Hangar Amsterdam

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

7,2
Juuth S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldige locatie. Sinds kort prachtige buitenhaarden. Je kunt heerlijk buiten je sigaartje roken met een lekkere wijn.Nieuwe kaart en chef. Heerlijk gegeten en geweldige bediening .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met vrienden gegeten, door de aanwezigheid van groepen, waar onder 1 grote groep, versta je elkaar slecht. De locatie is , inrichting en menukaart waren prima, Personeel alert en hulpvaardig, minpuntje; bij binnenkomst werden wij ontvangen en de jassen in ontvangst genomen, na het afrekenen konden wij het zelf uitzoeken, met enige moeite de jassen gevonden en verlieten wij de zaak zonder enige een "prettige avond en tot ziens".
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Afgelopen zaterdag een huwelijk gehad, de service was echt helemaal geweldig. Zeer vriendelijk en snel personeel (dat maakt de avond echt zo veel leuker!), alles tot het laatste moment goed verzorgd (bij sommige horecazaken is dan het ijs om 22:30 uur al op..) en prachtige lokatie, van binnen en van buiten. Aanrader als je een evenement wil organiseren.
Dndusoswa .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vandaag evenement gehad in Hangar. Een woord: geweldig! Locatie is bijzonder. Mooi terras, aardig personeel en heerlijk eten. Heel goed georganiseerd allemaal. Wij komen zeker terug!
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vanavond voor het eerst in de Hangar gegeten. Locatie is apart, industrieel met een groot terras buiten aan het water. Echter binnen in het restaurant is het een kakofonie van luidrucht ige mensen, de acoustiek veroorzaakt dat je elkaar aan tafel bij a niet kan verstaan. Eten is prima, wij hadden als voorgerecht steak tartare, prima, charcuterie , prima, chevice van markreel, matig. Als hoofd gerecht varkensbuik en heek, uitstekende portie en goed opgemaakt. Wijn is prijzig.
Ingridf73 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Fantastische avond gehad. Enthousiast personeel en prachtig eten. Mooie ingredienten, ook ingredienten die je te weinig ziet op de kaart. Zoals burrata en fregola. Een genot!
Ook de wijnen waren meer dan goed.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
wij hebben hier geluncht, prachtige locatie aan het ij en een beetje "alternatief" eten.
ik had een bavette steak op toast toen mijn vraag was wat dat nou precies was kreeg ik als antw gewoon biefstuk, dat is het op het oog ook wel alleen was de smaak veel sterker.ik denk dat het personeel dus nog wat kan leren over de kaart.het terras en restaurant is ook 'hip' maar wel netjes met tafellakens enz aangekleed. super leuke locatie en aardig meisje die ons hielp.dus hou je van niet standaard eten en een mooie locatie aan het water dan zit je hier wel goed.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Dit is denk ik momenteel 1 van de mooiste terrassen van Amsterdam: ruim maar toch gezellig, fijne muziek maar niet te hard en een waanzinnig uitzicht. Ik was met 2 vrienden voor de lunch. Heerlijke gerechten zoals een Ceaser salade met kakelverse kip en een top-steak tartaar. De koffie was ook perfect gezet, het biertje had iets meer karakter mogen hebben.
Kortom: een aanrader bij dagen boven de 20 graden
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voorgerecht gazpacho slecht: waterig en vol met uien, met opmerking werd niets gedaan: hij gaat ook van de kaart mevrouw, de rest van het eten was prima. Wijn lekker. Bediening maakte warrige en onervaren indruk op 1 goede dame na. Typisch Amsterdamse tent: aardig eten, prima sfeer, mooie locatie, bediening druk met zichzelf.
Erik-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
In Noord gebeurt van alles. Misschien is het juist wel leuk dat er geen brug is en je het pontje moet nemen. Een beetje dezelfde atmosfeer als het er pal naast gelegen Hotel de Goudfazant. De locatie aan het IJ is dan ook prachtig. Met mooi weer ongetwijfeld één van de mooiste terrassen van Amsterdam. Nu regende het echter en zaten we binnen in de loods-achtige ruimte. Ook helemaal niet verkeerd. Wat eten betreft had ik echter van de gerenommeerde chef Ricardo meer verwacht. De artisjok was wel erg doorgekookt, de hoofdgerechten (lam, harder en schol) waren OK, maar niet bijzonder. Ook jammer dat je bij het kaasplankje geen toastjes krijgt en dat niet even wordt verteld wat voor kazen het zijn. Verder overigens een uitstekende en vriendelijke bediening. Met een wat grotere groep kun je hier ook een prima avond hebben.
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De oesters waren verrukkelijk! Echt een aanrader. Als hoofdgerecht het piepkuiken ook niet te versmaden. Gecombineerd met lekkere witte wijn in de prachtige entourage was het echt weer een avond uit.
R. R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op een zondag middag met vrienden bij Hangar geluncht. Wat een verrassing! Lekker buiten de toeristische route, maar toch makkelijk om daar te komen met het pontje. Het personeel is heel vriendelijk, de service goed, de wijnen en de kwaliteit van de ingrediënten ook. Wij hebben alleen voorgerechten en salades, maar de porties voor en lunch zijn voldoendes. Prijs-kwaliteit is prima in balans. De inrichting is prachtig, wat een mooie marmertafels! complimenten, wij komen zeker hier weer terug!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Originele industriële maar erg sfeervolle inrichting. Met fiets een beetje uit de route maar de moeite waard om naar toe te fietsen. (ook perfect parkeren met auto)
Zeer persoonlijke bediening door Rachid. Adequate informatie en advies.
Goede snelheid van de gerechten.
Goede menukaart. Voldoende variatie. Gerechten die wij kregen waren erg goed. Mooie opmaak en kwalitatief perfect. Geen haute cuisine maar wel duidelijk meer dan gemiddeld (8 dus)
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten was niet slecht maar ook niet verrassend, het piepkuiken was aan de droge kant.
Maar het meest storend was dat de bediening absoluut niet attent was.
Geen onaardige jongens maar geen overzicht. Kwam erg chaotisch over.
Veel en lang moeten wachten, leek alsof we totaal vergeten waren.
Ralph-Robert .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Een heerlijke plek aan t water met passerende vrachtschepen en plezierboten! Zondag 3 juli geluncht op terras in de zon met heerlijke chille loungemuziek! Verrassende gaspacho gegeten met aansluitend het kef's kaadplankje en de chartuterie plateau! Perfect roseetje erbij ! Oplettende en uiterst vriendelijke bediening (thomas) maakte het een perfecte middag en jammer we niet meer tijd hadden om langer te blijven! Echte aanrader zeker ooknu Ricardo(odean oa) in de keuken staat!

Ralph
RobbertRos .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik denk dat de Hangar alle potentie heeft om meer te worden dan gewoon een Hippe tent op een Hippe plek. Buitengewoon lekker gegeten van voorgerecht tot en met dessert, een verrassing! De Groningse (verse) Mozzarella was daarbij echt helemaal af. Daarnaast worden er mooie wijnen bijgeschonken en heeft het personeel (gezien vorige reacties op IENS) blijkbaar snel bijgeleerd.
Popgirl .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Het gaat maar door in Amsterdam Noord. Vrijwel naast de Goudfazant heeft de Hangar nu een nog veel mooier uitzicht over het water, is veel kleinschaliger en intiemer. Met een uitstekende kaart. Een prima mozzarella met de juiste tomaatjes, een perfecte risotto met groentenbouillabaise. Als had de portie van dat laatste gerecht voor mij een stuk kleiner gemogen. Eten smaakt mij in elk geval beter als ik niet de helft moet laten liggen. Maar over kwaliteit, bediening en entourage niets dan lof.
Hussongs .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gisteren bij Hangar gegeten. Wel eerst de recensies gelezen maar ik begrijp niet waar het magere cijfer voor het eten en service vandaan komt. Prima eten, smaakvol gepresenteerd en goede porties. De Groningse mozzarella was heerlijk net als de steak tartare. Ook de bavette met de bijbehorende groente was uitstekend. En de service meer dan goed. Vriendelijk en normaal. Goed om te ervaren dat bediening in Amsterdam ook weer vriendelijk kan zijn. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Dus van mij gewoon een pluim voor Hangar. Ps. een puntje voor verbetering: de servetten. Svp geen papieren servetten gebruiken maar het echte werk.
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Prima avond achter de rug bij dit leuke restaurant. Goed parkeren, mooi uitzicht en van binnen industrieel en sfeervol tegelijk.
Vooraf genieten we van de carpaccio van kalfsvlees, de Groninger mozzerella en de charcuterie. Alle drie smaakvol en netjes opgemaakt.
Het hoofdgerecht wordt de heilbotfilet. Rijk aangekleed met een verzameling van cantharellen, tuinerwten, peultjes en basilicum. De vis is precies goed gebakken en is daarmee sappig van binnen en krokant aan de buitenzijde. De biologische frieten zijn heerlijk, een aanrader!
Het dessert is brownie-ijs en met een kopje koffie sluiten we het diner af.
We ervaren de bediening als vlot, netjes en vriendelijk, niets op aan te merken.
Kom er graag nog eens terug!
Banjerbodewitz .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Lekker gelunched met Groningse(!) mozzarella en heerlijk brood. Chocolade ganache taart en goede espresso toe maakten het helemaal af. Relaxte sfeer en vriendelijk bediend door Tim "Liever dan lief" Immers himself. We komen hier zeker vaker.