Hajé Hotel Heerenveen

Schans 65 8441 AC Heerenveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hajé Hotel Heerenveen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We hadden geen grote trek en wilden een klein hapje eten. Dat kon niet. Er was een buffet en daar moest je het maar mee doen. We betaalden dus veel te veel: we wilden immers maar een klein hapje. Het eten smaakte niet bijzonder.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Voor het eerst bij Hajé Heerenveen gegeten. Ik kende de keten al van andere plaatsen. Het decor is matig, meer een chauffeurscafé dan een restaurant. De bediening was zeer voorkomend en gastvrij. De gerookte zalm was overdadig besprenkelt met de vinigrette, waardoor het zuurtje teveel overheerste en de smaak van de zalm teniet deed. De Hajé steak was op zich mooi medium doorbakken. Jammer dat er een stuk zeen in het vlees zat. Dat is jammer. Ik vervolgde niet erg tevreden mijn weg.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Ja hoe moet ik beginnen, veel onderweg en redelijk veel uiteten in diversen eetgelegenheden.
Hier beland na een lange rit. Vandaag voor het eerst bij dit concept binnengestapt en warempel een aangename ambiance. Vriendelijke bediening , ik was gewoon op doorreis dus een overnachting zat er niet in. Prijs / kwaliteit verrassend. Wellicht een andere keer ook een overnachting erbij.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
een perfect hotel voor dec reiziger. je wordt er vriendelijk ontvangen, de kamers zijn keurig en niet overdreven en de faciliteiten zijn OKE. het restaurant ziet er goed uit en klopt bij het HAJE-imago. de voorgerechten : kippensoep was wat minder smaak, de zalm was erg goed. de hoofdgerechten: biefstuk en beenham waren beiden heerlijk en de dame-blanche was gewoon een ouderwetse en lekkere Dame-Blanche.