HAKA — pure salad bar

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gisteren voor het eerst hier eten besteld, dat was een tegenvaller. Wij hadden de biryani van Papa Kizmi en de Thai chicken stirfry. De biryani was een kleffe plakkerige hap met te ver doorgekookte groenten die als zodanig niet meer te herkennen waren. Ik heb in mijn leven heel veel biryani's gegeten, ook in Zuidoost Azie, dus ik weet dat deze niet plakkerig hoort te zijn maar juist met mooie droge gekruide rijst en versgewokte groenten. De Thaise roerbak was evenmin een groot succes. Er hadden thaise basilicum en cashewnoten in moeten zitten, maar die waren nergens te bekennen. Verder was het vooral een hap noodles met sojasaus, weinig smaak en weinig interessant. Wij bestellen hier niet weer.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Kan mij niet eens meer herinneren sinds wanneer en hoe vaak ik hier bestel.
Volgens mij al sinds ze open zijn.
De salades zijn altijd perfect, ruime hoeveelheid. Ze houden altijd rekening met mijn wensen. (DIY Salade, aangegeven levertijd etc)
De appel/lychee ijsthee drankje is heerlijk. Pompoensoep is heerlijk.
Altijd vers en altijd goed bereid. Aanwinst!
Harro V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Super lekkere salades. Altijd vriendelijke bediening, en hele snelle bezorging in Delft! Absoluut een aanrader om lekker en gezond te eten!
Leontine H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Wat mij de beste salade bar in wijde omstreken! Ik woon zelf in Voorburg maar rijd regelmatig naar Delft om een heerlijke salade te halen. Met een glutenallergie is het best lastig om glutenvrij eten af te halen. Hier loop ik geen enkel risico en dat is erg fijn! Alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk.
Foodtje .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wat lekkkkerrr!! Ik heb een paar keer salade besteld (laten bezorgen) en iedere keer was het weer smullen. Ik heb zelf een notenallergie waardoor ik wat terughoudend ben met salades maar het staat er altijd keurig op en het is altijd goed. De salade zit in een mooi doosje wat het een feestje maakt om te eten. Ook krijg je echt een goede hoeveelheid. Voor lunch echt ruim genoeg en voor kleine honger 's avonds ook prima! Bezorging snel en super vriendelijk, en.. Op de fiets!
Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vegan fritter salad is heerlijk, de kip in de grilled chicken salad is heerlijk. En een DIY salad wordt precies bezorgd zoals ik hem online besteld heb.
De pompoen soep is ook erg lekker. Alleen de carrot juice was het niet voor mij....
Bestellingen online gaan goed en worden op tijd bezorgd. Ik ben heel blij met deze salade bar!
Jet .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Slechte ervaring gehad. Bij binnenkomst zat dame (student?) redelijk ongeïnteresseerd achter de laptop. Daarna kladderde ze op een briefje mijn bestelling. Ik zou boodschappen gaan doen en mijn salade daarna ophalen. Bij terugkomst zat er een jongen achter de laptop (ook een student denk ik) die niks wist van mijn bestelling en me er opnieuw om vroeg pffff. Ik zei dat m'n bestelling waarschijnlijk al ergens gereed stond en dat ie misschien z'n collega even moest vragen. Na me wat glazig te hebben aangekeken, vroeg hij zijn collega "student" om de bestelling. Het bleek een miscommunicatie te zijn en de salade was nog niet gemaakt en ik moest er dus alsnog op wachten. Al met al ontzettend onprofessioneel personeel, een onprofessionele aankleding van de zaak en een salade bij thuiskomst niet erg bijzonder leek..
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Erg lekkere en vullende salades. Zoals verwacht na ervaring met "moeder" Hills & Mills vers eten, goed gemaakt. Simpele heldere smaken. Gewoon erg goed.
Josella .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Zojuist de vegan friendly salad gehad. Hij was heerlijk. En toen ik ontdekte dat er ook nog een verrukkelijke, licht pittige, dressing bij zat werd ik helemaal blij. Door de burgertjes vult het goed genoeg voor een avond maaltijd. Aanrader!