Halewijn

Meer informatie over restaurant Halewijn

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Kom hier al meer dan 15 jaar. Koffie altijd super. Lekkere broodjes en gemoedelijke sfeer op een van de mooiste pleinen van Amersfoort.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Al een aantal keer ben ik hier gaan lunchen en ik blijf er terug komen
In de eerste plaats omdat wat mij betreft de beste koffie van Amersfoort hebben
Daarnaast hebben ze lekkere broodjes vernoemt naar oude wiellerhelden (verandert niks aan de kwaliteit maar is wel erg leuk)
Personeel is spontaan en altijd vriendelijk en geven je een welkom gevoel
Enige minpuntje is dat er op vrijdag ochtend een groenteboer marktkraam voor staat waar een hoop geschreeuw van af komt, iets waar ze zelf niks aan kunnen doen maar dat neem ik voor lief aangezien alle eerder genoemde punten een bezoek aan deze gelegenheid meer dan waard maken
Testkok .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Gemoedelijke sfeer, personeel is prima, maar lunch viel tegen.
Zalmsalade bestond vooral uit sla en zeer weinig zalm. Broodje Halewijn was een oudbakken en taai broodje met weinig beleg.
Koffie was erg slap.
In het verleden was het daar beter!