Hampshire Hotel Emmen

- Ontbijt 06:30 - 10:00
- High Tea 12:00 - 17:00
- Bar 12:00 - 23:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Saladebar sloeg nergens op. Sortering minimaal, en wat er was, was op of bijna op. Gerechten waren goed, niet hoogstaand, maar wel lekker. Bediening duurde best lang, en wat koeltjes/afstandelijk, maar wel beleefd. Zagen niet dat we klaar waren met eten of drinken en moesten steeds iemand roepen, terwijl het echt niet druk was.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het restaurant heet tegenwoordig Brasserie de Groene Buren, maar omdat dit soort zaken vaak gezocht wordt op basis van het hotel waar het bij hoort heb ik mijn recensie hier geschreven. Ook wij zijn door het hotel zelf in contact gekomen met de Brasserie. En ach ja, veel meer mag je ook niet noemen. De bediening is vriendelijk en het eten eenvoudig. Er werd goed opgelet met de paprika allergie van mijn vriendin, maar het heeft allemaal weinig sjeu. Het is echt een rechthoekige ruimte met de tafeltjes in ontbijtzaal-opstelling en een veel te grote bar waar de helft van de tijd niemand achter staat. Jammer want ze weten wel hoe het beter kan. Immers is de lounche prima ingericht. Wellicht nog een volgend puntje om op te knappen.
Joki S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Ik het zelden zo zout gegeten, letterlijk en figuurlijk. De vegetarische salade had gebakken spekjes!! De vis was mierzout.
Bediening was aardig maar wist nauwelijks welke gerechten er geserveerd werden en wat erin zat. (Misschien wist ze niet wat vegetarisch is?). Kortom: slecht. Zelfs een jaar later geen verzachtend gevoel over dit restaurant.