Hangar Amsterdam

Aambeeldstraat 36 1021 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-31203638657

Over het restaurant Hangar Amsterdam

*Het terras is niet online te reserveren*
Restaurant Hangar in Amsterdam is elke dag geopend van 10 uur s’ochtends tot s’avonds laat; koffie, taart, (werk-)lunch, thee, borrel, diner & cocktails!

Bij mooi weer kan dit alles ook buiten aan het water en in het zonnetje, met een weids uitzicht over het Amsterdamse IJ.

De loods zelf, waar het restaurant in is gevestigd, is een mix van materialen - hout, staal, messing en marmer in matching kleuren – vintage kroonluchters, een spiegelwand, oude houten vloerdelen, een messing bar-blad, groene marmeren tafels en een stamtafel van ruim 3 meter; dus dé plek om de hele dag te blijven zitten en je ogen uit te kijken.

Hangar ligt 100 meter van de pont die vanaf de KNSM-laan komt; en de IJ-plein-pont is 5 minuten fietsen, maar er is ook ruime parkeergelegenheid.

Geniet van de verrassende gerechten bij Hanger Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

Bus 33. Uitstappen op de Johan van Hasseltweg Amsterdam. Loop langs de ESSO benzinepomp op de Johan van Hasseltweg tot het water; dan rechts langs het water, je ziet Hangar Amsterdam nu liggen.
  • Kom je met de auto?
    VOOR GPS GRAAG AAMBEELDSTRAAT NR 32 INTOETSEN
  • : PARKEERGELEGENHEID VOOR DE DEUR

HANGAR AMSTERDAM IS 7 DAGEN PER WEEK GEOPEND VANAF 10:00 'S OCHTENDS.

7,2

Jouw recensie over het restaurant Hangar Amsterdam

Jan N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Bij het reserveren kon ik kiezen uit 19.00 of 20.45 echter het was geheel niet vol. Vooraf kregen we brood 1 schijfje stokbrood pp., beetje zuinig! Het eten was in grote lijnen prima bijlage ook zeer matig,geen groente slechts wat groene takjes. Vlees en voorgetevhte waren prima. Bediening kon vlotter ook gezien de drukte. Het restaurant vonden wij niet al te warm. Betere optie blijft toch de zomer.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
De Hangar is een leuk restaurant. Net even wat anders en mooi uitzicht over het IJ. Parkeren kan bijna voor de deur en is altijd plaats. Leuke gerechten en net even anders opgemaakt dan je ze normaal tegenkomt. Wij hebben er heerlijk gegeten. We hadden wel online gereserveerd maar stonden niet op de lijst toen we binnenkwamen. Met zijn drieën aan een tafeltje voor twee is dan ook niet zo leuk dus namen we plaats aan de stamtafel. Leuke frisse bediening en prima opgelost. Wij gaan er zeker van de zomer nog eens terugkomen.
Mathieu O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Goede service, prima eten, leuke locatie. Lastiger te vinden als je omgeving niet kent
Kaat O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vriendelijke, vlotte bediening. Lekker eten in een prachtig, gezellig kader. Top dat we konden aperitieven rond het vuur buiten. Een echte aanrader! ☺️
Xanne L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Echt een top bediening en echt lekker gegeten
De oesters waren top
En de diamant haas was werkelijk voortreffelijk bereid

Mijn wijn keuze na een flesje champagne was de chardonnay maar daar zou wel iets meer variatie in mogen daar mijn keuze uitgaat naar een mega zware!

Kort en krachtig: een super plek
Lara H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ik had de salade buratta maar dat was letterlijk een bolletje kaas met wat paprika en ansjovis en geen sla. Hoewel het heerlijk was vulde het niet echt zonder het brood wat ik erbij gevraagd had.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Altijd een fijne setting bij Hangar. Snelle service, bediening met een glimlach uit een zeer fijne keuken. Een aanrader in Noord!

Grote groet,
Bart
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijke plek op te zitten in de zon. Lekker gegeten. Alleen de toeslag van € 0,50 (!) op sojamelk ipv gewonen melk vind ik teleurstellend.
Charles J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Groot personeelsgebrek. Vanmiddag liep er 1 meisje in de bediening in een volle zaak. Schijnt geen goede coordinatie te zijn met activiteiten die in de buurt plaatsvinden. Jammer!
Remon B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Als de bediening iets vaker langs was gekomen had ik denk ik wel een tweede fles wijn besteld. Verder heel vriendelijk en goed!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het eten, de locatie, het pand: simpelweg top! Verbeterpunten: het voorgerecht was er erg snel (eerder dan de drank). De uitleg van de kaart was nauwelijks aanwezig, ondanks de vele 'specialiteiten' op de kaart. Verder had ik aangegeven dat mijn vriendin jarig was, daar is niets mee gedaan, als verrassing/attentie. Geen drama allemaal, maar kan wel beter ;-). Heerlijke avond gehad!
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
unieke locatie, vriendelijke/attente bediening en verse visjes......................................................................
David N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Was een zeer geslaagd diner. Mooie locatie en erg goed eten. Het personeel was ook erg vriendelijk. Zou het zeker aanraden.
D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Super leuke plek, vriendelijke bediening. We zaten aan een lange tafel voor 6man en daarbij was om vanaf de ene kant de personen aan de andere kant te verstaan.
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Jawel, hier wordt gewoon lekker gekookt. Voldoende keus uit prima gerechten. Met name de ceviche smaakte ons goed. En de ossehaas was precies naar wens. Goede wijnen. Vriendelijke en beleefde bediening.
Aangename, informele ambiance. Prachtige locatie aan het Ij. Kortom, hier komen we graag terug.
schuller M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
nee dit was hm niet
een ravioli die niet goed gaar was i know wat al dente is
tournedos die medium moesten waren rare en ook maar lauw van binnen
en gecremeerde wortels
inga het van de winter nog eens proberen als je de zaak niet uit tocht
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heel fijn avondje gehad; heerlijk gegeten en gedronken. De Pinot Grigio heeft ons positief verrast. In het begin was het druk en door de aparte akoestiek ook behoorlijk lawaaierig. Later werd het rustig en was het heel prettig.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ontzettend gezellig, goede sfeer met lekkere hapjes!!! de bediening is uitstekend, aardige mensen, en alles kan!
De ligging van de Hangar is bijzonder aan het IJ tegenover het Java en KNSM eiland.
Christy T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De gerechten die ik had uitgekozen waren eenvoudiger dan ik had verwacht. Ik had wat meer smaak en creativiteit verwacht, speciaal voor die prijs! Wijn was goed!