Hamburg

Witte de Withstraat 94B 3012 BT Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hamburg

FoodieSchiedam .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Ik heb nog nooit zo'n lekkere vegetarische hamburger gegeten als in deze hamburgerzaak. Geen seconde het idee van vlees gemist. Niet vanzelfsprekend, heb ik in andere hamburgerzaken gemerkt. Mijn tafelgenoten waren ook goed te spreken over de cheeseburger en de hamburger met pulled pork. Frietjes lekker, wedges ook, milkshakes vers. Alles schijnt huisgemaakt te zijn, sauzen ook, het is in elk geval allemaal lekker. Het decor is rock en roll en past bij de hipsters in de bediening. De tegels op de muur en op de grond zorgen wel voor de nodige galm, niet te dicht bij de boxen gaan zitten dus.
FeijnProevert .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Beste hamburger die ik ooit heb gehad! De aankleding is tof en de service is meer dan prima. Ook is de uitgebreide bierkaart een pluspunt.

Het is een toffe tent met een ongedwongen sfeer
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Voor Hamburg kiezen we vaak als concurrerende hamburgerzaken in de buurt vol zitten. Niet de beste burgers die ik heb gegeten, maar wel smakelijk voor een keertje. Waar ik me helaas wel altijd aan stoor bij Hamburg is dat de broodje vaak een beetje muffig zijn (oud wellicht?). Het vlees en toppings zijn echter wel goed. Leuk aan Hamburg is dat ze een zeer uitgebreide bierkaart hebben waardoor we ons altijd heerlijk vermaken met het kiezen en proeven van verschillende biertjes. De bediening is altijd erg vriendelijk en doet zijn best.
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Burgers waren goed, het enige nadeel vind ik wel dat je bij elke hap de burger uit het broodje duwt waardoor je op het eind nog een half broodje zonder vlees overhoudt. De wedges waren erg slap en doorweekt van het vet, onderin het bakje lag gewoon een laagje frituurvet! Verder viel het me op dat de koks en ander personeel de hele tijd met hun handen in de frietbak zitten te graaien. Is niet echt een smakelijk gezicht. Als tip wil ik dus echt meegeven aan de eigenaar/manager van deze zaak om meer op de persoonlijke hygiëne van het personeel aan te sturen. Wat ik ook vreemd vind is dat je zelf de burgers op moet halen, deze kunnen makkelijk aan je tafel nummer gekoppeld worden en daarmee opgediend. Verder tevreden, ik zal vast nog eens terug komen.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Zondagmiddag uurtje of twee en een filmvoorstelling van 3 uur voor de boeg bij Cinerama. Dan kun je wel even wat krachtvoer gebruiken! Met z'n tweeën hebben we hier de burgers + patat uitgeprobeerd. Het is een mooi ingerichte zaak, no-nonsense, maar wel met smaak uitgevoerd en een sympathieke kerel in de bediening. Anyway, de burgers zijn goed, vers, lekker, prima friet erbij. We hebben heerlijk gegeten. Jammer dat ze er geen koffie hebben voor de nazit. Als ik hun was ...
P4Tricky .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Eten is super, leuke tent, maar één van die gasten in de bediening was een vervelende popie joop. Meerdere bijdehandte opmerkingen tegen binnenkomende klanten als: 'waarom denk je dat die mensen aan de bar staan te wachten?!' Ik had direct rechtsomkeerts gemaakt. Hij voelde zichzelf in ieder geval vele malen belangrijker dan zijn klanten. Grote smet op de rest van de heren en de goede burgers.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met zijn tweetjes waren we hier voor een late lunch. Het voordeel was dat het lekker rustig was. Helaas was mijn eerste keus (Hunter) niet beschikbaar omdat de slager laat was. Dus de keuze aangepast naar De Hamburg en Frankfurt gecombineerd met de wedges.

Achteraf waren de ogen bijna groter dan de maag, want s avonds voelde ik 'de hamburg' nog steeds zitten. Maar het was een goede keus ondanks dat ik een volgende keer toch voor een kleinere burger zal gaan. De wedges smaakten het beste voor ik aan de burger begon, na de vette burger was de smaak wat minder maar was nog steeds prima.

Hamburg heeft daarnaast een leuke bierkaart. Net als mijn vorige bezoek aan Hamburg was het een prima ervaring om hier een burgertje te eten.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Op een gewone woensdagavond vroeg op de avond al ram vol, maar er werd snel een plekje voor ons geregeld. Goede sfeer, leuke bediening en heerlijke burgers en biertjes. Super plek voor een snelle gezellige hap in een van de leukste straten van Rotterdam!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ik ben hier voor een snelle hap tijdens het filmfestival geweest en het is me uitstekend bevallen! Een heerlijke hamburger en een prachtige bierkaart. Heel hipster Rotterdam verzamelt zich hier.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Doordat het zo druk was vroeg de vriendelijke bediening of we wilden wachten aan de bar totdat er een tafel vrij kwam, in de tussentijd konden we onze bestelling al doorgeven en na ongeveer 10 minuten kwam er een tafel vrij en werd ook meteen de bestelde drankjes neer gezet. Na ongeveer een kwartier kwamen de 3 verschillende hamburgers, de Hamburg, een Frankfurt burger en een cheeseburger alles met lekkere frietjes en cajunwedges. Er was een aardige keuze uit allerlei niet alledaagse biertjes de we konden proberen en bij de burgers heel lekker smaakten. Al met al zijn dit hamburgers om vaker te eten.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Lekkere burgers, goede friet en zelfs de mayo was om je vingers bij af te likken met gezellige en nonchalante bediening zoals het hoort in een burgertent.
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Goede hamburgertent, lekkere burgers, zeer vriendelijk personeel en efficiënte service. Ook al was het erg druk, je had noch het idee dat je lang moest wachten noch dat je weg gekeken werd. Voor een snelle hap, perfect!
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Nog steeds ons favoriete burger restaurant in heel Rotterdam! Uitstekende (bio) hamburgers, medium-rare gebakken op een heerlijk broodje en een uitstekende selectie aan IPA's om het allemaal weg te spoelen. Wij zijn bij alle burger restaurants in 010 een keer langs geweest maar tot zover heeft niemand Hamburg naar de kroon kunnen steken, kortom: aanrader!
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Heerlijke burgers, lekker bier goede sfeer. De jongens hebben her goed voor elkaar. Goede uitleg ovee herkonst en info van bier. Ze weten wat ze verkopen dat vind ik erg belangrijk! Ik kom hier zeker terug!
Jason V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Erg aardig personeel, het is een jong bedrijf wat ook te zien is van de werknemers. Het eten was erg goed je krijgt een behoorlijk portie! Het is zeker het geld waard. Ze hanteren een systeem met bonnetjes dat je zelf je eten moet ophalen bij de counter. Dit kan een minpunt zijn voor sommige mensen.
Evelien E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het is even goed zoeken naar de smalle trap die leidt naar de entree van Hamburg. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar het is oneerbiedig gezegd een veredelde snackbar. Niet echt een plek waar je gezellig met je vrienden wat gaat eten, vandaar dat veel mensen dan ook komen afhalen. Het eten is lekker en niet heel duur, wel ontzettend vet en dat viel tegen. Zelf had ik de Toad v cheese burger en een maiskolf als bijgerecht, dat je los moet bestellen. De bediening is erg aardig.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Voor lekkere hamburgers ben je hier op het goede adres. Diverse soorten stevige hamburgers. Zelf had ik de garnalenburger. Erg lekker en knapperige frietjes erbij. Leuke en aardige bediening. Binnen is het wel rumoerig en met de muziek er doorheen ga je nog harder praten, maar dat zal me er niet van weerhouden de volgende keer weer te gaan.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Ieder zijn meug zou ik zeggen. De bediening was vriendelijk, alert en snel, maar de baarden (hot of niet) hoefden van mij niet zo. Het eten viel me tegen: verhouding vlees en de rest was volledig zoek. Bijna onsmakelijke hoeveelheid vlees. Er zat een stukje bot in de burger. Presentatie van de burgers origineel, maar niet handig. Zonder bestek nauwelijks te "verwerken", waardoor de smaaksensatie verloren gaat. Jammer!
Tip: minder is meer, meer balans tussen vlees en de rest van het product. Verse frites ipv het bake-off product. Heeft zeker potentie, maar mist elke vorm van finesse. Na het bezoek serieus overwogen vegetarier te worden.
JMueller .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Super lekkere hamburgers. Heel fijn dat je los erbij kunt bestellen wat je wilt (patat, wedges, niks). Het is zeker niet duur voor wat je krijgt. De bediening was erg vriendelijk en snel, ondanks dat het super druk was. Het decor was beetje minimaal/industrieel, wat prima bij het type restaurant past, alleen staan de tafels erg dicht op elkaar. Het is geen restaurant om rustig te gaan tafelen, maar als je op zoek bent naar lekker eten, waar je niet te lang op hoeft te wachten en ben je van plan om niet te lang te blijven zitten, dan is Hamburg de perfecte keus. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!
Freek1988 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Meerdere malen gegeten bij deze burgertent en altijd net zo tevreden. Burgers zijn nog lekker sappig en vol van grillsmaak. Van het concept moet je houden, maar ik ben van mening dat het perfect past bij een burgertent. Menig burgerrestaurant in Rotterdam geprobeerd maar dit is voor mij nog steeds de beste.