Hamachi

Lange Nieuwstraat 221 3111 AJ Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Hamachi

Voorspoedige vis

Hamachi is een Japanse vis die steeds van naam verwisselt als hij groeit, alsof hij steeds een nieuwe titel verdient. Hij wordt gegeten met hoop op voorspoed. Bij restaurant Hamachi eet je dan ook voorspoedig. Het is all-you can eat, maar het restaurant is geen vreetschuur. Eet je sushi en andere Japanse delicatessen in alle rust op in het stijlvolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Hamachi

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Hamachi

Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Compact restaurant. Prettig. Attente bediening en eten kwam snel. Prachtige presentatie. Aanrader is de beef sushi met garnaal. Hebben we 3 keer genomen. De tempura garnalen ook lekker.
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
11 augustus 2017 ook geweest. Was weer prima. Heerlijk 3 1/2 uur getafeld.
Randi K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Op sushi na hebben wij niet veel ervaring met Japans eten. Daarom kozen we voor een Watsu menu (€ 38,95 p.p.). Dit bestond uit verschillende kleine gerechtjes. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige zaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer!
liesbethdenijs D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super lekker gegeten, vriendelijke bediening. Iets te prijzig om regelmatig te komen. (Alhoewel we dit wel zouden willen)
mariette K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Hamatchi. Verse sushi en goede bediening. Ik vind het wel prijzig, hierdoor komen wij er waarschijnlijk alleen bij bijzondere momenten.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ik kom zeker weer terug, wel duurder dan de bekende "all you can eat". sushi restaurants maar kwaliteit en sfeer zijn zo veel beter. Aanrader!!
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met z'n zessen, waaronder 2 vrienden uit Noorwegen, wilden we eens ergens anders Japans gaan eten dan in Rotterdam. Via iens kwamen we uit in Schiedam en we reserveerden. De ontvangst was goed en zeer vriendelijk. We kozen voor het menu en kregen daarbij goede uitleg over het eten dat in alle rust werd geserveerd in mooi servies. Het eten was top en dat was proef- en zichtbaar met zorg klaargemaakt. Het restaurant is modern aangekleed en straalt rust uit. Kort stond er jengelachtige achtergrondmuziek op maar de muziek werd definitief uitgezet. Prima sanitair. Prijs ongeveer € 50 p.p. inclusief drank. Wij komen terug!!
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Altijd goed eten, en geweldige bediening. Top!!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
De sushi is echt één van de beste die ik heb gegeten. Volgende keer ben ik erg benieuwd naar de hotpot. Behulpzame ober, vriendelijke sfeer.
anjavanvliet2 V.
alles in orde , lekker gegeten , fijne avond
Elly C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Geen hoogstandje maar ook niet onaardig.
Dit was onze eerste x japans eten bij een niet all you can eat formule. Gekozen voor een 5 gangen menu om ons te laten verrassen. De wachttijd tussen gangen was wat lang.
Om drankjes moest meestal gevraagd worden. Jus d'orange was op halverwege de avond. Presentatie met een onhandig rietje ook bijzonder.
Bediening vriendelijk.
Eten prima maar niet echt verrassend.
Voor 100 euro voor twee personen (geen alcohol), had ik wat meer verwacht.
lenie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het is een prettige zaak om te gaan eten,de bediening is vriendelijk en het eten voortreffelijk.
Een aanrader voor iedereen die een heerlijke avond wil hebben.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Was weer overheerlijk en super aardige en nette bediening. Relaxte sfeer. Heerlijk verse sushi. Beste hier in de buurt. Zeker een aanrader.
Marjoleine H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hier na een jaar in Schiedam te wonen dan eindelijk geheten en het was zo heerlijk! Sushi fantastische smaken, bediening zeer vriendelijk en attent en een mooie uitstraling in het restaurant. Wij waren voor 4 volwassenen 145 euro kwijt (incl drinken & dessert) dus ook dat viel enorm mee en was het écht waard. Wat een pareltje! Wij komen zeker terug!!
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Via Iens bij dit restaurant gekomen op zoek naar een keer echte lekkere sushi etc..
Wat hebben wij genoten je betaald wel wat meer.
Het was echt heeerlijk zeker een aanrader.
De bediening echt top.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Top! Alles was goed, goed ontvangst, goede tafel, kwaliteit voedsel ook nog mooi geserveerd...... wij werden er allemaal heel blij van. Komen zeker terug!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Eten hier regelmatig en het is altijd goed.
Rosalinvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten bij Hamachi is altijd een feestje. Wij starten met de mix van sushi en sashimi, dat scheelt kiezen. Want kiezen is moeilijk als alles lekker is! De vis is ver en de structuur van de sushi perfect. Wij komen hier graag!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Echt lekker gegeten. Prijs kwaliteit en goeie tios van de bediening. Zeker een van de beste Sushi tenten en de moeite waard!