Halfweg Eten en Drinken

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Aantal keren geweest. Eten was prima. Laatste keer had de saté iets meer mogen hebben. De sfeer is prima evenals de bediening. Vriendelijk, maar niet te amicaal. Top. Klein minpuntje was dat er online gereserveerd was maar dat hadden ze "niet meer bekeken". Als er geen plaats was geweest hadden we dus pech, dat mag verbeteren. De eerlijkheid hierover bij het personeel geeft aan dat dit nog geen gemeengoed is.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteren (24 augustus) hier met een oud-collega/werknemer (vrijwilliger) gegeten. Het was heel erg warm weer, reden waarom we gegeten en gedronken hebben op het terras van dit café-restaurant dat nogal weggestopt zit in een tamelijk anonieme straat. Desalniettemin was het terras behoorlijk vol, kennelijk met buurtbewoners.
Terwijl ik genoot van mijn eerste Westmalle Tripel biertje en mijn oud-collega van een wit wijntje, kregen wij de menukaarten uitgereikt. Buiten de gewone kaart was er namelijk ook een speciale zomerkaart samengesteld. Uit die zomerkaart maakte ik mijn keuze. Mijn oud-collega gaf aanvankelijk aan alleen een hoofdgerecht te willen (saté van varkenshaas), maar bedacht zich toen ik van mijn carpaccio genoot en hij toch ook de carpaccio bestelde. Die carpaccio was zonder meer goed te noemen, met als extra bovenop de “standaard” ingrediënten stukjes tomaat. Overigens knap hoe snel zijn voorgerecht werd gebracht. We eindigden vrijwel gelijktijdig.
Mijn hoofdgerecht was gegrilde entrecote met meegegrilde zomergroenten (o.a. groene asperge) en een crème van zoete aardappel. Hoewel de smaak van die entrecote op zich niet verkeerd was, was deze wel ongelooflijk taai. Zowel mijn mes als mijn tanden hadden heel veel moeite om het stuk vlees klein te krijgen. Kennelijk zat het vol met zenen. De saté van mijn gast was wel volledig naar zijn tevredenheid.
Ondertussen had ik nog zo’n tripel genomen en mijn oud-collega een aantal gewone biertjes.
Na het hoofdgerecht nam ik nog een tripel en mijn gast deed nu hetzelfde.
Afsluiten deden we met een Scroppino voor mezelf en een whiskey met een ijsje voor mijn gast. Die Scroppino was gewoon weer goed. Jammer van dat taaie stuk vlees, waardoor ik voor het eten geen hoger cijfer kan geven dan een 7. Het bedienend personeel was uitstekend en kon zeer flexibel met de “grillen” van mijn gast omgaan. Zo wilde hij in plaats van een dessert een gewoon fabrieksijsje eten. Bleek allemaal te realiseren.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Een restaurant met prettige sfeer en gezellig ingericht, waar je het niet verwacht in een straat tussen de woningen.
We hadden lekker warm brood vooraf. Genoeg keuze van de wijnkaart, prima huiswijn. Vooraf hadden we tom kah kaisoep; een grote kom en best lekker (met gerookte kip) maar de limoen(blad) en kokos ontbraken helaas. De hoofdgerechten waren prima, mooi opgemaakte borden met zorg bereid. De bediening is vriendelijk, ja een prima adres voor een leuke én lekkere avond!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Een gezellig restaurant met heerlijk eten en vriendelijk personeel! Het voordeel menu heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het eten is heerlijk, het is een goede locatie voor een gezellig diner.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Halfweg Eten en Drinken doet zijn naam eer aan. Je kunt beneden eten en boven een zaaltje huren om eventueel te drinken. Het komt daarbij meer over als een eetcafé dan een restaurant. De inrichting is modern en met zorg samengesteld. Net als de opmaak van het eten, het zijn ware kunststukjes. De bediening zou het qua aantal met een beperkt aantal tafels gemakkelijk moeten hebben. Het vragen of er nog meer drankjes gewenst zijn, heeft wel erg de overhand. De kaart is behoorlijk uitgebreid en biedt voor ieder wat wils. De prijzen zijn aan de hoge kant, zeker als je ziet wat je er voor op je, mooi opgemaakte, bord krijgt. De smaak is echter niet onderscheidend. De echte "bite" mist, het is redelijk smaakloos. En dat detoneert enorm met hoe het eruit ziet en wat je verwacht als je de prijzen ziet. Kortom, tussen servet en tafellaken. Qua eten dus halfweg.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Heerlijk gegeten goede bediening nam bij ieder gerecht een passend wijntje helemaal top! Tartaar van black angus aanrader wildstoofpannetje heerlijk! De tournedos was lekker mals goed gebakken met een heerlijke jus met kouseband champignons en ui! Fijne huiselijk sfeer voor de herhaling vatbaar!
LindaRens84 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Omdat we wilden vieren dat we 5 jaar getrouwd zijn, op aanraden van vrienden gekozen voor Halfweg. Zij komen er met regelmaat en nu weten we waarom. We hebben heerlijk een avond écht kunnen tafelen. De kaart biedt voor ieder wat wils, wat in ons geval goed uitkwam, omdat mijn man vaak toch blijft bij een carpaccio en een saté, maar ik toch liever voor wat vernieuwendere gerechten wil gaan. Ideaal!
Bediening is oplettend, gemotiveerd en staat ook open voor een praatje. Met het dessert werden we verrast met vuurwerk: de bediening had opgevangen dat wij ter ere van ons 5 jaar samen waren kwamen dineren. Erg leuk.

Kortom: we gaan zeker terug, want wij moeten het terras van onze vrienden ook nog uitproberen op een mooie zomerdag.
John J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Gegeten maar niet genoten in Halfweg de bediening was ok maar het eten was bedroevend, vlees van het hoofdgerecht was koud, dipsauzen zonder finesse of klasse. De overige gerechten zonder spanning, fantasie of enige culinaire klasse. Jammer dit is voorlopig echt de laatste keer.
Jaye .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Op een gewone donderdag eens binnen gelopen,was er nog nooit geweest. Gezellig, sfeervol en zeer gastvrij. Kaart is niet uitgebreid, maar biedt voldoende keuze. Wel jammer dat je groente apart moet bestellen. Toetje kan veel beter! Ijs was overduidelijk niet zelf gemaakt en dat verwacht je eigenlijk wel.
Vivian B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Hier kan je altijd heerlijk eten! Niks op aan te merken! De kaart wordt aantal keer per jaar veranderd met gerechten van het seizoen!
Satisfaction .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Op aanraden van de bediening bestelden wij het aanbevolen wild stoof potje. Over het voorgerecht niets dan lof. Het stoofpotje was echter niet te eten het was bremzout, veel peperkorrels en en alles was tot moes gekookt, de bij geserveerde papat zat vol met verbrande stukken en de garnering was ronduit smakeloos wij hebben slechts een paar hapjes gegeten en terug gegeven. Er is melding van gemaakt bij de bediening waarbij er slechts werd gemeld dat het doorgegeven zou worden aan de keuken verder werd er niets meegedaan. Onze eerste date wat een smakelijke avond had moeten worden werd overschaduwd door deze teleurstelling.
W M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Lekker gegeten buiten op het terras van Halfweg. Het vlees was heerlijk klaargemaakt, we vonden het alleen jammer dat er zo goed als geen groente te vinden was op ons bord. De bediening was goed.