Hamachi

Lange Nieuwstraat 221 3111 AJ Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Hamachi

Voorspoedige vis

Hamachi is een Japanse vis die steeds van naam verwisselt als hij groeit, alsof hij steeds een nieuwe titel verdient. Hij wordt gegeten met hoop op voorspoed. Bij restaurant Hamachi eet je dan ook voorspoedig. Het is all-you can eat, maar het restaurant is geen vreetschuur. Eet je sushi en andere Japanse delicatessen in alle rust op in het stijlvolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Hamachi

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Hamachi

Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het beste Japanse restaurant van Rotterdam en omstreken. Sushi wordt ter plekke gemaakt met verse ingrediënten van hoge kwaliteit. Voor de sushi liefhebber een aanrader!
Vriendelijke en attente bediening.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het eten was ERG lekker: dagverse producten zeer verfijnd bereid met veel oog voor detail. Wij kozen voor het menu van 38 € en kregen werkelijk waar voor ons geld. Bovendien werd het eten geserveerd op prachtige Japans aardewerk en waren de schotels kunstig versierd met gesneden rauwe groente. De bediening was erg vriendelijk en het tempo niet te snel, want ik haat het als ze je de volgende gang al in je oren proppen, voor je de vorige goed en wel binnen hebt. Enig minpunt was een dame aan een tafeltje niet ver van ons die ongeneerd de hele avond luid zat te hoesten, maar zij viel uiteraard buiten de verantwoordelijkheid van dit voortreffelijke restaurant. Lekkere wijn trouwens.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
eten was weer voortreffelijk!!!!!!
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Sushi zoals het hoort. Zeer attent personeel
Debby R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijke sushi bij Hamachi gegeten! De andere gerechten op de kaart zijn ook altijd erg lekker. We komen hier graag eten.
Marjolanda .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Fijn eten en met zorg gemaakt, waardoor het met kop en schouders boven alle all-you-can-eat sushirestaurants uitsteekt. De bediending is vriendelijk en er is een prima prijs-kwaliteitverhouding! Enig 'minpuntje' (een score 'redelijk') is de inrichting en sfeer: het restaurant zit in een zijstraatje in een niet aantrekkelijk nieuwbouwpand en het meubilair is wat sleets. Maar dat mag de pret niet drukken; we komen zeker terug en zullen het aanbevelen.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Eten was weer heerlijk, service is top! De donkere verrijdbare stoelen bij het raam zijn alleen wel aan vervanging toe ;)
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, kok de keuzes laten maken. Lekker op ons gemak gezeten met vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Niet Goedkoop
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Zoals vanouds, prima bediening, fijne rustige sfeer en het eten was weer top. Mijn partner was hier voor het eerst en was uitermate tevreden.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eten was heerlijk en Verassend. We hadden het goedkoopste menu van €39,95 gekozen. Zeker een aanrader! Het personeel zeer attent en correct. We gaan zeker nog een keer terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kom graag nog een keer terug!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Prima bediening, goede service. We hadden alle drie trek en dan is wachten altijd lastig. Maar het wachten was het zeker waard!
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super lekker gegeten
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vanavond hier heerlijk gegeten! Die sushi en sashimi, wauw, wat heerlijk en super vers. Bediening is zeer netjes en wij werden goed geholpen alhoewel het begin niet vlotjes verliep, na een uur hadden we nog niks te eten en te drinken. Maar de kwaliteit van het eten maakte dit naderhand goed. Het is niet goedkoop maar het wel waard!
Carla F.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heeerlijk gegeten!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We kwamen binnen en toen kregen we een plek aangeboden echt in een kil hoekje bij tochtige deur.
Andere tafel gevraagd, was eerst niet mogelijk, en ineens toch wel een plekje boven.
De zaak was erg koud, meerdere tafels klaagden erover. Maar er werd niets aan gedaan omdat de constante temperatuur 22 graden was zeiden ze. Dat konden we ons absoluut niet voorstellen. Personeel is niet echt enthousiast of hulpvaardig, wij kwamen voor het eerst en werden niet echt geadviseerd over de kaart.
Het eten is heerlijk daar is niets op aan te merken, alles even vers en smaakvol.
Maar qua vriendelijkheid, hulpvaardigheid, enthousiasme, en temperatuur in de zaak , daar is nog wat te verbeteren.