Handi

Antwerpsestraatweg 1 4615 AK Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Handi

Voor de culinaire reiziger is restaurant Handi in Bergen op Zoom de ideale bestemming. Hier staan Indiase gerechten op de kaart. Een geweldige ervaring voor de ervaren ontdekker, maar ook als je niet bekend bent met Indiase culinaire tradities een genot. De vriendelijke bediening legt je graag alles uit over de gerechten, zodat je toch een goede keus kunt maken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Handi

Maandag tot en met zondag 17:00 - 22:00

6,5
w.vogelaar1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben een uur moeten wachten op ons voorgerecht. Jonge ober wist niets te vertellen over de gerechten. Geen goede uitleg gekregen. We hebben vis gegeten maar die zwom in de curry. De smaak van de vis werd hierdoor verdoezeld. Ik miste de smaak van zout, verl kruiden gebruikt. Wij komen hier niet terug.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke en goedbedoelende bediening en eigenaar. Eten was op zich prima, maar had iets pittiger gemogen. Garlick Naan smaakte vooral naar Koriander. Beetje rumoerig en eenvoudig ingericht. Ook toiletten kunnen opknapbeurt gebruiken. Het bleek dat voor vele mensen het indiaas eten nog niet bekend is, dus het lijkt verstandig (net als bij een chinese rijsttafel), ook een Indiase rijsttafel aan het menu toe te voegen.
Trisha J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vandaag zijn we voor het eerst bij Handi wezen eten. We lopen er al jaren dagelijks langs maar omdat de buitenkant niet uitnodigd, lopen we eigenlijk altijd door. Vandaag besloten we het een kans te geven. Wat viel dat tegen.. De papadums gaven ons goede hoop. Die waren heerlijk, en de sausjes ook. Helaas was de kip van het voorgerecht niet gaar en was het hoofdgerecht vrij weinig. Het naanbrood daarentegen was wel erg lekker. Voor mij kwam de grootste teleurstelling tijdens het nagerecht. Ik had een capuccino besteld, maar alles wat ik kreeg was een slappe bak senseo koffie. Ik heb net toch maar opgedronken, aangezien ik het koud had door de deur die heel de tijd open stond. Bediening wel heel snel. Ookal was de ober niet heel vriendelijk, en erg onervaren.

Ondanks deze slechte ervaring, zouden wij het in de toekomst nog wel een kans willen geven, aangezien er zoveel goede recensies zijn. Hopelijk is het de volgende keer beter!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Gastvrije ontvangst, goede uitleg over het menu, vlotte bediening en smakelijke maaltijd. Misschien iets meer zorg besteden aan de "schoonheid" van het restaurant?
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer aangename ontvangst en heerlijk gegeten. De inrichting en aankleding van restaurant kan wellicht wat aandacht verdienen, maar eten en bediening maakt dat meer dan goed. Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst,je voelt je echt welkom,aan tafel uitleg over de gerechten,lekker gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wij hadden nog nooit Indiaas gegeten en op maandagavond is er niet zoveel open. Toch wilden we op de verjaardag van mijn vrouw met een AH-bon uit eten. Zo kwamen we bij Handi. Een heel hartelijke ontvangst, een beetje gedateerde inrichting, goede uitleg en een verder leeg restaurant. Wij kozen voor lam. Dat zat in het voorgerecht en het hoofdgerecht met heerlijke curry's. De ene gang na de andere werd opgediend, dus we stonden na 5 kwartier al weer buiten. Best een flink tempo, voor ons gaf dat niet, maar het was hoger dan we gewend zijn. Een ijsje toe, ook lekker. Aan het eind kregen we nog een schaaltje met een soort zaadjes, goed voor de spijsvertering, aldus de gastheer. Ik heb er twee theelepels van gegeten, je moet tenslotte wat proberen....
Niet doen dus. Dat mengsel van komijn , anijs en weet ik veel in allerlei kleurtjes geeft een nasmaak van afwasmiddel gedurende een uur of drie. Slecht advies. Komen we hier nog eens terug? Misschien, maar niet voor de volle mep, nu waren we incl. 2 drankjes € 39,50 kwijt. € 75 zou ik er niet voor over hebben.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten; de smaken van de gerechten zijn apart en authentiek. Het Garlic naan brood smaakte erg goed en werd vers gebakken.
Het is echt waar dat als je 2 dezelfde gerechten bestelt, je er maar 1 hoeft te betalen. Dus het was zeer voordelig.
Jacobi V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Handi, de aanbieding eten met twee voor de prijs van één bij bestelling van twee dezelfde gerechten is en blijft prijstechnisch erg aantrekkelijk. Het eten is er altijd even lekker, en de bediening is vriendelijk en attent. Een kleine kanttekening : Voor West Europese begrippen kan de aankleding van het restaurant fraaier en en zeker schoner. Op de kwaliteit en prijs van het eten valt niets af te dingen.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten van het restaurantmenu.!
Echt authentiek en lekker. De inrichting van het restaurant doet wat sober aan.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een heerlijk verse maaltijd gegeten. Volle romige smaken en lekker pittig op de menukaart is idd lekker pittig. Echt complimenten.
jonge488 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met mijn vrouw hier heerlijk gegeten. Vooraf King Prawn Butterfy en Garnalen met krab dopeazan. Fantastisch, met uitzondering van de krab. Waren helaas krab sticks. Hoofdgerecht: Tandoori Mixed Gril en Rogan Lambs. Niets op aan te merken. Veel te grote porties, maar heerlijk. We hebben gesmuld...
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Afgelopen dinsdag op aanraden vrienden voor het eerst met tweetjes bij Handi gegeten. We waren aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst en de zeer ruime keuze aan originele Indiaanse gerechten. We namen samen als voorgerecht de Tandoorie Chicken en als hoofdgerecht de Tandoorie Prawns Vindaloo Lams ( pittig!!) . Ruime en heerlijke porties geserveerd met basmati rijst en groenten. Gezien de enorme keuze en kwaliteit komen wij zeker terug om andere gerechten te proberen. Een aanrader om voor een redelijke prijs heerlijk te genieten Indiaanse keuken.
toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
voorgerecht bij mij kip tikka, de vrouw pasteitje lamsgehakt.
hoofdgerecht pittig gekruide kip voor ons beiden, met rijst en groenten.
we hebben heerlijk gegeten , en zeker voor herhaling vatbaar.
een aanwinst voor Bergen op zoom.
Newton .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor het eerst met tweeën de lunch gebruikt bij Handi, om te ervaren hoe het eten is, de bediening en sfeer. Handi is normaal tijdens de middag niet geopend, maar vanwege en promotieaanbod konden we hier nu wel terecht.
We zijn heel goed ontvangen door de gastvrije eigenaar, die ons uitgebreid uitleg gaf over de gerechten van de menukaart. Uiteindelijk kozen we voor de milde Korma prawns en de spicy Tikka masala prawns. Geserveerd met heerlijk kruidige rijst en frisse salade. Een fijne kennismaking met dit Indiaas restaurant.
De inrichting is netjes en schoon zonder veel luxe maar dit wordt goed gemaakt door het verse voedsel en het enthousiasme van de eigenaar. Fijn te weten dat er in Bergen op Zoom ook voor een meer dan schappelijke prijs gegeten kan worden in een Indiaas restaurant
WvB38 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gezellig gezeten en heerlijk gegeten bij Handi. Vriendelijke en snelle bediening.
Dit restaurant is een verrijking voor de horeca in Bergen op Zoom. Hier ga je graag nog een keer terug.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wij kozen het Handi menu. Eigenlijk voor 4 personen, maar bij navraag bleek ook voor 2 personen mogelijk. Maatwerk, complimenten. Kleine schaaltjes met overheerlijke vlees- en groente gerechten, lekkere rijst, heerlijke salade. Vooraf lekkere papadums met lekkere sausjes. Toe mango-ijs met slagroom. Volop genieten. Bediening kan beter, maar als de baas/kok zelf aan je tafel komt.... geweldig. Legt alles uit, is vriendelijk, enthousiast, een echte gastheer. Na onze eerste matige ervaring vlak na de opening zijn we nu heel tevreden de deur uit gegaan. Heerlijk!! En.... 2 voor de prijs van 1. Dan is het toch leuk een mooie fooi te geven? Dit restaurant verdient het om te kunnen voortbestaan.
TidakAda .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
We hebben hier nu twee keer gegeten. Het eten was qua smaak wat we er van verwachtten, alleen kon er wel aanzienlijk meer cayenne n sommige gerechten. Pittig is anders. Waarschijnlijk probeert de kok een en ander naar de Hollandse tolerantie voor capsaïcine aan te passen. Jammer voor de echte liefhebber van de Zuid(-Oost) Aziatische keuken. Uit commercieel oogpunt logisch, maar het doet de authenticiteit geen goed.
Bereiding en kruiderij maakten echter veel goed en ook de vegetarische gerechten zijn een goed voorbeeld van de hindoeïstische cultuur.
Nagerechten zijn in het algemeen erg westers, maar uiteindelijk ook geen Indiaas item.

Bediening is erg onzeker, op die van de eigenaar na. Probeer de Nederlandse taal beter te leren en ga, als het even kan, naar de Zoomvliet Hotel School op de van Wassenaar straat voor een cursus. (op loopafstand!!).
Klagers: Het is in dat soort landen gewoon om na de maaltijd bij de kassier af te rekenen. Wachten op de rekening is Westers!

Inrichting is eenvoudig, maar dat verwacht ik van een Indiaas eethuisje. Niks mis mee. Je komt er niet om op sterren niveau te dineren....
TL-verlichting en formica tafeltjes was authentieker geweest, maar ja je wilt toch klanten hebben.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Als je voor de deur staat en binnen kijkt, nodigt het niet echt uit. De inrichting doet wat 'koud' aan. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen, maar als wij vroegen wat iets was van de kaart, wist zij het antwoord niet.
Niet getreurd....de eigenaar kwam erbij en verteld vol passie over zijn kaart. Als amuse kregen wij een soort pangsit met drie eigengemaakte sausjes...was heerlijk! Als voorgerecht had ik kip tandoori en als hoofd kipcurry. Het eten was echt goed en vers, zeker als je kijkt naar de prijs. Ik kom hier nog wel een keer terug.
knoestboz .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Handi is een restaurant wat beter verdient. Hiermee bedoel ik, het eten is geweldig, de eigenaar doet zijn best om je voor te lichten over het eten enzo. Maar door de troosteloze inrichting is het het toch net niet. Voor mij is uit eten een compleet pakket, en als het puur om het eten zou gaan, kwam ik hier regelmatig terug, maar door het compleet ontbreken van enige sfeer, denk ik toch dat ik hier niet snel meer terugkom.
Jammer, gemiste kans, zoek hulp voor de inrichting en gegarandeerd dat het beter gaat.