Hangar 85

31-102038930

Meer informatie over restaurant Hangar 85

Rob P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Wederom heerlijk genoten van voortreffelijk eten en heerlijke bijpassende wijnen. Superfijne sfeer, lekkere achtergrondmuziek, schitterende inrichting. Alle met heel veel zorg voor de juiste ontspannen sfeer. Aanrader om chefmenu te nemen (4,5 of 6 gangen) en je heerlijk te laten verrassen met bijpassende wijnen. Zeer attent, vriendelijk en professioneel personeel. Grote aanwinst voor Rotterdam en Wijnhavengebied!
IrishRover .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met vrienden hebben we hier van een heerlijk vijfgangen verrassingsmenu genoten, waarvan ook de vegetarische variant zeer aan te raden is. De sfeer is aangenaam ontspannen, en de stoelen nodigen uit om lang te blijven zitten. Echt helemaal nergens iets op aan te merken, hier komen we dan ook zeker graag terug!
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond twee personen hier gegeten met een Heerlijk aanbieding. Voor die prijs meer dan oké en mag er niet geklaagd worden. Maar in het achterhoofd gehouden of ik terugkom, is de kans wat kleiner. Het zag er allemaal mooi uit en porties helemaal goed maar in smaak was het weinig verrassend. Elk gerecht was het net niet en miste dat spannende wat ze wel duidelijk proberen. Het culinaire werd net niet gehaald. Denk dat ze er wel hard naar streven maar nog even moeten ontwikkelen op dat gebied.

Voor de rest prima avond gehad. Kleine tip voor de gastheer, iets minder show en wat meer Rotterdams: "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"
André T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Na kerstshoppen in Rotterdam had ik lunch bij Hangar 85. De drie gangen lunch waren redelijk lekker. Waarschijnlijk sfeer in avond wordt beter. Snelle en vriendelijke bediening.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hoewel de lunchkaart 'broodjes en salades' aangeeft kun je er ook een culinair twee- of driegangenmenu bestellen en dat is geweldig, zowel qua kwaliteit als originaliteit als prijs. De kok zelf komt informeren wat eventuele dieeteisen zijn, en tovert vervolgens verrukkelijke combinaties op tafel. Heerlijk. En dat alles in een rustige ambiance met een zeer attente klantgerichte gastvrouw: top. Het restaurant ligt op een steenworp afstand van Hotspot De Markthal maar is heerlijk rustig met een leuk uitzicht op De Wijnhaven.
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vandaag voor het eerst geluncht in dit mooie, modern ingerichte restaurant aan de Wijnhaven. Een klein beetje uit de route, maar zeker een bezoekje waard. Het was erg stil, wellicht door het slechte weer op deze zondag. Wij lieten ons verrassen met het 3-gangen menu. Uitstekende gerechten, van amuse tot dessert mooi gepresenteerd, vergezeld door heerlijke bijpassende wijnen. We sloten af met een kopje thee van verse thee naar keuze en een prima doppio. Een goede eerste kennismaking. Prettige, vriendelijke gastvrouw, heldere uitleg bij de gerechten, prima wijnsuggesties. Absoluut een aanrader, voor een redelijke prijs. We gaan zeker en vast spoedig terug om uitgebreid te dineren.
Phantagora ..
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor het eerst hier wezen eten op zaterdagavond. Het restaurant zat vol. De inrichting is ruim en gezellig. Het enig minpuntje was dat het rumoerig was en het zelfs lastig was om elkaar of de bediende te verstaan.
Dan het belangrijkste: het eten. Je ziet dat het met passie is gemaakt en het ziet er allemaal erg mooi uit. Ik had het vismenu en mijn tafelgenoot vlees. Beiden waren heerlijk. Vlees was heerlijk mals. De smaken waren mooi op elkaar afgesteld.
De service was erg goed. De wachttijd was perfect, niet te lang of te kort. Er werd bij iedere gang uitleg gegeven. NIks op aan te merken.
parisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier met vier personen geluncht. Heerlijk driegangenmenu, waar de creativiteit bij het dessert er extra uitsprong: smaken van fruit en witte chocola, en ook de presentatie was een lust voor het oog. Bijzonder vriendelijke gastvrouw.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Omdat mijn vrouw en ik iets te vieren hadden op ontdekkingstocht naar een voor ons nieuw restaurant. Prima zaak, mooie inrichting. Het was niet druk terwijl het wel een zaterdag was. Dit mocht de pret echter niet drukken; goed eten met mooie nuances en zeer lekker bijpassende wijnen. Zeker een restaurant om te onthouden en terug te komen.
Melle Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
OK, het was een maandagavond, zomervakantie, 4 - 5 tafels bezet. Maar wat een top-tent!

Gastvrouw vriendelijk en attent, met kennis van de gerechten en wijnen. Eten gewoonweg heerlijk, mooi, en goede porties wanneer je voor minimaal 4 gangen kiest. De wijnen uit het arrangement waren allemaal mooi, via de betere importeurs.

Amuse was al onovertroffen, oester met vlierbessenmousse en champagne, verder oa. gebakken coquilles, griet, buikspek en een heerlijk nagerecht. Alles mooi geserveerd, goed bereid, met heerlijke sauzen en schuimen.

De locatie is prachtig, in de plint van 100Hoog. Inrichting strak maar warm, geen linnen, mooie couverts. Wij zaten buiten op het trottoir, tegen het pand aan is het recht, verder richting stoeprand liep het fors scheef. Aan de overzijde van de rustige straat nog wat tafels direct ad waterkant.

En de prijs/kwaliteit is m.i. prima, 5-gangen inclusief wijnarrangement en koffie +/- €90 pp.

Een absolute aanrader!
steranijs .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De eerste kennismaking met Hangar 85 is ons heel goed bevallen. Mooi restaurant aan het water, plezierige inrichting, fijne stoelen, deskundig personeel. Wij bestelden 4 gerechtjes p.p., waaronder; griet, Oosterschelde kreeft, bavette in heerlijke jus en een bakje frites. Chocolade toe met glaasje PX. Elk gerechtje werd mooi gepresenteerd met bijpassende garnituur en goede wijnen. Het koude gerechtje met bietjes viel wat tegen; vlak van smaak maar dat mocht de pret niet drukken. Wij komen graag nog eens terug. Aanrader.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Beetje wisselend. We hebben er gegeten via de Heerlijk 10 daagse. Nu kun je natuurlijk niet alles verwachten maar het zou wel een uithangbord voor je zaak moeten zijn, toch?
Jammer geen amuse. Heerlijk voorgerecht: tataki. Ik nog een extra tussen gerecht van buikspek, ook lekker. Dan het hoofdgerecht zalm die ik zelf ook in 5 minuten maak, niet bijzonder en zeker niet spannend. Al met al ook erg weinig met alleen het toetje in het verschiet (op hun site adviseren ze 4 gerechtjes, doe dat dan ook). Op de vraag of alles smaakte hebben we dat ook eerlijk gezegd, waarop we een portie heerlijke Bavette kregen. Afgesloten met een heerlijk aardbeien toetje.
Al met al heerlijk maar de P/K is toch wat aan de magere kant.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hier onlangs wezen eten na er veel over gehoord te hebben. We hadden een 4-gangen menu met begeleidende wijnen. De bediening was (op een enkeling na) zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten vonden we echter bij iedere gang 'ok' maar steeds net niet.... Het onderscheidt zich niet van de vele goede restaurants die Rotterdam heeft en is dan ook nogeens op een plek gelegen die je maar net moet kennen, hoewel deze plek opkomend is..... De inrichting van het restaurant is zeer smaak- en stijlvol gedaan overigens!
Biëlle H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten in dit centraal gelegen restaurant. 5 minuutjes vanaf het station lopen. Het is modern en warm ingericht. Je kunt een chef keuzemenu kiezen van 3, 4, 5 gangen. Wij kozen zelf 3 gerechten p.p. en namen er friet bij. Voor ons voldoende en alles was verrassend lekker. Vriendelijke bediening, attent en niet opdringerig, top. Ik ben blij als ik zo lekker uiteten kan en dan dingen eet die ik thuis niet zo even op tafel zet.
Raad Hangar 85 bij iedereen aan.
huis03 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wat een fijn restaurant! Modern maar warm ingericht. Prachtige glazen, servies en schitterend bestek. Je kunt een aantal kleine gerechtjes kiezen, 3 à 4 van deze gerechtjes zijn voldoende voor een goed gevulde maag. Wij begonnen met oesters... heerlijk vooral die met champagneschuim. Ik koos daarna de carpaccio met Parmezaanse kaasschuim, dit laatste gaf een moderne en lekkere draai aan dit klassieke gerecht. Mijn tafelgenoot koos voor de mosselen, die heel lekker bereid waren. Als afsluiter van deze geslaagde avond namen we een kaasplankje. Vriendelijk personeel. Top!
Chequita30 X.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Goed eten, vriendelijk personeel. En vooral bij mooi weer, is het terras erg leuk. Vanwaar je de parasutisten naar beneden kunt zien komen.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Het "Heerlijk" menu van te voren gereserveerd. Eerste indruk wat een prachtig interieur! Ook het servies en het bestek is zo mooi bij elkaar uitgezocht. Een hele fijne plek. De glas champagne smaakte goed, dus we bestelde nog een extra glas (flinke prijs maar goed dat was te verwachten). De gerechten waren smakelijk maar niet bijzonder. Ik begrijp de richting en de bedoeling maar het was het net niet. Ik mist het verrassende aspect in alle gangen eigenlijk maar zal zeker nog een keertje proberen en dan van de kaart bestellen want daar staan wel wat bijzondere smaken tussen.
Gooke O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Wat een geweldig restaurant is dit! Mooi modern warm ingericht. Heerlijke stoelen. Lounge muziek en een hele rustige maar attente bediening. Maar belangrijker dan dat hebben we genoten van de heerlijke gerechten en de lekkere wijn. We hadden het Heerlijk menu. Bubbels vooraf, ik ben niet echt van de champagne maar deze vond ik erg lekker. Een lekkere amuse er bij (een vlees gerechtje.. ben even kwijt wat het was) We aten vier lekkere gangen, tevreden over al elke gang. Het restaurant ligt net buiten het centrum dus je moet het weten te vinden. Ik hoop voor iedereen dat veel mensen deze plek zullen ontdekken want het is een geweldig restaurant, de moeite van het 'zoeken' waard!
Men-Anne .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een leuk restaurant!! Mooie, hippe zaak, aanwinst voor Rotterdam. Bediening is leuk en vlot. We begonnen aan een heerlijk glaasje champagne met als amuse een scheermesje. Zag er direct fantastisch uit, begin was direct al goed. We zijn begonnen met 4 gerechtjes van de kaart te kiezen, deze zijn allemaal bijzonder vriendelijk geprijsd. We hebben een blik geworpen op de wijnkaart, die er overigens goed uit ziet, maar omdat we allemaal andere gerechten hadden, besloten we ons te laten verrassen en kozen het wijn arrangement. Een goede keuze zo bleek! Alle gerechten zijn werkelijk heerlijk. Zo hadden wij oa carpaccio met eendenleverkrullen, beef tataki echt heerlijk, coquilles met kerrie en mango, fantastisch stukje buikspek, de griet was uitstekend gegaard. Bij alle gerechten werd een mooi glas wijn geschonken, vlot en kundig toegelicht. Mooie wijn-spijs combinaties! Porties zijn ruim, dus we zaten aardig vol na ieder 4 gerechten. Toch wilden we ook de desserts proberen en besloten er nog 2 te bestellen die we hebben gedeeld: chocolade dessert en een mooi gerecht met passievrucht. Wij hebben een top avond gehad en gaan zeker nog heel vaak terugkomen. Prijs / kwaliteit is hier echt top!
Rudy y Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Bij binnenkomst al allervriendelijkst ontvangen door een jongedame en zijn lekker buiten gaan zitten in hun gezellige loungeset, waarna de sommelier de drankjes kwam brengen die er super verzorgt uitzagen. Als voorgerecht hadden wij de oesters op 3 wijze bereid, super lekker, alleen 1 oester met hazelnoot en ganzenlever, daarvan vond ik de hazelnoot ietwat overheersen, maar smaken verschillen. Daarna de buikspek, nog nooit zo lekker gegeten, heerlijk met een zuurtje als bijsmaak, daarna de bavette, super zacht stukje vlees, alles samen met een heerlijk glas Zuid Afrikaanse Chenin Blanc, daarna het heerlijke chocolade dessert, samen met babbelaar ijs met witte chocolade en hazelnoot en als afsluiter een kaasplankje met een heerlijk glaasje port.
Wij hebben een geweldige avond gehad, waarin de bediening een grote positieve rol heeft gespeeld, wij komen snel weer