Handi

Antwerpsestraatweg 1 4615 AK Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Handi

Voor de culinaire reiziger is restaurant Handi in Bergen op Zoom de ideale bestemming. Hier staan Indiase gerechten op de kaart. Een geweldige ervaring voor de ervaren ontdekker, maar ook als je niet bekend bent met Indiase culinaire tradities een genot. De vriendelijke bediening legt je graag alles uit over de gerechten, zodat je toch een goede keus kunt maken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Handi

Maandag tot en met zondag 17:00 - 22:00

6,4

Jouw recensie over het restaurant Handi

t.maartense .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
-Verlichting aan het plafond is te fel, dit gaat ten koste van de sfeer.
-eigenaar erg vriendelijk.
-bedienend personeel kan wel iets vriendelijker naar de klant toe zijn.
riancorry .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Vriendelijke eigenaar. Entourage kan iets beter, ook hygiene toiletten verdient aandacht. Prijs kwaliteit is erg goed.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Typisch Indiaas, de omgang, de sfeer, de mensen, het was fijn om een stukje India te "proeven" zonder al te veel poespas.
We hebben genoten
ligquist .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Restaurant zag er vies uit, buiten en binnen. Ik kon zo in de keuken kijken en ook daar werd ik niet blij van.
Meisje van de bediening wist niets van de AH-actie en had alle gerechten op de nota geplaatst. Bij navraag werd er 1 hoofdgerecht afgetrokken maar niet het dessert. Commentaar was dat de korting alleen geldig was als je beiden hetzelfde menu bestelde.
Boogaardc .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De eigenaar doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Hij had speciaal voor ons een maaltijd samengesteld uit diverse curry's en hapjes, echt verrukkelijk! Het eten is hier goedkoop maar van prima kwaliteit.
Tot slot kreeg ik uit vriendelijkheid ook nog een bakje kruiden mee, omdat ik die zo lekker vond.
Wij gaan hier zeker terug!
NicoleGeers .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten en de vriendelijkheid is fantastisch
De inrichting is erg armzalig. Helaas kan ik niks leuks aan toevoegen.
Maar wij zijn tevreden en genieten altijd wanneer wij er zijn.
w.vogelaar1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben een uur moeten wachten op ons voorgerecht. Jonge ober wist niets te vertellen over de gerechten. Geen goede uitleg gekregen. We hebben vis gegeten maar die zwom in de curry. De smaak van de vis werd hierdoor verdoezeld. Ik miste de smaak van zout, verl kruiden gebruikt. Wij komen hier niet terug.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke en goedbedoelende bediening en eigenaar. Eten was op zich prima, maar had iets pittiger gemogen. Garlick Naan smaakte vooral naar Koriander. Beetje rumoerig en eenvoudig ingericht. Ook toiletten kunnen opknapbeurt gebruiken. Het bleek dat voor vele mensen het indiaas eten nog niet bekend is, dus het lijkt verstandig (net als bij een chinese rijsttafel), ook een Indiase rijsttafel aan het menu toe te voegen.
Trisha J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vandaag zijn we voor het eerst bij Handi wezen eten. We lopen er al jaren dagelijks langs maar omdat de buitenkant niet uitnodigd, lopen we eigenlijk altijd door. Vandaag besloten we het een kans te geven. Wat viel dat tegen.. De papadums gaven ons goede hoop. Die waren heerlijk, en de sausjes ook. Helaas was de kip van het voorgerecht niet gaar en was het hoofdgerecht vrij weinig. Het naanbrood daarentegen was wel erg lekker. Voor mij kwam de grootste teleurstelling tijdens het nagerecht. Ik had een capuccino besteld, maar alles wat ik kreeg was een slappe bak senseo koffie. Ik heb net toch maar opgedronken, aangezien ik het koud had door de deur die heel de tijd open stond. Bediening wel heel snel. Ookal was de ober niet heel vriendelijk, en erg onervaren.

Ondanks deze slechte ervaring, zouden wij het in de toekomst nog wel een kans willen geven, aangezien er zoveel goede recensies zijn. Hopelijk is het de volgende keer beter!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Gastvrije ontvangst, goede uitleg over het menu, vlotte bediening en smakelijke maaltijd. Misschien iets meer zorg besteden aan de "schoonheid" van het restaurant?
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer aangename ontvangst en heerlijk gegeten. De inrichting en aankleding van restaurant kan wellicht wat aandacht verdienen, maar eten en bediening maakt dat meer dan goed. Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst,je voelt je echt welkom,aan tafel uitleg over de gerechten,lekker gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wij hadden nog nooit Indiaas gegeten en op maandagavond is er niet zoveel open. Toch wilden we op de verjaardag van mijn vrouw met een AH-bon uit eten. Zo kwamen we bij Handi. Een heel hartelijke ontvangst, een beetje gedateerde inrichting, goede uitleg en een verder leeg restaurant. Wij kozen voor lam. Dat zat in het voorgerecht en het hoofdgerecht met heerlijke curry's. De ene gang na de andere werd opgediend, dus we stonden na 5 kwartier al weer buiten. Best een flink tempo, voor ons gaf dat niet, maar het was hoger dan we gewend zijn. Een ijsje toe, ook lekker. Aan het eind kregen we nog een schaaltje met een soort zaadjes, goed voor de spijsvertering, aldus de gastheer. Ik heb er twee theelepels van gegeten, je moet tenslotte wat proberen....
Niet doen dus. Dat mengsel van komijn , anijs en weet ik veel in allerlei kleurtjes geeft een nasmaak van afwasmiddel gedurende een uur of drie. Slecht advies. Komen we hier nog eens terug? Misschien, maar niet voor de volle mep, nu waren we incl. 2 drankjes € 39,50 kwijt. € 75 zou ik er niet voor over hebben.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten; de smaken van de gerechten zijn apart en authentiek. Het Garlic naan brood smaakte erg goed en werd vers gebakken.
Het is echt waar dat als je 2 dezelfde gerechten bestelt, je er maar 1 hoeft te betalen. Dus het was zeer voordelig.
Jacobi V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Handi, de aanbieding eten met twee voor de prijs van één bij bestelling van twee dezelfde gerechten is en blijft prijstechnisch erg aantrekkelijk. Het eten is er altijd even lekker, en de bediening is vriendelijk en attent. Een kleine kanttekening : Voor West Europese begrippen kan de aankleding van het restaurant fraaier en en zeker schoner. Op de kwaliteit en prijs van het eten valt niets af te dingen.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten van het restaurantmenu.!
Echt authentiek en lekker. De inrichting van het restaurant doet wat sober aan.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een heerlijk verse maaltijd gegeten. Volle romige smaken en lekker pittig op de menukaart is idd lekker pittig. Echt complimenten.
jonge488 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met mijn vrouw hier heerlijk gegeten. Vooraf King Prawn Butterfy en Garnalen met krab dopeazan. Fantastisch, met uitzondering van de krab. Waren helaas krab sticks. Hoofdgerecht: Tandoori Mixed Gril en Rogan Lambs. Niets op aan te merken. Veel te grote porties, maar heerlijk. We hebben gesmuld...
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Afgelopen dinsdag op aanraden vrienden voor het eerst met tweetjes bij Handi gegeten. We waren aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst en de zeer ruime keuze aan originele Indiaanse gerechten. We namen samen als voorgerecht de Tandoorie Chicken en als hoofdgerecht de Tandoorie Prawns Vindaloo Lams ( pittig!!) . Ruime en heerlijke porties geserveerd met basmati rijst en groenten. Gezien de enorme keuze en kwaliteit komen wij zeker terug om andere gerechten te proberen. Een aanrader om voor een redelijke prijs heerlijk te genieten Indiaanse keuken.
toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
voorgerecht bij mij kip tikka, de vrouw pasteitje lamsgehakt.
hoofdgerecht pittig gekruide kip voor ons beiden, met rijst en groenten.
we hebben heerlijk gegeten , en zeker voor herhaling vatbaar.
een aanwinst voor Bergen op zoom.