Hangar Amsterdam

Aambeeldstraat 36 1021 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-31203638657

Over het restaurant Hangar Amsterdam

*Het terras is niet online te reserveren*
Restaurant Hangar in Amsterdam is elke dag geopend van 10 uur s’ochtends tot s’avonds laat; koffie, taart, (werk-)lunch, thee, borrel, diner & cocktails!

Bij mooi weer kan dit alles ook buiten aan het water en in het zonnetje, met een weids uitzicht over het Amsterdamse IJ.

De loods zelf, waar het restaurant in is gevestigd, is een mix van materialen - hout, staal, messing en marmer in matching kleuren – vintage kroonluchters, een spiegelwand, oude houten vloerdelen, een messing bar-blad, groene marmeren tafels en een stamtafel van ruim 3 meter; dus dé plek om de hele dag te blijven zitten en je ogen uit te kijken.

Hangar ligt 100 meter van de pont die vanaf de KNSM-laan komt; en de IJ-plein-pont is 5 minuten fietsen, maar er is ook ruime parkeergelegenheid.

Geniet van de verrassende gerechten bij Hanger Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

Bus 33. Uitstappen op de Johan van Hasseltweg Amsterdam. Loop langs de ESSO benzinepomp op de Johan van Hasseltweg tot het water; dan rechts langs het water, je ziet Hangar Amsterdam nu liggen.
  • Kom je met de auto?
    VOOR GPS GRAAG AAMBEELDSTRAAT NR 32 INTOETSEN
  • : PARKEERGELEGENHEID VOOR DE DEUR

HANGAR AMSTERDAM IS 7 DAGEN PER WEEK GEOPEND VANAF 10:00 'S OCHTENDS.

Jouw recensie over het restaurant Hangar Amsterdam

Amber V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Mooi en sfeervol verbouwde loods met prachtig uitzicht op Java-eiland kade. Volop keuze & gevarieerde kaart; zowel drank als spijzen. Prima plek en plezierig diner gehad.
Joya V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
Was prima. Niet wauw, en ook niet niet wauw, gewoon prima
Trish M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
Met groep vrienden lekker gegeten op prachtige locatie met uitzicht over het IJ. Spannende plek met goede sfeer en warme bediening. We hebben genoten van de heerlijke vissoep, tournedos en risotto. Plek om nog veel vaker terug te komen.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Een favoriet om naar terug te keren: klantvriendelijk, fijne sfeer, top locatie met parkeerplek en eenvoudig lekker!
De dagsoep en de Dorade zijn smaakvolle gerechten. De desserts vielen wat tegen: de kaas is eentonig en de cheesecake als hangop mist de elegantie van een mooie cake.
De locatie, sfeer en het enthousiaste team verdienen een VET compliment!
Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Vooraf gereserveerd maar een teleurstellende avond met 6 mensen. Onprofessioneel en ongeïnteresseerd personeel die weinig verstand van eten lijken te hebben. Onze bediende liep opeens midden in onze order weg om een andere tafel te helpen en kwam niet meer terug. Toen we eindelijk hadden besteld kwam het hoofdgerecht heel snel terwijl we nog steeds op onze drankjes en het brood aan het wachten waren. Het vlees werd in de verkeerde gaarheid geserveerd en de porties van de Dorade waren klein en kan niet zonder bijgerecht. De nagerechten waren niet huisgemaakt wat je toch wel zou verwachten voor die prijs. Aardig dat we als geste de champagne van het huis kregen maar we komen hier niet meer terug.
J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Erg leuke locatie en entourage. Prima bediening. Wel rumoerig maar dat past wel in de sfeer. Eten was ok, niet heel goed maar ook niet slecht. Prijsniveau is in Amsterdam sowieso vrij hoog dus dat was conform verwachting.
M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
gerechten: Geen tierlantijntjes, puur en heel lekker!
sfeer: warm en gezellig.
Ik ben een fan van Chef kok Ricardo :-)
Aanrader, met mooi weer lijkt het me daar nog gezelliger.
Vr Gr, Niels Mahn
S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Locatie en sfeer zijn goed. In de zomer zal het ongetwijfeld ook erg mooi zijn op het terras aan het IJ.
Ontvangst was uitstekend met duidelijke uitleg. Gekozen voor een groepsmenu (van alles wat).
Service ging niet altijd even soepel -- meermaals naar ze toe moeten lopen, omdat aandacht trekken niet lukte.
Had iets meer verwacht van de gerechten, maar hoeveelheid was wel goed (meer dan genoeg).
van B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Eten was heerlijk, kleine maar gevarieerde kaart. aardige bediening. Leuke locatie, helemaal in de zomer met terras. uitzicht op het water.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Lekker gegeten, goede sfeer en attente bediening. Bedrijfsuitje met voor ieder wat wils in het vooraf besproken menu. Mooie gedekte tafels.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Mooie locatie, goed eten. Alleen: let op als je verse gemberthee besteld. Deze is echt veel te heet van smaak. Te veel dunne plakjes. Maar verder: prima. Klein minpuntje: je wordt aangesproken in het Engels. Vind ik niet oké. Dit is Amsterdam, niet Londen.
Marianne
A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Lekker gegeten en voor herhaling vatbaar!!! Enige nadeel is dat de side dishes geen onderdeel zijn van het hoofdmenu en je dan nog deze apart ordert. (fietjes, sla, etc. is extra)
Anneliek V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten en gedronken, snelle goede service, hele leuke bediening, interieur voelt fijn en warm. En nog een goede cocktail aan de bar na. Aanrader, ga ik zeker ook in de zomer naar terug!
S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Rare bestelde diamanthaas werd medium geserveerd, kok heeft dit goed hersteld. Bijgerechten (de diepvriespatat) ver onder de maat, zeker gezien de prijs. Personeel had het te druk met z'n telefoon.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
weinig uitgebreide kaart maar wat er is is van hoge kwaliteit, vriendelijke bediening en een leuke sfeer. lijkt me heerlijk zomers op het terras
Milo V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Verrassende kaart met lekkere gerechten die weer eens wat anders zijn dan de biefstuk enzo. Zeker aan te raden. Tafels stonden wel dicht bij elkaar met weinig privacy.
Seda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Erg leuke tweede kerstdag hebben we gehad met mijn partner. Heerlijk gegeten, we hadden gekozen voor vis en prachtig sfeer voor het laatst hier in de zomer geweest en nu was het even leuk binnen, mooi ingericht vanuit binnen naarhet water kijken.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het was een beetje saai.
Er zat bijna niemand.
Eten wel lekker, niet goedkoop.
Verder kan ik er niet zoveel over vermelden, maar ik moet minimaal 120 tekens achterlaten, dus met een beetje mazzel is dat nu gelukt.
Ingerlise K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Tof restaurant qua inrichting met lekkere gerechten. Bediening was vriendelijk, maar wist helaas weinig van de wijntjes.