Hamachi

Lange Nieuwstraat 221 3111 AJ Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Hamachi

Voorspoedige vis

Hamachi is een Japanse vis die steeds van naam verwisselt als hij groeit, alsof hij steeds een nieuwe titel verdient. Hij wordt gegeten met hoop op voorspoed. Bij restaurant Hamachi eet je dan ook voorspoedig. Het is all-you can eat, maar het restaurant is geen vreetschuur. Eet je sushi en andere Japanse delicatessen in alle rust op in het stijlvolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Hamachi

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Hamachi

Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk eten, mooie verzorgde sfeervolle ambiance, helaas ging het mis met de bestellingen waardoor we lang moesten wachten op de gerechten.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
prachtige sfeer in het restaurant.... heerlijke japanse gerechten mooi geserveerd en mooie wijnen. en de bediening is uitermate vriendelijk!
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
sushi was echt niet bijzonder lekker, zoals het hoort te zijn in een ala cart restaurant.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk en verrassend eten, alles vers en bijzonder van smaak. En dat alles in een relaxte sfeer en voorkomende bediening. Een aanrader voor wie 'echt' Japans wil eten.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening, lekkere biertjes uit Japan. Helaas heb ik weer last van de overal aanwezige LED-verlichting gehad want deze zie ik knipperen en dat desoriënteert me.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Behulpzame en vriendelijke bediening. Zalige gerechtjes die gelukkig afwijken van de “ all you can eat” ketens.
Jako P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijke sushi. Echt vers
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik had van een aantal mensen goede verhalen gehoord over Hamachi en daarom zijn we speciaal voor de gelegenheid afgereisd naar Schiedam. We hebben een prima avond gehad, maar Hamachi voldeed niet geheel aan onze verwachtingen.

Allereerst het eten. De sushi was goed, zeker stukken beter dan hetgeen je bij de "onbeperkt sushi"-vreetschuren in Rotterdam Centrum krijg. Vers gemaakt, met prima vis (tonijn was een beetje smakeloos) en aardige opmaak. "Rijkelijk belegd" en niet te zout. De rijst en vis waren wat koud. Niet de beste in Nederland, maar prima eten.

De inrichting was ook prima, maar toch teleurstellend. Vooral omdat op de website een indruk wordt gewekt van een traditioneel Japanse setting. Die was nergens te bekennen: Simpele houten tafels met goedkope placemats.

Wachttijd was ook wat lang, maar acceptabel aangezien alle sushi vers wordt bereid.

Al met al een prima zaak, maar ik zou hem niet met zoveel bombarie aanbevelen als anderen bij mij hebben gedaan.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super, echt een aanrader
Bas Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Met 10 personen het Hamachi Luxe Menu gegeten; Sushi & sashimi, japanse soep, st. jakobsschelp, ganzenlever, kreeft, lentebiefstuk met gebakken noodles en als dessert ijs en koffie. Alleen al voor de sushi gaan we zeker terugkomen!

Op ons verzoek heeft de helft van de groep geen ganzenlever gekregen maar rib-ehe, deze was erg lekker gemarineerd en daarom een goed alternatief..

Sfeer was goed, bediening erg vriendelijk. Op zaterdagavond was het restaurant wel helemaal volgeboekt. Het uitserveren van de eerste gangen ging daarom wat langzamer, later ging het tempo gelukkig omhoog. Door de drukte was de ruimte bovenin wel gehorig.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij gingen hier eten op aanraden van winkeliers uit de buurt. Ik vond de inrichting mooi en het was allemaal nieuw. Bediening deed wel hun best! Maar wij vonden het eten telleurstellend. Dezelfde kwaliteit als Sumo, of Andere soort gelijke sushi restaurant. Rijst was hard , taai alsof je het rechtstreeks uit de koelkast haalt bij de Albertheijn. Wij vinden het niet erg om te betalen, maar dan liever bij azura Rotterdam ! Dat is toch wel even van een ander niveau.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Geweldig eten. We ontdekken iedere keer weer iets nieuws / heerlijks. Zeer vriendelijke bediening. Ze wisten zelfs nog waar we de laatste keer hebben gezeten (6 weken geleden) en vroegen of we hetzelfde tafeltje wilden :-)
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijke gerechten, prachtige zaak, vriendelijk personeel.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Altijd goed en alles vers!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk en prachtig opgemaaktveten. Een heerlijke avond!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Altijd lekker eten hier. Zowel de sushi als de vlees- en visgerechten. Ten opzichte van andere bezoeken hebben we deze keer best lang op de sushi's moeten wachten. Daarna kwam alles weer op de gebruikelijke snelheid.
Clenn V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Niet te vergelijken met een all u can eat vreetschuur..
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Hamachi. Lekkere sushi en de inrichting is prachtig.
Midden in Schiedam.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was fantastisch, alleen jammer van de een beetje lange wachttijden terwijl het toen nog niet zo druk was.
Personeel is echt super vriendelijk.
G.J.L. G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
zoals al eerdere keren , heerlijk gegeten . we zouden hier wel vaker willen eten , maar is wel prijzig .