Hamdorff Eten & Drinken

Brink 10 Laren Nederland Kaart

Over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Meer informatie over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Maandag: Hele dag gesloten
Dinsdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur
keuken van 12.00uur tot 22.00uur
Woensdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur
keuken van 12.00uur tot 22.00uur
Donderdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Suzanne .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime porties, dus niet met honger naar huis zoals zo vaak gebeurt. De wijn was ook heel erg lekker en het glas werd royaal ingeschonken. Aan tafel en niet aan de bar, dat vind ik ook altijd erg netjes. Lekker brood vooraf, knapperig en warm. Het personeel was zeer vriendelijk. Ze lieten ons met rust maar hielden ons tegelijkertijd goed in de gaten vanaf een afstandje. Uitstekende service! Ik kom hier zeker vaker.
Helga K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
komen hier al zolang, alles nog steeds even goed!! aanrader!!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Nieuwe kaart is prima. Had Tunnbrood met geroosterde groenten en geitenkaas. Een gerecht om nog regelmatig voor terug te komen. Altijd gezellig bij Hamdorff. Leuke bediening, persoonlijk, goed getraind maar niet stijf. Mensen werken er over het algemeen al lang, dat moet een goed teken zijn.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Bij binnenkomst direct aangesproken en gevraagd naar de reservering. Personeel komt erg professioneel over en weten waar zij mee bezig zijn. Ook de gerechten waren zeer goed. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader zit restaurant!! Ook een goedr wijnkaart overigens.
Fredrik T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heel lekker gegeten nadat we buitengemeen hartelijk waren ontvangen. De bediening was erg prettig. het eten en de wijnen waren prima.
We zijn blij met Hamdorff, waar we wel meer komen. Dus tot spoedig

AnneMarie en Frits ter Bruggen
l. S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Welwillende en vriendelijke medewerkers, maar eigenaar zou moeten investeren in zijn medewerkers door een opleiding serveren aan te bieden.
Gerechten worden schaars en met weinig fantasie opgediend. Heilbot was te ver doorbakken, waardoor erg droog.
Bij de koffie wordt in de regel niet gevraagd of je er ook nog melk en suiker in wenst......
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De eigenares is een schatje met heel veel humor.het is altijd leuk om daarom ook te komen .de keuken is prima toiletten schoon dus volgens on een aanrader.
helenvlietman .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Erg gezellige omgeving. Glutenvrij werd perfect rekening mee gehouden. Ook vegetarische gerechten waren zeer mooi opgemaakt en smakelijk. Dessert van hangop was smullen. Wel met 2 pers gedeeld, dan was het precies genoeg. Ik kom hier zeker terug.
ruudpeffer .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voor de kleine eter. De gerechten waren gezien de prijs kwaliteit verhouding wat aan de magere kant, qua hoeveelheid en presentatie. Patat is wel erg simpel, met aardappels kunnen veel leukere gerechten gemaakt worden en beter passend bij het hoofdgerecht.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima ontvangen, heerlijk gegeten en gezellige ambiance. Heerlijke gerechten die mooi klaar gemaakt waren. De voorgestelde bijpassende wijn door de ober was een schot in de roos. Naar ons idee is dit een restaurant waar je graag terug komt. Kortom: aanrader waar je je thuis voel.
jeannette57 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aten zeer smakelijk met de AH-actie; goede keuken! Omdat we vegetarisch wilden eten mochten we alles uit de kaart kiezen. Heel attente service en vriendelijke bediening. We moesten wel om de rekening vragen om ook even zonder te bestellen te kunnen blijven zitten. Wat meer rust zou wat ons betreft mogen.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer een perfecte avond in Hamdorff. Prima gerechten met als verassing de Black Angus Burger een echte aanrader.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Nog niet zo lang geleden werd dit restaurant voor de eerste keer bezocht.
We proberen hem nu voor de tweede keer uit, om te zien of het definitief op de lijst van goede restaurants kan komen.

Als we rond 18:30 arriveren is het al behoorlijk druk en het wordt alleen maar drukker. Toch wel een goed teken.
Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht, de bediening netjes en goed.
Er wordt vooraf gevraagd of de wijn moet worden bijgeschonken maar dat doen we liever zelf. Een karaf kraanwater is geen probleem. Dus dat is goed geregeld.

De een kiest als voorgerecht voor gefrituurde scharrelei met pata negra ham en hollandaise saus , de ander neemt de quinoa salade, allebei erg lekker.

Als hoofdgerechten wordt gekozen voor de bruschetta met geitenkaas, gegrilde avocado, en groene asperges. Dit blijkt erg goed en smaakvol.
De ander neemt de tournedos met bearnaisesaus. Mals vlees en zoals gevraagd rood gegrild maar wel jammer dat de saus koud is.

Het nagerecht voor beiden werd, net als de vorige keer, de hangop met gezouten karamel en crumble.
Wat bij de vorige recensie werd genoteerd wordt nu herhaald.
Wel machtig maar erg lekker, zeker een aanrader.
Er volgt nog een espressootje ter afsluiting.

Hamdorff komt definitief op de lijst van ‘te onthouden’ restaurants.
cpedroli .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten en fantastische Carmenere gedronken, kan zelfs per glas. Prima gezellige en onderhoudende bediening. Super avond gehad????????????????????????????
Ying L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteitsverhouding en zeer vriendelijk personeel.
Echt een aanrader. Vooral de hangop als dessert is een echte topper.
drutten .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit voor ons nieuwe restaurant. De smaken van de gerechten zijn erg goed op elkaar afgestemd, en de sfeer in het restaurant is erg prettig. De kaart biedt voor ieder wat wilt, vlees, vis en vegetarisch. Bijzondere gerechten die op een heel goed niveau zijn bereid.

De bediening is ontzettend servicegericht en denkt met je mee. Onze serveerster bood uit zichzelf een halve portie van het nagerecht aan omdat ze door had dat ik een hele portie niet op zou eten.

Wij komen hier zeker nog een keer!
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zaterdag 29 oktober met 4 personen wezen eten bij Hamdorff in Laren en dit op de spaarkaart van Iens/AH.
Het eten was voortreffelijk en de bijpassende huiswijnen Pino Grigio en een rode Montepulcino eveneens prima.
Hele vriendelijke bediening en alles ging erg vlot. Het enige minpunt in het restaurant is dat het erg lawaaiig was/is; mede omdat er aan de tafel naast ons erg luid werd gesproken en ik persoonlijk door slechthorendheid en prima gehoorapparaten daar wellicht extra last van had; een bekend gegeven in rumoerige omstandigheden en zeker bij grote gezelschappen. Desalniettemin waren we allen bijzonder tevreden en kunnen we Hamdorff
sowieso aanraden voor een etentje. Calo2
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De ontvangst was professioneel en enthousiast. Mijn vriendin en ik voelden ons meteen welkom. We kregen direct brood met boter en olie en dergelijke. En we mochten de twee witte huiswijnen proeven, zodat we een goede keuze konden maken. We waren er via de AHrestaurantactie en konden gerechten van de kaart kiezen, wat erg plezierig is. Het eten was met zorg bereid en bijzonder lekker. Een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer hier naartoe.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Perfecte inrichting en hoge kwaliteit van het eten: complimenten aan de koks. Service is goed maar kan professioneler