Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

Meer informatie over restaurant Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

Jouw recensie over het restaurant Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

w. B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie rustige locatie, gezellige inrichting. Vriendelijk personeel. Voor de AH actie was door de kok een verrassingsmenu samengesteld. Individuele wensen mogelijk. Lekker gegeten.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Culinair genieten kun je hier!
Op de valreep nog de AH bonnetjes ingeleverd , actie liep ten einde,de kwaliteit van het eten is op hoog niveau en alles keurig gedekt met linnen.
Niks op aan te merken dus .
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prachtige locatie in een landelijke omgeving ,goede sfeer leuke bediening , allen de bij gerechten zoals groente en
patat kon ietsjes meer zijn als je met 3 personen bent,
fam.Knoop
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hadden gereserveerd met AH bonnen en daar gold een vastgesteld menu voor. We hebben van het eten genoten maar kan me voorstellen dat mensen het niet fijn vinden als er geen keuze is. Bediening en sfeer prima.
marry V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We zijn heerlijk verwend, een heel vriendelijk ontvangst. Attente bediening en heerlijk eten voor een prima prijs.
We hebben genoten
Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fijn restaurant met creatieve keuken; een aanrader als je bijvoorbeeld in de haven van Idskenhuizen ligt.
Felix en Marjon
R. B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Kwaliteit van de gerechten waren prima. Het prijsniveau was zeker niet duur. Tip aan hotel om de achtergrond-muziek op lager niveau in te stellen. Tijdens gesprekken met tafelgenoten was het af en toe hinderlijk. Hierdoor gaat iedereen harder praten en neemt het geluidsniveau hinderlijke vormen aan.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie opmaak van de borden. Echt een aanrader. Goede wijnen en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om er te eten
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben ons laten verrassen door het menu.
Presentatie van het eten was erg verzorgd en verrassend. We hebben heerlijk gegeten, een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel knus, gezellig restaurant. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren heerlijk. Zeer vriendelijke bediening.
oprechtmeisje .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij komen hier al jaren en meestal in combinatie met een hotel overnachting en hebben wisselende ervaringen wat betreft de kwaliteit en gastvrijheid ook laat het onderhoud van het hotel en restaurant de laatste jaren te wensen over.
Maar:
Gisteren met een AH spaarkaart (!) hier weer eens ouderwets fijn gedineerd en alles klopte : goede en heel vriendelijke bediening, heerlijke gerechten op mooi opgemaakte borden samen met een mooie wijn met een goede prijsverhouding.
Het was genieten!
Nu het onderhoud nog aanpakken en Landhotel Legemeer ziet ons weer vaker.
Hendriks59 H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De ontvangst was prima, keuze van het eten was zeer beperkt met AH kaart.
Door de vliegenplaag moest je snel eten.
Bezoekers niet voor herhaling vatbaar.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De uitstraling van het landhotel doet in eerste instantie wat schrikken. Strak en sfeerloos zoals je wel vaker bij ketens ziet. De ontvangst is echter plezierig. We konden de eerste gangen van ons menu buiten op het terras geserveerd krijgen. De bediening is attent en snel. De maaltijd zelf is gewoon goed, smaakvol zonder overdreven pretenties.
skroef .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Meerdere keren hier gegeten.
Het eten is altijd prima en de bediening vriendelijk.
Pinksteravond was het niet druk en toch hebben wij ons prima vermaakt.
adrievanes .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. De gerechten werden erg mooi opgemaakt en smaakten erg lekker!
We hebben genoten van de voor ons nieuwe gerechten, zoals bijvoorbeeld het nagerecht van basilicum parfait.
Alle gerechten waren heerlijk! We hebben een super avond gehad! Jammer dat we er 130 km vandaan wonen, anders zouden we er zeker vaker eten! Groot compliment voor de kok!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De bediening is nog groen maar wel netjes maar de onervarenheid stoort
Het keuken personeel denkt met rare composities indruk te kunnen maken maar
het eten slaat nergens op
De gazpacho is niet fris en koud zoals bedoeld maar is romig gemaakt bovendien geserveerd
in een hoog glas die je door de lage stoelen niet kan uitlepelen maar moet drinken
Het tussen gerecht 1 asperge met een rolletje zalm in tempura gefrituurd is vettig en smakeloos
Het vleesgerecht (klein) was wel goed te eten. Een grote zak frites erbij wat je bij deze gelegenheid
niet zou verwachten maar eerder bij een eet cafe.
Vervolgens was het dessert een wortelparfait een smakeloze aanfluiting
Het kleine glaasje witte wijn (die overigens prima smaakte) bij het tussen gerecht bevatte 3 teugen
Na een opmerking hierover werd bij het hoofdgerecht een glas rode wijn (ook prima van smaak)
geschonken waarvan de inhoud 4 x groter was.
Naar aanleiding van mijn opmerking dat ik 1 glas witte wijn niet ging betalen werd deze
van de rekening afgehouden.
Voor ons geen diner meer bij een Hampshire hotel.
Veel gebakken lucht
Ja V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed, bediening vriendelijk. Toch net wat kleine dingen die beter kunnen. In deze chique ambiance hadden wij verwacht dat de wijn voorgeproefd zou kunnen worden. Broodjes werden pas gebracht toen we het voorgerecht al bijna op hadden. Na het voorgerecht werd direct het hoofdgerecht geserveerd, hier had wel wat tijd tussen mogen zitten. Jammer dat er een stukje uit een bord mistte, dit hoort niet. Het eten was wel erg lekker maar had iets warmer gekund. Hoeveelheid was prima. Bediening was vriendelijk maar iets te formeel. Ondanks de kleine omissies was het de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
shift4ward .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij dit restaurant.
Tov de eerste ervaring deze keer geen ontvangst bij binnenkomst maar dat vonden wij geen probleem we wisten de kapstok (garderobe in dichte kast; keurige oplossing) en het restaurant te vinden. Er was wat meer levendigheid door aanwezigheid van een groot gezelschap in de andere eetzaal wat positief uitwerkt op de algehele sfeer.

We mochten zelf een tafeltje uitzoeken (+) wij kozen voor een plek dichtbij de open keuken, maar al snel zijn we verhuisd naar een plek iets verder van de keuken omdat de geur van chemische (schoonmaak)middelen nogal overheerste. De keukenbrigade was bezig onderdelen van de afzuiging schoon te maken; de afwasmachine draaide op volle toeren. Beetje vreemde keus voor moment van schoonmaak: de gerechten voor de reeds aanwezige gasten werden nl tegelijkertijd bereid.
Verder weg van de keuken hebben wij de chemische geur toch de gehele avond nog geroken; dat vonden wij niet prettig tijdens het dineren. Dit hebben we aangegeven en de bediening gaf toe dat dit niet zo'n goed moment was om te gaan schoonmaken en dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren.

Verder zagen de gerechten er weer erg mooi en kleurrijk uit en smaakten ook erg goed!
De tijdsduur tussen de gerechten was deze keer een stuk langer dan de vorige keer maar dat deerde ons niet; wij houden wel van lang tafelen.

Door het langere wachten en omdat we er voor de tweede maal waren hebben we een aantal tips die de beleving wat aangenamer kunnen maken:
- viltjes onder de stoelpoten: dan maakt het schuiven niet zo'n lawaai
- ook zou het prettiger dineren en comfortabeler zitten zijn als de stoelen dichter aan de tafel geschoven kunnen worden; dit kan ook opgelost door een dik kussen in de rug te plaatsen: nu zit je nl erg ver van de tafel als je de rugleuning wilt benutten.
-door verlichting in de tuin aan te brengen kijk je niet in zo'n enorm donker gat.

Resumerend;
Prettige, warme en gezellige ambiance, ruime keus aan gerechten en drankjes, verfijnde smaak en mooie opmaak van de borden.
shift4ward .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geweldige avond gehad! Zeer hartelijke ontvangst en service. Prettige bediening en prachtige en tevens smaakvolle gerechten. Het overtrof onze verwachting! Absoluut de moeite waard. Komen graag ook eens bij daglicht de omgeving bekijken.
Aveline S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We kwamen op een relatief stille winterse avond en ondanks dat er niet veel gasten waren, was het toch knus. De gastheer was erg vriendelijk en de kok had er duidelijk zin in. We hebben heerlijk gegeten. Kleine porties, maar het was voldoende. We komen zeker terug!