Over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Meer informatie over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Donderdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur

Jouw recensie over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Karin H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was heerlijk eten .. de kaart was niet te uitgebreid .. de kwaliteit was prima.
De bediening goed en sfeer gemoedelijk.
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechten bereid met verse producten. Zeer goede kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Van culinaire gerechten tot een goede hamburger, voor ieder wat wils. Bediening/ service is zeer goed. Een gezellige, levendige plek om met vrienden of familie te dineren.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima avond gehad. escargots heerlijk. Tomatentartaar wel ok. Lam smaakte naar biefstuk, dus die prijs vonden we ook wat aan de hoge kant. Bediening echt heel vriendelijk!!!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Na een hartelijke ontvangst en een lekker aperitief hebben we genoten van het eten. Het personeel is correct en ter zake kundig. Goede uitleg bij de wijn en gerechten. Er heerst een gemoedeljke en informele sfeer. Een aanrader voor wie nog niet geweest is, wij komen beslist terug.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het bedienend personeel erg op elkaar ingespeeld. Geluidniveau echt te hoog. Moet iets aan akoestiek/geluidsdemping gedaan worden
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke omgeving en personeel, toen er echter iets fout ging met bestelling heel lang gewacht en geen excuses in de vorm van gratis drankje/koffie o.i.d. dat is jammer.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Onrustig, weinig sfeer. Bediening wel vriendelijk
bbking .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service. We gaan zeker nog een keer. Leuke en afwisselende kaart. De bediening was erg vriendelijk.
Gerbrand T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ik heb naar aanleiding van de mail die ik ontvangen heb online voor mosselen op 10 sept. ingeschreven.
Groot was onze teleurstelling, dat de mosselen toen wij om 19:00h aan tafel gingen op waren ! Ik ben van mening, dat als iemand voor in dit geval mosselen geserveerd heeft en tenminste 2 porties mosselen beschikbaar moeten zijn.
Mijn partner en ik hebben iets van de menukaart genomen en dat was goed
Dank voor uw, helaas negatieve, feed back.
Zoals in de mailing stond aangegeven op=op.
U heeft bij uw online reservering niet aangegeven dat u graag mosselen zou willen eten.
Het was niet duidelijk dat uw reservering naar aanleiding van onze "mossel actie" was.
Indien u volgende keer online reserveert en bij "eventuele notities" zet dat u graag van de desbetreffende aanbieding gebruik wilt maken dan houden wij daar rekening mee.

Ik hoop u ondanks, uw opmerkingen, toch nogmaals bij ons als gast te mogen begroeten.
m.w. B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
De mooiere tafels bleken gereserveerd te zijn door vaste klanten en als nieuwkomers moesten wij genoegen nemen met een matige tafel in de herrie of bij de keuken. Je voelt je dan niet erg welkom en dat is geen leuk begin. Bovendien begon men ons al drankjes aan te bieden nog voordat we goed en wel zaten. Er zou wat gedaan moeten worden aan het geluidsniveau: de herrie is enorm.
Gelukkig ook positieve dingen: voortreffelijk eten, toegewijde bediening en flinke korting op het eindbedrag hoewel we geen AH-klanten waren.
kool K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
jammer dat de kaart enigszins beperkt is, dat maakte voor ons de keuze wel wat lastig, temeer daar de entrecote was uitverkocht. verder zijn de gerechten uitstekend van smaak en kwaliteit en waren de porties redelijk groot.
wij komen hier beslist weer terug, want de sfeer is goed en de keuken uitstekend.
ted kool
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening. Vooraf kreeftensoep en steak/friet als hoofdgerecht. Metgezel had parmaham en steak/friet. Goede porties en lekker.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten en goed ontvangen. We mochten alles van de kaart kiezen en kregen korting aan het einde. Helemaal goed.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Carpaccio smaakte prima, leuk dat ze aan tafel de kaas erop komen strooien. Hoofdgerecht (kallfssukade €24 en entrecote € 23) was goed van smaak maar was ook niet niet bijzonder uitdagend, geen culinair hoogstandje. Het nagerecht eton mess was zeker niet zoals deze behoort te zijn, niet romig/luchtig en een enkel stukje meringue.
Helaas, voor een diner gaan wij geen tweede keer meer naar Hamdorff.
trudyvanderzeijst1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben een super avond gehad. Bediening was erg correct en gezellig.
Heel gezellig restaurant waar we beslist nog een keer naar toe gaan.
Mira M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Erg vriendelijk bediening en eten is een absolute aanrader. Fijn restaurant die met je meedenken, ook als je dieetwensen hebt of allergieën.
smitsvanoyen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De ontvangst was weer zoals altijd fantastisch, je voelt je meteen thuis
Allemaal wat anders, maar lekker gegeten.
Tot de volgende keer
lenwborn451 B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
prima gegeten, prettige bediening,
waar wij wel last van hadden was het geluidsniveau van de ons omringende gasten. Wij konden het gesprek van
een heer aan een tafeltje even verderop in het restaurant bijna letterlijk verstaan. Het zal komen door de ronde bouw van het restaurant maar het is niet prettig.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening
Am.de.haan1 A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten en we werden heel gastvrij ontvangen. Wat ook belangrijk was dat ze zeer goed met mijn glutenvrije dieet omgingen. Voor mij is dat belangrijk dus ik vind dat heel fijn.