HANA

Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning
Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant HANA

Winnie P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Afgelopen week wezen eten met mijn familie. Goede service en super lekkere sushi. Lekkere warme gerechten. Mooie inrichting en goeie sfeer. We werden ontvangen door een hele lieve gastvrouw. We komen zeker terug!!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Alweer heerlijk gegeten en tegen een redelijke prijs. Niets is teveel met een vriendelijke bediening. Wij komen zeker weer snel een keer terug.
Omdat we iets te vieren hadden ook nog een leuk cadeautje meegekregen.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Bekend toprestaurant en toch iedere keer weer een echt positieve verrassing. Smullen in een heel gemoedelijke sfeer. Zelfs parkeren gaat moeiteloos.
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg lekker en erg vriendelijke bediening. Natuurlijk worden er hier ook wel eens kleine foutjes gemaakt maar dat is menselijk, en als het al gebeurt wordt het netjes afgehandeld. Ik ben fan!
Nic W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Een heerlijk, gezellig en goed restaurant! Ik lustte geen sushi totdat ik bij Hana kwam.
Alles wordt vers bereid, maar je hoeft nooit lang te wachten op je gerechten. Veel variatie en heerlijke sushi! En dat vind ik niet snel.
Super aardig personeel, goede bediening er is altijd een leuke sfeer. Ik raad het echt iedereen aan!
Wij komen er vaak en heel graag. Ook om af te halen. ;-)
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij zijn gisteren met 5 mensen hier voor de eerste keer wezen eten, best wel al in meerdere Japanse restaurants geweest, maar Hana springt er echt wel, in positieve zin, ver boven uit!
We hebben heel veel verschillende dingen gegeten, maar eigenlijk was alles even lekker en vers. Ik ben geen grote liefhebber van sushi, ze hebben genoeg andere lekkere dingen, maar de sushi die ik hier wel heb gegeten, waren erg lekker en van veel betere kwaliteit dan ik ze elders gegeten heb.
Heel vriendelijk personeel, de zaak zat vol, maar de gerechtjes kwamen bijna allemaal vlot door!
Aanrader en we gaan zeker nog een keertje terug!
titina S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Slechte kwaliteit van het eten. Soja saus was te zout. Bij deze soja blijf je drinken. En het overheerst de smaak van het eten volledig. Sushi was van slechte kwaliteit. Zelfs de gebakken banaan was matig van smaak. Goede berichten over dit restaurant gehoord, maar bij ons was het een tegenvaller. Met recht een vreetschuur zonder goede kwaliteit van het eten.
Stapels D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De personeel is zeer vriendelijk. Ik ben vandaag voor de vijfde keer geweest: super! Met de kinderen wordt ook altijd rekening gehouden. Een echte aanrader!
j.hoogeveen.prive .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Gisteren voor de derde keer geweest in dit Restaurant.
Over smaken is te twisten, maar was en is tot nu toe nog steeds het beste Sushi restaurant dat ik ken. Zowel de warme hapjes als wel de sushi's van uitstekende kwaliteit.
De bediening ook vriendelijk, zorgvuldig, netjes. De inrichting van het restaurant stijlvol modern.

Tip: ga niet bij het raam zitten in de koude periode. Daar komt veel kou vanaf. "Verwarming aan" staat niet op de menukaart.
2986ep .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gisteren met mijn moeder en 5 familieleden geluncht bij Hana.
Het was weer super gezellig en wat nog belangrijker, het eten was weer uitmuntend. Zoals altijd vriendelijk ontvangst door de eigenaresse en het personeel. Zeker een aanrader voor een ieder die het wilt ervaren.
De gerechten zijn vers bereid. De Chili Tori kip en Bief Teriyaki en niet te vergeten Tori Teba kippenvleugeltjes (kindermenu volgens de eigenaresse) zijn de favoriete gerechten van mijn man. Hopelijk blijft Hana nog lang bestaan in Ridderkerk.
Charissa V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Super aardig en beleefd personeel. Je merkt dat het eten vers bereid wordt. Lekkerste sushi van Ridderkerk. Het is zeker een aanrader!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten is altijd vers en wordt snel uitgeserveerd. Worden altijd warm welkom geheten, dit is ons favoriete restaurant in Ridderkerk!
Fam_Waanders .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
In maart 2016 zijn wij hier de 1e keer gaan eten en dat is ons toen zeer goed bevallen. Met enige regelmaat komen wij hier terug en elke keer zijn wij weer aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit van het eten. Sushi van uitzonderlijke kwaliteit, verse vis en veel variatie. De vlees, kip- en vis gerechten hebben ieder hun eigen specifieke smaak en daarom gaat het niet snel vervelen. De bijgerechten vers fruit met kokossaus en de knapperige zoutzure komkommer behoren tot onze favorieten. De vriendelijke gastvrouw en haar personeel hebben aandacht voor de klant. Dit alles zorgt ervoor dat wij ook komend jaar weer regelmatig dit restaurant zullen bezoeken. Een aanrader!
klooster12 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekker gegeten bij inmiddels ons favoriete janpanse restaurant. We komen er regelmatig en altijd is alles weer optimaal. Zowel het eten als de bediening!! Supervriendelijk personeel die altijd voor je klaarstaan en heerlijk eten. Dikke pluim!! Fam van Eijsden.
Anish D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik kom hier elke week met mijn vriendin.
Eten smaakt altijd goed.
Personeel is erg vriendelijk.
Leuke sfeer.
Niks te klagen!!
Laura O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk restaurant! Goede sushi, super leuk en vriendelijk personeel. Het is nu ons vaste restaurant geworden en wij zijn altijd tevreden :).
L.J. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Afgelopen week hier in het restaurant wezen eten.
Na veel collega's die aan hebben gegeven dat het hier heerlijk is en rustig, na een lange tijd toch maar geprobeerd.

Hier moeten wij zeggen dat de verhalen inderdaad niet gelogen zijn.
De gerechten zijn heerlijk en de bediening is relaxed en toch zo goed op elkaar ingespeeld.

Wij komen hier vaker terug!
Happy Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vandaag was het oma dag,ik ben met mijn drie kleinkinderen van 9,11 en 13 jaar sushi wezen eten bij Hanah.ik kom hier vaker met vriendinnen,altijd heerlijk rustig op je gemak genieten van de vers bereidde gerechten en gezellig bijkletsen zonder haast.maar zoals gezegd vandaag heb ik met de kinderen gegeten. Zij zijn verfente sushi eters, ze hebben genoten en het personeel maakte een praatje met ze en vroeg ze welke gerechten ze het lekkerst vonden.ze vonden het heel lekker en vooral leuk dat ze als grote mensen werden behandeld. Dat stukje extra aandacht vond ik als oma ook erg leuk. En ja wat vonden ze lekker.de hanah sushi, de kip salade en de andere de inktvisringetjes.en ik ben dol op de crunchy tuna en de spicy tuna. 25 en 27 haha die zijn er altijd bij als ik er eet,daar kan je me snachts voor wakker maken. Voor mijn dochter nog wat sushis meegenomen vd afhaalservice,die belde later het was subliem,wat kwam dat goed uit niet koken...
Hanah tot ziens ik kom zeker terug,bedankt weer een mooie herinnering gemaakt met mijn kleinkinderen.
2986ep .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteren voor de 52e keer bij Hana gegeten. Een top restaurant met super vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, alles super vers klaargemaakt. Het is bij ons bekend dat de keuken om 21.30 uur sluit.
Als tevreden klant en vele anderen houden wij er rekening mee.
Aimee W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vorige week hier super lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Makkelijk te bereiken en genoeg parkeerplaatsen ! Alles is heerlijk vers. Genoten !