Hamdorff Eten & Drinken

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Meer informatie over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
helenvlietman .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ruudpeffer .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jeannette57 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aten zeer smakelijk met de AH-actie; goede keuken! Omdat we vegetarisch wilden eten mochten we alles uit de kaart kiezen. Heel attente service en vriendelijke bediening. We moesten wel om de rekening vragen om ook even zonder te bestellen te kunnen blijven zitten. Wat meer rust zou wat ons betreft mogen.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer een perfecte avond in Hamdorff. Prima gerechten met als verassing de Black Angus Burger een echte aanrader.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Nog niet zo lang geleden werd dit restaurant voor de eerste keer bezocht.
We proberen hem nu voor de tweede keer uit, om te zien of het definitief op de lijst van goede restaurants kan komen.

Als we rond 18:30 arriveren is het al behoorlijk druk en het wordt alleen maar drukker. Toch wel een goed teken.
Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht, de bediening netjes en goed.
Er wordt vooraf gevraagd of de wijn moet worden bijgeschonken maar dat doen we liever zelf. Een karaf kraanwater is geen probleem. Dus dat is goed geregeld.

De een kiest als voorgerecht voor gefrituurde scharrelei met pata negra ham en hollandaise saus , de ander neemt de quinoa salade, allebei erg lekker.

Als hoofdgerechten wordt gekozen voor de bruschetta met geitenkaas, gegrilde avocado, en groene asperges. Dit blijkt erg goed en smaakvol.
De ander neemt de tournedos met bearnaisesaus. Mals vlees en zoals gevraagd rood gegrild maar wel jammer dat de saus koud is.

Het nagerecht voor beiden werd, net als de vorige keer, de hangop met gezouten karamel en crumble.
Wat bij de vorige recensie werd genoteerd wordt nu herhaald.
Wel machtig maar erg lekker, zeker een aanrader.
Er volgt nog een espressootje ter afsluiting.

Hamdorff komt definitief op de lijst van ‘te onthouden’ restaurants.
Cpedroli .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten en fantastische Carmenere gedronken, kan zelfs per glas. Prima gezellige en onderhoudende bediening. Super avond gehad????????????????????????????
Ying L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteitsverhouding en zeer vriendelijk personeel.
Echt een aanrader. Vooral de hangop als dessert is een echte topper.
Drutten .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit voor ons nieuwe restaurant. De smaken van de gerechten zijn erg goed op elkaar afgestemd, en de sfeer in het restaurant is erg prettig. De kaart biedt voor ieder wat wilt, vlees, vis en vegetarisch. Bijzondere gerechten die op een heel goed niveau zijn bereid.

De bediening is ontzettend servicegericht en denkt met je mee. Onze serveerster bood uit zichzelf een halve portie van het nagerecht aan omdat ze door had dat ik een hele portie niet op zou eten.

Wij komen hier zeker nog een keer!
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zaterdag 29 oktober met 4 personen wezen eten bij Hamdorff in Laren en dit op de spaarkaart van Iens/AH.
Het eten was voortreffelijk en de bijpassende huiswijnen Pino Grigio en een rode Montepulcino eveneens prima.
Hele vriendelijke bediening en alles ging erg vlot. Het enige minpunt in het restaurant is dat het erg lawaaiig was/is; mede omdat er aan de tafel naast ons erg luid werd gesproken en ik persoonlijk door slechthorendheid en prima gehoorapparaten daar wellicht extra last van had; een bekend gegeven in rumoerige omstandigheden en zeker bij grote gezelschappen. Desalniettemin waren we allen bijzonder tevreden en kunnen we Hamdorff
sowieso aanraden voor een etentje. Calo2
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De ontvangst was professioneel en enthousiast. Mijn vriendin en ik voelden ons meteen welkom. We kregen direct brood met boter en olie en dergelijke. En we mochten de twee witte huiswijnen proeven, zodat we een goede keuze konden maken. We waren er via de AHrestaurantactie en konden gerechten van de kaart kiezen, wat erg plezierig is. Het eten was met zorg bereid en bijzonder lekker. Een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer hier naartoe.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Perfecte inrichting en hoge kwaliteit van het eten: complimenten aan de koks. Service is goed maar kan professioneler
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer goede bediening zeer goed gegeten. Erg gezellig. Aanbevelling alles was perfect zeker terug komen.top top top top top top top top top
Mylène V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat een service minded personeel hebben ze daar. De binnenkomt begint al goed: de jassen werden keurig aangepakt en we kregen een leuke tafel aan het raam. Er werd meteen gevraagd wat we wilden drinken en ook een warm broodje werd direct geserveerd evenals de bestelde fles wijn.
Het eten was zalig en de tijd ertussen perfect.
We komen zeker terug!
K21 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De bediening is erg vriendelijk. Het eten en de sfeer is goed en in verhouding tot de prijs. Met daglicht is het uitzicht op de parkeerplaats wat minder.
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Samen met een van de kinderen heerlijk gegeten. Het eten was echt heel lekker (carpaccio en tournedos) maar de prijs die ze vragen voor een relatief kleine carpaccio (€14,-) vind ik echt buiten proportie. Wat wel heel origineel is dat zij aan tafel de parmezaan komen schaven. Ook de heerlijk malse ossenhaas van €27,- vind ik echt te duur. Zonder de AH bon zou ik hier misschien met partner of vriendin gaan eten maar als gezin van 5 zeker niet. De prijzen van alle gerechten zouden eigenlijk met €3 of €4 omlaag moeten om het leuk te houden. Nogmaals kwaliteit van het eten is echt heel goed, service is top maar de prijzen liggen echt te hoog maar misschien is dat ook Laren....
Lya V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gelegenheid om even gezellig met vrienden bij te kletsen onder het genot van een smakelijke maaltijd. Wij hadden de kreeftensoep en de bospaddenstoelenbouillon vooraf, beide verrassend lekker. Aanrader!
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Inmiddels de 3de keer hier gegeten. Altijd warm ontvangen, Robin van Houten ( bedrijfsleider ) is de gastheer pur sang. Attent,empathisch vermogen, en alles onder controle. Kwaliteit van het eten is top. De carpacchio met eendeleverkrullen is uitmuntend. Er wordt ruim met de Parmazaanse kaas gestrooid om het geheel af te maken.
Het hoofdgerecht ( Black Angus meat ) is echt fenomenaal, ook chapeau voor de keuken dus. Sublieme Sancerre en Saint Veran per glas voor een zeer schappelijke prijs. Wij gaan zeker nog een keer.
Verlaat .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Je wordt er net zo gastvrij ontvangen als altijd. Geen verschil of je met de AH spaarkaart komt of niet.
Voor het eerst een geweldige Flammkuchen gegeten. In Nederland is dit niet zo bekend en daarom vaak zeer teleurstellend.
Maar deze keer TOP. Een aanrader !
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het restaurant zit op een verrassende lokatie. De ontvangst bij binnenkomst voelt met een vertrouwd, erg gastvrij. De bediening is attent en wel in voor een grapje. Daarnaast geven zij goed advies. Het eten is goed, voldoende en smaakvol. Dit restaurant is zonder meer een aanrader. Wij moment in ieder geval terug.