Hang Yee

Weimarstraat 404 2562 HX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hang Yee

Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Na een hele lange tijd hier weer eens wat afgehaald. Het is nog steeds even goed, gelukkig. Prima kwaliteit, porties zijn wat je ervan mag verwachten, en ook lekker. Zeker een van de betere afhaalchinezen. Wij wilden graag de sauzen apart, en dat was geen probleem. Er werd 50 cent gevraagd voor de extra sausbekers, maar dit vind ik niet meer dan redelijk. Kortom, wij zijn tevreden.
M A D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Mijn zoon Sander en ikzelf, halen geregeld peking eend en dat is zo verrukkelijk, de hele avond heb je die lekker smaak in je mond. Hoe die man dat voor elkaar krijgt, mijn complimenten. Dit is het beste afhaalrestaurant regio den haag. Bij de meeste afhaalchinees, krijg je kleine porties en de smaak valt ook tegen.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Gewoon een top afhaal Chinees! Alle bekende lekkere gerechten, nette prijs. Helemaal perfect voor als je een avond niet wilt koken of gewoon zin hebt in een babi pangang.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Dit is onze vaste afhaalchinees. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, dit is comfort food voor een regenachtige zondagavond. Chinees zoals we dat in Nederland al decennia kennen: Tjap Tjoi, Babi Pangang, Foe Yong Hai en Bami tegen een schappelijke prijs. Met 2 porties kan je samen 3 dagen vooruit. Er wordt ook thuis bezorgd.
GeeJee D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Heerlijk tjap tjoy kip, foe yong hai
Eigenlijk is alles hier heerlijk!!
Zeer uitgebreide kaart en vriendelijk personeel. Helaas ontbreekt de pinautomaat zodat je wel moet zorgen voor cash op zak. Bezorgt ook thuis....
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Heerlijk gegeten voor een zacht prijsje! De babi pangang spek was goed op smaak en het was niet te vettig, niet te droog. Wat ik altijd bij mijn bestelling niet kan missen zijn saté's, want die zijn daar overheerlijk.