HANA

• Af te huren , Airconditioning
Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant HANA

Ina G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
heerlijk gegeten, ook al ben ik geen sushi liefhebber! de gewokte gerechten zijn heerlijk en alles vers bereid.vlotte bediening, erg vriendelijk personeel en eigenaresse!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de familie. Aan het hoofd staat een hele aardige gastvrouw met een hele fijne bediening. CHAPEAU !!!! Een aanrader en wij komen zeker terug.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij zijn bij Hana in Ridderkerk “All you can eat“ wezen eten en ze hebben daar een uitgebreide menukaart met veel keuze. Alles wordt vers bereid en smaakte heerlijk! Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een toptent waar kwaliteit en klantvriendelijkheid op nummer 1 staat. Ruimze keuze aan verscheidene gerechten die stuk voor stuk hun eigen smaak hebben. Als je hier bent geweest wil je niet eens meer naar een andere sushi tent.
Aylish A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Top restaurant! Vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze aan eten. Alles komt versbereid uit de keuken. We komen hier erg graag.
Steffen E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Al vaak echt super gegeten! Het lijkt wel of de chef steeds maar betere sushi en sashimi klaar maakt.
Vergelijkbaar met of misschien zelfs beter dan Sumo.
En niet onbelangrijk, gratis parkeren.
Supervriendelijke en gastvrije gastheren en gastvrouwen.
keadebruijn .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vandaag voor het eerst bij Hana gegeten. Was fantastisch, we werden erg vriendelijk ontvangen in dit sfeervolle restaurant. Het eten was overheerlijk en er was een ruime keuze van allerlei lekkernijen. Nog een plus punt is dat je er makkelijk je auto kwijt kunt. Wij gaan hier snel nog eens eten. Zeker een aanrader voor een zeer redelijke prijs.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteravond weer bij Hana gegeten, uitstekend zoals we gewend zijn van dit restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening. Het was gezellig druk maar toch ging de bediening snel. Altijd leuk om hier weer terug te komen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke verse sushi, vriendelijk personeel dat even een praatje komt maken en vlot in de bediening is. En zeker een leuke prijs! Zeker de lekkerste sushi van Ridderkerk!
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel! Zowel de sushi als de bijgerechten zijn heerlijk. Vis is ook elke dag vers! Daarom ook zeker een aanrader.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Vandaag weer eens wezen lunchen bij HANA.
Zoals gebruikelijk zeer gastvriendelijk personeel en sublieme sushi!
Lekker vers gemaakt, in plaats van al tevoren bereidde sushi, zoals bij andere zaken vaak het geval is.

Ook de warme gerechten zoals teppanyaki, terriyaki, nasi en de garnalen snacks voortreffelijk.. Ik raad echt iedereen aan bij deze (IENS) topper te gaan eten..
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gister met partner gegeten , vooraf hoge verwachtingen van verse sushi en dat is waargemaakt ! Kleiner dan de welbekende All you van eat sushi bars , waardoor je merkt dat de kwaliteit hier voorop staat . Geen druk op tijd omdat er weinig gedubbeld word in de tafelbezetting en een gemoedelijke sfeer . Personeel vriendelijk en echte verse sushi ! Wij komen zeker terug , ga zo door !
Miranda I.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Goede service en heerlijk eten! Voor ieder wat wils op het menu en prima locatie (gratis parkeren voor de deur) Zeker een aanrader!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We komen hier sinds opening ruim jaar geleden en zijn nog steeds zeer tevreden over kwaliteit eten en personeel. Prima verse sushi's en andere gerechten. Eigenaresse en haar personeel zijn altijd heel attent. Wat wil je nog meer?
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ik ben hier wekelijks te vinden met mijn vriend, familie of vrienden. Wij worden altijd uiterst vriendelijk ontvangen! Er wordt gezocht naar een ruime tafel en met een beetje geluk komen de drankjes er meteen aan. Het eten is iedere keer vers, smaakvol en er is een ruime keuze uit verschillende gerechten!
Lila .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit en ruime keuze. Heel vriendelijk personeel, zodra je één keer bent geweest kom je er vaker!
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijke sushi en vooral de sashimi is echt een aanrader! Vriendelijk personeel, stuk persoonlijker dan in de geeikte all you can eat restaurants!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Zelf woon ik in Ridderkerk en zijn bij Hana terecht gekomen door de 25% actie in 2015. Sindsdien eten wij nergens anders meer sushi. De kwaliteit van de sushi is echt heel goed.

De eigenaresse van Hana is super aardig. Zoekt altijd naar het beste tafeltje voor je en is super geïnteresseerd. Wij worden altijd super vriendelijk onthaald.

Daarnaast is de parkeergelegenheid een groot pluspunt. Voor de deur en gratis.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Eten is geweldig, drankjes iets te duur en te weinig. Service is ook goed. Verder super vriendelijke mensen en goede locatie
mosali .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Per toeval ontdekt en inmiddels al een paar keer hier gaan eten. Vriendelijke bediening niets is teveel. Heerlijke verse sushi. De laatste keer dat we hier geweest zijn was voor een verjaardag de jarige kreeg na afloop een flesje wijn cadeau ontzettend attent. Voor ons is hana ons favoriete sushi restaurant.