Hajé Restaurant De Aalscholver

Rijksweg A6 De Aalscholver 2 8218 PW Lelystad Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hajé Restaurant De Aalscholver

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik at mosselen. Sommige droog, te lang in de pan denk ik. Fikse prijs. Mijn partner nachos.
Je verwacht een heel gerecht, dit waren alleen nacho chips met dipsaus en een lepel gehakt en bonen. Dit gerecht kostte 15 euro.
Hopelijk kunnen de nazaten van de Jager de culinaire kant wat oppeppen
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Na een dag varen op het IJsselmeer onderweg naar huis gestopt om met zn 4-en ( 2 volw. 2 kids) te eten. Schnitzels, de HaJe Jubileum Sate en de Burrito salade + drinks voor rond de 80 e. Bediening vriendelijk en snel, restaurant zelf gewoon netjes en eten in orde maar geen culinaire hoogstandjes. Had bij de Jubileum Sate wat meer toeters en bellen verwacht. OK plek voor de onderweg trek.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Voor een wegrestaurant erg mooi en gezellig! Snelle bediening, lekker lunch! Prima kopje koffie. Het uitzicht en de aanplant rondom was mooi, niet wat je verwacht bij een wegrestaurant. Jammer dat de meneer van de kassa zei dat een parkeerplaats voor vrouwen een grapje was, terwijl die in het donker geen overbodige luxe is...
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
wij eten als chauffeurs daar vaak zat maar het menu is vaak het zelfde bal friet is volgens mij geen menu portie zijn klein en je betaald de hoofd prijs bediening ligt er aan wie er loop spareribs zijn uit het menu gehaald en die waren zeer lekker daar en als ik zeg geen groente wrom krijg ik dan toch groente op me bord
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Vandaag hier gegeten onderweg naar huis. Vriendelijke ontvangst en snel geholpen.
Ik koos de zalm uit de oven. Het duurde even voordat deze werd opgediend, maar de smaak was uitstekend. Heerlijk uit de oven, dus helemaal niet vet. Wellicht voor sommige mensen iets te gaar, maar ik vond het zo prima. Hierbij broccoli en quinoa. Broccoli nog lekker knapperig, quinoa goed van smaak. Prijzen van de gerechten wel aan de stevige kant. Leuk etablissement, ook nog iets gekocht in het winkeltje. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Moosje2000 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Wij zijn bij toeval bij Hajé beland en hadden om eerlijk te zijn niet al te hoge verwachtingen. Dat bleek echter al snel volledig onterecht te zijn, want het eten was héérlijk! We waren enorm blij dat de Dutch Weedburger op de kaart stond (hadden we langs de snelweg al gezien) en die was echt ontzettend smakelijk. Ook de bijgeleverde sla en de frietjes waren heerlijk en het mosterdsoepje (dat we als eerste gegeten hadden) smaakte ook lekker. En ja, ook de Chaudfontaine was smakelijk. Wij waren dus blij verrast en we hadden graag nog een van de heerlijke taarten en een smoothie willen nuttigen, maar daar was in onze maag helaas geen plaats meer voor. Dat doen we dus de volgende keer want dit restaurant is wat ons betreft een echte aanrader! Ook qua service en decor waren wij dik tevreden.
P.C.J V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Hier op maandag middag op de terugweg vanuit Friesland even gestopt voor een lichte lunch. Het was erg rustig toen wij binnen kwamen maar toch duurde het vrij lang voordat wij opgemerkt werden door de bediening. Ik wilde bij de dame die onze drankjes bracht onze lunchbestelling doorgeven maar dat mocht zij niet, haar collega kwam dat doen.....? Wij bestelde uiteindelijk 2 x kroket brood, 2 x Clubsandwiches en 1 x broodje Pulled Pork. Mijn Clubsandwiches bestond uit 2 kleine sneetjes bruin brood met karig kipstukjes, ijsbergsla, wat bacon en saus, van mijn zoon bestond de Clubsandwiches uit een Italiaanse witte bol met dit vulling, de kroketjes waren donkerbruin van kleur en gebakken in echt oud frituurvet en het broodjes Pulled Pork zag er niet uit maar smaakte redelijk. Dit was de tweede keer dat ik mijn neus daar heb gestoten en zal er nimmer meer stoppen. Beste Aalscholver, een Clubsandwiches bestaat uit 3 ! punten smakelijk brood met daartussen volop en vooral smakelijk beleg !

Piet van den Bosch
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Verrassend wegrestaurant langs de A6. Lelystad richting Almere. Leuk en licht ingericht. Buiten zitten kan ook maar dan zit je in de rook. Veel biologische producten. Wij kwamen speciaal voor de weedburger (vegetarische burger met zeewier) We moesten hier erg lang op wachten terwijl het niet druk was (14.30 uur, lunchtijd over?) Was smakelijk en vooral bijzonder. Bediening vriendelijk.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Een bizarre belevenis. Een wegrestaurant met best wel aardige ambiance. We komen binnen iets voor 17:30. Vrijwel geen mensen. We bestellen Kip Cajun en Zalmfilet. Al vlug loopt het restaurant vol. Veel mensen, die na ons binnenkwamen, hebben al hun eten. Na 40 minuten vraag ik waarom het zo lang duurt. Direct antwoord dat het er nu vlug aankomt. Na 60 minuten nogmaals gevraagd waarop de juffrouw zeer geirriteerd haar organizer laat zien, waarop ik zou moeten zien dat mijn gerecht er op staat. Vervolgens stelt de andere juffrouw ter discussie of wij er nog geen uur zouden zitten. Verbijsterend. Creeert ook een onaangename sfeer in mijn gezelschap.
Als dan inderdaad het eten na 70 minuten arriveert, geeft de juffrouw aan dat er inderdaad iets was mis gegaan in de keuken en verontschuldigt zich. Zij biedt gratis koffie aan.
De Kip Cajun was uitstekend. De zalmfilet erg droog. Wellicht te lang op een warmhoudplaatje gestaan.
Als ik dan afreken komt het nog even ter sprake. Ik geef als tip dat fouten in de keuken menselijk zijn, maar zeg dat dan direct, geef een extra drankje, en ik zou het helemaal prima vinden. Maar ga niet in discussie of ik er al daadwerkelijk een uur zat. Vervolgens krijg ik bij de kassa het bitse antwoord dat ze zich al verontschuldigd had. Toch weer het laatste woord willen hebben.
Jammer, want dit soort onaangename belevenissen zijn zo onnodig.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
wij hebben de lunch gebruikt in de aalscholver mijn vader had een broodje zalm salade die redelijk was. Mijn vriendin had een panini de ook redelijk was en goed op temperatuur maar helaas mijn uitsmijter was koud het brood oud de zogenaamde boeren beenham kwam uit blik en was smakeloos hoe krijg je het voor mekaar om een simpele uitsmijter te verknoeien .
Geoosterom .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Voor een snelle lunch tussendoor vandaag hier gestopt. De classic burger was prima, de broodjes kroket was kleurloos en zonder dat vriendelijke extra's wat we van HaJe kennen. Vriendelijk geholpen.
Carina A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Eigenlijk een treurige avond. De entree, inrichting, banken, alles is verouderd. We hadden vooraf een soepje gekozen (prima en keuze uit 4 smaken). Hierna een biefstuk pepersaus en zalm. De biefstuk was niet medium maar doorbakken, de pepersaus was minimaal, de zalm had nogal wat graten, de frites slap, mayonaise voor bij de friet moesten wij extra om vragen en de groenten bij de biefstuk waren totaal doorgeschoten qua kleur en tot snot gekookt. De broccoli was bruin in plaats van groen. Toen wij de bediening dit meldden vertelde deze ons dat de groente voorbereid aangeleverd wordt. Er waren inderdaad meer klachten over maar ja, hij "kon daar verder niks aan doen". Had de boodschap al vaker door gegeven maar er veranderde niets. Het dessert hebben we maar over geslagen en volgende keer rijden wij deze zaak voorbij.
Tiny E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
We kwamen om 12.45 binnen.
het duurde 15 minuten voor dat we werden geholpen, door een arrogante medewerkster.
daarna na 45minuten op een broodje kroket en een beenham gewacht (wat al niet te eten was).
Met de mededeling bij de kassa, dat wij geen goede reclame zouden doorgeven aan andere door deze ervaring. geen reactie kwam.
Dus van ons krijgt dit restaurant een koude douche.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Onderweg van Groningen naar Amsterdam is De Aalscholver (het spiegelbeeld aan de andere kant heet Lepelaar) een goede bestemming om snel en toch redelijk smakelijk te eten. Een kopje soep vooraf (keuze uit 4) kun je zelf opscheppen, terwijl ondertussen de rest wordt klaargemaakt. Wij kozen voor kaasschnitzels en varkensschnitzel. Beiden goed, net als de frites met saus en de eenvoudige salade. De groenten bleken verrassend vers en niet te lang gekookt. In onze eigen haast vergaten we de inbegrepen koffie/thee nog te gebruiken, waar men ons op wees en vervolgens gewoon de normale consumpties niet in rekening bracht. Attent, vriendelijk, goed en snel!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Mooie locatie. Het eten ging wel het smaakte wel, maar zou naar ons idee voor zo'n prijs ook wel beter kunnen. De kip was amper gaar met nog rode stukjes in het vlees. Niet fijn als je stukjes niet gaar eten eruit moet peuzelen.
Henry D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Wegrestaurant, gemiddeld in alles. Positief punt is wel dat alles behoorlijk verse indruk maakte qua ingredienten. Ceasar salad gegeten, kon dat niet echt uit de ingredienten opmaken, maar wel alles lekker vers.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Onderweg van Utrecht naar Groningen via de polders met de auto heb ik hier met twee collegavertellers uitstekend gegeten.
Ik nam een Japans gerecht: rijst met gewokte biologische groentes en een zeer smakelijke vleesvervanger. Verder met cassavekroepoek en skrundeng. En een lekker glaasje rode wijn erbij.
Ook het toetje smaakte verrukkelijk: een chocoladetaartje met vanille ijs en slagroom. En een goede cappucino.

De bediening was vriendelijk. De hoofdschotel was er supersnel.

Het interieur was zoals de wegrestaurants meestal zijn.
Naast het restaurantgedeelte een winkel met toeristische spullen.
Een minpuntje: de wc's zijn naast de deur, ze waren ijskoud.
Het is aan te raden om er met je jas aan naar toe te gaan.
Ik had die helaas op mijn stoel laten hangen.
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Hier al diverse keren gegeten, het blijft goed en zeker leuk! Handige locatie maar zo heel anders dan andere wegrestaurants. Vers geperste jus, heerlijke soep en altijd een prima smakend soepje!
Alles ruikt vers, ziet er vers uit en smaakt ook zeer zeker vers. Interieur helemaal super.