Over het restaurant Hamdorff Eten & Drinken

Culinair genieten in Laren

Restaurant Hamdorff Eten & Drinken in Laren is the place to be! Hamdorff zet een geweldige traditie van gastvrijheid en genieten voort met hun heerlijke Frans-mediterrane keuken. Het is heilige grond waar ooit Hotel Hamdorff stond, al decennialang een plaats waar alles in het teken staat van de kunst van het goede leven. Kunstenaars toonden er hun werken en zakten na de vernissage door in 't Kroegje van het hotel, bruidsparen hielden er hun receptie en beminden elkaar en beroemde artiesten speelden er de sterren van de hemel. Hotel Hamdorff was het bruisende centrum van een dorp dat altijd al bijzonder is geweest.

Meer informatie over restaurant Hamdorff Eten & Drinken

trudyvanderzeijst1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
smitsvanoyen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De ontvangst was weer zoals altijd fantastisch, je voelt je meteen thuis
Allemaal wat anders, maar lekker gegeten.
Tot de volgende keer
lenwborn451 B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
prima gegeten, prettige bediening,
waar wij wel last van hadden was het geluidsniveau van de ons omringende gasten. Wij konden het gesprek van
een heer aan een tafeltje even verderop in het restaurant bijna letterlijk verstaan. Het zal komen door de ronde bouw van het restaurant maar het is niet prettig.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening
Am.de.haan1 A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
DonaldB .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ontvangst en bediening waren correct; het eten van een goede kwaliteit. Maar de oesters als voorgerecht waren behoorlijk zout en de vegetarische schotel bestond vrijwel alleen uit koude ingrediënten en was nogal schaars. De keuze van nagerechten op de kaart was beperkt al was men direct bereid een bepaald nagerecht aan te passen aan de smaak van mijn partner. De prijzen van de gerechten vond ik redelijk hoog. De entourage is intiem, maar ondanks een laag plafond was er nogal wat rumoer. De stoelen zijn bovendien weinig comfortabel.
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie zaak, goede sfeer en niet onbelangrijk: goede service! De kwaliteit van het eten is zeer goed (we hadden carpaccio, oesters, ossenhaas, hangop). Leuk dat je zelfs Amarone per glas kan bestellen! Wel enigszins prijzig.
rhanneke .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heel prettig dat Hamdorff geen specifiek AH menu hanteert,je hebt keuze uit de hele kaart.De ervaring is dat alle gerechten smakelijk en goed zijn.Bediening altijd zeer vriendelijk en professioneel.Ook buiten de AH actie komen wij hier graag om te eten of een klein hapje te nemen met een lekker glas wijn,waarbij je goed wordt geadviseert
smitsvanoyen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Grootse ontvangst door 3 dames, muziek boven de tafel uitgezet, alles kan, wat wil je nog meer.
Komen zeker terug, we konden zelfs een halve portie hoofdgerecht krijgen, daar we niet zulke grote eters zijn.
Fantastisch toch
Nina Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het was weer super !
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het was weer een heerlijk avondje Hamdorrf. Het bekende gefrituurd eitje (aanrader) vooraf en daarna heerlijk een combi van 3 vleessoorten met de juiste rode wijn.
Jos214 W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
het was SUPER

ik ben niet van lange woorden en zinnen ,ik denk dat de term meer dan voldoende is,wat is dit lastig dat U mij verplicht om zoveel te schrijven ,volgende keer doe ik niet meer
Piet Hein O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Omdat dit restaurant een constante, goede kwaliteit levert, komen wij hier nog al eens terug. Eigenlijk nooit een teleurstelling meegemaakt en als er dan iets aan te merken is, wordt altijd snel en zonder kosten opgelost. De ah-actie is zeer gunstig met standaard € 35,00 korting. Geen gedoe met een speciaal menu. De bediening is buitengewoon vriendelijk en hartelijk, dat is een pluim waard. Naast een kaart waar altijd iets lekkers is te vinden voor alle smaken, zijn er vaak seizoenaanbiedingen, die ook nog eens qua prijs heel interessant zijn. Dit restaurant is gewoon een aanrader.
trudynld .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een en al lof voor dit restaurant. Ik was met een vriendin en hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Een vitello tonato vooraf, heerlijk en zag er geweldig uit. Als hoofdgerecht hadden we de surf en turf, een grote heerlijke garnaal met sinaasappel marmelade en een geweldige tournedos perfect gebakken met frites en salade. Nagerecht was machtig maar heerlijk, een hangop met crumble en caramel saus. De ambiance was gezellig, alle tafels waren bezet, dus al met al een top avond gehad.
Marie-José P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten. Keuze uit complete a la carte menu. Als men met 2 personen 3 gangen p/p bestelt, wordt er 35,-- van de rekening afgetrokken. Prima systeem. Je leert de kaart kennen en geen gezeur over wat er wel en niet onder de AH actie valt.
Zeer attente, vriendelijke bediening. Ruime keuze uit prima bereidde gerechten. We komen zeker terug.
Gertjan L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Aardige, correcte bediening. Prima gerechten. Geslaagde avond.
h.tijhuis7 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Als vanouds hebben we weer genoten van de vlotte bediening en herkenbare signalen ,in samenhang met een fijn diner.Dit adres houden we erbij.
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit van gerechten en gezellige bediening. Dicht bij de keuken zittend krijg je wel (te) veel geuren mee. Ook veel omgevingslawaai door gezellig druk restaurant.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was verrassend goed. Het voorgerecht carpaccio heerlijk, tournedos en een heerlijk dessert met koffie. Vriendelijke bediening en lekkere wijnen. Al met al een aanrader
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit en de bediening is uiterst vriendelijk.. aanrader