HANA

9,4
9,2
Miranda I.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Goede service en heerlijk eten! Voor ieder wat wils op het menu en prima locatie (gratis parkeren voor de deur) Zeker een aanrader!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Lila .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit en ruime keuze. Heel vriendelijk personeel, zodra je één keer bent geweest kom je er vaker!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ik ben hier wekelijks te vinden met mijn vriend, familie of vrienden. Wij worden altijd uiterst vriendelijk ontvangen! Er wordt gezocht naar een ruime tafel en met een beetje geluk komen de drankjes er meteen aan. Het eten is iedere keer vers, smaakvol en er is een ruime keuze uit verschillende gerechten!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Zelf woon ik in Ridderkerk en zijn bij Hana terecht gekomen door de 25% actie in 2015. Sindsdien eten wij nergens anders meer sushi. De kwaliteit van de sushi is echt heel goed.

De eigenaresse van Hana is super aardig. Zoekt altijd naar het beste tafeltje voor je en is super geïnteresseerd. Wij worden altijd super vriendelijk onthaald.

Daarnaast is de parkeergelegenheid een groot pluspunt. Voor de deur en gratis.
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijke sushi en vooral de sashimi is echt een aanrader! Vriendelijk personeel, stuk persoonlijker dan in de geeikte all you can eat restaurants!
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Eten is geweldig, drankjes iets te duur en te weinig. Service is ook goed. Verder super vriendelijke mensen en goede locatie
mosali .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Per toeval ontdekt en inmiddels al een paar keer hier gaan eten. Vriendelijke bediening niets is teveel. Heerlijke verse sushi. De laatste keer dat we hier geweest zijn was voor een verjaardag de jarige kreeg na afloop een flesje wijn cadeau ontzettend attent. Voor ons is hana ons favoriete sushi restaurant.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Héérlijke kaart en fantastische service, personeel en klantvriendelijkheid.
Wij waren geen sushi-fans maar inmiddels verslaafd aan Hana ????????
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Laat dit voorop staan; heerlijke sushi, allemaal verse ingrediënten en dat proef je, Kleinschalig, wat mij heel erg aanspreekt omdat je in de massa restaurans (met tablet) een nummer bent. Hier merk je echt dat je te gast bent en de gastvrouw en bediening maakt het je zo comfortabel mogelijk.
Het restaurant is ook erg schoon en de prijs/kwaliteit verhouding is top. Al met al; mocht je in de buurt zijn van Ridderkerk, eet hier dan heerlijke sushi in een gezellige ambiance!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Hana is ons vaste Sushi restaurant. De Sushi is altijd super vers, personeel is heel aardig en niks is teveel.
Binnenkort gaat de nieuwe kaart in. Vandaag alvast 2 gerechtjes van deze kaart mogen proeven. Heerlijk, komen bij ons in de top 5 ????Kortom een aanrader !
Reserveer een tafeltje met banken bij het raam, dat zit zo gezellig. Veel plezier bij Hana .
NL V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Geweldige en superverse sushi, sashimi, teriyaki en teppan.
Vriendelijk en kundig personeel, leuke atmosfeer.

Een absolute aanrader! Ook de take-away is subliem.
Happy Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gisteren met mijn familie inclusief twee kinderen bij hanah wezen eten.zoals altijd heerlijk gegeten.De andere familieleden zijn gewend om bij andere sushi restaurants te eten en vonden het hier uitstekend eten en kindvriendelijk. Service perfect.we komen snel weer langs.
Cholidah M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijke sushi en het personeel is heel erg vriendelijk. De menukaart is uitgebreid en binnenkort komen er nieuwe sushi's dus ik kom zeer zeker terug!
Layla V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Beste kwaliteit sushi! Service is top.
Ik kom er bijna elke week. Vooral de crispy maki is het proberen waard. Kan niet beter!
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Aangezien ik sinds kort in Ridderkerk woon ben ik samen met mijn vriendin op zoek gegaan naar een goed restaurant in de buurt. Gezien wij beiden wel fan zijn van sushi viel ons oog op een van de drie Japanse restaurants in de stad.

Vanwege de recencies hier op Iens hebben wij vorige maand gekozen voor Hana.

Na een vriendelijke ontvangst kregen wij een tafel toegewezen in het midden van het restaurant. Er werd ons op het hart gedrukt dat er vooral geen haast moest zijn en we vooral lekker moesten gaan genieten van de gerechten. Ik werd enigzins verrast door deze gastvrijheid aangezien de welbekende 'vreetschuren' waar je normaal terecht komt als je bij een 'All You Can Eat' restaurant hier niet in uitblinken. So far so good!

Aangezien wij deze dag erg hongerig waren duurde het even voor ronde 1 op tafel stond maar dit was dus meer ons gevoel. Heel de avond kwam alles netjes door en ook werd alles dat wij besteld hebben foutloos op onze tafel gezet.

Over het eten op zich valt bijna niets aan te merken. Het enige kritiekpuntje dat ik kan noemen is dat de rijst voor de sushi ietwat aan de stugge en zoute kant was. Dat is echter een kwestie van smaak gok ik. Overigens komt dit sommige sushi weer ten goede.
Voor de rest was alles erg lekker. Uitschieters qua sushi waren voor mij de sushi met makreel (zeer mild/subtiel ingemaakt) en de geflambeerde zalm met hierop een klein dotje mayo. Beide sushi netjes van formaat en net onder lauwwarm qua temperatuur. De presentatie van alle sushi is mooi. Afgelopen zomer ben ik 9 dagen in Tokyo geweest en deze sushi in het bijzonder namen mij in een klap terug naar de kaiten-sushi restaurants en zelfs de Tsukiji-vismarkt! Wat een prestatie! Dit heb ik in Nederland niet eerder meegemaakt ondanks de tientallen 'Japanners' die ik gehad heb.

Andere gerechten zijn over het algemeen netjes gebakken. Het vlees en de vis is erg lekker en op smaak. Leuke verassing was de eendenborst die voorzien was van een lekkere vruchtensaus. Weer eens wat anders zo'n klassieke uitvoering.

De bediening is netjes en zeer vriendelijk. Er wordt geluisterd naar je wensen en je krijgt het gevoel dat men je graag weer terugziet.

De sfeer in het restaurant is goed. Van buiten heb je niet het gevoel dat er zo'n leuke tent zit maar eenmaal binnen zit je goed.

Wat mij betreft een aanrader en ik kan alleen maar hopen dat dit zo blijft. Ik wordt in ieder geval een vaste klant en kan voortaan de grote ketens en oude favorieten zoals Sumo en Sushi Cube te Rotterdam links laten liggen.
Elisabeth F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
waanzinnig lekker eten en top personeel!
we zijn al meer meerdere keren geweest en we zullen nog vaker komen eten hier! voor ieder wat wils
Sabrina C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goed lekker eten, hygiënisch en netjes. prijs kwaliteit verhouding zeer goed en voor iedereen wat wils. wij gaan hier zeker nog vaak terugkeren!
Brusselaars .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanavond voor het eerst bij Hana gegeten. Heerlijk vers en zeer smakelijk. Was geen grote fan van sushi maar ben om. Van alles geprobeerd en alles heel lekker. Ook zeer vriendelijke bediening, eigenaresse heeft heel de avond een glimlach voor haar klanten. Weleens anders meegemaakt. Zeker een aanrader en wij gaan zeker terug!
Jimmy L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gistermiddag gelunched bij Hana. We zijn verrast.
De menukaart is niet veel anders dan elk andere All you can eat sushi restaurant. De kwaliteit van de gerechten is bij Hana wel een stuk beter. De sushi's worden vers gemaakt. De warme gerechten smaakten heerlijk. De porties zijn klein, zodat je alles kan proberen.
Wat ons erg opviel was dat de eigenaresse heel vriendelijk is, dat zijn wij niet gewend bij andere vergelijkbare restaurants. Tot slot zijn de prijzen hier laag. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding! We komen zeker weer een keer terug.