Hamachi

Lange Nieuwstraat 221 3111 AJ Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Hamachi

Voorspoedige vis

Hamachi is een Japanse vis die steeds van naam verwisselt als hij groeit, alsof hij steeds een nieuwe titel verdient. Hij wordt gegeten met hoop op voorspoed. Bij restaurant Hamachi eet je dan ook voorspoedig. Het is all-you can eat, maar het restaurant is geen vreetschuur. Eet je sushi en andere Japanse delicatessen in alle rust op in het stijlvolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Hamachi

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
Mariska P.
Ewald B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Fantastische bediening en goede, smakelijke gerechten. Kan geen minpuntje vinden. Zeer hygiënisch, gerechten worden netjes opgediend en personeel vriendelijk en dienstverlenend. Voor herhaling vatbaar.
Monica H.
Mirja S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
An V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, originele Japanse gerechten, goede kwaliteit, vriendelijke bediening!
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk eten en goede verse producten! Vriendelijke bediening!
JA R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima avond.
Youri J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een goede bediening.
Ewoud E.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Goede sushi en bijgerechten gegeten; mooie opgemaakte borden en smaak was fantastisch. Bediening was af en toe drukker met de aanwezige kinderen dan met de gasten waardoor we langer moesten wachten dan nodig.
Angelo B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Hamachi is actually a very good japanese restaurant, nice service, good food, nice environment and right price.
Recommended.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Vandaag weer een aantal nieuwe gerechten geprobeerd.
SiaZen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
(H)eerlijke sushi, het was druk, dus de vaart van de bestellingen zat er niet echt in, maar de smaak maakte veel goed. Wij namen een selectie van sushi nigiri en de sushi sashimi mix, en wat bijgerechten. Ik zag mijn vriendinnen de st.jacobsschelpen aflikken....
Quyakijo D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten, duurde wat lang maar werd ons direct drankje aangeboden en meerdere malen werd excuses gemaakt.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Keurige bediening en echt heerlijk gegeten!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Eten bij Hamachi is een feest. Japans zoals je het in Japan kunt eten. Zeer verzorgd en smaakvol. Wij gaan zeker weer terug.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het enige nadeel van dit restaurant is dat je bijna niet kunt kiezen uit de gerechten, er is zó veel wat lekker klinkt! Wij hebben zelf een selectie gemaakt uit de verschillende soorten sushi (dit kun je ook door de chef laten doen...). Prima van smaak, lekkere vis en vooral de maki met paling was érg lekker. Daarna een bijgerecht genomen. Dat is een verwarrende benaming voor een aantal juist wat grotere vis of vlees gerechten, die je eet met los bij te bestellen noedels of rijst. We hebben alledrie wat anders besteld, en zowel de zalm, varkenshaas en lamskoteletjes waren zeer goed op smaak en heerlijk mals. De hoeveelheid noedels was genoeg voor drie normale eters, de rijst die we er op aanraden van de bediening bij hadden besteld was niet echt nodig. De gebakken noedels waren trouwens heerlijk!
De bediening was zeer netjes, we werden hartelijk ontvangen en onze ober nam echt goed de tijd om uit te leggen wat alles was. Tent is niet te lawaaiig, al met al een echte aanrader!
WouterDesHeils .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Meerdere keren hier wezen eten en elke keer weer verbaasd over de kwaliteit en de verfijning van het gebodene. Zal hier zeker nog regelmatig terugkeren. Ook de bediening is vriendelijk en adequaat. Enige, kleine, minpuntje: de bolletjes ijs bij het dessert (smaken; groene thee en zwarte sesam) zijn altijd erg hard en vol met ijskristallen en ook wel erg klein. Als dit minpuntje ook wordt aangepakt is alles zo goed als perfect.
m-i .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hamachi afficheert zich als een Japans restaurant maar maakt dat niet helemaal waar. Het is een mix van Japans en Chinees. Een deel van het personeel is inderdaad Japans. Eén Nederlandse serveerster spreekt ook Japans , de sfeer in aankleding oogt Japans en de gerechten hebben Japanse namen. Toch verraadt de keuken een Chinese invloed. De keuze van het serviesgoed en de opmaak van de schalen en schaaltjes mist de verfijning van een echt Japans restaurant en lijkt teveel op de manier waarop de Chinese rijsttafel wordt geserveerd.
Wij kozen het Watsu menu en daar hadden we geen spijt van. Prima gerechten. Mooi op smaak. De gefrituurde zeebaars , de ossenhaas, de heilbot en de rest. Het was allemaal voortreffelijk.
Wij hadden als wijn een Albariño Rías Baixas gekozen uit het noorden van Spanje. Een juweeltje voor een schappelijke prijs en deze paste prima bij het smaakpallet dat ons werd voorgeschoteld.
Niets dan lof voor de vriendelijke en attente bediening.
Toch twee puntjes die misschien verbeterd kunnen worden.
De miso soep hoort in de Japanse keuken niet als tweede gerecht, maar aan het eind van de maaltijd geserveerd te worden. Als “Hollanders” dat niet snappen kun je het ook uitleggen.
En als afsluiter werd als Japanse thee een ‘Matcha’ thee geserveerd. Die hoort thuis in een theeceremonie en is minder geschikt voor na een maaltijd. -veel te bitter-. Er is zoveel heerlijke geurige thee van het type Sencha of nog beter een Gyokuro te koop. Of desnoods een goede Jasmijn thee.
Toch kijken we terug op een heerlijke avond met lekker eten, goede wijn, een zeer vriendelijke bediening en weer volop ideeën voor onze komende reis naar Japan.
G.J.L. G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
heerlijk ontspannen gegeten maar € 126,00 voor 2 personen vind ik best wel veel ,is wel incl. drank maar 2x menu
€ 77,90 excl. nagerecht en € 2,00 extra pp voor bami in plaats van witte rijst . Ook € 19,75 voor een fles huiswijn , die overigens erg lekker was vind ik prijzig , ook werd mijn glas zonder te keuren gelijk vol geschonken is niet zoals het hoort maar verder was de bediening heel correct .
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
het restaurant ziet er erg mooie uit en het eten was erg goed van smaak en de bediening was erg aardig en wist goed de menu kaart uit te leggen.