Hajé Nieuwegein

WAterliniedok 1 3433 NV Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hajé Nieuwegein

Ddeb .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een ontzettend leuke tent, mooi, sfeervol en prachtig uitzicht.

Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Ook om gewoon een kop thee te drinken en vriendinnen na een stuk fietsen. De gebakjes lonken al naar je ;-)
Jettyklijnsma .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vooraf een lekkere dagsoep gegeten. Uitstekende maaltijdsalade. Verse Jus d'orange. De bediening was erg vriendelijk. Met veel aandacht voor mijn vragen. De kruidenthee was uitstekend.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De uitsmijters worden er niet gebakken, maar de eieren worden gedrapeerd op een met teflon glad gemaakte bakplaat, zonder boter in de oven gebakken en op de goedkoopste ham van de groothandel gelegd. Gruwelijk.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Na één jaar weer gedineerd bij Haje Nieuwegein. Laatste zomeravond heerlijk buiten op het terras met uitzicht op de weilanden met paarden. Rustig met eigenlijk geen enkel benul van de A27 die zo dichtbij loopt. Vriendelijke en vrolijke bediening. Fish en chips blijven toch mijn favoriet! Meer dan genoeg en heerlijk van smaak. Dit keer nieuw bier: brouwerij uit Nieuwegein. Leuk en lekker, wel heftig met 7%. Graag tot te volgende keer.
Sirach K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanaf de snelweg perfect bereikbaar maar daar merk je niets van als je hier zit, bij voorkeur op het terras natuurlijk, met prachtig uitzicht over de weidepolder bij Houten! Ook ik maak hier graag afspraken maar ben ook met het gezin een paar keer langs geweest. De kaart (bij elke HaJe gelijk) biedt genoeg keuze en is daardoor erg afwisselend; Mexicaans, Oosters, gewoon Kipsaté, of mijn persoonlijke favoriet, de weedburger. De bediening ervaar ik als gemoedelijk. Ze komen niet vaak langs, maar persoonlijk vind ik het juist prettig als de bediening niet steeds aan mijn tafeltje staat. Voor een 'snelweglocatie' ken ik geen beter adresje!
René V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Hier een lunch gehad, 1 haar in me eten en 1 haar in me glas, miste de kappertjes op de vitello tonato, personeel bij opnemen aanwezig verder niet gezien , teweinig aandacht naar de klant. verder goede locatie makkelijk parkeren.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Makkelijk bereikbaar restaurant. Leuke inrichting en prachtig weids uitzicht. Ik nam de Chili Sin Carne en die was prima. Fijn dat er ook voor vegetariërs wat te kiezen valt.
Roel-66 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het restaurant is leuk en gezellig ingericht. De bediening is zeer vriendelijk en vlot.
Het menu is voor een wegresaturant zeer uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Zelfs om zo een keer uit eten te gaan.
Je moet wel even opletten als je ernaar toe rijdt het is niet zo duidelijk aangegeven. Maar daar kunnen ze niets aan doen, de gemeente heeft dat niet goedgekeurd.
Earthling .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Top locatie, gebruik ik vaak voor afspraken, perfect bereikbaar langs de rijksweg A27, ook dichtbij A2, A12 en A28. Super goeie koffie, lekker ongedwongen sfeer, heel fraaie verfrissende architectuur en landelijke stoere inrichting, uitzicht zo ver als je kijken kan over de weilanden met paarden en een heerlijk terras. Goeie wifi. Ook nog een winkel met streekproducten en een vergaderzaal. Van de zomer wil ik een keer een kano huren en het achterland verkennen. Altijd volop (gratis) parkeerplaatsen vrij. Dit kan naar mijn idee uitgroeien tot een heel drukke zaak want lijkt nu nog wat minder bekend. Tips aan de eigenaren, blijf scherp op service (gratis kraanwater zou het goed doen), blijf scherp op prijs/kwaliteit, dan zie ik hier een gouden toekomst
Hoe_is_de_dis .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Met grote groep (13 personen) de lunch genoten bij dit restaurant.
Frisse, ruime uitstraling met een prachtig uitzicht.

De Classic Burger was uitstekend: grote sappige burger met bacon en ei.
De patatten erbij waren ruim vertegenwoordigd en lekker knapperig.

Ook de tafelgenoten waren enthousiast over het eten en de ambiance.
Alleen de vegetarische Weedburger werd als wat flauw ervaren, wat pittigere saus
en een beetje peper zou al helpen. Maar dat zijn details.

Prima plek!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Er was buitenbios bij Hajé. Alles daaromheen was perfect geregeld. De ambiance was top, we werden zelfs voorzien van snacks tijdens de pauze. Voorafgaand aan de film het filmmenu gegeten. Niks bijzonders, maar een redelijke prijs/kwaliteitverhouding (21,50 voor een 2-gangenmenu). Wat ons echter zeer stoorde was dat we pas na lang aandringen, en na voor €4,20 een fles water te hebben leeggedronken (Chaufontaine,ook niet echt uit de streek) een karaf kraanwater bij onze wijn konden krijgen. Een aanfluiting voor een restaurant dat pretendeeert te koken met 'producten uit de streek'. Dergelijk beleid is niet te rijmen met de milieubewuste bedrijfspolitiek van het restaurant. We begrepen dat e.e.a. nog geëvalueerd wordt en hopen dan ook op 'voortschrijdend inzicht', want overigens is het, zeker door de plek, een bezoek beslist waard.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Een verborgen pareltje, weggestopt aan de A27, maar achteraf zo eenvoudig te bereiken en de perfecte plek voor een zakelijke afspraak of een gezonde hap onderweg. Gratis parkeren, heerlijk rustig en een prachtig uitzicht. Het restaurant heeft ook een biologisch winkeltje met diverse verse producten, van brood, kaas tot heerlijke chocolade. Het menu is eenvoudig, maar alle ingredienten zijn vers en met zorg bereid. Als lunch kregen we een prima club sandwich met mooie reepjes spek en goed gegaarde kip. De huisgemaakte frietjes waren direct favoriet. Hier komen we graag en vaak terug.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten op het terras op een zwoele zomeravond: wat een briljant uitzicht over de weiden en de grazende paarden en koeien, geen idee dat het verkeer op de A27 ergens achter je voorbij raast. Het menu wisselt per week en de hoeveelheden van de gerechten zijn prima, net als de smaak! Alles naar zeggen biologisch/streekproducten. Ook prima keuze uit wijnen en biersoorten, o.a. organic bier uit De Meern, heerlijk! De bediening was dit keer helaas wel nogal chaotisch en het duurde tussen de gerechten veel te lang: opeens teveel bezoekers en te weinig personeel. Nou ja, al met al komen we zeker weer hier terug, ook voor een kopje koffie of lunch!