Haifa

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:30

Erg gunstig
Erg rustig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Haifa

Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een grillroom zoals deze hoort te zijn. Vriendelijke eigenaar met passie voor zijn eten. Alles wordt smakelijk bereid, afwijkingen zijn geen probleem en worden op wens snel gemaakt. Porties zijn ruim voldoende en vooral de komkommerslade is een aangename verrijking van de meeste standaardmenu's. Kortom: Heerlijk gegeten en kom zeker nog vaker terug.
Gladys1974 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Na een dagje Drievliet hadden wij trek in wat lekkers. Wij wonen op loop afstand van restaurant Haifa, Lindelaand, Rijswijk. Dus aangeraden om daar te gaan eten. Wij waren met z'n allen ( 4 volw, 3 kids), hebben allemaal heerlijk genoten!!!!! Lekker gegeten en vriendelijke eigenaar en medewerkers (ster). TOP!!!!!!!
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Kom hier al jaren, voor een shoarma restaurant helemaal top, eten is super lekker en echt fantastisch van smaak en presentatie. Eveneens de service en klantgerichtheid. Inrichting mag wel wat gezelliger en als voorbeeld; de kaarsjes staan 's avonds zelden aan. Kortom: kom hier voor een snelle en lekkere shoarma+ hap en je geeft ze een dikke 8