Over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Meer informatie over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Geen uitschieters. Het is allemaal in orde. Toegankelijk voor iedereen.
De prima kroketten en bitterballen komen van Holtkamp. Ik denk ook niet
dat de koks van Hamdorff deze zo lekker kunnen maken en dat typeert
meteen ook de keuken. Geen hoogstandjes maar het smaakt over het algemeen.
Mijn Confit de Canard was prima. Beetje vreemd gekruid maar dat is een kwestie van
smaak en gewenning. De saus met Calvados had het bijvoorbeeld niet.
Genoeg keuze. De bediening is prima maar enkele dames zijn wat te geprogrammeerd.
Hamdorff past bij Laren en het huidige Gooische publiek. De prijs mag wel een paar
procenten lager voor wat er geboden wordt.
gottschalk .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Zoals gewoonlijk, prima tent !

Aardige medewerkers en prijs/kwaliteit in juiste verhouding, geen lange wachttijd voordat het eten geserveerd werd.
Wederom voor herhaling vatbaar.
Marly M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooi sfeervol restaurant in het hartje van Laren. Lekkere lunchgerechten, prima bediening. Wel aan de prijs
Elise C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wat is het toch heerlijk als uit eten vooral genieten is van comfort, service en je dan ook verrast kunt worden door een prima wijntje of een apart gerechtje. Zodat een goed gesprek met een goede vriend alle ruimte krijgt en je de deur uit gaat met een voldaan gevoel. Chapeau Hamdorff-personeel, dat doen jullie goed. Mijn goede vriend komt uit Amsterdam en was aangenaam verrast door de prettige bediening (moe als hij is van al het botte geblaf in onverstaanbaar nederlands of engels door de bediening in de Amsterdamse horeca).
De kaart is origineel en gevarieerd. Voor een kleine eter is het moeilijk kiezen. Je kiest na een voorgerecht van meer dan € 10 geen hoofdgerecht van € 27 als je verwacht dat je de helft niet op kunt. Sommige gerechten zouden prima ook in kleine-portie-variant aangeboden kunnen worden.
We kozen voor de gefrituurde spiegelei en vegetarische hamburger. Gewoon om eens wat anders te proberen. Beiden waren smaakvolle gerechten. Goed eten hier dus! Lekker wit wijntje erbij. Prima!
Thalia B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fijn restaurant! Kom er vaker. Vriendelijke bediening die supersnel is met de drankjes, top. Ze voelen perfect aan dat je gewoon lekker wilt bijkletsen met een vriendin en komen niet onnodig vaak vragen. Eten was heerlijk, mijn hert met knolselderijmousseline was voortreffelijk. Leuke plek om informeel te eten. Prijzen van de hoofdgerechten vind ik wel prijzig en kunnen best met 4-5 euro omlaag. Glas wijn is royaal gevuld, goede prijs-kwantiteit verhouding. Aanrader!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Super leuke en aardige bediening. Mijn moeder is 90 jaar geworden en daar besteedde men ook de nodige aandacht aan! Top.
Toine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten, prettige sfeer
Jan-Peter C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017

Pim D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuk Larens eetcafé. Goede vegetarische opties. Voor de rest van deze recensie heb ik geen tijd meer omdat dit me volgens iens slechts 20 seconden van mijn tijd moet kosten.
Pauline G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
de tournedos was nogal klein gezien de prijs, dure glazen wijn,
de carpaccio portie was ook wat karig
vriendelijke bediening, erg jonge scholieren,
we zaten dicht bij de deur, was nogal fris
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed restaurant midden in Laren met af en toe speciale aanbiedingen. We genoten van een forse, perfect gebakken zeetong met prima frites en salade met een lekkere dressing, Heerlijke zondagslunch.
Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Naast de kaart was er een aanbod van Zeetong waar we met volle tevredenheid gebruik van hebben gemaakt.
Ook het dessert werd op ons verzoek op een speciale wijze opgediend.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hoe feestelijk kun je je verjaardag vieren ..hartelijke ontvangst , mooi versierde tafel , heerlijk eten , fijne bediening ! Dank team Hamdorff het was fantastisch! !

vieren ..hartelijke ontvangst, feestelijk gedekte tafel , heerlijk eten , fijne bediening kortom een TOP avond !! Dank team Hamdorff !!
Hartelijke ontvangst, een
feestelijk gedekte tafel, heerlijk eten, fijne bediening kortom een heerlijke avond team Hamdorff !!
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hoe feestelijk kun je je verjaardag vieren ..mooi versierde tafel, heerlijk eten en fijne bediening ! Een heerlijke avond dank jullie wel team Hamdorff !!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
normaal gesproken houden wij niet van recensies geven zeker geen slechte, mensen werken er hard voor, maar wij hebben heel slecht gegeten bij Hamdorff...jammer gemiste kans ! Wij komen nooit meer terug.
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Absolute aanrader. Fijne sfeer, gestileerde doch niet stijve bediening, geen grote kaart maar wel voldoende lang, met goede kwaliteit van de gerechten. Echt om naar terug te gaan.
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Weer een prima ervaring bij Hamdorff. Heerlijk gegeten en een vriendelijke en vlotte service.
Nardie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke keuzemogelijkheden voor de lunch. Lekker gegeten. Sfeer prima. Geen lawaai. Vriendelijke bediening.
Alles was zeer naar tevredenheid.