Hangar 85

Meer informatie over restaurant Hangar 85

Jouw recensie over het restaurant Hangar 85

P. K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Perfect, aanrader ! Super lekker gegeten en genoten van mooie wijnen, in een mooie ambiance met zeer vriendelijk personeel
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Keuzes in het menu vielen ons wat tegen, gerechten zagen er matig uit. Wat onlogische combinaties. Bv crème brulee met bosvruchtenijs. Witlof onder truffelrisotto kroketjes. We hadden er meer van verwacht. Half volle glazen werden uit een nieuw geopende fles bijgevuld. Wel heerlijk gezeten, gezellig en rustige prettige sfeer.
Yassine H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Top bediening, uiterst vriendelijk.
De 'Tasty Hangar' is een absolute aanrader als voorgerecht.
Het buikspek is ook superlekker.
Aangepaste rosé: Chateau Pacquette
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten met ons team. We zijn met binnenkomst tot aan het einde super geholpen. Hele leuk avond gehad. Personeel is heel vriendelijk en staat altijd klaar om dingen te vragen. We hebben heerlijk gegeten. Ik kom zeker nog een keer terug. Het is echt een aanrader om er een keer heen te gaan. Dank je wel voor de leuke avond!
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuke avond gehad met 7 meiden! Super goed ontvangen. We hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader om er heen te gaan!
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij jullie.
Vriendelijk service, mooie locatie.
De buikspek was onwijs lekker!
Een echte aanrader.
1Nadyne .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Voor de tweede keer gegeten in dit mooie restaurant met 7 vrouwen. De gastvrouw en heer zorgde ervoor dat we zo op ons gemak waren en we zijn vanaf binnenkomst tot we weggingen volledig in de watten gelegd. Elke gang was mooi gepresenteerd en alle smaken werkte goed samen. Dit was zonder twijfel een culinaire ervaring die we niet zullen vergeten en ons zie je zeker terug. Bedankt voor de geweldige avond!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hele leuke avond gehad met 7 meiden. We zijn super goed ontvangen. Personeel is heel vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten! Het is zeker een aanrader om er heen te gaan!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Al meerdere keren heerlijk gegeten bij Hangar 85 en dit is ook zeker niet de laatste keer geweest! Vriendelijk en gastvrij ontvangst, heerlijk eten en een fijne sfeer in een prachtig restaurant. Zeker een aanrader!
sara K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hier met familie gegeten. We hadden een gezellige ronde tafel. De bediening was heel vriendelijk en attent. Het eten was goed. Wij namen eerst de shared dining plank wat erg leuk is met 4 personen. Hoofdgerechten, we hebben alle desserts genomen en gedeeld. Deze waren super lekker.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke gegeten bij Hangar 85
Begonnen met overheerlijke gamba's die gemarineerd waren in een saus die ongelofelijk lekker was.!
Hierna volgde verrassingsmenu van 4 gangen die stuk voor stuk voortreffelijk waren.
Bijpassende heerlijke wijn en erg gezellige bediening maakte het een geweldige avond uit.
We komen snel weer terug!
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Verrassende ontdekking, dit leuke, gezellige restaurant. genoten van het 4-gangen verrassingsmenu, met top hoofd- en nagerecht. Top avond met dank aan Marine en Daan. Ik ga snel weer.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Wederom heerlijk genoten van voortreffelijk eten en heerlijke bijpassende wijnen. Superfijne sfeer, lekkere achtergrondmuziek, schitterende inrichting. Alle met heel veel zorg voor de juiste ontspannen sfeer. Aanrader om chefmenu te nemen (4,5 of 6 gangen) en je heerlijk te laten verrassen met bijpassende wijnen. Zeer attent, vriendelijk en professioneel personeel. Grote aanwinst voor Rotterdam en Wijnhavengebied!
IrishRover .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met vrienden hebben we hier van een heerlijk vijfgangen verrassingsmenu genoten, waarvan ook de vegetarische variant zeer aan te raden is. De sfeer is aangenaam ontspannen, en de stoelen nodigen uit om lang te blijven zitten. Echt helemaal nergens iets op aan te merken, hier komen we dan ook zeker graag terug!
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond twee personen hier gegeten met een Heerlijk aanbieding. Voor die prijs meer dan oké en mag er niet geklaagd worden. Maar in het achterhoofd gehouden of ik terugkom, is de kans wat kleiner. Het zag er allemaal mooi uit en porties helemaal goed maar in smaak was het weinig verrassend. Elk gerecht was het net niet en miste dat spannende wat ze wel duidelijk proberen. Het culinaire werd net niet gehaald. Denk dat ze er wel hard naar streven maar nog even moeten ontwikkelen op dat gebied.

Voor de rest prima avond gehad. Kleine tip voor de gastheer, iets minder show en wat meer Rotterdams: "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"
André T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Na kerstshoppen in Rotterdam had ik lunch bij Hangar 85. De drie gangen lunch waren redelijk lekker. Waarschijnlijk sfeer in avond wordt beter. Snelle en vriendelijke bediening.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hoewel de lunchkaart 'broodjes en salades' aangeeft kun je er ook een culinair twee- of driegangenmenu bestellen en dat is geweldig, zowel qua kwaliteit als originaliteit als prijs. De kok zelf komt informeren wat eventuele dieeteisen zijn, en tovert vervolgens verrukkelijke combinaties op tafel. Heerlijk. En dat alles in een rustige ambiance met een zeer attente klantgerichte gastvrouw: top. Het restaurant ligt op een steenworp afstand van Hotspot De Markthal maar is heerlijk rustig met een leuk uitzicht op De Wijnhaven.
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vandaag voor het eerst geluncht in dit mooie, modern ingerichte restaurant aan de Wijnhaven. Een klein beetje uit de route, maar zeker een bezoekje waard. Het was erg stil, wellicht door het slechte weer op deze zondag. Wij lieten ons verrassen met het 3-gangen menu. Uitstekende gerechten, van amuse tot dessert mooi gepresenteerd, vergezeld door heerlijke bijpassende wijnen. We sloten af met een kopje thee van verse thee naar keuze en een prima doppio. Een goede eerste kennismaking. Prettige, vriendelijke gastvrouw, heldere uitleg bij de gerechten, prima wijnsuggesties. Absoluut een aanrader, voor een redelijke prijs. We gaan zeker en vast spoedig terug om uitgebreid te dineren.
chey ..
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor het eerst hier wezen eten op zaterdagavond. Het restaurant zat vol. De inrichting is ruim en gezellig. Het enig minpuntje was dat het rumoerig was en het zelfs lastig was om elkaar of de bediende te verstaan.
Dan het belangrijkste: het eten. Je ziet dat het met passie is gemaakt en het ziet er allemaal erg mooi uit. Ik had het vismenu en mijn tafelgenoot vlees. Beiden waren heerlijk. Vlees was heerlijk mals. De smaken waren mooi op elkaar afgesteld.
De service was erg goed. De wachttijd was perfect, niet te lang of te kort. Er werd bij iedere gang uitleg gegeven. NIks op aan te merken.
parisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier met vier personen geluncht. Heerlijk driegangenmenu, waar de creativiteit bij het dessert er extra uitsprong: smaken van fruit en witte chocola, en ook de presentatie was een lust voor het oog. Bijzonder vriendelijke gastvrouw.