Hangar Amsterdam

31-31203638657

Meer informatie over restaurant Hangar Amsterdam

Herman C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De locatie is prachtig maar dan heb je het gelijk ook gezegd. Drie gangen menu gegeten wat gelijk al een heel stuk duurder wordt want voor een bakje.friet, groente of sla betaal je een fikse toeslag. Erger nog eten heeft veel pretenties maar haalt het gewoon niet. Voor ons absoluut geen aanrader! Voor een drankje op het terras komen misschien nog terug van wege de locatie maar voor het eten en de bediening zeker niet.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Top locatie! Van te voren hadden we twijfels vanwege de vele negatieve recensies online, maar die zijn wat ons betreft echt totaal niet terecht.

Heerlijke avond gehad, locatie, eten én de bediening was zeer goed! Echt genoten.
mboef .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Op een mooie zonnige dag geweest,Fantastich uitzicht over het IJ,
Heerlijk in de zitkussens gezeten.
De wijn was erg goed en lekker maar wel zeer prijzig de sauvignon dan.
Toen een Hollands kaasplankje erbij besteld, dit was schandalig weinig en zeker voor die prijs waar dat hollands vandaan kwam weten we op de dag van vandaag nog niet want er zaten alleen maar fransje kaasjes op. We wilden er eigenlijk ook eten maar met het prijzige niet kloppende kaasplankje als voorbode hebben we ergens anders gegeten.
GKoster .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een fantastische setting met prachtig uitzicht op het IJ. Het eten was lekker, niet echt heel goed. De bediening daarentegen was niet zo goed. We moesten vragen om de kaart, water, bestek, enz. Ook de wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was erg lang: meer dan een uur. Uiteindelijk hebben we moeten vragen wanneer ons eten zou komen. Gelukkig maakte de omgeving het wel goed.
ChunWah L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met een gezelschap hier wezen dineren.

Gekozen voor het driegangenmenu. De kwaliteit van alle gerechten was zeer goed te noemen, dit was niet alleen bij mij het geval, maar mijn tafelgenoten waren ook zeer te spreken over het eten.

De service was ook prima, echter waren een of twee extra personeelsleden in de bediening geen overbodige luxe. Personeel had het erg druk met uitserveren, tijdens de drukke momenten, waardoor je nog al vaak zonder drankjes zat. Overigens was het personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam als ze tijd hadden.

De locatie, met bijbehorend uitzicht, zijn zeker een aanrader. Het enige jammere is dat de akoestiek niet goed is. Elkaar verstaan kan soms een opgave zijn doordat het omgevingsgeluid erg sterk aanwezig is(pratende mensen van andere tafels).
Maris R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik ging een leuke avond tegemoet. Toplocatie heerlijk aan het water. We komen binnen en het personeel begroette ons niet eens. Toen liepen we naar buiten want daar hadden we tenslotte een tafel gereserveerd. Ook buiten keek niemand naar ons om en moest ik zelf iemand vragen waar onze tafel was. Bij het bestellen van een droge wijn kregen we geen keuze van een bepaalde soort. Toen we het hoofdgerecht hadden besteld stond het binnen 1 minuut op onze tafel. Hoe kan dat zo snel. Het leek erop alsof dat al zo klaar stond in de keuken. Het gerecht was ook niet warm. Tussentijdse bediening was er amper. Bediening was ook erg chaotisch en ongeïnteresseerd. De rekening liet daarentegen wel erg lang op zich wachten. Na herhaaldeijk vragen kwam er nog steeds geen rekening. Een serveerder nam rekening mee en kwam niet meer bij ons terug, Wij hoorde niet bij zijn tafels. Totaal geen goede communicatie.
michiel B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Mooie lokatie aan het water met prima terras dat vol zat vanwege het mooie weer. We hadden een tafel gereserveerd voor 6 personen maar bij aankomst onduidelijk of dat ook voor op het terras gold. Gewacht tot tafel vrij kwam. Eenmaal aan tafel, na half uur wachten nog steeds niemand van de bediening gezien. Ook aanspreken hielp niet. Er leek geen enkel systeem in te zitten en personeel kon duidelijk niet omgaan met de drukte. Wij zijn, net als andere mensen, vertrokken naar de Goudfazant achter de Hangar. Ouderwets goed gegeten.
machteld P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De locatie is leuk, hangar niet zo. Je moet er van houden. Veel te dure lunchkaart voor wat je krijgt. Beetje 'n yuppentent, waar de bediening overdreven aardig doet, maar als je eenmaal gegeten hebt, lijken ze je vergeten.
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op zondagmiddag 9/4 bij ruim 20 graden en zon hebben we met z´n 2-en gelunched op het schitterende terras aan het IJ met uitzicht op het Java-eiland en vlak naast de aanlegplaats van de pont vanaf het Java-eiland. Wij deelden Pimientos de Padron (lekker), Ceasar salad (heel behoorlijk), Yakitori-kip-spiesjes (prima) en Holtkamp's garanalenkroketjes (daarover later) en een glas witte Pratello (lekker; prijs per glas = prijs voor fles/5). Helaas was de bediening op deze drukke zondagmiddag wat amateuristisch. De holtkampkroketten-bestelling was niet vastgelegd/doorgekomen, want die kwamen niet mee met de rest van de bestelling. Er waren 3 verzoeken aan de bediening nodig om de kroketten een uur nadat we de andere gerechten hadden gekregen op tafel te laten verschijnen. Helaas was de keuken er in geslaagd dit geweldige Holtkamp product om zeep te helpen door ze op een te lage temperatuur te frituren. Het gevolg was dat de normaal gesproken krokante buitenkant zompig en vet was. De garnalenragout was eveneens volgelopen met frituurvet. Bovendien waren ze al enigszins afgekoeld. Jammer.
Juuth S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldige locatie. Sinds kort prachtige buitenhaarden. Je kunt heerlijk buiten je sigaartje roken met een lekkere wijn.Nieuwe kaart en chef. Heerlijk gegeten en geweldige bediening .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met vrienden gegeten, door de aanwezigheid van groepen, waar onder 1 grote groep, versta je elkaar slecht. De locatie is , inrichting en menukaart waren prima, Personeel alert en hulpvaardig, minpuntje; bij binnenkomst werden wij ontvangen en de jassen in ontvangst genomen, na het afrekenen konden wij het zelf uitzoeken, met enige moeite de jassen gevonden en verlieten wij de zaak zonder enige een "prettige avond en tot ziens".
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Afgelopen zaterdag een huwelijk gehad, de service was echt helemaal geweldig. Zeer vriendelijk en snel personeel (dat maakt de avond echt zo veel leuker!), alles tot het laatste moment goed verzorgd (bij sommige horecazaken is dan het ijs om 22:30 uur al op..) en prachtige lokatie, van binnen en van buiten. Aanrader als je een evenement wil organiseren.
dndusoswa .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vandaag evenement gehad in Hangar. Een woord: geweldig! Locatie is bijzonder. Mooi terras, aardig personeel en heerlijk eten. Heel goed georganiseerd allemaal. Wij komen zeker terug!
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vanavond voor het eerst in de Hangar gegeten. Locatie is apart, industrieel met een groot terras buiten aan het water. Echter binnen in het restaurant is het een kakofonie van luidrucht ige mensen, de acoustiek veroorzaakt dat je elkaar aan tafel bij a niet kan verstaan. Eten is prima, wij hadden als voorgerecht steak tartare, prima, charcuterie , prima, chevice van markreel, matig. Als hoofd gerecht varkensbuik en heek, uitstekende portie en goed opgemaakt. Wijn is prijzig.
Ingridf73 H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Fantastische avond gehad. Enthousiast personeel en prachtig eten. Mooie ingredienten, ook ingredienten die je te weinig ziet op de kaart. Zoals burrata en fregola. Een genot!
Ook de wijnen waren meer dan goed.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
wij hebben hier geluncht, prachtige locatie aan het ij en een beetje "alternatief" eten.
ik had een bavette steak op toast toen mijn vraag was wat dat nou precies was kreeg ik als antw gewoon biefstuk, dat is het op het oog ook wel alleen was de smaak veel sterker.ik denk dat het personeel dus nog wat kan leren over de kaart.het terras en restaurant is ook 'hip' maar wel netjes met tafellakens enz aangekleed. super leuke locatie en aardig meisje die ons hielp.dus hou je van niet standaard eten en een mooie locatie aan het water dan zit je hier wel goed.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Dit is denk ik momenteel 1 van de mooiste terrassen van Amsterdam: ruim maar toch gezellig, fijne muziek maar niet te hard en een waanzinnig uitzicht. Ik was met 2 vrienden voor de lunch. Heerlijke gerechten zoals een Ceaser salade met kakelverse kip en een top-steak tartaar. De koffie was ook perfect gezet, het biertje had iets meer karakter mogen hebben.
Kortom: een aanrader bij dagen boven de 20 graden
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voorgerecht gazpacho slecht: waterig en vol met uien, met opmerking werd niets gedaan: hij gaat ook van de kaart mevrouw, de rest van het eten was prima. Wijn lekker. Bediening maakte warrige en onervaren indruk op 1 goede dame na. Typisch Amsterdamse tent: aardig eten, prima sfeer, mooie locatie, bediening druk met zichzelf.
Erik-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
In Noord gebeurt van alles. Misschien is het juist wel leuk dat er geen brug is en je het pontje moet nemen. Een beetje dezelfde atmosfeer als het er pal naast gelegen Hotel de Goudfazant. De locatie aan het IJ is dan ook prachtig. Met mooi weer ongetwijfeld één van de mooiste terrassen van Amsterdam. Nu regende het echter en zaten we binnen in de loods-achtige ruimte. Ook helemaal niet verkeerd. Wat eten betreft had ik echter van de gerenommeerde chef Ricardo meer verwacht. De artisjok was wel erg doorgekookt, de hoofdgerechten (lam, harder en schol) waren OK, maar niet bijzonder. Ook jammer dat je bij het kaasplankje geen toastjes krijgt en dat niet even wordt verteld wat voor kazen het zijn. Verder overigens een uitstekende en vriendelijke bediening. Met een wat grotere groep kun je hier ook een prima avond hebben.
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De oesters waren verrukkelijk! Echt een aanrader. Als hoofdgerecht het piepkuiken ook niet te versmaden. Gecombineerd met lekkere witte wijn in de prachtige entourage was het echt weer een avond uit.