HANA

Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant HANA

Klaasje V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hebben onze "Gouden Bruiloft" (50 jaar getrouwd) met een etentje bij Hana gevierd. Wij waren met 20 personen (Familie en vrienden). Zoals we hadden verwacht was de sfeer, het eten en de bediening weer voortreffelijk. Ook de gasten, die voor de eerste keer bij Hana kwamen eten, waren lovend! Diverse gasten en familie waren ook 50 jaar geleden bij onze bruiloft! Al met al: Hana bedankt voor de warme ontvangst en goede zorgen afgelopen zaterdag 23 juni!
Klaasje V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het eten was prima! wel merkte ik dat er erg jonge meisjes werkte en die ook aardig werden afgekat. Soms duurde het wat langer maar het was ook aardig druk dus dat begrijp ik dan wel
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw bij Hana gegeten met mijn dochter en kleinzoon. Wij hadden al eerder hier gegeten en de service en kwaliteit was weer top, echt van het allerhoogste niveau! De persoonlijke aandacht is subliem! Bovendien kreeg mijn vrouw een mooi ijsje met brandend sterretje en een cadeautje. Geen wonder dat sushi-restaurant Hana elke dag vol zit. Een echte aanrader.
Tilanka R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede service ! Gezellig restaurant. Goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader !!!!!!
Willemieke M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Hana is een super lekker restaurant. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je! Vriendelijke bediening, mooie uitstraling. Echt een aanrader!!
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Fantastisch restaurant met zeer goede kwaliteit dit geldt zowel voor het afhaalrestaurant als het restaurant zelf.
Het personeel is erg vriendelijk en de eigenaresse is altijd aanwezig en maakt graag tijd voor haar gasten.
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Hana heeft de beste sushi,verse producten vriendelijk personeel altijd in voor een praatje en zeer behulpzaam. Heerlijk met een Japanse pruimenwijn!!
Layla V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Mijn vriend en ik hadden gereserveerd voor een etentje bij Hana. Bij binnenkomst werden we aan een wilekeurige tafel gezet door het personeel. De eigenaresse kwam vervolgens met twee klanten aangelopen en vertelde ons, zonder ons verder te groeten, dat de klanten daar eigenlijk wilde zitten. Dit terwijl wij daar al minstens twee jaar regelmatig - lees: elke week - kwamen. Spijtig dat zij zo besloot om te gaan met haar vaste klanten.
Jantine S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, ik heb een gluten intolerantie, en heb nergens last van gehad. Direct een eigen duidelijke bestellijst, glutenvrije sojasaus.
Goede service, alle vertrouwen met de glutenvrije factor.Alles vers gemaakt.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wij komen hier al vanaf dat Hana geopend is, erg vriendelijk personeel en goed lekker eten! Alles word vers voor je berijd. Tip top in orde! Menig persoon die ik hier naartoe neem vind de smaak beter dan bij andere soortgelijke restaurants.
Smaro K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ik kom hier al een jaar. Het eten is heerlijk en vers bereid voor jou! De personeel is vriendelijk en snel. De beste shushi tent die ik ben geweest!
roelkleiker .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Personeel was buitengewoon vriendelijk; gaf plezierige toelichting op de gerechten. De gerechten waren heerlijk - goed gaar en smakelijk opgemaakt. Een leuke maaltijd met de familie! Komen zeker terug.
Smaro K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Eten was heerlijk, personeel was vriendelijk en snel. Je heb keuze uit verschillende gerechten en de prijs is heel goed. Wij zijn naar andere shushi restaurants gegaan, maar Hana is de beste!
Steffie E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk vers eten. Snelle service. Vriendelijke bediening . Aardige eigenaresse. Prijs kwaliteit goed. Ik en mijn broer komen met regelmaat terug.Echt een aanrader.

Met vriendelijke groeten van Stephanie en David.
Francisca B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Hana. Service en kwaliteit super.
Warme gerechten zijn vers en met zorg klaargemaakt. De sushi's smaken naar meer. Vriendelijke gastvrouw en altijd bereid voor een praatje .Personeel zeer geïnteresseerd in hun werk.
We komen zeker vele malen terug. Echt een aanwinst voor Ridderkerk.
Lisa P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk eten, de sushi word altijd vers gemaakt maar je hoeft niet lang te wachten. De warme gerechten zijn ook echt warm en het personeel is altijd vriendelijk. Zeker een aanrader!
André H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Al vele malen samen met mijn vrouw bij Hana wezen eten en telkens weer een feest. De sushi en de gebakken banaan zijn uitermate lekker, zo lekker heb ik het ergens anders nog niet gegeten. Superrrr!!
De keuken is heel snel en ook de bediening. Ook de vriendelijkheid is het noemen waard.
Winnie P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Afgelopen week wezen eten met mijn familie. Goede service en super lekkere sushi. Lekkere warme gerechten. Mooie inrichting en goeie sfeer. We werden ontvangen door een hele lieve gastvrouw. We komen zeker terug!!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Alweer heerlijk gegeten en tegen een redelijke prijs. Niets is teveel met een vriendelijke bediening. Wij komen zeker weer snel een keer terug.
Omdat we iets te vieren hadden ook nog een leuk cadeautje meegekregen.