Hamachi

Lange Nieuwstraat 221 3111 AJ Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Hamachi

Voorspoedige vis

Hamachi is een Japanse vis die steeds van naam verwisselt als hij groeit, alsof hij steeds een nieuwe titel verdient. Hij wordt gegeten met hoop op voorspoed. Bij restaurant Hamachi eet je dan ook voorspoedig. Het is all-you can eat, maar het restaurant is geen vreetschuur. Eet je sushi en andere Japanse delicatessen in alle rust op in het stijlvolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Hamachi

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Hamachi

Dominic M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Hele goede Japanner. Niet te vergelijken met de all you can eat ketens.
liesbethdenijs D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Als het iets goedkoper zou zijn , zouden wij veel vaker komen. Het is van een zeer hoge kwaliteit. We hebben een topavond gehad.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goed van smaak. En hele vriendelijke bediening. Het is wel iets duurder dan de all you can eat restaurants maar ik vond het het waard!
Ton V.
Geweldig restaurant! 10/10
Eten is heerlijk!
Zeer vriendelijk, beleefd en attent personeel.
Garderobe is aanwezig.
Sanitaire faciliteiten zijn uitstekend onderhouden.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goede service, lekker eten.
Wij aten hier op 14 februari, leuk dat er een roos klaar lag voor mijn vrouw.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vis was echt zo vers, damn, echt goed gegeten hier! Personeel was zeer vriendelijk en de inrichting was leuk. Ze hadde alleen wat foutjes in de bediening. Maar dat vergeef ik ze door de aangepaste tafelindeling voor valentijnsdag :)
Rabiaa B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten was heerlijk.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goede porties. Vriendelijke service. Heel schoon. Weinig privacy door vriendinnentafel naaasr ons hoewel die dat van ons zullen zeggen.
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker gegeten, bediening ok, ambiance beetje leeg qua aankleding (Japans-Chique) waardoor tikje rumoerig en je van alle tafeltjes om je heen meeluistert met de gesprekken. De overwegend positieve recensies trokken ons naar dit restaurant; wij eten zelf regelmatig met groot genoegen bij Oni Den Haag en wilden ook eens Hamachi proberen. Eerlijk is eerlijk; we hebben lekker gegeten en de bediening was okay, maar niet meer dan dat. Oni blijft favoriet.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prima eten goede sfeer prettige bediening.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heb hier al vaker gegeten. Kwaliteit is constant en dat wil hier zeggen altijd lekker!
Bediening is gereserveerd, maar behulpzaam. De ruimte dempt geluid in enige mate. Het is niet zoals zo vaak tegenwoordig een hippe betonnen ruimte waar je je eerder in een zwembad waant.
Aanrader, vooral het watsu menu. Je kunt hier zelfs nog gewoon kraanwater krijgen.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke sushi gegeten met mooie combinaties van vis en groente. Sashimi was van zeer goede kwaliteit niet droog en een klein beetje vettig. Heerlijk. De overige warme gerechten waren ook super.
Gabriel P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gisteravond heerlijke sushi en sashimi gegeten bij Hamichi. Superaardige bediening hield prima rekening met onze wens om op tijd naar theater te gaan. Grote klasse, jammer dat we niet langer konden blijven.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wat een fantastische tent! Geen "all you can eat" restaurant zoals in de kop staat omschreven. Flauwekul. Geen vreetschuur, Gewoon een goed restaurant met vers en uitstekend voedsel. Ruime kaart met Japans eten zoals je van Japans eten mag verwachten. Heerlijk.
De bediening is vriendelijk en "zorgzaam", geduldig en leggen vriendelijk uit wat je gaat eten als je dat vraagt. Rust en Japans eten, de combinatie die past!
Voor een ieder die van goed, vers en gevarieerd Japans eten houd: this is the place to be!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Uitstekend restaurant: prijs kwaliteit verhouding klopt, goede bediening, gezellig omgeving, uitstekend parkeren en top eten.
Luuk P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk restaurant, echte aanrader! waarom heb ik die niet eerder ontdekt? verse producten, vers bereid, veel oog en gevoel voor de gast. De reis van 100km meer dan waard!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een van mijn favo restauranten. Heerlijk relaxed met super eten. De pest is als je eenmaal hier sushi hebt gegeten dat alle anderen sushi restauranten niet veel bijzonders zijn.
Melissa R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten, prima bediening en een fijne rustige omgeving. Op en top genieten!
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
niks dan goeds over Hamachi! hier weten ze hoe ze een klant het naar hun zin moeten maken en dat waarderen wij enorm! een zaak waar we graag wat meer betalen voor de gerechten, maar je krijgt zeker waar voor je geld.
gewoon top!
anutosh W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekker gegeten. Super vriendelijke bediening ... voor echt traditioneel Japans eten wellicht net onder de maat (teveel suiker in de sauzen: aangepast aan Nederlandse smaak) maar mooi en vriendelijk dus ruim voldoende