Hamdorff Eten & Drinken

Brink 10 Laren Nederland Kaart

Over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Meer informatie over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Maandag: Hele dag gesloten
Dinsdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur
keuken van 12.00uur tot 22.00uur
Woensdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur
keuken van 12.00uur tot 22.00uur
Donderdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
trudynld .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Marie-José P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten. Keuze uit complete a la carte menu. Als men met 2 personen 3 gangen p/p bestelt, wordt er 35,-- van de rekening afgetrokken. Prima systeem. Je leert de kaart kennen en geen gezeur over wat er wel en niet onder de AH actie valt.
Zeer attente, vriendelijke bediening. Ruime keuze uit prima bereidde gerechten. We komen zeker terug.
Gertjan L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Aardige, correcte bediening. Prima gerechten. Geslaagde avond.
h.tijhuis7 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Als vanouds hebben we weer genoten van de vlotte bediening en herkenbare signalen ,in samenhang met een fijn diner.Dit adres houden we erbij.
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit van gerechten en gezellige bediening. Dicht bij de keuken zittend krijg je wel (te) veel geuren mee. Ook veel omgevingslawaai door gezellig druk restaurant.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was verrassend goed. Het voorgerecht carpaccio heerlijk, tournedos en een heerlijk dessert met koffie. Vriendelijke bediening en lekkere wijnen. Al met al een aanrader
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit en de bediening is uiterst vriendelijk.. aanrader
e.humblet .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De ontvangst was zo als het hoort, gelijk een medewerker om je welkom te heten en eventueel je jas aan te pakken. Ook bij vertrek een medewerker om gedag te zeggen.Wat in veel restaurants niet meer gebeurd.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en weten hoe ze de gasten aan moeten spreken. een min puntje was we hadden nog wijn in ons glas en toen kwam de serveerster met de wijn of we nog een glas wilde op dat moment niet. Later hebben nog wel een glas wijn genomen.
presburg .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed vriendelijk ontvangst , fijne sfeer gezellige tafel bij het raam .
Bediening was zeer goed verstand van zaken professioneel .
Eten was zeer goed verrassend , wijn was prima hele goede kok .
Eigenlijk moet ik niet zeuren maar voor onze portemonee iets aan de duren kant , maar gelukkig was het heel geweldig goed niks op aan te merken ,
M V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ontzettend vriendelijke en nette bediening met kennis van zaken. Wachttijd perfect. Eten heerlijk. Grote voorgerechten dus let op. Fijne plek. Geen lawaai. Aanrader!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vermoedelijk door de warmte vandaag en het ontbreken van een terras is het rustig in het restaurant als we daar tegen half zeven arriveren. In de loop van de avond komen er toch nog wat mensen bij.
We zijn hier al een aantal malen eerder geweest en dat was steeds goed bevallen.
Ook deze keer waren de gerechten erg lekker en het personeel was vriendelijk en attent.
Kraanwater was geen probleem en de botersaus bij één van onze hoofdgerechten (asperges) wijzigen in Hollandaise saus was ook geen punt.
Als nagerecht bleek de hangop met karamel en crumble, die we hier al een paar keer hadden genomen, helaas niet meer op de kaart te staan. Volgens de bediening was de "vervanger" voor deze de Affogato. Deze bleek ook lekker maar de hangop blijft voor ons de favoriet.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Afgegaan op de recensies en op advies van vrienden maar helaas toch wat teleurgesteld. Op tafel stond al een tweetal bakjes, een met olijfolie en een scheutje balsamico azijn. In de ander zat een metalen kuipje Franse boter waar we zelf het dekseltje af moesten trekken. De serveerster kwam al snel een tweetal afbakbroodjes brengen. Mijn man had garnalen vooraf, ikzelf carpaccio. Het waren tamelijk veel garnalen met een kerriesausje gerangschikt op een bord. De carpaccio was overladen met rucola, sla en gebakken stukjes brood. In de sla zaten nog harde nerven, de stukjes brood pasten totaal niet bij het gerecht. Die liet ik daarom liggen. Toen een serveerster de borden op kwam halen heb ik gezegd dat de croutons er wat mij betreft af mochten. Mijn broek zakte zo ongeveer af toen ze zei dat vanaf volgende week (nieuwe kaart) geen croutons meer op de carpaccio kwamen want hierover was meer geklaagd en zij vonden het ook niet zo.
Blijkbaar was snel duidelijk dat ik niet zo tevreden was want de eigenaresse? kwam aan ons tafeltje. Als troost kreeg ik een glas wijn aangeboden.
Toen kwam het hoofdgerecht, mijn man had steak friet besteld, dat kreeg hij ook. Ik had gegrilde steak met zoete aardappel en groente besteld maar ik kreeg ook steak friet. Niet medium maar nog duidelijk rood. Dat kon ook niet anders legde de eigenaresse uit toen ik haar erbij riep want de steaks waren zo dun dat ze bijna niet medium te bakken waren. Bij de borden een mini glazen potje met Heinz mayonaise. Hoe gek kun je het maken?
Mijn bord verdween richting keuken en even later kreeg ik een andere hoofdgerecht: kalfssukade met gegrilde courgette en pasta. Het vlees was zacht, pasta gaar, courgette lekker maar al met al niet super.
We vroegen ons af waar al die negens en tienen vandaan komen.
Als toetje had ik nog cheesecake die ik niet helemaal op kon.

Al met al vonden we het flink tegenvallen. Het restaurant doet denken aan een bruin café maar de prijzen zijn van een restaurant. Prijs-kwaliteit-decor-en eten zijn echter totaal niet in verhouding.

De eigenaresse heeft veel gedaan om mijn mislukte maaltijd goed te maken maar we hebben toch besloten om het bij één keer te laten.
Barbara Mei .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Zelf vond ik teveel dressing op de salade zitten waardoor het wat nat werd, maar smaken verschillen.
clairelive .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Via de AH actie bij dit restaurant gegeten. We konden kiezen uit alle gerechten van de kaart. Er werd een AH actie korting van 35,00 toegepast. De gerechten waren erg prijzig. Het hoofdgerecht bestond uit een steak met friet en het nagerecht uit een cheeche-cake die erg machtig was. De inrichting was sober en het was er erg rumoerig. Wij bevelen dit restaurant niet aan onze vrienden aan.
Giselle D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bijna geen vegetarisch aanbod op de kaart - dit moet echt verbeteren! Minstens een mooi voorgerecht en hoofdgerecht, wisselend per maand.
Gunstig echter was dat men bereid bleek te improviseren: een klein slatje vooraf, mooi en lekker. Zet dit soort dingen maar op de kaart!
Een niet-vegetarische ingredient weglaten en niet vervangen door iets anders in een gerecht, en toch dezelfde prijs vragen vind ik wel een beetje twijfelachtig.

Beste Giselle D.,
Dank voor de positieve recensie. Ook wij vinden dat vegetarische gasten geen "ondergeschoven kindje" moeten zijn. Vandaar dat wij daar juist extra aandacht aan besteden. Op onze huidige menukaart staan bijvoorbeeld 2 vegetarische hoofdgerechten, zoals:
1)Tunnbrood l geitenkaas l avocado l gegrilde groenten
en ook
2)Tartaar van tomaat l halloumi frietjes l yoghurt l vadouvan l salade.
Dit zijn volwaardige gerechten met liefde en zorg samengesteld om ook vegetarische gasten van dienst te kunnen zijn zonder compromissen te doen aan onze ingrediënten keus.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer leuke en hartelijke ontvangst, gezellige ambiance en heerlijk gegeten. Ik had kabeljauw en het was voor het eerst dat ik in een restaurant een flink stuk op mijn bord aantrof. Normaal krijg je altijd van die kleine zielige stukjes vis waarna je nog met honger weg gaat. Hier dus niet, klasse! En heerlijk klaar gemaakt.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Geluncht (vorige week) bij dit restaurant. Ontvangst is altijd prima en lunch lekker. Wel is de inrichting iets verouderd. Eten is prima, niet bijster veel.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk voorgerecht, voor het overige alles, bediening etc. ook dik in orde! Werd ook keurig om stilte gevraagd in hele restaurant ivm 4 mei.
AlexandraED .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Als altijd werden we vriendelijk ontvangen en hebben genoten van opnieuw een lekkere lunch.
Het enige jammer is, met het zich op mooie dagen, dat Hamdorff geen terras(vergunning)? heeft.
Kari B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren top, restaurant ademt een gezellige sfeer uit en personeel was uiterst vriendelijk!
We komen zeker terug