Hangar Amsterdam

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

Jouw recensie over het restaurant Hangar Amsterdam

Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Stoelen niet erg comfortabel. Eten goed, jammer dat patat en salade niet inclusief was. Gezellig cijfer: 7
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een prachtige en unieke locatie, met buiten een heerlijk overdekt plekje met bankjes en een vuurtje om een sigaretje te roken. Erg gezellig! Bij binnenkomst netjes ontvangen, het was nog vrij rustig. Een mooi tafeltje aan het raam gekregen met prachtig uitzicht op het IJ. De bediening was vlot, het eten was heerlijk en de prijs prima. Al met al een aanrader!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk eten met lekkere wijn en een mooi uitzicht!
jose V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bediening erg vriendelijk maar onprofessioneel. We worden simpelweg vergeten terwijl het niet druk is: we worden niet ontvangen, worden aanvankelijk niet geplaceerd, moeten meerdere keren vragen om dezelfde bestelde drankjes, moeten vragen om bestelling te laten opnemen en vragen of hoofdgerecht mag komen.
Brood was oud, smeersels ijskoud (net uit de koelkast?). Hoofdgerechten waren echt van uitstekende kwaliteit maar prijskaartje om bovenstaande redenen te hoog.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hadden een tafel gereserveerd om half 7, begin vd avond. Vreemd dat de specials vd dag toen niet meer beschikbaar waren.. verder super bediening en leuke plek !
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hele leuke plek, fijn eten en goede vlotte en behulpzame bediening. Echt een fijne tent om te lunchen, dineren of te borrelen. Ik ben er nu een aantal. Keer geweest en altijd goed. Hangar komt warm aanbevolen
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Topplek, ben nog aan het nagenieten! Ossehaas smelt als boter op je tong, soepel wijntje erbij, goeie frieten met schil...de frisromige creme brulee maakt het helemaal af. Enige verbeterpuntje is de akoestiek, maar absolute aanrader!
Iwa H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het hoofd gerecht was geen gerecht een dode vogel met een niet bij passende groene saus.
Ook had er wel wat zout op gemogen
Biefstuk was rauw
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
erg lekker en gezellig. leuke locatie. werden goed ontvangen. vriendelijk personeel.........................................................................................................
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Leuk en knus restaurant. Service was redelijk, maar inrichting en sfeer en eten (zeer) goed! Wij waren met vijf op een maandag, de service was zeer snel.
Arva W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuk restaurant in een Hangar met mooi uitzicht op het IJ. Het is niet bijzonder, gewoon goed. Sommigen schrijven dat het kleine porties zijn. Mijn vriend is een grote eter, maar hij heeft genoeg gehad aan de 3-gangen met brood vooraf en een bijgerecht.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima gegeten met vrienden groep, werden vriendelijk ontvangen, prima gegeten en heerlijke wijn. 1 klein minpuntje : tonijn carpaccio was denk ik al eerder opgemaakt en gekoeld waardoor zowel bord als tonijn erg koud waren en de smaak iets minder was. Ossenhaas daarentegen was perfect en side dishes ook prima op smaak. Erg fijn dat je na het eten nog rustig kunt na tafelen met een extra wijntje/biertje! komen zeker terug!!
Carina Z.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Fijne, sfeervolle en verrassende locatie waar je de aan de hectiek van Amsterdam wilt ontkomen. Smaakvolle en originele recepten. De porties mogen wel iets groter zijn.
Max S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Slechte bediening/te druk voor de bediening.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, hele leuke sfeer in het restaurant en super aardig personeel. Heel leuk bedacht concept en leuke locatie
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gezellige bediening, fijne sfeer en lekker gegeten. Rib eye was wat vettig maar erg smakelijk. Top verjaardags diner gehad.
Marten J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is dat we het erg gezellig hadden met onze familie maar eten vond ik ver onder maat. Voorgerecht: een hele bol mozzarella met wat tomatenratatouile is ongeïnspireerde beleving . De zeebaars was smakeloos en ( erger nog) koud opgediend! Zag er ook niet smalink uit.Kan echt niet. Voor wat frietjes etc. moet fors worden bijbetaald.
Nagerecht redelijk tot matig. De wijn was prima . Bediening goed en vlot .
Ik snap oprecht niet dat dit soort zaken stampvol zitten. Zou voor prijs echt beter moeten presteren .
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten van prachtige gerechten, voor ieder wat wils, van basic "gegrilde kip met patat" tot heerlijke gevulde zeebaars. Leuke bediening, niet te stijf, niet te amicaal.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima restaurant, waren hier op zaterdag , alle tafels bezet, alerte medewerkers die regelmatig langs kwamen om te vragen of alles oke is zodat je niet " vergeten" werd
Charlotte Amber B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten. Wel wat aan de prijzige kant en moesten vaak lang wachten tot personeel kwam. Een van de jongens die rondliep was wel echt ontzettend enthousiast en aardig, en heeft ons goed geadviseerd over eventuele wijnen die we wilde combineren met het eten. Al met al mooie avond gehad en komen zeker nog een x terug.