Hangar Amsterdam

Aambeeldstraat 36 1021 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-31203638657

Over het restaurant Hangar Amsterdam

*Het terras is niet online te reserveren*
Restaurant Hangar in Amsterdam is elke dag geopend van 10 uur s’ochtends tot s’avonds laat; koffie, taart, (werk-)lunch, thee, borrel, diner & cocktails!

Bij mooi weer kan dit alles ook buiten aan het water en in het zonnetje, met een weids uitzicht over het Amsterdamse IJ.

De loods zelf, waar het restaurant in is gevestigd, is een mix van materialen - hout, staal, messing en marmer in matching kleuren – vintage kroonluchters, een spiegelwand, oude houten vloerdelen, een messing bar-blad, groene marmeren tafels en een stamtafel van ruim 3 meter; dus dé plek om de hele dag te blijven zitten en je ogen uit te kijken.

Hangar ligt 100 meter van de pont die vanaf de KNSM-laan komt; en de IJ-plein-pont is 5 minuten fietsen, maar er is ook ruime parkeergelegenheid.

Geniet van de verrassende gerechten bij Hanger Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

Bus 33. Uitstappen op de Johan van Hasseltweg Amsterdam. Loop langs de ESSO benzinepomp op de Johan van Hasseltweg tot het water; dan rechts langs het water, je ziet Hangar Amsterdam nu liggen.
  • Kom je met de auto?
    VOOR GPS GRAAG AAMBEELDSTRAAT NR 32 INTOETSEN
  • : PARKEERGELEGENHEID VOOR DE DEUR

HANGAR AMSTERDAM IS 7 DAGEN PER WEEK GEOPEND VANAF 10:00 'S OCHTENDS.

7,1

Jouw recensie over het restaurant Hangar Amsterdam

Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
unieke locatie, vriendelijke/attente bediening en verse visjes......................................................................
David N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Was een zeer geslaagd diner. Mooie locatie en erg goed eten. Het personeel was ook erg vriendelijk. Zou het zeker aanraden.
D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Super leuke plek, vriendelijke bediening. We zaten aan een lange tafel voor 6man en daarbij was om vanaf de ene kant de personen aan de andere kant te verstaan.
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Jawel, hier wordt gewoon lekker gekookt. Voldoende keus uit prima gerechten. Met name de ceviche smaakte ons goed. En de ossehaas was precies naar wens. Goede wijnen. Vriendelijke en beleefde bediening.
Aangename, informele ambiance. Prachtige locatie aan het Ij. Kortom, hier komen we graag terug.
schuller M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
nee dit was hm niet
een ravioli die niet goed gaar was i know wat al dente is
tournedos die medium moesten waren rare en ook maar lauw van binnen
en gecremeerde wortels
inga het van de winter nog eens proberen als je de zaak niet uit tocht
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heel fijn avondje gehad; heerlijk gegeten en gedronken. De Pinot Grigio heeft ons positief verrast. In het begin was het druk en door de aparte akoestiek ook behoorlijk lawaaierig. Later werd het rustig en was het heel prettig.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ontzettend gezellig, goede sfeer met lekkere hapjes!!! de bediening is uitstekend, aardige mensen, en alles kan!
De ligging van de Hangar is bijzonder aan het IJ tegenover het Java en KNSM eiland.
Christy T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De gerechten die ik had uitgekozen waren eenvoudiger dan ik had verwacht. Ik had wat meer smaak en creativiteit verwacht, speciaal voor die prijs! Wijn was goed!
Christy T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Mooi interieur. Ontvangst was direct (top), maar ze wilden ons met 3 op tafel van 2 zetten... Toen toch naar tafel voor 4 personen, maar die wiebelde, dus weer naar andere tafel. Eten was ok, maar voor de prijs te weinig creativiteit en kwaliteit, vond ik. Wijn was wel erg goed en we hebben fijn kunnen bijkletsen ondanks de levendigheid van de gasten.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Erg lekker gegeten, en daarna gezellig nog wat gedronken bij het kampvuur. Top!
Bediening was aangenaam, gerechten volgden elkaar goed op, niet te snel, niet te langzaam.
Noor M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Er was een hele grote groep. Dit maakte de avond onrustig en werd je gedwongen harder te praten.
Het eten was prima. Wel grote porties en presentatie wat rommelig.
Desserts waren vreselijk: veel en vet.
Kortom: beetje verfijning zou de Hangar meer sieren.
Bediening was prima.
Lia M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De smaak en kwaliteit van de gerechten waren prima, de prijzen gezien de kleine porties iets aan de hoge kant.
Personeel (overdag bij lunch) onervaren en niet oplettend op een zeer rustig tijdstip, slecht 6 bezette tafels.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Je moet voor een diepzinnig of zakelijk gesprek niet naar Hangar gaan maar voor een lekker hapje eten in een ongedwongen sfeer des temeer. Vriendelijke bediening, prettig tempo, het was er goed toeven.
m M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Thom Ka kai, en Vissoep gehad, kwaliteit echt onder de maat, te simpel en vlak van smaak, zeker gezien het prijsniveau. Voor €24 verwacht ik een uitmuntende vissoep!
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Hoewel het een prachtige locatie is, jammer van de ontvangst. Je voelt je hier niet echt welkom, desondanks we gereserveerd hadden. Hoewel de openingsuren vermelden tot 01u00 open, konden gasten om half 10 al niet meer binnen en werden wij ook de deur uit gekeken. Het eten was ok, maar helaas, ook niet wat we verwacht hadden.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Mooie simpele gerechten, maar wel perfect bereid, mooi in balans, mooi geprijsd menu.
Goede bediening. Wel is het restaurant erg druk, geeft veel lawaai, maakt conversatie als je meer met 2 bent moeilijk.
G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Vriendelijke service en dat allemaal voor een schappelijke prijs. Ik kom zeker terug bij de Hangar. Naast het voortreffelijke eten heeft het restaurant ook een mooi uitzicht op het IJ.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Fantastische plek en lekker eten maar de service mag professioneler. We zijn er nu een paar keer geweest en ook als het niet super druk is, lijkt de bediening altijd te druk.
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wat een teleurstelling.... Nadat de helft van de kaart niet aanwezig was en omdat verschillende bestellingen verkeerd zijn geserveerd, uiteindelijk de manager gevraagd... Deze kwam zeer gefrustreerd over en werd zelfs een beetje kwaad want we waren niet de eerste... Dit hebben wij nog nooit meegemaakt.... Niet voor herhaling vatbaar.
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Blijft een prachtplek, maar te duur, prefab eten. Bediening blijft een zorgenkind (bestellingen komen niet door, soep serveren zonder lepel, lang wachten). Verder nog nooit in een restaurant zo vaak gehoord dat er bepaalde regels zijn, waarvan niet afgeweken kan en mag worden, zeker niet voor de gast/klant.