Hannibal

• Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Simpel en lekker
'Gewone' gerechten
Goede prijzen
Ga ik vaak even koffie drinken en/of een uitsmijter eten als ik even pauze heb van mijn wandeling over de Albert Cuypmarkt
Timothea B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Prima lunchtentje met eenvoudig decor. Schoon. De prijs-kwaliteitverhouding is netjes en de bediening erg lief. Je kan hier lekker rustig even pauzeren tijdens het winkelen en een broodje, eitje of iets anders simpels eten. Geen wekelijkse kost, maar af en toe helemaal top!
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ik vond de broodjes prima en redelijk betaalbaar. Ook de koffie is prima. Niet bijzonder, wel goed. De sfeer is erg prettig, met erg vriendelijk personeel. Het decor is simpel, misschien niet hip, maar wel gezellig.
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Hanibal is erg duur voor wat je krijgt. Broodje gezond is niet meer dan een plakje kaas met wat ei en stukjes komkommer en het gebakken ei (3 stuks 8,25 euro) kan thuis 100x beter. Wat meer investeren in het eten kan geen kwaad.

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Een degelijke lunchroom waar je lekker rustig de krant kunt lezen. Broodjes, uitsmijters, omeletjes, een soepje of een sateetje—niet heel bijzonder maar wel vers en goed bereid. De bediening is altijd vriendelijk en de koffie uitstekend.