Halong Bay

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 20:00

7,1
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Aziatisch tentje op Hoog Catharijne. Als je op doorreis bent, of in de buurt werkt, is het een ideale plek voor fast-food dat ook lekker is. De zitplaatsen zijn er beperkt, zeker in vergelijking met de hele ruimte. De bediening is uitermate vriendelijk, en het eten is gewoon prima in orde - goed Asian street food zonder pretentie maar met smaak.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Een typisch oosters straateethuis. Je kunt ter plekke (of thuis, na afhalen) een zeer goede maaltijd krijgen voor een bescheiden prijs. De service is goed, Vietnamees (correct, met een brede lach en niet opdringerig). De inrichting is zoals je die in heel Azië kunt aantreffen: sober en dicht opeen.
De menukaart is er een met foto's en prijzen. De maaltijden zijn ruim voldoende, bereid met een keur aan verse groenten en volledig aan de smaak van de klant aangepast (helemaal niet tot uiterst pittig!
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Een leuke plek in het centrum waar je kunt eten en het gevoel hebt dat je ook echt in Thailand bent. Leuke kleuren binnen. Het eten is ook lekker. Je krijgt wel heel veel rijst.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Halong Bay is zo'n tentje dat je in een land als Duitsland in elk winkelcentrum en elk groter treinstation aantreft en waarvan je zou willen dat er ook veel meer waren in Nederland . Uitstekend oosters (Thais en Vietnamees) eten dat razendsnel wordt bereid en dat je ter plekke kunt opeten of meenemen. De porties zijn groot, met voldoende variatie in ingrediënten en de prijs is heel bescheiden, rond de 8 euro voor een gerecht. De kwaliteit verschilt echter niet veel met die van de overprijsde Thaise en Vietnamese restaurants even verderop in de stad. De inrichting is uiteraard functioneel, maar je komt hier niet voor de gezelligheid. Combineer dit met een bezoek aan de Action ertegenover en je bent spekkoper!
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Met enige regelmaat haal ik wat nasi of bami bij Halong Bay voor de lunch. Het eten is lekker, qua smaken niet heel gevarieerd alhoewel het aanbod verrassend groot is voor een dergelijk kleine tent. De bediening wordt vriendelijker naarmate je vaker komt. Het is niet alleen een leuke plek om eten af te halen, maar ook om even snel te lunchen met iemand. Verwacht geen vijfsterrengerechten, maar wel lekkere, eerlijke en grote porties.

Het decor is niet uitmuntend, maar het is leuker en moderner dan het standaardinterieur van een Oosterse tent.
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Dit kleine restaurantje heeft naast lekkere snelle maaltijden de beste bubble tea in Utrecht! De Honey dew milk tea is echt een aanrader.
Bourgondisch-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten bij Halong Bay! Het menu is gevarieerd en uitgebreid, er is voor ieder wat wils. Wij hadden ieder een Tom Yam Gung (garnalensoep) en Thaïse curry met knapperige eend (inderdaad, heel knapperig), en samen een portie Vietnamese loempia's (drie stuks met kip) besteld. De porties zijn veel groter dan we hadden verwacht! De Thaïse curry alleen al zou een goede maaltijd zijn, met de loempia's als toetje. Wat een groot pluspunt is, is dat je alles op het menu ook als 'to go' kunt bestellen. Ideaal om na je werk even langs te gaan als je een dag geen zin hebt om te koken ;-) Verder is Halong Bay heel centraal gelegen bij het station in winkelcentrum Hoog Catharijne (tegenover de Gall&Gall en Action). Wij komen snel weer eens terug!