Hamburgerbar de Ereburger

Grote Markt 22 4461 AJ Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Hamburgerbar de Ereburger

Burgers in overdaad

Een hamburgerbar is een Amerikaans concept, maar inmiddels tot in de aderen van Europa doordrongen. De Obesitas burger weegt 500 gram, maar als dat nog niet genoeg is bestel je de Ereburger van 600 gram Black Angus. Het toetje choco-chocolade is een uitstekende afsluiter van een verwenavondje in Goes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hamburgerbar de Ereburger

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 16:00 - 23:00

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
diana D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima gegeten met kinderen.. Was best rustig op marktplein voor een zaterdagavond. Voldoende keuze, snelle bediening. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Een leuk hamburgerrestaurant; gewoon lekker eten voor een goede prijs.
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Zoals de naam van het restaurant al doet vermoeden is De Ereburger een hamburgerrestaurant. maar dan wel één in de goede zin van het woord, niet zoals die smakeloze hap van de keten met de gele 'M'.
De enigszins als een diner ingerichte ruimte was op een frisse zondagavond in maart goed bezet en werd volledig gerund door 1 vriendelijke dame in de bediening die keihard haar best deed en ons goed hielp. Er werd allereerst door ons (we waren met 9 personen) een keuze gemaakt van de prima bierkaart en daarna vlogen alle grappig klinkende hamburgerbestellingen over tafel. Ondergetekende deelde met een tafelgenoot de 'Burgeroorlog', een kneiter van een burger van 800 (!) gram, geserveerd op Turks brood en ruimschoots voorzien van tomaat, cheddar en uitjes. Groot en smakelijk!
Ook onze tafelgenoten smikkelden van het diverse burgerwerk. Ik heb geen onvertogen woord gehoord, alles was okee bij hen zover ik heb kunnen inschatten.
De rekening bedroeg €187.