. Wij nemen meestal Grietje, speenvarken en de heks. Volgens mij is het ook nog biologisch verantwoord.
Chjbecker .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Onverwacht voor een pannenkoekenlunch binnen gestapt. Verrast door het geweldige decor en prima eten. Echter de bediening was vreselijk. Zeer traag en niet attent.
Als hier een vlotte bediening zou werken, zouden we nog eens terug zijn gegaan.
Oxygen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Door de slechte recensies hier een beetje angstig langs te gaan. Gelukkig wel gedaan. Ontzettend leuke speeltuin. Het restaurant zelf is een feest voor kleine kinderen met de bewegende tafels.
De pannenkoeken waren prima, de medewerkers zeer vlot en vriendelijk. Ga er zeker nog eens heen met m'n neefje en heb het al aangeraden aan vrienden met kleine kinderen.
Suusreede .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Super decor voor de kinderen. De servie laat veel te wensen over. Uren (geen gein) wachten tot er iemand naar je tafel komt. Brood kregen we zo hard dat geef je niet aan de vogels. Dus als je geen haast en geen honger hebt is het een prima tent.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Leuk park met veel leuks voor de kinderen. Helaas was het net iets te koud om te worden natgespoten, maar droge kleren mee en alles was prima. De tafels op het terras zien er allemaal keurig uit en ze nodigen uit om lekker even te gaan zitten terwijl je een groot gedeelte van het speelpark kunt overzien.
Wat ons alleen verbaasde, is dat Hans & Grietje geld verdient via de horeca (want het park zelf is gratis), maar dat dit nou juist wat tegenvalt. We zouden het niet slecht willen noemen, maar het is met name een lijst met kleine dingen die niet op orde zijn. Het personeel groette niet, bestek zat vol droogvlekken, de naturelpannenkoek van onze dochter was gescheurd, een beetje aangebakken en het snoepgezichtje erop werd niet zo neergezet dat ze het kon herkennen als gezicht. Ook al bestel je voor een paar tientjes aan eten en drinken, een glas kraanwater mag je er alleen bij hebben als het voor medicijnen is. Nogmaals, dit zijn kleine dingetjes die niet erg zijn, maar het zijn wel veel van die kleine dingetjes.
Los daarvan is het voor de kinderen een heel leuk speelpark met veel verrassingen. Het is vrij overzichtelijk en zeker op warme dagen leuk. We zullen vast nog eens terugkomen, maar niet voor de horeca.
Ieeks .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Op een zonnige zondag hier geluncht met 5 volwassenen omdat we zin hadden in pannenkoeken. Helaas is dit pannenkoekenhuis meer een speeltuin voor kinderen in plaats van een goed restaurant. De bediening gooide bij het brengen van het drinken 3 flesjes frisdrank over mijn vriend heen, hij kreeg alleen een kort excuses en de vraag of hij een servetje nodig had om het op te ruimen. De pannenkoeken waren erg wisselend qua dikte en flink aangebakken. Nadat we hebben geklaagd over de manier van excuses maken voor het drinken, werd ons een ijsje aangeboden. Op zich een nette manier van regelen, maar we hadden er liever niet zelf om gevraagd. De speeltuin voor de kinderen ziet er wel heel leuk uit.