Hanoi Old Quarter

Nieuwezijds Voorburgwal 306 1021 VW Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Hanoi Old Quarter

Hanoi Old Quarter is situated right in the center of Amsterdam, on the historic Nieuwezijds Voorburgwal.

Our restaurant seats around 36 and offers Phở’s – delicious and healthy Vietnamese soup - as well as Bún nem , Bún chả , Bánh cuốn. We are open six days a week, dine in, takeaway, or home delivered.

Owner Feng Doan was born in Hanoi Vietnam and moved to The Netherlands in 2000. Her ambition is to bring the exciting flavours of Hanoi to her adopted home country.

Hanoi Old Quarter is within walking distance from Dam Square, the Royal Palace, Nieuwe Kerk, Amsterdam Museum and the former Post Office now known as Magna Plaza.

Meer informatie over restaurant Hanoi Old Quarter

Dinsdag t/m Zondag: 12:00 tot 21:00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Hanoi Old Quarter

Jesse K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heel verassend, heerlijk gegeten!
Gezond, vers en een vriendelijke service. We komen hier zeker terug.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Heerlijk gegeten, vers en smaakvol. Bediening was attent. Alleen jammer dat het restaurant van buiten weinig uitnodigend eruit ziet. Toen we langsliepen leek het zelfs gesloten en leeg, terwijl er toch meerdere tafels bezet waren. Maar het draait uiteindelijk om het eten en dat is echt heel lekker!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heel lekker eten en vriendelijke bediening!
Lindy H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Het eten was niet slecht, maar niet speciaal, voor een snelle hap is het oké.
Annick E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het was vooral de bediening die het cijfer omlaag haalt.
We bestelde vooraf de verschillende gefrituurde loempias. Deze waren lekker al was de dipsaus wat waterig. Daarna bestelde wij beide hetzelfde hoofdgerecht. Kennelijk dacht de ober dat we 1 gerecht wilde delen (dit vroeg hij niet) want we kregen in portie samen. We moesten vrij vlot door naar het theater dus hebben 1 gerecht samen gedeeld maar dat is wel karig . De man die bediende deed absoluut zijn best maar bezit gewoon geen talent voor de horeca. Het ging bij meer tafels mis. Er werd niet gevraagd of je nog drinken wilde en uiteindelijk zijn we maar naar hem toegelopen om te betalen.
Het eten was goed maar niet spectaculair de verse kruiden waren slap de noodles kleefde erg. Drinken is erg aan de prijs.
Jammer want het is een leuk restaurantje en ik had gehoopt op meer en dat zit er met betere bediening ook echt wel in
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Klein, eenvoudig maar gezellig restaurant. Goede vriendelijke service en lekkere gerechten, zowel de verse als gefrituurde loempia's als de pho's die we hadden waren zeer geslaagd. Zeker de moeite waard om een keer te proberen.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Leuk ingericht restaurant met vriendelijke, efficiente service. Kleine kaart, lekker gegeten en heel redelijk geprijsd. We waren leuk verrast!
Noëlle D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik heb hier samen met mijn vriend heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en beleefd. De inrichting is wat sober en mag wel wat gezelliger en intiemer.
Enny V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten, goede prijs, aardige bediening. Aanrader! Als je lekker Vietnamees wilt eten, ga hierheen! Goede locatie in het centrum.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wederom heerlijk eten. Ik kom binnenkort weer
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Goede service, redelijke prijs en tijdens het eten kreeg ik heimwee naar Vietnam!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor een lage prijs. Het restaurant zit op een leuke locatie in de stad