HANA

9,2
Voordelig
NL V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Geweldige en superverse sushi, sashimi, teriyaki en teppan.
Vriendelijk en kundig personeel, leuke atmosfeer.

Een absolute aanrader! Ook de take-away is subliem.
Happy Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gisteren met mijn familie inclusief twee kinderen bij hanah wezen eten.zoals altijd heerlijk gegeten.De andere familieleden zijn gewend om bij andere sushi restaurants te eten en vonden het hier uitstekend eten en kindvriendelijk. Service perfect.we komen snel weer langs.
Cholidah M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke sushi en het personeel is heel erg vriendelijk. De menukaart is uitgebreid en binnenkort komen er nieuwe sushi's dus ik kom zeer zeker terug!
Layla V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Beste kwaliteit sushi! Service is top.
Ik kom er bijna elke week. Vooral de crispy maki is het proberen waard. Kan niet beter!
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Aangezien ik sinds kort in Ridderkerk woon ben ik samen met mijn vriendin op zoek gegaan naar een goed restaurant in de buurt. Gezien wij beiden wel fan zijn van sushi viel ons oog op een van de drie Japanse restaurants in de stad.

Vanwege de recencies hier op Iens hebben wij vorige maand gekozen voor Hana.

Na een vriendelijke ontvangst kregen wij een tafel toegewezen in het midden van het restaurant. Er werd ons op het hart gedrukt dat er vooral geen haast moest zijn en we vooral lekker moesten gaan genieten van de gerechten. Ik werd enigzins verrast door deze gastvrijheid aangezien de welbekende 'vreetschuren' waar je normaal terecht komt als je bij een 'All You Can Eat' restaurant hier niet in uitblinken. So far so good!

Aangezien wij deze dag erg hongerig waren duurde het even voor ronde 1 op tafel stond maar dit was dus meer ons gevoel. Heel de avond kwam alles netjes door en ook werd alles dat wij besteld hebben foutloos op onze tafel gezet.

Over het eten op zich valt bijna niets aan te merken. Het enige kritiekpuntje dat ik kan noemen is dat de rijst voor de sushi ietwat aan de stugge en zoute kant was. Dat is echter een kwestie van smaak gok ik. Overigens komt dit sommige sushi weer ten goede.
Voor de rest was alles erg lekker. Uitschieters qua sushi waren voor mij de sushi met makreel (zeer mild/subtiel ingemaakt) en de geflambeerde zalm met hierop een klein dotje mayo. Beide sushi netjes van formaat en net onder lauwwarm qua temperatuur. De presentatie van alle sushi is mooi. Afgelopen zomer ben ik 9 dagen in Tokyo geweest en deze sushi in het bijzonder namen mij in een klap terug naar de kaiten-sushi restaurants en zelfs de Tsukiji-vismarkt! Wat een prestatie! Dit heb ik in Nederland niet eerder meegemaakt ondanks de tientallen 'Japanners' die ik gehad heb.

Andere gerechten zijn over het algemeen netjes gebakken. Het vlees en de vis is erg lekker en op smaak. Leuke verassing was de eendenborst die voorzien was van een lekkere vruchtensaus. Weer eens wat anders zo'n klassieke uitvoering.

De bediening is netjes en zeer vriendelijk. Er wordt geluisterd naar je wensen en je krijgt het gevoel dat men je graag weer terugziet.

De sfeer in het restaurant is goed. Van buiten heb je niet het gevoel dat er zo'n leuke tent zit maar eenmaal binnen zit je goed.

Wat mij betreft een aanrader en ik kan alleen maar hopen dat dit zo blijft. Ik wordt in ieder geval een vaste klant en kan voortaan de grote ketens en oude favorieten zoals Sumo en Sushi Cube te Rotterdam links laten liggen.
Sabrina C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goed lekker eten, hygiënisch en netjes. prijs kwaliteit verhouding zeer goed en voor iedereen wat wils. wij gaan hier zeker nog vaak terugkeren!
Elisabeth F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
waanzinnig lekker eten en top personeel!
we zijn al meer meerdere keren geweest en we zullen nog vaker komen eten hier! voor ieder wat wils
Brusselaars .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanavond voor het eerst bij Hana gegeten. Heerlijk vers en zeer smakelijk. Was geen grote fan van sushi maar ben om. Van alles geprobeerd en alles heel lekker. Ook zeer vriendelijke bediening, eigenaresse heeft heel de avond een glimlach voor haar klanten. Weleens anders meegemaakt. Zeker een aanrader en wij gaan zeker terug!
Jimmy L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gistermiddag gelunched bij Hana. We zijn verrast.
De menukaart is niet veel anders dan elk andere All you can eat sushi restaurant. De kwaliteit van de gerechten is bij Hana wel een stuk beter. De sushi's worden vers gemaakt. De warme gerechten smaakten heerlijk. De porties zijn klein, zodat je alles kan proberen.
Wat ons erg opviel was dat de eigenaresse heel vriendelijk is, dat zijn wij niet gewend bij andere vergelijkbare restaurants. Tot slot zijn de prijzen hier laag. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding! We komen zeker weer een keer terug.
Rozemarijn D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zelfs voor een niet sushi liefhebben erg genoten van een avondje bij Hana! Verschillende lekkere hapjes, voor ieder wat wils!
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Onlangs voor het eerst bij Hana wezen eten met hoge verwachtingen na het lezen van de onderstaande recensies. En echt het is absoluut voor mij het beste Sushi All You Can Eat restaurant in deze regio. Heerlijk gewoon! Vers gemaakt, verse ingrediënten en dat proef je. En niet alleen de sushi ook de bijgerechten die wij bestelden waar super lekker. Vriendelijke eigenaresse en personeel, van binnen gezellig en warm ingericht. Ondanks dat op de kaart staat dat het een 2,5 uur arrangement is, vertelde de eigenaresse dat er geen tijd aan vast zat. Dus als je met vriendinnen lekker gezellig aan het kletsen bent en de tijd vergeet.. geen probleem :-) En dan ook nog eens een mooie prijs voor dit heerlijke eten. Ik kom hier zeker nog vaker terug
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vaste klant! Soms is het vlees koud en dat is jammer. Ik eet daar vaak met mn vriend en we kregen vorige keer een kleine tafel, wel jammer want er paste niet veel erop. Verder super leuk en lekker restaurant!
Zakaria B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk verse sushi
Eigenaresse heel aardig en legt heel veel uit over haar producten prijs kwaliteits verhouding zeer goed .
Zeker een aanrader
Happy Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanmiddag met mijn vriendin gelunched bij hana ridderkerk.voor mij was het al de zevende keer dat ik er kwam eten,steeds met een andere vriendin en ook een keer diner met mijn man.Iedereen vond het eten vers, smakelijk en een goede bite.En wat een keuze,ook al zou iemand geen vis lusten ook voor hen is er keuze te over. De eigenaresse is zeer toegeweid en legt alles goed uit als er nieuwelingen zijn, ze stimuleert haar gasten ook eens iets nieuws te proberen,geeft niet als je het niet lust,gewoon proberen zegt ze dan.En zo kreeg ze zelfs mij aan de crispy garnalen.lekker was het. De spicy tuna maki is mn favoriet.
En wat betreft de beleving heerlijk ontspannen,je weet hoe het gaat als je een vriendin een tijdje niet gezien hebt kwebbelen en tussendoor wat eten,maar de zitjes zijn dusdanig geplaatst dat de gasten geen last van elkaar hebben.
Mijn vriendinnen zijn nu allemaal om,sushi is wel lekker! En zeker niet alleen rauwe vis haha ja dat is het vooroordeel als je het niet kent.hana hou mn tafeltje maar vrij,ben er binnenkort weer.
Dannybman .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
HANA is echt een fantastisch restaurant! Ik ga er elke keer weer met veel plezier heerlijk eten. Of je nou gaat afhalen of onbeperkt eet in het gezellig ingerichte restaurant; het eten is altijd super. Ik zou iedereen aanraden om bij HANA te gaan eten. De sushi is lekker groot van formaat en ook de vleesgerechten smaken top. Je wilt nooit meer anders!
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Nu meerdere keren gegeten bij Hana in Rodderkerk en het was elke keer top!! Verse sushi van hoge kwaliteit en top service. Eigenaresse is ontzettend vriendelijk en heeft een hart voor de zaak! Beste sushi restaurant uit de regio!!
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben hier al vaak gegeten en het blijft erg lekker! Lekkere, verse sushi en de andere hapjes zijn ook heerlijk! Lieve, vriendelijke bediening! De service is top! We komen hier graag en komen zeker weer terug!
Intvetja .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Typische "all you can eat" sushi restaurant, service beetje langzaam (zondag avond) maar heel vriendelijk, goede kwaliteit eten, lekker avocado en kip sushi. Niet heel makkelijk zitten voor een langere tijd met een baby, omdat de toiletten zijn erg klein en hebt geen tafel waar je jouw baby kunnen verzorgen, moest naar auto lopen :(
Klooster12 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten en geweldige service!! De sushi was vers gemaakt en dat was goed te proeven.
Bediening was super veel aandacht wordt er besteed aan de klant. Erg gastvrij.
Drita Q.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Top restaurant !!! Heerlijke sushi. En een top sfeer. genoeg keuzen en ook fijne zit plaatsen !!!!!!! Zeker een aanrader !!!

Groetjes