Hangar Amsterdam

Aambeeldstraat 36 Amsterdam Nederland Kaart
31-31203638657

Over het restaurant Hangar Amsterdam

*Het terras is niet online te reserveren*
Restaurant Hangar in Amsterdam is elke dag geopend van 10 uur s’ochtends tot s’avonds laat; koffie, taart, (werk-)lunch, thee, borrel, diner & cocktails!

Bij mooi weer kan dit alles ook buiten aan het water en in het zonnetje, met een weids uitzicht over het Amsterdamse IJ.

De loods zelf, waar het restaurant in is gevestigd, is een mix van materialen - hout, staal, messing en marmer in matching kleuren – vintage kroonluchters, een spiegelwand, oude houten vloerdelen, een messing bar-blad, groene marmeren tafels en een stamtafel van ruim 3 meter; dus dé plek om de hele dag te blijven zitten en je ogen uit te kijken.

Hangar ligt 100 meter van de pont die vanaf de KNSM-laan komt; en de IJ-plein-pont is 5 minuten fietsen, maar er is ook ruime parkeergelegenheid.

Geniet van de verrassende gerechten bij Hanger Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

Bus 33. Uitstappen op de Johan van Hasseltweg Amsterdam. Loop langs de ESSO benzinepomp op de Johan van Hasseltweg tot het water; dan rechts langs het water, je ziet Hangar Amsterdam nu liggen.
  • Kom je met de auto?
    VOOR GPS GRAAG AAMBEELDSTRAAT NR 32 INTOETSEN
  • : PARKEERGELEGENHEID VOOR DE DEUR

HANGAR AMSTERDAM IS 7 DAGEN PER WEEK GEOPEND VANAF 10:00 'S OCHTENDS.

Jouw recensie over het restaurant Hangar Amsterdam

Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Geluncht op warme 2e Pinksterdag. Prachtige plek aan het water, maar eten en bediening waren matig. Mogelijk tgv drukte. Maar toch. Waarom zulk chagrijnig personeel?
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De locatie is natuurlijk prachtig, de organisatie van gereserveerde plaatsen lijkt wat rommelig ("ja, u heeft gereserveerd, zoekt u zelf maar een plaats"), maar zou ik achteraf gezien de drukte vooral 'ceratief' willen noemen. Toen het kouder werd, konden we op dezelfde manier zonder problemen een andere plaats vinden.
Prima avond gehad met zoon en schoondochter.
D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Eten is goed,iets te duur in verhouding met wat je krijgt. Personeel is aardig, maar hadden het erg druk.(te weinig personeel?) Enige uitleg bij uitdelen menu kaart is in de toekomst wel handig. Voor vegetariërs weinig tot geen keuze.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuk en hippe tent. Ambiance is perfect en een geweldige uitzicht op Amsterdam.
rachel M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super gegeten, zalig stuk vlees, gezellige en lieve bediening. Top gastheer Tim!
Kortom, een echte aanrader hier te gaan eten!!
paulien V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Eten lekker, simpel en puur. Bediening nalatig en ongeintresseerd. Hebben half uur gewacht op onze kaarten. Personeel leek geirriteerd bij elke bestelling.
L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Vriendelijk personeel, goede bediening, erg ontspannen sfeer. En dat terwijl het best druk was. Complimenten!
Overigens heel apart dat mijn recensie minstens 120 tekens moet hebben, ik heb al 2x gedacht, dan laat ik niets achter, nadat ik die mededeling kreeg. Maar gezien de top ervaring toch de moeite genomen en deze 120 tekens vol geschreven ;(
Radboud W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Geweldig weer en gelukkig buiten kunnen eten. Was erg druk, dus soms lastig de aandacht van bediening te krijgen, maar als je die had ging alles snel en efficient.
Prima eten en drinken in gezellige, informele sfeer.
Milou K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Super mooi en gezellig plekje aan het water met leuk uitzicht en leuke muziek. Wij waanden ons helemaal op een festival met het prachtige weer. Maar daarnaast viel alles tegen, we moesten lang wachten om te bestellen, personeel keek gewoon de andere kant op. Als we uiteindelijk een vraag stelden kregen we een kortaf antwoord. En vriendelijk bedienen zat er ook niet in.
Leuke plek, maar de houding van het personeel doet alles verpesten!
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Top plek. Helemaal in de zomer op het terras! Bediening wisselend. Eten gewoon goed. En ik zou het niet raar vinden als anderen het heel goed vinden.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het was moeilijk een gesprek te voeren vanwege de slechte akoestiek, er zouden wat dempende materialen opgehangen moeten worden. We waren met 4 personen en hadden 3x een visgerecht en 1x vegetarisch besteld. De vis was redelijk, maar het vegetarische gerecht, gevulde ravioli, had vrijwel geen groente, terwijl groente het belangrijkste onderdeel vormt van een vegetarisch gerecht, zeer teleurstellend dus. De smaak was daarenboven zeer flauw. Prijs-kwaliteit onvoldoende, ook omdat je bovenop het basisgerecht nog extra bijgerechten zoals patatjes of ovenaardappelen nodig hebt. Uitzicht op het water fantastisch, maar dat is dan ook het enige positieve wat ik kan melden.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Sympathiek, prachtig uitzicht aan het raam, wel jammer dat alle bijgerechten los moeten worden bijbesteld. Een aanrader in Noord, zeer attent personeel!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
De sfeer en inrichting is veel belovend, maar de gerechten zijn zo simpel gepresenteerd dat het totaal niet past bij de beleving. Een rib-eye met wat groen blad is geen gerecht maar meer een stuk vlees op een wit ontbijtbord. Als je dulce de leche op de kaart zet, dan verwacht je iets meer dan 3 bolletjes carte d'or ijs met een oublierolletje. Bij de bediening miste duidelijk flair en sprankeling. Zorg gewoon dat de gerechten en je personeel passen bij de look en viel.
Maartje W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Over het eten kan ik niet oordelen want we zijn voor het eten weggegaan. Hadden een reservering. De tafel was niet klaar (er was nog genoeg plek over) en er werd ons gevraagd buiten te wachten. Er is 20 minuten lang niemand gekomen om ons iets te drinken aan te bieden. Er liep 7 man bediening rond in een restaurant wat niet vol was en het terras was voor 1/4 vol, niet eens. Het werd koud, dus we zijn binnen gaan wachten aan de bar. Het meisje achter de bar keek ons meerdere malen lief aan, bood nog steeds niets te drinken aan en ging verdere met glazen spoelen. Meerdere malen het personeel vragend aangekeken, er werd weggekeken of genegeerd. Zijn uiteindelijk (na bijna 30 minuten) naar het nooit teleurstellende Hotel de Goudfazant gelopen alwaar meteen een plek vrijgemaakt werd en we een leuke avond gehad hebben.
R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuke plek, goede kaart, heerlijk gegeten; persoonlijke ontvangst en aardige bediening. Fijn dat we van te voren nog even op het terras aan het IJ een borrel konden drinken, want dat is een van de hele sterke punten van de HANGAR, zeker met alle vuurkorven erbij.
De Hangar is ook van als ruimte heel sfeervol, maar door de ronde vorm en de metalen muren en plafond is de akoestiek wat lastig, zeker bij een grotere groep aan een lange tafel.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super leuke locatie, je zit er perfect en leuk aan het water. Vond de prijs-kwaliteit verhouding echter niet goed. Veel te duur 3-gangen menu (36 euro) voor de kwaliteit van de gerechten. Grote porties en niet echt verfijnd. Voor deze prijs mag je bovendien ook wel een buffelmozzarella serveren ipv een normale mozzarella.. Service was prima, maar kan op deze manier niet concurreren met andere leuke restaurants in Amsterdam-oost bijvoorbeeld.
Rozemarijn H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Hadden gereserveerd. Werden niet geholpen en als honden behandelt. Locatie was mooi en parkeren was top. Maar de klantvriendelijkheid was ver te zoeken
Lilibeth .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het was gewoon top! We komen hier zeker terug..............................................................................
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prachtige lokatie met een schitterend uitzicht! Maar..... redelijke eenvoudige gerechten die veel en veel te hoog geprijsd zijn. Drie kleine garnalenkroketjes voor 9.25 euro? 2 spareribs voor 21euro? Waarbij je nog voor 4 euro er friet bij moet nemen omdat er geen sides bij het gerecht komen. Dat is elders echt wel scherper geprijsd. Ik kom niet weer!
V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
fijn interieur, inspirerende lokatie maar had meer verwacht van het diner! ..mooie kaart maar uitwerking minder!
Veel vegetarische gerechten op de kaart!