HANA

9,4
9,2
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteravond weer bij Hana gegeten, uitstekend zoals we gewend zijn van dit restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening. Het was gezellig druk maar toch ging de bediening snel. Altijd leuk om hier weer terug te komen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke verse sushi, vriendelijk personeel dat even een praatje komt maken en vlot in de bediening is. En zeker een leuke prijs! Zeker de lekkerste sushi van Ridderkerk!
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel! Zowel de sushi als de bijgerechten zijn heerlijk. Vis is ook elke dag vers! Daarom ook zeker een aanrader.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Vandaag weer eens wezen lunchen bij HANA.
Zoals gebruikelijk zeer gastvriendelijk personeel en sublieme sushi!
Lekker vers gemaakt, in plaats van al tevoren bereidde sushi, zoals bij andere zaken vaak het geval is.

Ook de warme gerechten zoals teppanyaki, terriyaki, nasi en de garnalen snacks voortreffelijk.. Ik raad echt iedereen aan bij deze (IENS) topper te gaan eten..
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gister met partner gegeten , vooraf hoge verwachtingen van verse sushi en dat is waargemaakt ! Kleiner dan de welbekende All you van eat sushi bars , waardoor je merkt dat de kwaliteit hier voorop staat . Geen druk op tijd omdat er weinig gedubbeld word in de tafelbezetting en een gemoedelijke sfeer . Personeel vriendelijk en echte verse sushi ! Wij komen zeker terug , ga zo door !
Miranda I.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Goede service en heerlijk eten! Voor ieder wat wils op het menu en prima locatie (gratis parkeren voor de deur) Zeker een aanrader!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We komen hier sinds opening ruim jaar geleden en zijn nog steeds zeer tevreden over kwaliteit eten en personeel. Prima verse sushi's en andere gerechten. Eigenaresse en haar personeel zijn altijd heel attent. Wat wil je nog meer?
Lila .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit en ruime keuze. Heel vriendelijk personeel, zodra je één keer bent geweest kom je er vaker!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ik ben hier wekelijks te vinden met mijn vriend, familie of vrienden. Wij worden altijd uiterst vriendelijk ontvangen! Er wordt gezocht naar een ruime tafel en met een beetje geluk komen de drankjes er meteen aan. Het eten is iedere keer vers, smaakvol en er is een ruime keuze uit verschillende gerechten!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Zelf woon ik in Ridderkerk en zijn bij Hana terecht gekomen door de 25% actie in 2015. Sindsdien eten wij nergens anders meer sushi. De kwaliteit van de sushi is echt heel goed.

De eigenaresse van Hana is super aardig. Zoekt altijd naar het beste tafeltje voor je en is super geïnteresseerd. Wij worden altijd super vriendelijk onthaald.

Daarnaast is de parkeergelegenheid een groot pluspunt. Voor de deur en gratis.
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijke sushi en vooral de sashimi is echt een aanrader! Vriendelijk personeel, stuk persoonlijker dan in de geeikte all you can eat restaurants!
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Eten is geweldig, drankjes iets te duur en te weinig. Service is ook goed. Verder super vriendelijke mensen en goede locatie
mosali .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Per toeval ontdekt en inmiddels al een paar keer hier gaan eten. Vriendelijke bediening niets is teveel. Heerlijke verse sushi. De laatste keer dat we hier geweest zijn was voor een verjaardag de jarige kreeg na afloop een flesje wijn cadeau ontzettend attent. Voor ons is hana ons favoriete sushi restaurant.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Héérlijke kaart en fantastische service, personeel en klantvriendelijkheid.
Wij waren geen sushi-fans maar inmiddels verslaafd aan Hana ????????
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Laat dit voorop staan; heerlijke sushi, allemaal verse ingrediënten en dat proef je, Kleinschalig, wat mij heel erg aanspreekt omdat je in de massa restaurans (met tablet) een nummer bent. Hier merk je echt dat je te gast bent en de gastvrouw en bediening maakt het je zo comfortabel mogelijk.
Het restaurant is ook erg schoon en de prijs/kwaliteit verhouding is top. Al met al; mocht je in de buurt zijn van Ridderkerk, eet hier dan heerlijke sushi in een gezellige ambiance!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Hana is ons vaste Sushi restaurant. De Sushi is altijd super vers, personeel is heel aardig en niks is teveel.
Binnenkort gaat de nieuwe kaart in. Vandaag alvast 2 gerechtjes van deze kaart mogen proeven. Heerlijk, komen bij ons in de top 5 ????Kortom een aanrader !
Reserveer een tafeltje met banken bij het raam, dat zit zo gezellig. Veel plezier bij Hana .
NL V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Geweldige en superverse sushi, sashimi, teriyaki en teppan.
Vriendelijk en kundig personeel, leuke atmosfeer.

Een absolute aanrader! Ook de take-away is subliem.
Happy Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gisteren met mijn familie inclusief twee kinderen bij hanah wezen eten.zoals altijd heerlijk gegeten.De andere familieleden zijn gewend om bij andere sushi restaurants te eten en vonden het hier uitstekend eten en kindvriendelijk. Service perfect.we komen snel weer langs.
Cholidah M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke sushi en het personeel is heel erg vriendelijk. De menukaart is uitgebreid en binnenkort komen er nieuwe sushi's dus ik kom zeer zeker terug!
Layla V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Beste kwaliteit sushi! Service is top.
Ik kom er bijna elke week. Vooral de crispy maki is het proberen waard. Kan niet beter!