Hamdorff Eten & Drinken

Brink 10 1251 Laren Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Hoe werkt het bij Hamdorff eten en drinken als u gereserveerd heeft voor de Albert Heijn restaurant actie;

§ U stelt uw eigen 3 gangen menu samen (een voorgerecht, een hoofdgerecht en een nagerecht)

§ U ontvangt per 2 personen en per ingeleverde spaarkaart een waarde korting van € 32 op de rekening (= de waarde van 1 menu)

Er is géén van tevoren vastgesteld Albert Heijn restaurant actie menu. U kunt uw keuze maken uit alle voor-, hoofd- en nagerechten van de menukaart. Per 2 personen die allebei een voor-, hoofd- én nagerecht bestellen, levert u 1 volle spaarkaart in. Wij berekenen u op de rekening de à la carte prijzen welke op de menukaart vermeld staan. Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen. Eet smakelijk

Halve fles mineraalwater

Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was heerlijk, we hebben een hele fijne avond gehad! Met zeer lekker eten en een goede service!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
wat een goede sfeer en zeer vriendelijk personeel en de gerechten zijn zeer divers en goede smaak.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Eerlijk en heerlijk eten, super . En de bediening is Top. Wij zeggen een aanrader, doen!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Een goede keus voor de restaurantactie van AH!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, attente bediening en een mooie plek bij de openslaande deuren.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We kwamen rond half zeven bij het restaurant aan en het was er nog vrij rustig, opvallender was het dat het de rest van deze zaterdagavond rustig bleef. Misschien door het warme weer veroorzaakt? (Er is hier helaas geen terras aanwezig).
Aan het eten kon het in ieder geval niet liggen want dat was weer erg smakelijk, alleen bleef de sfeer wat achter omdat het zo stil was. De bediening was correct en vriendelijk.
We komen zeker terug.
Andrej E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer behagelijk, sfeervol en buiten gewoon heerlijk eten. Als je in de knoop zit en geen idee hebt waar je een romantische avond kunt doorbrengen is dit zeker een aanrader!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten .
Ginajanssen J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We hebben genoten van het eten. D bediening was prettig en keurig. De inrichting was mooi en gezellig.
Björn V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening.
Lilloan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Erg vriendelijk personeel. En lekker eten.
MargoSita O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Altijd vriendelijk en correct.
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Tong picasso niet vers en slap gebakken
Dorinda H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
leuk en gezellig restaurant. Prima gegeten maar vooral superaardige en klantvriendelijke bediening!
annabax2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij hebben genoten van onze lunch, ben hier al vaker geweest met dochters en kleinzoon, iedereen was enthousiast, makkelijk parkeren ook een plusje
poell .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. De locatie is erg gezellig en heel goed te bereiken. parkeren kan voor de deur. We gaan hier zeker nog eens terug
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
als altijd weer prima gegeten, ditmaal zeetong, en goed bediend door het vriendelijke personeel. we blijven hier regelmatig komen.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De gebakken zeetong was weer geweldig, een absolute aanrader.. Bediening is, zoals altijd bij Hamdorff, uiterst correct en zeer vriendelijk!
Carolijne V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goed restaurant, zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Tip: bij de nagerechten konden wij het niet helemaal vinden en dat vond ik eerder ook al, dus misschien kan daar nog wat lekkers bij komen.