Hang Chow

Hortensiastraat 2 5644 KP Eindhoven Nederland Kaart
31-402119785

Meer informatie over restaurant Hang Chow

• Af te huren , Catering
Jan_de_Leeuw .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Omdat een andere cateraar ons op het laatste moment in de steek liet moesten we met 16 personen een andere eetgelegenheid zoeken. Bij Hang Chow konden we meteen terecht. Het Buffet was uitstekend van kwaliteit en de bediening van de drankjes was snel en vriendelijk. Een echte aanrader!
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima kleine Chinees met in het weekend een zeer uitgebreid buffet voor een mooie prijs. Al voor de 2e keer kwam ik hier eten na een vakantieweek met een groepje mensen met een beperking, op vrijdagmiddag voor het echt druk werd, en werd er speciaal voor ons alvast het buffet klaargemaakt (uurtje eerder dan normaal). We werden allerhartelijkst ontvangen! Zeker een aanrader!
Marjanneke01 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vorige week met familie gegeten in dit knusse restaurant.
Erg hartelijke ontvangst door de eigenaresse Sué.
Heerlijk gegeten: combinatiegerecht en nasi met saté.
Wat een aardige mensen, je voelt je er meteen thuis.
Als we weer in de buurt van Eindhoven komen, gaan we hier zeker weer naar toe!
Een aanrader.