HANA

9,6
9,2
9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant HANA

Hester V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Beste sushi ooit! Ik eet nergens zo lekkere sushi als bij Hana! Bediening is vriendelijk, niets is teveel. Gratis parkeren voor de deur.
Fenny V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Weer lekker wezen eten , het eten is heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. Kwaliteit van de gerechten zijn erg goed . Zeker een aanrader !!!
Lyn D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Komen hier al vanaf het begin. Het eten is altijd goed. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Altijd snel en goed geholpen. Ook niet verkeerd, parkeren voor de deur, volop plek en gratis. Ons favourite restaurant!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten afgelopen zondag. Bediening was weer uit de kunst en wat een vriendelijk personeel. We komen snel weer. Ook voor gezinnen met kinderen een aanrader.
Katinka B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Beste Sushi restaurant die er is! Alles altijd goed schoon, super vers eten wordt elke keer vers bereid, leuke sfeer en onwijs aardig/klantvriendelijk personeel. Wij komen hier altijd erg graag eten.
Fabienne D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We komen hier al vanaf het begin, wat een geweldig restaurant en alles lekker vers! Zeker 1 van onze lievelingsrestaurants!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Beste sushi ooit goeie bediening gezellige sfeer en zeer goed ze hebben aandacht voor hun klanten en na 2 uur hoef je niet weg dus je hebt rustig de tijd om te eten
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het eten is hier altijd super lekker! Je eet altijd teveel. De bediening en de gastvrouw zijn altijd erg vriendelijk! Wij komen hier graag.
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een goede service. Vriendelijk personeel.
Joanita V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk eten ,vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Echt toprestaurant wij blijven komen. Dikke 10 voor ons, zeer tevreden
Ellle N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
wij rijden altijd speciaal vanuit Brabant hier heen, omdat het eten heerlijk is en de bediening ook, heerlijk eten voor een hele goede prijs
Ellle N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wat een heerlijke zaak met lekker eten en supervriendelijke bediening niks is te veel, top hoor we raden het iedereen aan die van sushi houd
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk eten en super vers! Altijd goede service van het vriendelijke personeel. Ik kom hier zeker vaker terug! Lekker lekker lekker lekker lekker voor als het nog niet duidelijk was; het is lekker!
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Sushi is heerlijk vers en bediening super vriendelijk!
Natuurlijk weer te veel gegeten maar het smaakt ook allemaal zo lekker.
Cornelia B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Was weer heerlijk! Iedereen heeft genoten. Zelfs de sushi-liefhebbers uit Leiden komen zeker terug.
Gezellige, vriendelijke bediening op een erg drukke zaterdagavond.
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gezellige, vriendelijke bediening op een erg drukke zaterdagavond.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Vandaag voor de 2e keer bij Hana in Ridderkerk gegeten. Gewoon binnen gelopen zonder te reserveren en dat was geen enkel probleem. Zeer vriendelijke bediening. Even een gezellig kort praatje met Dani, 1 van de mensen van de bediening. Service with a smile. Eten was weer heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We komen hier bijna maandelijks sinds de opening. Altijd top service en top eten. Nog nooit tegen gevallen.
Gastvrouw is lief en trots op haar restaurant. De kinderen komen ook graag mee. Zelfs onze vrienden komen van buiten ridderkerk
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Komen sinds de opening bijna elke maand. Fantastisch lieve gastvrouw, trots op haar restaurant. Altijd druk, altijd super lekker eten en goede service. Kwaliteit en zorg. Top
Zelfs onze vrienden van buiten ridderkerk komen hier naar toe.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We komen sinds de opening bijna elke maand. Altijd top service en top eten. Mevr hana, zo noemen wij haar is altijd vriendelijk en duidelijk trots op haar zaak