Handi

Meer informatie over restaurant Handi

6,8
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Afgelopen dinsdag op aanraden vrienden voor het eerst met tweetjes bij Handi gegeten. We waren aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst en de zeer ruime keuze aan originele Indiaanse gerechten. We namen samen als voorgerecht de Tandoorie Chicken en als hoofdgerecht de Tandoorie Prawns Vindaloo Lams ( pittig!!) . Ruime en heerlijke porties geserveerd met basmati rijst en groenten. Gezien de enorme keuze en kwaliteit komen wij zeker terug om andere gerechten te proberen. Een aanrader om voor een redelijke prijs heerlijk te genieten Indiaanse keuken.
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
voorgerecht bij mij kip tikka, de vrouw pasteitje lamsgehakt.
hoofdgerecht pittig gekruide kip voor ons beiden, met rijst en groenten.
we hebben heerlijk gegeten , en zeker voor herhaling vatbaar.
een aanwinst voor Bergen op zoom.
Newton .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor het eerst met tweeën de lunch gebruikt bij Handi, om te ervaren hoe het eten is, de bediening en sfeer. Handi is normaal tijdens de middag niet geopend, maar vanwege en promotieaanbod konden we hier nu wel terecht.
We zijn heel goed ontvangen door de gastvrije eigenaar, die ons uitgebreid uitleg gaf over de gerechten van de menukaart. Uiteindelijk kozen we voor de milde Korma prawns en de spicy Tikka masala prawns. Geserveerd met heerlijk kruidige rijst en frisse salade. Een fijne kennismaking met dit Indiaas restaurant.
De inrichting is netjes en schoon zonder veel luxe maar dit wordt goed gemaakt door het verse voedsel en het enthousiasme van de eigenaar. Fijn te weten dat er in Bergen op Zoom ook voor een meer dan schappelijke prijs gegeten kan worden in een Indiaas restaurant
WvB38 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gezellig gezeten en heerlijk gegeten bij Handi. Vriendelijke en snelle bediening.
Dit restaurant is een verrijking voor de horeca in Bergen op Zoom. Hier ga je graag nog een keer terug.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wij kozen het Handi menu. Eigenlijk voor 4 personen, maar bij navraag bleek ook voor 2 personen mogelijk. Maatwerk, complimenten. Kleine schaaltjes met overheerlijke vlees- en groente gerechten, lekkere rijst, heerlijke salade. Vooraf lekkere papadums met lekkere sausjes. Toe mango-ijs met slagroom. Volop genieten. Bediening kan beter, maar als de baas/kok zelf aan je tafel komt.... geweldig. Legt alles uit, is vriendelijk, enthousiast, een echte gastheer. Na onze eerste matige ervaring vlak na de opening zijn we nu heel tevreden de deur uit gegaan. Heerlijk!! En.... 2 voor de prijs van 1. Dan is het toch leuk een mooie fooi te geven? Dit restaurant verdient het om te kunnen voortbestaan.
TidakAda .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
We hebben hier nu twee keer gegeten. Het eten was qua smaak wat we er van verwachtten, alleen kon er wel aanzienlijk meer cayenne n sommige gerechten. Pittig is anders. Waarschijnlijk probeert de kok een en ander naar de Hollandse tolerantie voor capsaïcine aan te passen. Jammer voor de echte liefhebber van de Zuid(-Oost) Aziatische keuken. Uit commercieel oogpunt logisch, maar het doet de authenticiteit geen goed.
Bereiding en kruiderij maakten echter veel goed en ook de vegetarische gerechten zijn een goed voorbeeld van de hindoeïstische cultuur.
Nagerechten zijn in het algemeen erg westers, maar uiteindelijk ook geen Indiaas item.

Bediening is erg onzeker, op die van de eigenaar na. Probeer de Nederlandse taal beter te leren en ga, als het even kan, naar de Zoomvliet Hotel School op de van Wassenaar straat voor een cursus. (op loopafstand!!).
Klagers: Het is in dat soort landen gewoon om na de maaltijd bij de kassier af te rekenen. Wachten op de rekening is Westers!

Inrichting is eenvoudig, maar dat verwacht ik van een Indiaas eethuisje. Niks mis mee. Je komt er niet om op sterren niveau te dineren....
TL-verlichting en formica tafeltjes was authentieker geweest, maar ja je wilt toch klanten hebben.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Als je voor de deur staat en binnen kijkt, nodigt het niet echt uit. De inrichting doet wat 'koud' aan. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen, maar als wij vroegen wat iets was van de kaart, wist zij het antwoord niet.
Niet getreurd....de eigenaar kwam erbij en verteld vol passie over zijn kaart. Als amuse kregen wij een soort pangsit met drie eigengemaakte sausjes...was heerlijk! Als voorgerecht had ik kip tandoori en als hoofd kipcurry. Het eten was echt goed en vers, zeker als je kijkt naar de prijs. Ik kom hier nog wel een keer terug.
Knoestboz .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Handi is een restaurant wat beter verdient. Hiermee bedoel ik, het eten is geweldig, de eigenaar doet zijn best om je voor te lichten over het eten enzo. Maar door de troosteloze inrichting is het het toch net niet. Voor mij is uit eten een compleet pakket, en als het puur om het eten zou gaan, kwam ik hier regelmatig terug, maar door het compleet ontbreken van enige sfeer, denk ik toch dat ik hier niet snel meer terugkom.
Jammer, gemiste kans, zoek hulp voor de inrichting en gegarandeerd dat het beter gaat.
Dini O.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Dit was onze tweede keer dat wij hier gingen eten en wij kennis maakten met de Indiase keuken.Op dinsdag en woensdag kun je hier met twee eten voor de prijs van één , mits je samen het zelfde gerecht kiest. Onze eerste keer was heel goed bevallen , dus vandaag lieten wij ons weer eens verwennen door de kok. Wij namen een viergangen menu, dit kostte 26 euro. En als je dan ziet wat je daar allemaal voor krijgt, hierna ga je echt niet met honger naar huis. De kok deed weer zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken, had zelfs ons voorgerecht aangepast, omdat mijn dochter bepaalde dingen niet eet. Het was niet zo druk , maar dat deed niets af aan de gezelligheid. Als je het leuk vindt dan krijg je veel interessante informatie uit de indiase keuken en ook over de cultuur in India. Zo blijkt dat de kok op ayurvedische manier het eten bereidt. Dat er workshops gegeven worden, zo is er 30 juni een workshop en ben je weer een leuke ervaring rijker. Onze ervaring is dat we er nu twee keer heerlijk gegeten hebben en dat de kok open staat voor feedback. Wat ik daar bemerk is , dat er ondanks dat er jong beginnend personeel is, ze wel allemaal op hun manier hun best voor je doen en proberen het je naar de zin te maken zo goed in hun vermogen ligt. Wij komen weer terug , vast en zeker en we hopen dat we nog lang van de indiase keuken in ons stadje kunnen blijven genieten. Shannon en Dini.
VanEkeris .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijke vegetarische samosa’s en een rijke groentecurry (Karai) gegeten met gebakken nanbrood uit eigen Tandoori oven (de nanknoflookvariant is ook zeker aan te raden). Alle ingrediënten waren vers en bereid met goede vetten (ghee). De smaken van de gerechten waren verfijnd, mooi gebalanceerd en (daardoor) licht verteerbaar. Ik ben benieuwd naar de andere gerechten en kom zeker weer!
Edjedus .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Eerder al in het restaurant gegeten en nu laten bezorgen. Voor 7 personen en variatie van gerechten laten komen. Overleg gehad over pittigheid van de gerechten. En alles was heerlijk. Lamscurry met ei, kip met spinazie, kip tandoori, mater paneer en biryani vegetable. Het vlees was lekker mals, de sauzen niet overheersend, maar alles in goed evenwicht. Alles ook ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar. Inderdaad, de inrichting is misschien niet het allergezelligst, maar het eten maakt alles goed.
Marijnnefs .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Eindelijk Indiaans eten in Bergen op Zoom. We hebben door India gereisd en de smaak van het eten bij Handi komt erg dicht bij het eten in India zelf. Erg authentiek dus. We hebben erg lekker gegeten, de curries waren uitstekend even als de mixed grill. Het was zeker geen kleine portie. Wij konden alles niet op. In reactie op een van de andere recensies op deze plek, naanbrood is meestal wel wat geblakerd. De jonge ober moet inderdaad nog veel leren.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Gisteren voor de eerste keer naar Handi. Wat een afgang. We kozen mixed grill. In een pannetje op een bedje van zwartgeblakerde uienringen lagen wat stukjes vlees, droog, taai, geen smaak. Kortom niet te eten. Verder kregen we er een schaaltje saus bij, nou ja saus, het was een smaakloze niet te herkennen soort van curry. Bediening onervaren, maar deden wel hun best. Qua decor voelden we ons in een soort kantine. Nee, hier komen wij niet meer. Jammer!!!!!
Alperen S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Meerdere malen gegeten en het viel niet tegen, alles was prima, ober jong deed zn best. Curry was heel erg lekker, nan brood was ook wel goed. De kok was heel erg aardig en gaf ons een gratis nan brood. :)
Elisa A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijk gegeten. Verse ingrediënten. Eten werd snel gebracht. Echt een aanrader! Goed rekening gehouden met allergieën. Leuke sfeer.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Met zijn Twee,en menu van de chef genomen eten was slecht voor 90 euro totaal ver wacht je tocht wel iets een klein bakje vlees voor twee personen en nog paar kleine gerechtjes we gingen weg hadden nog honger bediening zeer onzeker bier was warm geen aan rader kan je beter na de griek gaan
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
De Curry's waren heerlijk en de Tandoori kip ook. Bediening jong, onervaren en beetje knullig. We wilden een extra naan brood bestellen en deze vraag werd niet begrepen. Obertje kwam tot 2x terug naar onze tafel om te vragen wat we nu precies bedoelden. Extra naan brood dus ook niet gekregen. Grote teleurstelling was de koffie. We hadden 1 koffie en 2 espresso besteld en we kregen 3 identieke bakken Senseo van allerbelabberdste kwaliteit. Het eten was heerlijk maar verwacht er verder niet te veel van. Maar voor 58 euro (met 3 personen) kan je je ook geen buil vallen.
Ab A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
ik vond de madras-prawn was een heel lekker gerecht en de bediening was een beetje jong maar wel goed en er was een goede sfeer mooie muziek heel gezellig en de kok was heel erg aardig en de nan brood was heerlijk
Bergenaar123 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Eten afgehaald bij dit nieuwe restaurant. Parkeren is nogal lastig.
De porties waren enorm klein en de kwaliteit was slecht.

De kip was extreem droog en had geen smaak. De salade was van slechte kwaliteit.

Dit restaurant is niet je tijd en geld waard.

Straks maar de frietpan aanzetten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Hier twee keer gegeten, beide keren viel het tegen.
De aardappeltjes waren beide keren verre van gaar. Het knoflook naan brood zag er uit als een eierkoek, de paratha was gewoon goed. De tandoori kip had meer weg van gekruide kip en mist het dieprode gemarineerde van de tandoorikruiden. De curry's leken vocht dan op een curry.
De bediening was erg jong en onervaren maar wel vriendelijk en deden hun best. Op de opmerking over de aardappelen beloofde ze volgende keer beter te doen.
Inrichting is wat sober maar wel nieuwe stoelen en tafels.

Erg jammer dat het wat tegen viel, Bergen op Zoom kan wel een goed Indiaas of Thais restaurant gebruiken.

We proberen het over een paar maanden nog eens.