Hamdorff Eten & Drinken

Brink 10 Laren Nederland Kaart

Over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Meer informatie over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Maandag: Hele dag gesloten
Dinsdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur
keuken van 12.00uur tot 22.00uur
Woensdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur
keuken van 12.00uur tot 22.00uur
Donderdag: open vanaf 11.30uur tot 24.00uur

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Kari B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hadden een fout gemaakt met de reservering, maar zij losten dat heel snel en prettig op. Daarna lekker gegeten in fijne ambiance.
TOM V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heel goede service! Ook aan ons verzoek om zoutarme maaltijd werd graag voldaan. Geweldige bediening.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was niet de eerste keer dat wij waren. De bediening, service en gastvrijheid TOP!!
Het eten was perfect.
Toch al bij diverse gelgenheden gegeten, maar dit blijft de favoriet.
Wij kijken terug op een geslaagde avond en komen zeker weer.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Zeer prettig restaurant, gezellig en vriendelijk personeel. Goed aan te bevelen.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goed bediening, wel heel rumoerig, je kan elkaar moeilijk verstaan.
armanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Superlekker gegeten enheel makkelijk om te delen met gerechten of de toetjes. De steak tartare was weer geweldig en de hangop was heerlijk. Erg leuke inrichting en vriendelijk personeel. Aanrader!
post9 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
genoten van heerlijke gerechten. fijne avond gehad, personeel heel vriendelijk. niets is teveel gevraagd.
gaan er gauw weer naar toe
John C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dagmenu was heerlijk en de toetjes. Een hele plezierige zaak om naar toe te gaan. Komen er vaker.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Meer dan slecht en zo duur voor de kwaliteit die je krijgt.
En de slagroom meer dan slecht en vies. Een reden om nooit meer te komen . ( sorry)
Suzanne .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime porties, dus niet met honger naar huis zoals zo vaak gebeurt. De wijn was ook heel erg lekker en het glas werd royaal ingeschonken. Aan tafel en niet aan de bar, dat vind ik ook altijd erg netjes. Lekker brood vooraf, knapperig en warm. Het personeel was zeer vriendelijk. Ze lieten ons met rust maar hielden ons tegelijkertijd goed in de gaten vanaf een afstandje. Uitstekende service! Ik kom hier zeker vaker.
Helga K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
komen hier al zolang, alles nog steeds even goed!! aanrader!!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Nieuwe kaart is prima. Had Tunnbrood met geroosterde groenten en geitenkaas. Een gerecht om nog regelmatig voor terug te komen. Altijd gezellig bij Hamdorff. Leuke bediening, persoonlijk, goed getraind maar niet stijf. Mensen werken er over het algemeen al lang, dat moet een goed teken zijn.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Bij binnenkomst direct aangesproken en gevraagd naar de reservering. Personeel komt erg professioneel over en weten waar zij mee bezig zijn. Ook de gerechten waren zeer goed. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader zit restaurant!! Ook een goedr wijnkaart overigens.
Fredrik T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heel lekker gegeten nadat we buitengemeen hartelijk waren ontvangen. De bediening was erg prettig. het eten en de wijnen waren prima.
We zijn blij met Hamdorff, waar we wel meer komen. Dus tot spoedig

AnneMarie en Frits ter Bruggen
l. S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Welwillende en vriendelijke medewerkers, maar eigenaar zou moeten investeren in zijn medewerkers door een opleiding serveren aan te bieden.
Gerechten worden schaars en met weinig fantasie opgediend. Heilbot was te ver doorbakken, waardoor erg droog.
Bij de koffie wordt in de regel niet gevraagd of je er ook nog melk en suiker in wenst......
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De eigenares is een schatje met heel veel humor.het is altijd leuk om daarom ook te komen .de keuken is prima toiletten schoon dus volgens on een aanrader.
helenvlietman .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Erg gezellige omgeving. Glutenvrij werd perfect rekening mee gehouden. Ook vegetarische gerechten waren zeer mooi opgemaakt en smakelijk. Dessert van hangop was smullen. Wel met 2 pers gedeeld, dan was het precies genoeg. Ik kom hier zeker terug.
ruudpeffer .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voor de kleine eter. De gerechten waren gezien de prijs kwaliteit verhouding wat aan de magere kant, qua hoeveelheid en presentatie. Patat is wel erg simpel, met aardappels kunnen veel leukere gerechten gemaakt worden en beter passend bij het hoofdgerecht.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima ontvangen, heerlijk gegeten en gezellige ambiance. Heerlijke gerechten die mooi klaar gemaakt waren. De voorgestelde bijpassende wijn door de ober was een schot in de roos. Naar ons idee is dit een restaurant waar je graag terug komt. Kortom: aanrader waar je je thuis voel.