Hangar Amsterdam

Aambeeldstraat 36 1021 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-31203638657

Over het restaurant Hangar Amsterdam

*Het terras is niet online te reserveren*
Restaurant Hangar in Amsterdam is elke dag geopend van 10 uur s’ochtends tot s’avonds laat; koffie, taart, (werk-)lunch, thee, borrel, diner & cocktails!

Bij mooi weer kan dit alles ook buiten aan het water en in het zonnetje, met een weids uitzicht over het Amsterdamse IJ.

De loods zelf, waar het restaurant in is gevestigd, is een mix van materialen - hout, staal, messing en marmer in matching kleuren – vintage kroonluchters, een spiegelwand, oude houten vloerdelen, een messing bar-blad, groene marmeren tafels en een stamtafel van ruim 3 meter; dus dé plek om de hele dag te blijven zitten en je ogen uit te kijken.

Hangar ligt 100 meter van de pont die vanaf de KNSM-laan komt; en de IJ-plein-pont is 5 minuten fietsen, maar er is ook ruime parkeergelegenheid.

Geniet van de verrassende gerechten bij Hanger Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

Bus 33. Uitstappen op de Johan van Hasseltweg Amsterdam. Loop langs de ESSO benzinepomp op de Johan van Hasseltweg tot het water; dan rechts langs het water, je ziet Hangar Amsterdam nu liggen.
  • Kom je met de auto?
    VOOR GPS GRAAG AAMBEELDSTRAAT NR 32 INTOETSEN
  • : PARKEERGELEGENHEID VOOR DE DEUR

HANGAR AMSTERDAM IS 7 DAGEN PER WEEK GEOPEND VANAF 10:00 'S OCHTENDS.

Jouw recensie over het restaurant Hangar Amsterdam

Marike G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wat een fantastische avond bij de Hangar!! Met 30 man voortreffelijk gegeten!! Voorgerechten waren subliem! Het vlees van het hoofdgerecht smolt werkelijk op je tong! En om het smaken festijn helemaal compleet te maken nog een dessert om je vingers bij op te eten!! Lieve mensen bij Hangar, jullie waren super vriendelijk, en hebben onze avond tot een waar succes gemaakt! Bedankt namens de Breitner Academie!
Gijs T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Waanzinnig. Geweldig personeel. Lekker druk. Mooie locatie. Gratis parkeren en top eten. Prijs kwaliteit heel erg goed
Mflyer .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk in de zon gezeten en eten was ook lekker. Bediening en service kan alleen echt beter. Denken niet vanuit de klant, maar vanuit zichzelf. Net wat andere recensies gelezen over personeel en daar herken ik me erg in. Hopelijk doen jullie hier wat aan Hangar, want dat is echt zonde van de mooie plek.
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij vonden de bediening waardeloos. Op de vraag of de patat glutenvrij is - mijn mam heeft een glutenintolerantie en is er twee dagen ziek van als de patat gefrituurd is samen met de bitterballen - zei de alleen Engelssprekende jongen nonchalant: ‘Sure, it’s potatos.’ En na doorvragen verzekerde hij ons dat ze apart zijn gebakken. We vertrouwden het niet en vroegen het na bij een ander meisje, die vertelde dat ze niet apart worden gefrituurd. Ze zei erbij over die andere bediende: ‘Die lult sowieso uit zijn nek.’
Arijan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
prachtige plek die bij mooi weer (zoals vanavond) wel druk bezocht wordt.
Daardoor moet je moeite doen om de aandacht van de bediening te trekken.
Maar aan het IJ en drankje en hapje er bij: altijd goed.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Leuke plek aan 't IJ om in een gezellige ongedwongen sfeer een hapje te eten.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prima gegeten; gezellig, ongedwongen sfeertje met goede bediening.
Uitstekende locatie voor een diner buiten. Beetje beachclub-achtig entourage. Passend want direct gelegen aan het Ij. Parkeren voor de deur.
Marijn T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Hangar is een prachtige aanwinst voor Amsterdam. Met name de locatie is geweldig en sfeer is relaxed. De bediening probeert het goed. maar laat zo nu en dan toch wat steekjes vallen. Ik wilde graag weten welke gin's er beschikbaar zijn. De serveerster wist het niet en ging navraag doen bij de bar. Zij kwam terug met de teleurstellende mededeling dat op dat moment alleen Bombay Sapphire te bestellen was. Gek, vond ik. Had toch echt viavia gehoord dat er verschillende lekkere gin's te bestellen waren. Toen mijn afspraak was gearriveerd probeerde hij het ook nog eens bij dezelfde dame. Hij vroeg specifiek naar een Nolet's gin. Guess what! Hij kreeg de Gin wel geserveerd. Voor ons beiden in ietwat ongezellig simpel glas (long glass, gin, tonic, halve citroen). Op z'n minst een stijlvoller glas zou beter bij gin en Hangar en passen.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
De host was niet erg behulpzaam of vriendelijk (ook niet tegen het personeel). Het personeel en het eten waren daarentegen super!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
De Hangar is onze vast, favoriete plek aan Het IJ. In de zomer een prachtig terras met comfortable lounge stoelen voor de borrel en prima tafels voor een lekkere lunch of een goed diner. In de winter zit je binnen in de hangar met uitzicht op water en scheepvaart. De gastvrouw en haar team zijn qua vriendelijkheid en behulpzaamheid nauwelijks te overtreffen en dat maakt het toch al lekkere eten een extra feest. Goede wijnkaart met mooie flessen tegen een redelijke prijs.
Adriënne J.
Beste Hangar,

Ik heb gister met wat vrienden bij jullie gegeten, dank daarvoor! Toch wat commentaar; Het bijbestellen van drankjes duurde erg lang, 2 maal aan de bediening moeten vragen waar de drankjes bleven, toen was het eten op, kwam de bediening eindelijk aan met wat biertjes, jammer We hadden wat brood besteld in het begin, dit is nooit gearriveerd, we gaven dit aan bij de bediening maar daar werd niet echt iets aan gedaan. Daarbij kwamen wij aan om half 8 en was de sliptong en Cote de Boeuf al op, ook jammer! Kortom; kwaliteit van eten was erg lekker, mooie locatie, vriendelijke bediening maar de service kan echt beter.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
mooie locatie, goed eten, iets aan de dure kant voor wat je krijgt. Service was niet gestructureerd, kwam rommelig over, 6 verschillende mensen aan tafel gehad, waarvan sommige niet eens Nederlands spraken.
C V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Uitgebreid diner bij de Hangar. Eten en wijn goed maar de service/ bediening onvoldoende. Weinig oplettendheid, lang wachten, geen klantgerichtheid zoals je wenst de locatie is schitterend..
Joeri.nakken .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Kwaliteit van het eten in verhouding met de prijs klopt niet. Jonge onervaren service. 120 euro voor twee personen is het niet waard geweest. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer, de locatie en inrichting zijn goed.
P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
heerlijk gegeten. Iedereen tevreden met gerechten. Vriendelijke en attente bedieining. Iedereen met een glimlach de deur uit al pratende over de volgende keer dat we er weer zouden gaan eten.
Leuk interieur, mooie locatie mn met mooi weer- aan het water.
Aanrader!
T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hebben een hele gezellige avond gehad. Ik ben eerder geweest en toen was ik niet zo te spreken over de service, maar dat is inmiddels een jaar geleden en dit keer was het echt heel goed.

Ook vond ik het eten erg lekker en spreek voor alle 12 mijn collega's allemaal vrij kritisch dus good job!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellig
M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De service vonden we fijn, de ontvangst had beter gekund, want er was gereserveerd en toch moesten op zoek naar iemand die ons naar de tafel begeleidde. eten was top. Al met al een geweldige avond gehad, bedankt