Hang Zhou

Heeswijkplein 150-151 2531 HJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hang Zhou

Hendrik W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
1e Paasdag 'n menu gehaald. Dit menu was totaal smakeloos, de kip-kerrie lag in het water te drijven, de babi pangangsaus was ook waterig en de bami zat geen smaak aan. Jammer, we kwamen hier al jaren en nooit geen klachten gehad, dus maar even bellen over de klacht en het enige wat ik voor antwoord kreeg: "ik zal het doorgeven". Later bleek in het gesprek dat ze voor 'n paar uurtjes 'n andere kok hadden ingehuurd. Verder niets over 'n excuus ofzo. Nou, we hebben besloten hier geen poot meer over de drempel te zetten. Ga lekker door zo!!!!

Tidertje .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Bij dit restaurant besteld, na ruim 2,5 uur te hebben gewacht, blijkt de helft van de bestelling niet meegenomen. Na te hebben gebeld en slecht te woord zijn gestaan wachten we nu nog steeds op de helft(uur later) van de bestelling. Eten Is helaas koud geleverd dus we wachten op de rest met opwarmen. Geen goede start van het jaar.

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Allereerst wil ik zeggen wij komen al 31 jaar bij Hang Zhou altijd prima,maar nu gingen we met 7 personen waaronder 2 kleinkinderen van 7 en 11 jaar een keer met de kerst eten de kerstbuffet al vaker het buffet gedaan maar nu het kerstbuffet.In 1 woord nooit meer veel geld voor weinig,allereerst het drinken de cola ging terug zat geen prik aan.We wilden na een half uur gebakken banaan pakken en de bak met banaan en loempiatjes waren leeg en bleven leeg terwijl het buffet nog 2 uur duurde,bamie en nasie kon je het ook niet niet noemen was gewoon witte rijst en alleen bamie niet aangemaakt met stukje prei,ham en ei niet te eten dus dus nam ik maar de mihoen.Dit keer waren er ook geen garnalen die je zelf moest pellen maar garnaaltjes in een gerecht terwijl ze er normaal altijd bijzitten bij het buffet het hete vlees was ook nix wel pittige smaak maar geen stukken vlees leek wel hachee stukken kip waren er ook niet er was wel kip maar meer carkas waar geen kip aan zat en tot overmaat van ramp mijn kleindochter van 11 had alleen een bordje patat op en fruit en moest de volle pond á 20 euro betalen.Normaal dik tevreden over hun anders kom je niet 31 jaar daar maar nu zijn al die positieve jaren weg geveegd door dit ene Kerstbuffet waar we een heleboel geld voor hebben betaalt en haast niets gegeten hebben heel jammer dit.Twijfel nog of we ooit nog daar heen gaan,je kijkt toch uit naar zo een buffet op zo'n speciale dag maar Kerst was hierdoor verpest heel heel jammer.
Nonatoetje .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijk en goedkoop! Precies zoals een afhaalchinees moet smaken. Het komt altijd warm aan en het is echt veel voor weinig geld. Wij bestellen hier vaker!
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
De beste chinees van den haag! Ze hebben elke dag voor nog geen 11 euro een buffet wat in het weekend al klaar staat en door de weeks op tafel wordt geserveerd. De gerechten die je krijgt zijn buitengewoon smakelijk. De babi pangang spek is vers bereid en smelt in je mond. De bediening is echt chinees dus verwacht hier niet te veel van. Het restaurant zelf is net verbouwd en ziet er nu modern uit. Een echte aanrader!
Allenamenzijnalbezet .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
We hebben 1 uur en 50 min moeten wachten tot het eten bezorgd werd. Nadat we geen fooi wilde geven werd de bezorger nog boos ook?? Toen bleek ook nog eens dat ze de kroepoek en soep waren vergeten. Het eten was koud/lauw en smakeloos.
Ik kan niemand aanraden bij Hang Zhou eten te bestellen.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Hier eten afgehaald, dus decor was niet echt van toepassing. Eten erg lekker voor een prima prijs. Goed gekruid. En niet lang hoeven wachten. Fijn om een prima Chinees (afhaal)restaurant in de buurt te hebben en daar kwalificeert deze wel voor.
Gilbert R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Heb hier meerdere keren gegeten. Eten is boven de gemiddelde chinees. Wel eens 2 dezelfde sauzen wanner 2 verschillende besteld. Drink hier bier of thee want van wijn weten ze niet veel. Adverteren dagelijks lopend buffet maar dat is vaak alleen de weekends. Bediening is prettig.