Hajé Hotel Joure

Klokmakkerij 1 8501 ZS Joure Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hajé Hotel Joure

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,6
6,7
6,5
Voordelig
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
we logeerden er en besloten hier ook te eten,geen spijt van gehad,aardig concept met een 2 gangen keuze menu,te beginnen met de soep,zelf uitkiezen en opscheppen bij de soepbar,zeer smakelijk,vervolgens fish and chips,lekker Engels,vlotte vriendelijke bediening,redelijk geprijsd, een adsres om zonder meer op terugweg langs Joure even te stoppen om wat te eten
Mwilting .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Liever hier naar toe dan naar het welbekende fastfoodrestaurant er tegen over.
De schnitzel was prima. Niks bijzonders. De friet van zoete aardappel echt lekker. De camembertkaasjes waren lekker, de 'saus' leek meer op jam. Dit smaakte echter wel. De Radler was ook fijn.
De dames die onze tafel bedienden, waren prima, de rest van het personeel oogde nogal truttig en ongeinteresseerd.
de inrichting is erg gedateerd, rommelig en niet sfeervol.
Alida B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Lang wachten voor bestellingen werden opgenomen. Bedienend personeel leek vooral aandacht voor elkaar te hebben en daarmee desinteresse voor de klant. Het eten: Frietjes waren klef en een gerecht met bonen vertoonde meer saus dan bonen.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Jeetje wat een sfeerloze zaak is dit!!
Dit zijn wij niet gewend van een Haje.......

Bij binnenkomst lang moeten wachten om iets te kunnen bestellen.
Heb in de tussentijd zelf maar even de lunchkaart gepakt, we waren op doorreis dus een beetje snelheid was wel prettig geweest.
De gastheer die ons uiteindelijk heeft geholpen was niet helemaal met de kop erbij. Foute bestellingen opgenomen, maar we hadden ook geen zin om weer langer te moeten wachten.

Ik had zelf een broodje " vitello tonato" niet echt lekker. Kant en klaar uit de diepvries op een broodje. Dat de kok dat überhaupt mee wil geven.
Een clubsandwich wat geen clubsandwich is! Maar een belegd broodje met kip.

Ook over de koffie zijn we niet echt te spreken. Slap en smaakloos.
Bij deze zaak een hoop werk aan de winkel.

Volgende keer toch een stukje doorrijden.

Gnn .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vriendelijk personeel. Het eten was niet heel slecht en ook niet heel goed. Doorsnee, zeg maar. Vegetarische gerechten hadden spannender gekund.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
In een afgesloten deel in besloten gezelschap (6 personen) gegeten. De keuze lijkt heel ruim, maar twee gerechten zijn niet meer beschikbaar, omdat de rijst op is. Een alternatief is één van de gerechten met quinoa ipv rijst. De superfoodsalade met quinoa en kip is vers, maar een beetje smakeloos. Er zit ook geen dressing op om de smaak een beetje op te leuken. Ik heb de neiging om met de zout- en peperpot te strooien, maar die is er niet. De bediening is vriendelijk en voldoende aanwezig, maar laat het gezelschap ook voldoende met rust. We zitten niet voor niets besloten. Wel moeten we zo nu en dan zelf de deur weer even sluiten. De inrichting is in het geheel een beetje oubollig.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Eten was gewoon matig, weinig echte smaak. Terwijl de kaart juist zoveel hoop geeft, met leuke verrassende gerechten (zoals ook genoemd in de andere recenties).
Service is erg apart: een dame komt de bestellingen opnemen, en het personeel komt het brengen. Dat is opzich een prima systeem. Maar als je dan nog wat wilt bestellen zegt het personeel; we sturen mevrouw.... Alleen, die komt vervolgens niet, of nou ja, dat duurt dus behoorlijk lang. Hier moeten ze echt wat mee doen, want de rest van het bedienend personeel staat maar te wachten tot er weer wat te brengen is.... Functiescheiding is prima, maar om dan vervolgens alles zelf te doen is wellicht niet de manier.
Jeff H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Typisch weg restaurant het eten viel ons erg tegen en verder mijns inziens een beetje oubollig ouderwets ingericht. De bediening was wel zeer vriendelijk.
Ik zelf had een soort Roti die in vergelijking met het Surinaamse gerecht deze naam niet mag hebben :-) mijn vrouw nam een Wiener Snitzel wat daar bij opviel dat de Snitzel waarschijnlijk gefrituurd was in plaats van gebakken waardoor het wel gaar maar ook droog hard en minder smakelijk wordt. Voor het toch wel niet geringe bedrag hadden wij hier iets betere kwaliteit eten verwacht. Ook de gebakken aardappelen waren erg tegenvallend als je zo een gerecht bakt in de schil dan zou de kok er voor moeten zorgen dat er geen zand of andere dingen mee de pan in gaan nu was dit wel het geval. Kortom als wij volgende keer weer op door reis vanuit Groningen /Friesland in de buurt van Joure komen en we hebben trek dan gaan we het stadje Joure in.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015

We zijn hier al verschillende keren geweest en altijd is het eten en de bediening prima in orde. We hebben hier altijd een lunch gebruikt dus onze recensie is hierop gebaseerd. We namen een tosti ham/kaas/ananas, de hajé club sandwich op boerenlandbrood, de gehaktbal met qot brood en de pulled pork sandwich. Stuk voor stuk qua smaak prima en qua opmaak. De bediening is vriendelijk en vooral vlot. Binnen 4 minuten was de drank opgenomen en na 4 minuten ook uitgeserveerd. De lunch werd ook vlot opgenomen en uitgeserveerd. Hajé zit op een gunstig punt aan de A7 en daardoor druk bezocht. Men kan dat prima händelen. De entourage is gezellig. Ik lees hieronder ook wel meningen dat het oubollig zou zijn maar dat is persoonlijk en je kunt onmogelijk wat inrichting betreft aan ieders wensen voldoen. Ik hou wel van de landelijke uitstraling. De volgende keer komen we hier graag weer lunchen.
Gillian N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Ik had de Indische nasi rames besteld. Witte rijst met diverse Indische gerechten, waaronder sambal goreng telor. Dit zijn eieren gekookt in een pittige romige saus. Wat schetst mijn verbazing: ik kreeg gewoon een wit gekookt ei zonder saus. Ik heb mijn ongenoegen geuit bij de bediening, maar het meisje kwam terug met een schaaltje sambal en had dus blijkbaar weinig kennis van het gerecht. Ik vermoed dat men er in de keuken maar vanuit gaat dat de meeste gasten get gerecht toch niet kennen. Ik ben zelf Indisch en weet dus hoe een gerecht bereid zou moeten zijn. Nu zijn er veel verschillen in smaak en ingrediënten, maar een ei serveren zonder enige kleur, smaak en saus....slecht!!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Aan de vegetarische quiche die ik besteld had, en die erg klein was, zat een vieze smaak. Hij was wel redelijk warm maar het leek wel of alle ingrediënten toch niet goed gaar of bedorven waren. Er werd een salade bij geserveerd die weinig dressing bevatte en niet bijzonder was. De frietjes waren redelijk. Mijn vriend had fish and chips besteld en de vis smaakte goed. Hij kreeg echter geen groenten bij dit gerecht geserveerd terwijl er toch een aardig prijskaartje aan hing, geen snackbarprijsje, terwijl het eigenlijk wel op een snackbarmaaltijd neerkwam. De serveerster was vriendelijk en attent en vroeg ook of het eten ons gesmaakt had. We hebben haar gezegd dat de quiche niet in orde was. Soms krijg je dan een goedmakertje in de vorm van een gratis kop koffie of thee, maar dat kregen we niet aangeboden. Mijn vriend had wel zin in een toetje maar wilde niet meer riskeren dat dat ook tegen zou vallen.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Slecht, mijn zoon koos voor een pannenkoek, had nog het meest van een Matse: een droge bleke cracker, met verbrande plekken. Ik maaltijdsalade : sla uitgedroogd. Veel (jong) personeel, die het allemaal niks uit leek te maken.
Ericgisela .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Afgelopen zondag met de schoonfamilie gegeten bij Haje Joure. Na een aangename binnenkomst, aan de soep gegaan. Smaakloze pakjesoep. Daarna hoofdgerecht. Biefstuk medium besteld deze was goed doorbakken. Mijn vrouw had de gamba's helaas doordat de afschraapsels door het eten zaten was de smaak weg. Verder was het acceptabel wat de rest van de familie te eten had. Daarna de vraag of we nog konden upgraden van 2 gangen naar een 3 gangen gerecht. Helaas was teveel moeite om dit om te zetten in het systeem. Als afsluiter hadden mijn vrouw en schoonouders alle drie een cappuccino besteld. Van mijn vrouw was tot 2x toe zure melk. De chef bediening begon leuk maar door de vraag van 2 naar 3 gerechten menu upgraden en de lompheid en zeker niet vriendelijkheid van het oplossen van het cappuccino incident, denk ik dat deze man ander werk moet gaan zoeken. Excuses van deze man kon er niet eens af. Voor ons nooit weer.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Het decor was prima, het is weliswaar geen design-tent, maar voor een wegrestaurant voldoet het goed. De lunch was "matig" , de Freekeh salade (iets nieuws met tarwe en geitenkaas) was redelijk maar niet echt overdreven smaakvol. De rundvlees kroketten waren niet of nauwelijks voorzien van rundvlees. Veel beroerder was het gegeven dat we op het toilet ongewild en bijzonder onaangenaam werden verrast met een krantenartikel dat daar keurig was opgehangen in een lijst met een stevig en zwaar politiek getint artikel over de recente gebeurtenissen in het midden-oosten. Ik denk dat dit niets te maken heeft met "decor" derhalve maar het cijfer " 1 " gegeven voor de service. Je komt hier namelijk om te lunchen en niet om ongewild geconfronteerd te worden met een door HaJe gekozen krantenartikel dat op een dergelijk wijze tentoon gesteld word.
Imans314 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Erg lang wachten op bediening, zeker 8-10 minuten.

Wij wilden alleen koffie en een saucijzen broodje.
Eerst de koffie, en 10 minuten later het, kleffe, broodje.
Het broodje was zo vet, dat het servet dat eronder lag helemaal doorweekt was.

Wij gaan de volgende keer hier niet meer naartoe, ondanks redelijke ervaring een paar maanden geleden.
Wicher B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Op doorreis een lunch bij Haje in Joure gedaan.
Allebei een maaltijd salade gekozen. Prima kwaliteit.
Gastvrije bediening. Het is een plek waar veel mensen even binnenvallen voor een zakelijke afspraak zo te zien, dat geeft een levendige sfeer.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Onderweg gestopt om hier te lunchen. Gebakken eieren met lekker brood, glas melk en soep. Die soep was wel een beetje heel erg zout. Bediening supervriendelijk en de prijzen netjes gemiddeld. Makkelijk parkeren, schone toiletten, dus perfect voor een koffie- / lunchpauze.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Wij dachten van der Val, het logo toont gelijkenissen,niets is minder waar uitsmijter drie kleine eitjes in hartvorm onappetijtelijk geserveerd, lunch haje boerenbrood was goed een kaas kroket salade ook,maar ongeintresseerd op het brood gesmeten,beleg er eerst afhalen voor je de boter er op kon smeren, aankleding stelde niet veel voor. Bediening Moet u wit of bruin brood zegt mijnsinziens genoeg. Inrichting gedateerd jaren 80 , zelfs in een wegrestaurant kan je het volgens mij op gebied van serveren het zeker beter doen.
Omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Geen culinaire hoogstandjes, maar lekker eten in ruime porties geserveerd.

Lekkere mosterdsoep, naar behoefte spekjes, croutons en broodjes erbij eten (naar redelijkheid). Het dagmenu was zigeunersnitschel met patat. Je krijgt er ook nog sla en andere groentjes bij. Ik had de japanse kipsalade die erg smakelijk was, lekkere dressing

Als ik het me goed herinner serveren ze hier ook gerechten met vega-vlees van de vegetarische slager!

De inrichting is niet bijzonder, maar wel gezellig en netjes.
Aldeau .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Op de huid drooggebakken kabeljauw, te kort roergebakken groenten, te vette gebakken aardappels, mayo van Calvé. Gelukkig werden er a la van der Valk nog meer etenswaren uitgeserveerd, die een en ander op positieve wijze wisten te beinvloeden. Hulde voor de lichtzure rabarber en de gekookte biet wiens zweem van zoet daar mooi mee samenging, anders was een 4 voor voedsel niet te vermijden geweest.